tag Delta

Pagina: 1
Acties:
  • 927 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeComponeur
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 31-08 11:57
Iemand heeft zitten prutsen aan/met tag Delta, voorheen bedoeld voor de kabelaar Delta Fiber nu opeens
delta-electronics :? :z Alle Karma in de war ...
merk: Delta Electronics

BE AT THE BEAT DeComponeur.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

(jarig!)
Daar mag eerst het beheerteam naar kijken. @Glaanie @Mooijekind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:11

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

En ik tag @WoutF weer :P Gisteren heeft hij, na overleg met ons, dit merk juist aangepast, want er bleek al een merk merk: DELTA Fiber te bestaan. Dit ivm de Tweakers Awards van dit jaar. Hij zou ook het een en ander aan artikelen opnieuw (laten) koppelen, zodat alles weer klopt. Ik zit wel dat er eentje gemist is, een artikel over internet staat gekoppeld onder Delta Electronics.

En karma zou zichzelf na verloop van tijd moeten herstellen, want eens in de zoveel tijd wordt er volgens mij een volledige herberekening gedaan, juist vanwege dit soort gevallen. @ACM kan dit beter vertellen dan ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

(jarig!)
Glaanie schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 20:46:
En karma zou zichzelf na verloop van tijd moeten herstellen, want eens in de zoveel tijd wordt er volgens mij een volledige herberekening gedaan, juist vanwege dit soort gevallen. @ACM kan dit beter vertellen dan ik.
Nee, die functionaliteit is juist aangepast omdat het door o.a. automatisch anonimiseren het verzamelde karma dan steeds lager werd in het verre verleden. Het zou dus historisch nu juist niet noemenswaardig meer moeten veranderen. Wat er precies gebeurd bij het samenvoegen van tags/merken/etc weet ik verder ook niet uit mijn hoofd.

Ik weet echter niet wat @DeComponeur bedoeld met 'alle Karma in de war'; de eventuele karmabadges worden wel dagelijks volledig opnieuw toegekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeComponeur
De karma die is verzameld door
1.ernstoud 3.000
2.Sjakie0101 3.000
3.liberque 2.700
4.DeComponeur 1.600
5.J.E. Weinor 1.100
is voornamelijk verzameld op basis van berichten met tags van 'internettoegangsmaker' Delta (=Delta Fiber)
Deze staan nu opeens in dit overzicht merk: Delta Electronics

Zoals je kunt zien staan er nu tevens maar een paar 'laatste artikelen' en die horen echt niet bij delta-electronics, net als dus de bijbehorende karmalijst >:)
De recent geplaatste tagveranderacties moeten misschien eerst teruggedraaid worden om de gevolgen te kunnen (over)zien. want niemand heeft nu iets van DeltaFiberKarma gescoord merk: DELTA Fiber

En dit artikel heeft bijvoorbeeld heeft opeens een hele vreemde tageend in de bijt...
review: Vrije modemkeuze is een feit - Na jaren strijd delen providers specif...

Soortgelijk akkefietje heeft zich trouwens eerder voorgedaan met VodafoneZiggo, helaas nooit goed opgelost zie karige Karmalijst.... en ik zag daar net tot mijn eigen verbazing dat ik deze Deltaverwarring op 10 mei al zag aankomen :+ Tag vodafoneziggo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-09 15:50

WoutF

Hoofdredacteur
We kwamen er bij het live zetten van de Tweakers Awards achter dat we Delta de ISP en Delta de hardwarefabrikant in één entiteit hadden gevat. Dat hebben we nu gesplitst. Gisteren hadden we een deel van de content opnieuw getagged en vanochtend is dat afgemaakt. Het zou nu dus allemaal goed moeten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeComponeur
WoutF schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 10:05:
We kwamen er bij het live zetten van de Tweakers Awards achter dat we Delta de ISP en Delta de hardwarefabrikant in één entiteit hadden gevat. Dat hebben we nu gesplitst. Gisteren hadden we een deel van de content opnieuw getagged en vanochtend is dat afgemaakt. Het zou nu dus allemaal goed moeten staan.
En waar is nu alle opgebouwde DeltaFiberKarma van iedereen? -O-
merk: DELTA Fiber

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeComponeur
En ik ben nu KarmaKoning van Delta Electronics >:) :z
DeComponeur

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:22

crisp

Devver

Pixelated

Dit soort wijzigingen aan entiteiten worden niet real-time doorverwerkt in het karmasysteem; daardoor zie je dat er nog geen karma verzameld lijkt te zijn op het nieuwe merk "DELTA Fiber" ondanks dat de redactie zich de moeite heeft getroost bestaande content te hertaggen.

Elke eerste van de maand vind er een karma-herberekening plaats op content van de afgelopen 180 dagen; als het goed is zal dan na 1 augustus in ieder geval een deel van de opgebouwde karma voor "DELTA Fiber" weer toegekent worden. Note dat de opgebouwde karma zelf voor gebruikers niet weg is; het is enkel de koppeling naar het merk welke opnieuw gemaakt moet worden voor de karmabadges.

Ik zal nogmaals kijken of er geen eenvoudige mogelijkheid is om in ieder geval de herberekening voor de badges periodiek over de gehele historie te laten lopen.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeComponeur
Dank voor de uitleg. Dat 'hertaggen' is typisch zo'n dingetje wat je van te voren niet had kunnen verzinnen, snap ik. Maar een deel van de opgebouwde Karma terugkrijgen is een beetje Tweaker-onwaardig lijkt mij en doet wel heel veel afbreuk aan het zorgvuldig opgebouwde Karmagebeuren. Dus graag enige creativiteit die nu nog niet bestaat hier op loslaten, lijkt mij een beter plan ... en taart voor de uitdager die het voor elkaar krijgt :9

En misschien dat dan de complete geschiedenis van vodafoneziggo ook nog gevonden kan worden, want die Karmahistory is nooit meer opgediept... merk: VodafoneZiggo
Succes ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

DeComponeur schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 09:01:
Dank voor de uitleg. Dat 'hertaggen' is typisch zo'n dingetje wat je van te voren niet had kunnen verzinnen, snap ik. Maar een deel van de opgebouwde Karma terugkrijgen is een beetje Tweaker-onwaardig lijkt mij en doet wel heel veel afbreuk aan het zorgvuldig opgebouwde Karmagebeuren. Dus graag enige creativiteit die nu nog niet bestaat hier op loslaten, lijkt mij een beter plan ... en taart voor de uitdager die het voor elkaar krijgt :9

En misschien dat dan de complete geschiedenis van vodafoneziggo ook nog gevonden kan worden, want die Karmahistory is nooit meer opgediept... merk: VodafoneZiggo
Succes ;)
De karma is niet weg; het wordt alleen niet volledig ge-her-aggregeert op de juiste nieuwe entiteiten.

Maar ik heb zojuist een wijziging doorgevoert om die her-aggregatie elke eerste van de maand over de gehele historie te laten lopen. Dat zou ook de issue met het merk VodafoneZiggo op moeten lossen :) Ik zal een reminder in mijn agenda zetten op dat op 1 augustus te dubbelchecken ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeComponeur
Dat zou tof zijn, de meeste banketbakkers zijn op 1 augustus ook geopend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeComponeur
DeComponeur schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 12:14:
Dat zou tof zijn, de meeste banketbakkers zijn op 1 augustus ook geopend ;)
Maar helaas geen gebak -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

code:
1
databaseError: "Query failed to execute"

:(

Intentionally left blank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Vannacht nieuwe poging :)

Intentionally left blank

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Volgens mij heeft het gewerkt:

merk: DELTA Fiber
merk: VodafoneZiggo

:)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeComponeur
Sodeknetter, knap staaltje !

Mocht jij of iemand anders van Tweakers zich nog vervelen (that ll be the day ;) ) de tekst op de overzichtpagina van Ziggo moet ooit ook nog even aangepast... >:)
merk: Ziggo
Ziggo is net als UPC een van de twee grote kabelaars in Nederland, en biedt zowel analoge als digitale televisie, breedbandinternet en voip aan...

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.