Als je ziggo opzegt betaal je ipv €5 voor 20 gb, €5 voor 10 gb. Je verdubbelaar vervalt, niet je korting. Dit is hoe hollandsnieuwe werkt, hopelijk is dit duidelijk.FBtje schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 00:58:
[...]
De aanbieding is 20Gb voor 5 euro in plaats 10Gb voor 13 euro. Als je Ziggo opzegt, dan vervalt toch zowel de dubbele data als de korting?
Lijkt me logisch.
[Afbeelding]
Behoorlijk stom, zo kom je wel van je klanten af.
ping 127.212.23.124
Ja als je kijkt naar de kwartaalcijfers van Ziggo en KPN benoemd KPN een succesvolle strategie “behouden van klanten”. Iets wat hopelijk verder doorzet in de markt.pjottum schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 08:45:
[...]
Behoorlijk stom, zo kom je wel van je klanten af.
Ik hoef niet weg, maar een beloning voor 12maanden contract is wel op zijn minst haalbaar.
*knip*, gebruik dan de TR knop even.
[ Voor 92% gewijzigd door Perkouw op 31-07-2023 17:40 ]
volgens mijn contract niet, daar staat namelijk ziggo niet in vermeld..FBtje schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 01:47:
[...]
Maar als je Ziggo opzegt, vervalt (volgens mij) ook de korting. Dan betaal je dus geen 5 euro, maar 13 euro per maand.
hooguit dat ik de dubbele data niet meer krijg.
En dan is dit een goede deal, x 2 hier thuis, scheelt 20 euro in de maand
[ Voor 9% gewijzigd door fazertje op 29-07-2023 19:50 ]
Officeel blijven we gewoon 2 jaar €5 betalen ongeacht wel of geen ziggo klant. Er komt wel inflatie ergens in oktober (als ik het goed heb). Als enige wat je niet heb is de verdubbelaar bij geen ziggo klant. Dus ziggo klanten hebben 20GB en niet ziggo klanten 10GB.
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
@pinokkia
De inflatiecorrectie van dit jaar gaat niet voor de nieuwe abonnementen gelden, op zijn vroegst pas volgend jaar. Dus het eerste jaar is gegarandeerd €5 per maand.
Zie algemene voorwaarden:
De inflatiecorrectie van dit jaar gaat niet voor de nieuwe abonnementen gelden, op zijn vroegst pas volgend jaar. Dus het eerste jaar is gegarandeerd €5 per maand.
8.3. hollandsnieuwe behoudt zich het recht voor om ieder jaar op 1 oktober de tarieven aan te passen
op basis van de inflatie. De hoogte hiervan wordt bepaald door de Consumentenprijsindex van het
CBS. De inflatiecorrectie geldt voor klanten die op het moment van aanpassing langer dan 3
maanden klant zijn en voor klanten die op dat moment langer dan 3 maanden geleden hun
hollandsnieuwe Abonnement hebben verlengd.
Klop helemaal. Stom van mij dat ik niet correct ben.GioStyle schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 20:42:
@pinokkia
[...]
Het adres van iemand anders gebruiken is één ding. Maar je kan ook iemand vragen om voor jou het abonnement af te sluiten op haar/zijn naam en adres. Toch?Wasabi! schreef op maandag 10 juli 2023 @ 16:59:
[...]
Het ging erom dat mensen iemand anders zijn/haar adres gebruiken voor de verdubbelaar met of zonder medeweten. Zeker een mooie aanbieding. Ik had toevallig 2 weken eerder een ING actie gebruikt voor mijn zoontje.
Ik las dat gisteren in een officieel document van Ziggo. Ik zal eens kijken als ik thuis ben.stormfly schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 07:52:
[...]
Je post is een beetje onduidelijk. Welke provider heeft de extra 0?
https://www.hollandsnieuw...fvoorwaarden-20150629.pdf
Ja, daar ben ik inmiddels achter. Dat is mooi.kokpol schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 08:41:
[...]
Als je ziggo opzegt betaal je ipv €5 voor 20 gb, €5 voor 10 gb. Je verdubbelaar vervalt, niet je korting. Dit is hoe hollandsnieuwe werkt, hopelijk is dit duidelijk.
Weet je wat vraagtekens zijn? Geen enkele onwaarheid. En die afronding kwam uit de voorwaarden. Die 10KB lees ik nu ook.GioStyle schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 15:27:
[...]
Constructieve bijdrage? De helft van je post is gebaseerd op onwaarheden.
Ik heb inmiddels ook mijn contract, maar de aanbieding zelf roept op zijn minst vragen op. Maar ik vind het helemaal goed zo.fazertje schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 19:48:
[...]
volgens mijn contract niet, daar staat namelijk ziggo niet in vermeld..
hooguit dat ik de dubbele data niet meer krijg.
En dan is dit een goede deal, x 2 hier thuis, scheelt 20 euro in de maand
Volgens mij ook ná die 2 jaar.pinokkia schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 20:28:
Officeel blijven we gewoon 2 jaar €5 betalen ongeacht wel of geen ziggo klant. Er komt wel inflatie ergens in oktober (als ik het goed heb). Als enige wat je niet heb is de verdubbelaar bij geen ziggo klant. Dus ziggo klanten hebben 20GB en niet ziggo klanten 10GB.
Het lijkt jou logisch, maar dat betekent niet dat het waar is. Sterker nog, het is namelijk onwaar. Je sluit bij hollandsnieuwe een abonnement af voor €5 per maand. Bij deze abonnement krijg je een bundel van 10.000 eenheden. Kijk je contract maar na. Of je nu wel of geen klant bent bij Ziggo of binnenkort geen klant meer, heeft helemaal geen invloed op het maandelijks te betalen bedrag, die is namelijk €5. Mocht je wel klant zijn bij Ziggo, dan geldt er een combivoordeel.FBtje schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 00:58:
De aanbieding is 20Gb voor 5 euro in plaats 10Gb voor 13 euro. Als je Ziggo opzegt, dan vervalt toch zowel de dubbele data als de korting?
Lijkt me logisch.
[Afbeelding]
Wederom onwaar. Je sluit een contract bij hollandsnieuwe af voor €5 per maand voor 24 maanden. In het tweede jaar mag hollandsnieuwe een inflatiecorrectie toepassen.FBtje schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 01:47:
Maar als je Ziggo opzegt, vervalt (volgens mij) ook de korting. Dan betaal je dus geen 5 euro, maar 13 euro per maand.
Op de rest van je post(s) heb ik geen zin om te reageren, maar je draagt niet constructief bij, want je verspreidt meer onwaarheden, dan waarheden.
Klopt ook na 2 jaar blijft €5 plus elk jaar de inflatiecorrectie in oktober.
Voor alle duidelijkheid. Mijn korting is nooit komen te vervallen na 2 jaar. Alleen in oktober altijd een inflatiecorrectie gekregen. Heb ff mijn oude abonnement gekeken van hollandsnieuwe.
[ Voor 30% gewijzigd door pinokkia op 30-07-2023 22:03 ]
Eindelijk is mijn nummer overgezet, maar ik heb nog steeds geen 20GB icm Ziggo thuis. Het Ziggo abonnement staat niet op mijn naam, zou dat het probleem zijn?
Dat lijkt mij niet, want bij Vodafone ( eigenaar Hollands nieuwe ) had ik zelfs dat mijn verdubbelaar weer geactiveerd werd nadat de koopster van mijn oude huis Ziggo genomen had, mijn adres bij Vodafone was niet gewijzigd. Ze kijken dus volgens mij puur naar het feit of er op het adres zowel een internet als mobiel abonnement isThe Unbelievabl schreef op maandag 31 juli 2023 @ 12:17:
Eindelijk is mijn nummer overgezet, maar ik heb nog steeds geen 20GB icm Ziggo thuis. Het Ziggo abonnement staat niet op mijn naam, zou dat het probleem zijn?
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Mij was de verdubbelaar ook niet zichtbaar, heb het via de chat nagveraagd, maar dit zou komen omdat mijn abo nog niet in was gegaan.The Unbelievabl schreef op maandag 31 juli 2023 @ 12:17:
Ik ga hem morgen activeren.
ik heb ook een ziggo op een andere (bedrijfs)naam, maar wel zelfde adres. Maar volgens de chat stond alles goed.
Ben benieuwd
Tijd van werken, tijd van rusten
Zojuist ook m'n vader overgezet. Hij had nu onbeperkt min, 500 sms en 8GB data voor €11 p/maand bij Simpel.
Zit te denken of ik m'n moeder ook ga overzetten.
Die betaalt nu ook bij Simpel €3,50 p/maand voor 50 min, 500 sms en 250MB data en komt daar nooit aan. Dus voor haar individueel zou het niet per se interessant zijn, maar als ze beiden overgaan, betalen ze onder de streep nog steeds minder per maand (van €11 & €3,50 naar 2x €5 p/maand) en je krijgt wat zekerheid dat ze nooit over haar tegoed gaat en dan veel extra moet betalen.
Vandaag maar eens beslissen, want de actie liep t/m vandaag als ik mij herinner; hoewel ik dat nu nergens meer kan vinden...
EDIT: wil voor haar bestellen, maar op het laatst wordt de bestelling geweigerd. Is de aanbieding afgelopen? Of zou het te maken hebben dat het hetzelfde rekeningnummer is?
EDIT #2: Contact gehad met de klantenservice van HN; inderdaad combinatie van hetzelfde mailadres en rekeningnummer zorgt ervoor dat bestelling wordt geweigerd. Even ander mailadres gebruikt en bestelling geslaagd.
Hier dus uiteindelijk 3 abonnementen van Simpel naar HN overgezet, ben benieuwd...
Zit te denken of ik m'n moeder ook ga overzetten.
Die betaalt nu ook bij Simpel €3,50 p/maand voor 50 min, 500 sms en 250MB data en komt daar nooit aan. Dus voor haar individueel zou het niet per se interessant zijn, maar als ze beiden overgaan, betalen ze onder de streep nog steeds minder per maand (van €11 & €3,50 naar 2x €5 p/maand) en je krijgt wat zekerheid dat ze nooit over haar tegoed gaat en dan veel extra moet betalen.
Vandaag maar eens beslissen, want de actie liep t/m vandaag als ik mij herinner; hoewel ik dat nu nergens meer kan vinden...
EDIT: wil voor haar bestellen, maar op het laatst wordt de bestelling geweigerd. Is de aanbieding afgelopen? Of zou het te maken hebben dat het hetzelfde rekeningnummer is?
EDIT #2: Contact gehad met de klantenservice van HN; inderdaad combinatie van hetzelfde mailadres en rekeningnummer zorgt ervoor dat bestelling wordt geweigerd. Even ander mailadres gebruikt en bestelling geslaagd.
Hier dus uiteindelijk 3 abonnementen van Simpel naar HN overgezet, ben benieuwd...
[ Voor 26% gewijzigd door Piet91 op 31-07-2023 18:25 ]
Correctie, krijg net de verdubbelaar binnen. Het kan dus even duren voordat die aan is gezetWoy schreef op maandag 31 juli 2023 @ 12:38:
[...]
Dat lijkt mij niet, want bij Vodafone ( eigenaar Hollands nieuwe ) had ik zelfs dat mijn verdubbelaar weer geactiveerd werd nadat de koopster van mijn oude huis Ziggo genomen had, mijn adres bij Vodafone was niet gewijzigd. Ze kijken dus volgens mij puur naar het feit of er op het adres zowel een internet als mobiel abonnement is
Ik heb vandaag nog geprobeerd te bestellen, bij het einde van het invullen van het formulier krijg ik een melding dat het is geweigerd, echter ik krijg wel 2 emails van stel je "ww in bij HN" en "bedankt voor je bestelling" met het contract
16:06 Een uur geleden validatie code voor nummerbehoud gekregen, net ingevuld en bevestigd via email.
Ik ben contract vrij bij vodafone, dus ben benieuwd hoe snel ik overgezet ga worden....
16:10 5 minuten later vodafone email "je abonnement wordt beeindigt...". Dat gaat rap....
20:00 Nummerbehoud op 31-08 (Ik kom er achter dat ik vergeten ben de ingangs datum later te zetten dus ik betaal nu per 1-8 al)
23:17 Post NL komt mogen langs tussen 08:00 en 18:00, gelukkig past het door de brievenbus...
14:45 Pakje in de bus
14:57 Melding van NL Post dat ze tussen "14:52 en 18:44" langs komen
(vandaag 10:00) De bestel url werkt nog steeds voor de mensen die nog willen bestellen
16:06 Een uur geleden validatie code voor nummerbehoud gekregen, net ingevuld en bevestigd via email.
Ik ben contract vrij bij vodafone, dus ben benieuwd hoe snel ik overgezet ga worden....
16:10 5 minuten later vodafone email "je abonnement wordt beeindigt...". Dat gaat rap....
20:00 Nummerbehoud op 31-08 (Ik kom er achter dat ik vergeten ben de ingangs datum later te zetten dus ik betaal nu per 1-8 al)
23:17 Post NL komt mogen langs tussen 08:00 en 18:00, gelukkig past het door de brievenbus...
14:45 Pakje in de bus
14:57 Melding van NL Post dat ze tussen "14:52 en 18:44" langs komen
(vandaag 10:00) De bestel url werkt nog steeds voor de mensen die nog willen bestellen
[ Voor 74% gewijzigd door jeanj op 02-08-2023 16:25 ]
Everything is better with Bluetooth
Hier ook gewoon nog kunnen bestellen voor 5 euro. Geen foutmelding. Dus als je denk dat je te laat bent maar wel wilt bestellen, probeer het gewoon.
Hier ook net nog 2 extra besteld voor ouders, op hun (ziggo)adres. Werkte gewoon netjes.
En nog 2 (6totaal) op privé adres.
En nog 2 (6totaal) op privé adres.
[ Voor 18% gewijzigd door Atomic2005 op 02-08-2023 23:06 ]
16500Wp PV Live - Panasonic Wp - Ioniq 28kWh - All Eletric
Ik heb geen Ziggo, toch de stoute schoenen aangetrokken en aangevraagd. Keurig een email dat er geen Ziggo adres is gevonden en dat ik het combivoordeel nu mis. In de app is het nu 10.000 MB 5 euro. Dus het bedrag van 5 eur blijft gewoon staan.
Nummerbehoud trouwens per 21-11 dus ook dat is gewoon mogelijk.
Nummerbehoud trouwens per 21-11 dus ook dat is gewoon mogelijk.
[ Voor 12% gewijzigd door knakworst op 03-08-2023 16:29 ]
Inmiddels is de aanbieding verlopen.
Zelf net op tijd eentje besteld, maar morgen toch eens kijken of er alsnog een tweede abonnementje afgesloten kan worden voor mn broer.
Zelf net op tijd eentje besteld, maar morgen toch eens kijken of er alsnog een tweede abonnementje afgesloten kan worden voor mn broer.
Gisteren Samsung A54 5G met 5 euro abonnement afgesloten.
Wordt vandaag geleverd door dynalogic.
Site doot het nu niet meer idd.
De directe link werkt niet meer. Maar zou je nog met je Ziggo account naar deze aanbieding kunnen komen?ijsbeer1 schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 08:52:
Gisteren Samsung A54 5G met 5 euro abonnement afgesloten.
Dat zou ik ook wel willen weten. Voor mn vader zou ik ook wel het abonnementje willen afsluiten.
Las trouwens op Pepper dat er een
Mocht je een abonnement genoeg vinden, dan wil ik evt wel een abonnement van je overnemen.
Ook 2 ontvangen?raro007 schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 16:50:
[...]
Sorry voor de late reactie.
Zoals ik zij ik kreeg een melding dat het geweigerd was dus hebben we het nog een keer gedaan en weer geweigerd..
Maar 15 minuten later wel een email gekregen dat het gelukt is.
En in die mail zaten 2 contracten met dezelfde inhoud.
Ik was een beetje te snel met informatie vragen in de forum en was ook vergeten te corrigeren..
Mocht je een abonnement genoeg vinden, dan wil ik evt wel een abonnement van je overnemen.
Als je nog een goedkoop abonnement voor je pa zoekt. 16gb per maand data met onbeperkt bellen en sms voor een prijs van 5,75 per maand gemiddeld voor 24 maanden.koektrommeltje schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 18:18:
Dat zou ik ook wel willen weten. Voor mn vader zou ik ook wel het abonnementje willen afsluiten.
[...]
Ook 2 ontvangen?
Bij 50+ mobiel met de ING voucher.
Hey bedankt,SamSid schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 11:18:
[...]
Als je nog een goedkoop abonnement voor je pa zoekt. 16gb per maand data met onbeperkt bellen en sms voor een prijs van 5,75 per maand gemiddeld voor 24 maanden.
Bij 50+ mobiel met de ING voucher.
Hier ga ik even naar kijken.
helaas ik ben blijkbaar te laat, euro 10, 1 jaar 10000 /min/sms/mb incl. de Ziggo verdubbelaar
[ Voor 17% gewijzigd door pinotgrigio1 op 15-08-2023 13:58 ]
Ik zit sinds 1 week bij hollandsnieuwe met de 5,- actie voor 20GB (met ziggo). Ik merk gewoon helemaal geen verschil met Vodafone. Heb testen gedaan en bereik is op mijn vaste punten hetzelfde en de snelheid ook. bellen via wifi werkt. Zwitserland valt ook onder de EU (wat bij 50+ niet is). Er is zelfs nog een verbetering. SMS-jes komen bij Hollandsnieuwe ook aan via de wifi terwijl die bij Vodafone alleen aankwamen als er mobiele verbinding was. Tot nu toe dus zeer tevreden. Verbruik lijkt tot nu toe ook in lijn wat IOS aan geeft. Ik dacht dat ze afronden op hele minuten en 0,100MB maar dat zie ik niet terug in het verbruik. Ik zie bijvoorbeeld 0,02MB en 1,28MB staan. Ook 0,5 minuten. Tot nu toe dus zeer tevreden.
Pagina doet het niet meer. Verplaatst of afgelopen?
Denk dat de actie afgelopen is.Kingston schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 15:15:
Weer actief, nu geen €5 p/maand maar €7 p/maand.Kingston schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 15:15:
Vereist de verdubbelaar nog steeds Ziggo?
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Werkt blijkbaar alleen als je een uitnodiging via de mail hebt gehad.
Even Afwezig
[t/m 31-8]Ziggo Internet Giga & TV Start 1e jaar 50% korting als je deze erbij neemt heb je wel voor heel weinig geld diverse diensten & veel data.
Kun je bij een abonnement (eigenlijk meer prepaid) van HollandsNieuwe echt niet (ongemerkt) buiten de bundel? Oftewel als het op is, geen toegang meer en zeker nooit extra kosten hiervoor.
Heb nogal slechte ervaringen met mobiele abonnementen. Destijds bij Simpel (T-Mobile) werden belminuten doorgeschoven naar een volgende maand, met als reden dat Simpel die niet meer had kunnen verwerken.
Voor de extra duidelijkheid, je belt dus in maand X en hun zette dit om naar maand Y. Hun handelswijze werd ook gewoon bevestigd door de klantenservice. Hierdoor kwam je buiten de bundel, uiteraard geheel onterecht.
Abonnement beëindigd, incassobureau op je dak (uit naam van T-Mobile). Echter op mijn verzoek om naar de rechter te stappen is helaas nooit ingewilligd.
Daarnaast zijn mijn ervaringen met Vodafone en Ziggo ook niet al te best, overigens niet qua betalingen. Meer op het gebied van service, klanten niet informeren over belangrijke zaken en het verschalen van het abonnement, tegen hogere abonnementskosten.
Dit maakt mij nogal huiverig voor het afsluiten van een nieuw abonnement.
Bonus vraagje: gebruik van poort 5060 is neem ik aan geen enkel probleem? (wat bij vast internet van Ziggo wel is, mogelijk was)
Heb nogal slechte ervaringen met mobiele abonnementen. Destijds bij Simpel (T-Mobile) werden belminuten doorgeschoven naar een volgende maand, met als reden dat Simpel die niet meer had kunnen verwerken.
Voor de extra duidelijkheid, je belt dus in maand X en hun zette dit om naar maand Y. Hun handelswijze werd ook gewoon bevestigd door de klantenservice. Hierdoor kwam je buiten de bundel, uiteraard geheel onterecht.
Abonnement beëindigd, incassobureau op je dak (uit naam van T-Mobile). Echter op mijn verzoek om naar de rechter te stappen is helaas nooit ingewilligd.
Daarnaast zijn mijn ervaringen met Vodafone en Ziggo ook niet al te best, overigens niet qua betalingen. Meer op het gebied van service, klanten niet informeren over belangrijke zaken en het verschalen van het abonnement, tegen hogere abonnementskosten.
Dit maakt mij nogal huiverig voor het afsluiten van een nieuw abonnement.
Bonus vraagje: gebruik van poort 5060 is neem ik aan geen enkel probleem? (wat bij vast internet van Ziggo wel is, mogelijk was)
Het werkt nu gewoon, nu blijkbaar voor iedereen met Ziggo internet.
https://directsales.holla...ziggo_promo/details/67792
[ Voor 33% gewijzigd door Even Afwezig op 26-08-2023 08:33 ]
Even Afwezig
Ik kan je daarop geruststellen: ben al >10 jaar klant bij HollandsNieuwe en als je bundel bijna op is, krijg je een melding, is je bundel op dan houdt het gebruik ook op. Gebeld worden en sms ontvangen werkt dan gewoon nog, en je maakt geen extra kosten totdat je weer wat beltegoed hebt bijgeschreven dmv een kort sms’je naar de provider, of je nieuwe maand begint. In die 10+ jaar tijd nog nooit een onverwachte afschrijving van mijn abonnement gehad.Vuurvleugelhart schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 22:29:
Kun je bij een abonnement (eigenlijk meer prepaid) van HollandsNieuwe echt niet (ongemerkt) buiten de bundel? Oftewel als het op is, geen toegang meer en zeker nooit extra kosten hiervoor.
dank! zojuist gebruik van gemaakt incl. nieuwe telefoon :-), de aanbieding werkt dus ook als je een combi wilt doen met een nieuwe telefoon ipv alleen SIM only.Even Afwezig schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 08:33:
Het werkt nu gewoon, nu blijkbaar voor iedereen met Ziggo internet.
En het voordeel bij Hollandsnieuwe is dat bellen naar het buitenland vanuit je bundel gaat. Bij elke andere provider betaal je hiervoor apart nog buiten je bundel, dus krijg je altijd een hogere rekening. Wij bellen af en toe naar familie in Duitsland en dat gaat van de bundel af.
Hoeveel belminuten of euro’s gaat er van je tegoed af als je 1 minuut vanuit Nederland naar het buitenland belt (binnen Europa)?NelgNL schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 12:25:
En het voordeel bij Hollandsnieuwe is dat bellen naar het buitenland vanuit je bundel gaat. Bij elke andere provider betaal je hiervoor apart nog buiten je bundel, dus krijg je altijd een hogere rekening. Wij bellen af en toe naar familie in Duitsland en dat gaat van de bundel af.
23 cent van je tegoed per minuut.Bart1983 schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 18:38:
[...]
Hoeveel belminuten of euro’s gaat er van je tegoed af als je 1 minuut vanuit Nederland naar het buitenland belt (binnen Europa)?
Het abonnement van normaal 10.000 units, is (zonder verdubbelaars e.d.) €20 tegoed waard.
Die dieven bij Hollandse Nieuwe hebben voor het abonnement begint (eind september) al de eerste factuur geïncasseerd. Hoezo goedkoop? Bellen met de helpdesk of de factuur bied ook geen antwoorden op deze gang van zaken.
Echt nu al spijt!
Echt nu al spijt!
Leuk man gatheren
Je betaalt bij hollandsnieuwe altijd een maand vooruit, ik neem aan dat je daar mee bekend was?migros schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 11:35:
Die dieven bij Hollandse Nieuwe hebben voor het abonnement begint (eind september) al de eerste factuur geïncasseerd. Hoezo goedkoop? Bellen met de helpdesk of de factuur bied ook geen antwoorden op deze gang van zaken.
Echt nu al spijt!
Als je een nieuw abonnement afsluit incasseren ze inderdaad meteen, maar de tweede keer wordt pas geïncasseerd nadat je abonnement 1 maand actief is.
tsja als je de initiele kosten bedoelt: dat is overal zo (Copyright, adminkosten, eigenbijdrage toestel eventueel etc), ik neem aan dat ze nog geen abo kosten berekenen als je abo pas over 1 maand begint toch?migros schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 11:35:
Echt nu al spijt!
Ben vandaag overgezet qua nummerbehoud, daarna de HN sim geplaatst. Tot die tijd was het abonnement inactief (ondanks de betaling van 5 euro op 1-8)
Ik heb even een vraag over het combi voordeel. Weet iemand wanneer ze de check voor het ziggo pakket doen? De check voor dubbele bundel is al gedaan en die heb ik gekregen (bevestiging via email) . Ik heb zelf ziggo maar ik heb het adres van mijn abonnement net naar die van mijn ouders veranderd die ook ziggo hebben, omdat ik op termijn verwacht over te stappen naar een andere ISP
Ik heb even een vraag over het combi voordeel. Weet iemand wanneer ze de check voor het ziggo pakket doen? De check voor dubbele bundel is al gedaan en die heb ik gekregen (bevestiging via email) . Ik heb zelf ziggo maar ik heb het adres van mijn abonnement net naar die van mijn ouders veranderd die ook ziggo hebben, omdat ik op termijn verwacht over te stappen naar een andere ISP
Nee hoor op de factuur staat gewoon abonnementskosten € 8,- (geen maand of periode vermelding) en aansluitkosten € 0,- Dus gewoon maandkosten incasseren terwijl deze nog niet zijn begonnen.pinotgrigio1 schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 12:08:
[...]
tsja als je de initiele kosten bedoelt: dat is overal zo (Copyright, adminkosten, eigenbijdrage toestel eventueel etc), ik neem aan dat ze nog geen abo kosten berekenen als je abo pas over 1 maand begint toch?
Leuk man gatheren
Volgens https://www.hollandsnieuwe.nl/ziggo kan je met een week een pakket kiezen.jeanj schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 13:10:
Ben vandaag overgezet qua nummerbehoud, daarna de HN sim geplaatst. Tot die tijd was het abonnement inactief (ondanks de betaling van 5 euro op 1-8)
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Maak daar maar een paar weken van. Het gaat momenteel niet allemaal even soepel bij ZiggoYorinn schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 13:34:
[...]
Volgens https://www.hollandsnieuwe.nl/ziggo kan je met een week een pakket kiezen.
Even Afwezig
Oké dat is best netjes. Mijn standaard tegoed van 10.000 is inderdaad 20,- waard staat in de app. Echter de ziggo verdubbelaar van 10.000 zou 100,- waard zijn volgens de app. Weet je of dat klopt of dat dit een foutje is?da_Mastah schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 09:09:
[...]
23 cent van je tegoed per minuut.
Het abonnement van normaal 10.000 units, is (zonder verdubbelaars e.d.) €20 tegoed waard.
Bedankt! Ga het abonnement afsluiten. Ga sowieso voor een nieuw nummer, mijn huidige 06 behoud ik heel graag als prepaid.ZwolschBalletje schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 09:18:
[...]
Ik kan je daarop geruststellen: ben al >10 jaar klant bij HollandsNieuwe en als je bundel bijna op is, krijg je een melding, is je bundel op dan houdt het gebruik ook op. Gebeld worden en sms ontvangen werkt dan gewoon nog, en je maakt geen extra kosten totdat je weer wat beltegoed hebt bijgeschreven dmv een kort sms’je naar de provider, of je nieuwe maand begint. In die 10+ jaar tijd nog nooit een onverwachte afschrijving van mijn abonnement gehad.
Als je nu leest wat andere schrijven... Het is op prepaid basis, dat betaal je altijd vooraf.migros schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 13:31:
[...]
Nee hoor op de factuur staat gewoon abonnementskosten € 8,- (geen maand of periode vermelding) en aansluitkosten € 0,- Dus gewoon maandkosten incasseren terwijl deze nog niet zijn begonnen.
Dan raad ik je een van de labels van Dellmont aan, kun je al bellen naar mobiel (Duitsland) voor 1,1 cent per minuut (afgerond op hele minuten, geen starttarief) Voor een overzicht zie https://www.hanstel.biz.NelgNL schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 12:25:
Daarvoor kun je natuurlijk ook de data van Hollandsnieuwe gebruiken.
Werkt heel simpel kies een label (lastigste van alles) dat bij je past, maak een account en koop beltegoed. Installeer hun applicatie*, inloggen en bellen maar.
*Of beter nog gebruik https://f-droid.org/en/packages/com.tutpro.baresip.
Wow Voipbuster vibes hier. Dat die toko nog actief is zeg! Dank voor je tip in ieder geval. Kan je met die software nog steeds zo makkelijk je nummer spoofen?Vuurvleugelhart schreef op zondag 3 september 2023 @ 17:47:
[...]
Dan raad ik je een van de labels van Dellmont aan, kun je al bellen naar mobiel (Duitsland) voor 1,1 cent per minuut (afgerond op hele minuten, geen starttarief) Voor een overzicht zie https://www.hanstel.biz.
Daarvoor kun je natuurlijk ook de data van Hollandsnieuwe gebruiken.
Werkt heel simpel kies een label (lastigste van alles) dat bij je past, maak een account en koop beltegoed. Installeer hun applicatie*, inloggen en bellen maar.
*Of beter nog gebruik https://f-droid.org/en/packages/com.tutpro.baresip.
Hollandsnieuwe voldoet voor mij. De 10000 sms/bel/mb is voor mij een ideale mix. Gaat nooit op dus des te lekkerder dat ik voor het buitenland niet nog een extra factuur krijg
Dat spoofen (legitiem) is gelukkig nog altijd mogelijk. Simpel verifiëren via sms of telefoontje dat het jouw nummer is en klaar.NelgNL schreef op zondag 3 september 2023 @ 22:12:
[...]
Wow Voipbuster vibes hier. Dat die toko nog actief is zeg! Dank voor je tip in ieder geval. Kan je met die software nog steeds zo makkelijk je nummer spoofen?![]()
Hollandsnieuwe voldoet voor mij. De 10000 sms/bel/mb is voor mij een ideale mix. Gaat nooit op dus des te lekkerder dat ik voor het buitenland niet nog een extra factuur krijg
Thuis bellen met het nummer van kantoor, smsjes versturen (die zijn wel 'duur' geworden) vanaf een vast nummer of gebruikersnaam het kan allemaal (handig zijn).
Wanneer ik hier thuis via de VoIP-router bel lijkt het alsof ik met mijn echt vast nummer bel. Dat doe ik niet zo gauw, veel te duur.
[ Voor 8% gewijzigd door Vuurvleugelhart op 04-09-2023 16:01 ]
Even een vraagje voor mijn gemoedsrust ivm nummerbehoud, ik heb net een abonnement met nummerbehoud aangevraagd, hoelang duurde het bij jullie eer je een validatiecode (via SMS neem ik aan?) of zo kreeg?
Ik vindt het op de site/app er nogal krom staan, bij meldingen staat "Bevestig je nummerbehoud"
als ik daarop klik krijg ik dit::fill(white):strip_exif()/f/image/PV69uTJct7D9VWm79bq2GMyt.png?f=user_large)
Ik kan het hier dus alleen annuleren!
Moet ik gewoon geduld hebben tot ik dat SMSje binnenkrijg?
Ondertussen is het SMSje binnen en het nummerbehoud is goedgekeurd!
Ik vindt het op de site/app er nogal krom staan, bij meldingen staat "Bevestig je nummerbehoud"
als ik daarop klik krijg ik dit:
:fill(white):strip_exif()/f/image/PV69uTJct7D9VWm79bq2GMyt.png?f=user_large)
Ik kan het hier dus alleen annuleren!
Moet ik gewoon geduld hebben tot ik dat SMSje binnenkrijg?
Ondertussen is het SMSje binnen en het nummerbehoud is goedgekeurd!
[ Voor 6% gewijzigd door Pjotrofsky op 05-09-2023 20:17 ]
Ze incasseren idd direct, maar deze is voor de eerste maand, dus als je het later in laat gaan, dan is het voor die maand....migros schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 13:31:
[...]
Nee hoor op de factuur staat gewoon abonnementskosten € 8,- (geen maand of periode vermelding) en aansluitkosten € 0,- Dus gewoon maandkosten incasseren terwijl deze nog niet zijn begonnen.
Bij mij 1/8 afgesloten, direct geïncasseerd, 31/8 nummer geporteerd en nu staat in de website dat de eerste periode 31/8-29/9 is....
Nog even 3 maand wachten voordat ik kan thoornen voor lite coins..... (over 10 maanden...)
Het komt dus goed....
[ Voor 17% gewijzigd door jeanj op 07-09-2023 16:27 ]
En weer open:
https://www.hollandsnieuw...d=CONSUMER&voucher=ZIGGO5
20GB voor €5,- per maand voor Ziggo klanten. Alleen voor nieuwe abonnees, bij gebruik van kortingscode ZIGGO5
20GB voor €5,- per maand voor Ziggo klanten. Alleen voor nieuwe abonnees, bij gebruik van kortingscode ZIGGO5
[ Voor 72% gewijzigd door Yorinn op 19-10-2023 18:18 . Reden: Directe link naar aanbieding + extra informatie geplaatst. ]
Is hier de cashbackxl korting ook nog op geldig?
In de vorige niet, omdat dit niet via het "hollandsnieuwe.nl" domein was, maar dat is dit keer wel het geval!
Weet iemand dit "zeker"?
In de vorige niet, omdat dit niet via het "hollandsnieuwe.nl" domein was, maar dat is dit keer wel het geval!
Weet iemand dit "zeker"?
Ik zie, dat om in aanmerking te komen voor deze actie je een mail van Ziggo moet hebben gehad.Piet91 schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 14:00:
En weer open:
Weet iemand hier of het ook lukt als je de mail niet hebt gehad? Of werd je na het aanvragen alsnog afgewezen omdat je de mail niet had?
Is het jou gelukt om cashback te krijgen in combinatie met deze actie?Bartvw schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 20:12:
Is hier de cashbackxl korting ook nog op geldig?
Weet iemand dit "zeker"?
Het is bij mij gelukt zonder mail van ziggo. Bevestigings mail ontvangen, nummerbehoud goedgekeurd en de sim heb ik ook al ontvangen. Als je de korting niet ziet op de pagina kan je handmatig de kortingscode `ZIGGO5` gebruiken.Jappie3 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 20:44:
[...]
Ik zie, dat om in aanmerking te komen voor deze actie je een mail van Ziggo moet hebben gehad.
Weet iemand hier of het ook lukt als je de mail niet hebt gehad? Of werd je na het aanvragen alsnog afgewezen omdat je de mail niet had?
[...]
Is het jou gelukt om cashback te krijgen in combinatie met deze actie?
Bedankt voor de tip ook maar gedaan leuke aanbieding
Ik zie dat je deze keer wel n ik-ben-al-ziggo-klant vakje moet aantikken. Controleren ze dat?
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Bij mij zegt ie kortingscode verlopen..Piet91 schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 14:00:
En weer open:
In mijn bestellingsbevestiging staat het volgende :Brent schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 23:49:
Ik zie dat je deze keer wel n ik-ben-al-ziggo-klant vakje moet aantikken. Controleren ze dat?
Je hebt aangegeven dat je Ziggo internet hebt. We controleren of er op jouw adres ook Ziggo internet is. Om combivoordeel te krijgen moeten de adresgegevens (postcode huisnummer én huisnummer toevoeging) bij hollandsnieuwe exact overeenkomen met de adresgegevens bij Ziggo.
Jammer, net te laat.
Wel vaag dat Ziggo zelf zo duur is met die combideal met Vodafone van ze.
Wel vaag dat Ziggo zelf zo duur is met die combideal met Vodafone van ze.
Ben ook wel benieuwd of er geen addertje onder het gras zit.
Heb nu combinatie Vodafone/Ziggo en de voorwaarden van Hollandsnieuwe lijken behoorlijk op die van Vodafone.
Bundel geldt ook voor EU inclusief VK en Zwitserland, dus daar zit het niet in.
Iemand?
Heb nu combinatie Vodafone/Ziggo en de voorwaarden van Hollandsnieuwe lijken behoorlijk op die van Vodafone.
Iemand?
Ik ben een tijdje geleden met dezelfde deal overgestapt. Mijn vader ook gelijk meegenomen van Vodafone naar Hollandsnieuwe. Totaal geen spijt van. Prijsverhoging ontlopen en nog eens flink goedkoper ook voor 20 GB / bellen (20.000). De simkaart werd ook gewoon door Vodafone verstuurd i.o.v. Hollandsnieuw...... Dekking precies hetzelde als bij Vodafone. Wel geen 5G maar die had ik ook niet nodig. Op de factuur staat gewoon alleen 5,- geen moeilijk gedoe met dure prijs -/- korting dit en dat die ik bij Vodafone had. Alles uit die 20.000 units geeft je eigenlijk ook gewoon onbeperkt bellen. Ik ben zeer tevreden voor die prijsEindhovenk schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 12:12:
Ben ook wel benieuwd of er geen addertje onder het gras zit.
Iemand?
Same here...super tevreden sinds 11 Juli....( €5 & 20.000MB ) SIM zit in een 'oude' GSM en ligt 'vast' in mijn auto tbv Android Auto en een WiFi netwerk tbv de achterbankBart1983 schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 12:19:
[...]
Ik ben een tijdje geleden met dezelfde deal overgestapt. Mijn vader ook gelijk meegenomen van Vodafone naar Hollandsnieuwe. Totaal geen spijt van. Prijsverhoging ontlopen en nog eens flink goedkoper ook voor 20 GB / bellen (20.000). De simkaart werd ook gewoon door Vodafone verstuurd i.o.v. Hollandsnieuw...... Dekking precies hetzelde als bij Vodafone. Wel geen 5G maar die had ik ook niet nodig. Op de factuur staat gewoon alleen 5,- geen moeilijk gedoe met dure prijs -/- korting dit en dat die ik bij Vodafone had. Alles uit die 20.000 units geeft je eigenlijk ook gewoon onbeperkt bellen. Ik ben zeer tevreden voor die prijs
Thanks @Bart1983 en @WiLLoW_TieN Vanavond maar eens kijken of ik kan wisselen.
Dan ben je helaas net te laat. Deze actie liep namelijk tot gisteren.Eindhovenk schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 16:08:
Thanks @Bart1983 en @WiLLoW_TieN Vanavond maar eens kijken of ik kan wisselen.
Ik zag het. Nu even overwegen of we wachten tot ze weer zo'n actie hebben. €8 voor 5*2=10.000 MB is ook al winst.Jappie3 schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 17:36:
[...]
Dan ben je helaas net te laat. Deze actie liep namelijk tot gisteren.
Je zou nog even kunnen wachten tot black friday dan komen er vast ook weer leuke deals.Eindhovenk schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 21:33:
[...]
Ik zag het. Nu even overwegen of we wachten tot ze weer zo'n actie hebben. €8 voor 5*2=10.000 MB is ook al winst.
Ik was ook al aan het monitoren maar de BF deal was slechter dan de acties de afgelopen 2 maanden....Atomius schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 15:13:
Is iemand deze deal nog tegengekomen?
Deze deal is er nu weer, tot eind mei. Als het goed is hebben de Ziggo abonnees hier een email over gehad. Ik twijfel om over te stappen van Simpel. Hoe zijn de ervaringen van diegenen die over zijn gestapt?
Destijds van Simpel overgestapt naar deze bizar goedkope deal. Nog altijd blij mee maar moet ook eerlijk bekennen: nog nooit boven de 20Gb geweest en ik stel ook geen hoge eisen qua up/down. Spotify en YouTube in de auto of trein gaat prima.zunrob schreef op maandag 27 mei 2024 @ 20:47:
Deze deal is er nu weer, tot eind mei. Als het goed is hebben de Ziggo abonnees hier een email over gehad. Ik twijfel om over te stappen van Simpel. Hoe zijn de ervaringen van diegenen die over zijn gestapt?
Al met al, erg blij (met de keuze van toen)
Misschien een linkje hiervan.zunrob schreef op maandag 27 mei 2024 @ 20:47:
Ik heb helaas geen link die ik kan delen. Echter, als Ziggo abonnee heb je (in mijn geval in april) een email ontvangen met daarin een persoonlijke actiecode/link. Ik ga er even vanuit dat dit voor elke Ziggo abonnee geldt die nog geen gebruik maakt van de combi korting.
Op welk mail-adres binnengehad?zunrob schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 07:05:
[...]
Ik heb helaas geen link die ik kan delen. Echter, als Ziggo abonnee heb je (in mijn geval in april) een email ontvangen met daarin een persoonlijke actiecode/link. Ik ga er even vanuit dat dit voor elke Ziggo abonnee geldt die nog geen gebruik maakt van de combi korting.
Niet