Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicirtap80
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 03-10-2024
Mijn huidige ipad stamt uit 2017. Hij doet het nog redelijk alleen het opladen is een drama. Maar ligt dat aan de ipad of aan de stekker/snoer?!

Ik zat dus te kijken naar een nieuwe ipad maar tjee wat een geld! :o Ik vind 350 euro al veel voor de ipad 2021. En de 2022 doet daar nog een schepje van 150 euro bovenop.

Ik twijfel dus welke ipad. En of ik überhaupt weer voor een ipad moet kiezen. Of een android tablet?!

Bij mijn huidige ipad werken de automatische woorden (of hoe dat ook heet) niet. Je hebt dan een half woord en het gekozen woord.
Ik heb wat betaalde ios apps er op zitten dus zie ik dan weer opnieuw moeten aan schaffen.

Ik heb een android smartphone. Dus ben geen super ios fan. Ik gebruik de macbook op werk ook niet. Drama ding haha.

Wat wij doen op de ipad spelletjes spelen via de website of een app. Netflix, zappelin en npo plus series kijken. Wij hebben geen tv. Nu kijkt vnl mijn dochter en niet ik haha. En verder gewoon wat internetten.

Alvast bedankt voor jullie tips/advies.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:20
Misschien dat je eerst even het gaatje schoon kan maken waar de oplaadkabel in gaat met een sate prikker of zo of dat je laadprobleem verhelpt?
Anders, ga naar een winkel in de buurt en test een andere lader of die het wel goed doet, dan ben je het goedkoopste uit met een nieuwe lader.

Werkt dat allemaal niet, en je wilt een nieuwe tablet, lees de BBG eens door, dan heb je een goed idee wat er is per prijsklasse:
review: Tablet Best Buy Guide - April 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defragging
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 04-08-2023

Defragging

Azerbaijan

Als je Android telefoon hebt prive, en dat werkt naar je wens, dan zou ik toch overwegen om naar Android tablet te kijken, gezien je eco-systeem van Apple niet zo fijn vind?

Waarom twijfel je nog dan over Android tablet?

Paint power 🖌️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
De goedkopere Android tablets krijgen veelal maar 3 jaar aan updates. Recente Samsung tablets krijgen langer updates, maar de meest recente A8 is traag en inmiddels ook al weer bijna 2 jaar oud. De iPad 2021 krijgt nog altijd minstens 4 jaar aan updates, net als de vrijwel even dure Samsung S6 Lite 2022.