Tag vodafoneziggo

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeComponeur
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 31-08 11:57
Er is iets vreemds gebeurd met deze TAG
merk: VodafoneZiggo
Op de één of andere manier zijn alle berichten in het overzicht voor februari inclusief Karma van iedereen verdwenen.? Het tabblad overzicht loop nu nog maar vanaf 24 feb.
In de andere tabbladen reviews, discussies&vragen, nieuws staan wel oudere berichten...

BE AT THE BEAT DeComponeur.nl

Beste antwoord (via DeComponeur op 11-05-2023 09:44)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:44

crisp

Devver

Pixelated

DeComponeur schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 17:09:
Nog niets overgeheveld denk ik...
Ik heb er een ticket voor aangemaakt, ook om het onderliggende probleem te verhelpen wanneer we in de toekomst tags omzetten naar bijvoorbeeld een merk. Wanneer we er aan toekomen om dat op te pakken kan ik niet zeggen...
Vandaag zag ik nog twee 'potentieel verwarrende' bij dit nieuwsartikel
nieuws: Delta Fiber en T-Mobile gaan diensten leveren via elkaars netwerken
@AverageNL wist het ook niet zeker ;)
merk: DELTA Fiber
merk: Delta
Dat is inderdaad een lastige; Delta is zo te zien in 2017 al opgesplitst waarbij de energietak onder de naam PZEM is doorgegaan, en de telecomtak onder de naam DELTA Fiber. Ze voeren wel nog steeds ook de merknaam DELTA volgens wikipedia.

Ik denk dat de redactie hier nog eens goed moet kijken wat de meest wenselijke situatie is. Feitelijk worden nu merk- en bedrijfsnaam door elkaar heen gebruikt en dubbel getagd; dat lijkt me inderdaad verwarrend en onnodig, maar wat uiteindelijk de beste oplossing hier is, en of we dan zaken moeten mergen of juist niet, is in eerste instantie een content-vraagstuk en dus aan @AverageNL en de rest van de redactie om een oordeel over te vellen.

Intentionally left blank

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:50

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dit is een vraag voor de devvers, laat ik hem dus die kant op schoppen:

Schop een modje => Stoute bugs

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Ik zie hier geen probleem eerlijk gezegd. De overzichtstab laat alleen de laatste 6 nieuwsberichten zien, en ook het karmaoverzicht klopt volgens mij gewoon; karmabadges worden pas toegekend bij meer dan 750 karmapunten voor een onderwerp, en er zijn maar 2 gebruikers die dat hebben op dit onderwerp.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeComponeur
crisp schreef op woensdag 26 april 2023 @ 08:39:
Ik zie hier geen probleem eerlijk gezegd. De overzichtstab laat alleen de laatste 6 nieuwsberichten zien, en ook het karmaoverzicht klopt volgens mij gewoon; karmabadges worden pas toegekend bij meer dan 750 karmapunten voor een onderwerp, en er zijn maar 2 gebruikers die dat hebben op dit onderwerp.
Dank voor het speurwerk.
Maar toch is het vreemd. Ik hou mijn Karma niet exact bij hoor ;) maar ik kan mij herinneren dat ik en meer Tweakers ooit 'een vodafoneziggo tag/badge' hebben gehad. Misschien was er ooit (ook) een andere?
Na o.a. 152 nieuwsberichten maar 2 Tweakers met een badge is wel erg weinig...
Wie weet heb ik het mis, maar mijn water denkt van niet, anders zou ik deze moeite ook niet nemen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Ik ben nog wat verder gaan spitten, en het klopt dat VodafoneZiggo ooit een tag was. Dat is echter medio vorig jaar omgezet naar een merk (merk: VodafoneZiggo). Blijkbaar wordt daarbij de verdiende karma niet mee overgeheveld...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeComponeur
Ah ! _/-\o_
Best vreemd, maar goed, misschien kun je ze samenvoegen.
Als jullie pech hebben is dat dan met meer dingen gebeurd :z
Werk aan de (Karma) winkel >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeComponeur

[ Voor 24% gewijzigd door DeComponeur op 10-05-2023 17:09 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

DeComponeur schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 17:09:
Ik heb er een ticket voor aangemaakt, ook om het onderliggende probleem te verhelpen wanneer we in de toekomst tags omzetten naar bijvoorbeeld een merk. Wanneer we er aan toekomen om dat op te pakken kan ik niet zeggen...
Dat is inderdaad een lastige; Delta is zo te zien in 2017 al opgesplitst waarbij de energietak onder de naam PZEM is doorgegaan, en de telecomtak onder de naam DELTA Fiber. Ze voeren wel nog steeds ook de merknaam DELTA volgens wikipedia.

Ik denk dat de redactie hier nog eens goed moet kijken wat de meest wenselijke situatie is. Feitelijk worden nu merk- en bedrijfsnaam door elkaar heen gebruikt en dubbel getagd; dat lijkt me inderdaad verwarrend en onnodig, maar wat uiteindelijk de beste oplossing hier is, en of we dan zaken moeten mergen of juist niet, is in eerste instantie een content-vraagstuk en dus aan @AverageNL en de rest van de redactie om een oordeel over te vellen.

Intentionally left blank

Pagina: 1