Hollands Nieuwe Sim-Only 2 jaar 10GB (20GB met Ziggo) - 5 euro/maand zonder aansluitkosten
https://directsales.holla...ziggo_promo/details/67792
LET OP:wouterg00 schreef op maandag 10 juli 2023 @ 13:37:
Hollands Nieuwe Sim-Only 2 jaar 10GB (20GB met Ziggo) - 5 euro/maand zonder aansluitkosten
Geldt het ook als je alleen maar Internet van Ziggo hebt...en geen TV cq telefonie ?Toff schreef op maandag 10 juli 2023 @ 14:04:
[...]
LET OP:
Deze aanbieding geldt alleen wanneer je internet van Ziggo hebt. Anders is het 10 GB voor € 11,- / mnd.
Je kan ook aanmelden zonder Ziggo op je adres. Alleen krijg je dan geen combivoordeel. Heb al gehoord van andere mensen dat het gelukt is.Toff schreef op maandag 10 juli 2023 @ 14:04:
[...]
LET OP:
Deze aanbieding geldt alleen wanneer je internet van Ziggo hebt. Anders is het 10 GB voor € 11,- / mnd.
Dat heet DE BOEL BELAZEREN en je moet niet vreemd opkijken wanneer je dan achteraf alsnog het volle pond moet betalen...wouterg00 schreef op maandag 10 juli 2023 @ 14:11:
[...]
Je kan ook aanmelden zonder Ziggo op je adres. Alleen krijg je dan geen combivoordeel. Heb al gehoord van andere mensen dat het gelukt is.
Ik zie nergens voorwaarden of regels dat het niet zou mogen?Toff schreef op maandag 10 juli 2023 @ 16:08:
[...]
Dat heet DE BOEL BELAZEREN en je moet niet vreemd opkijken wanneer je dan achteraf alsnog het volle pond moet betalen...
Kortom: Mooie deal, als je Ziggo internet hebt, maar ga ajb geen trucs propageren op Tweakers.
Hoi!
Klopt, op die site met die peper hebben mensen altijd wel een excuus. Dat is dan toch wel een fout in het systeem van HN en Ziggo. Je kan dus een abo afsluiten op iemand anders zijn adres. Er is geen verdere controle.Toff schreef op maandag 10 juli 2023 @ 16:08:
[...]
Dat heet DE BOEL BELAZEREN en je moet niet vreemd opkijken wanneer je dan achteraf alsnog het volle pond moet betalen...
Kortom: Mooie deal, als je Ziggo internet hebt, maar ga ajb geen trucs propageren op Tweakers.
Dat is dan 2x zo duur...toch ? Ik heb hem net besteld. Ik heb Ziggo internet.Wasabi! schreef op maandag 10 juli 2023 @ 16:31:
Je kan ook anders gewoon de ING rentepunten gebruiken, 10 euro per maand voor 20Gb icm Ziggo voor 2 jaar.
Het ging erom dat mensen iemand anders zijn/haar adres gebruiken voor de verdubbelaar met of zonder medeweten. Zeker een mooie aanbieding. Ik had toevallig 2 weken eerder een ING actie gebruikt voor mijn zoontje.WiLLoW_TieN schreef op maandag 10 juli 2023 @ 16:54:
[...]
Dat is dan 2x zo duur...toch ? Ik heb hem net besteld. Ik heb Ziggo internet.
En dus nu voor 24x €5 20GB data erbij. Leuke SIM voor in de auto.
Of voor de kids. Of gewoon als 2de DATA buffer in mijn eigen GSM.
Maar ik rook....niet
Het gaat niet alleen om de 'verdubbelaar'. Als je normaal naar de site van HollandsNieuwe gaat, kan je aangeven of je internet van Ziggo hebt. Zo ja: € 5,-, zo nee: € 11,- voor 10000 pm (ipv € 13,- ).Wasabi! schreef op maandag 10 juli 2023 @ 16:59:
[...]
Het ging erom dat mensen iemand anders zijn/haar adres gebruiken voor de verdubbelaar met of zonder medeweten. Zeker een mooie aanbieding. Ik had toevallig 2 weken eerder een ING actie gebruikt voor mijn zoontje.
Als ik gewoon via de site van HollandsNieuwe deze actie probeer te vinden kom ik telkens bij 11 p/m met een ziggo abbo. Hoe kom je bij deze link terecht (anders dan via dit forumwouterg00 schreef op maandag 10 juli 2023 @ 13:37:
[ Voor 97% gewijzigd door evmmb op 10-07-2023 17:42 ]
Ze hebben daar wel een check op, binnenkort krijgen ze wel bericht met een verhoogt tarief.wouterg00 schreef op maandag 10 juli 2023 @ 14:11:
[...]
Je kan ook aanmelden zonder Ziggo op je adres. Alleen krijg je dan geen combivoordeel. Heb al gehoord van andere mensen dat het gelukt is.
[ Voor 3% gewijzigd door mr_evil08 op 10-07-2023 18:29 ]
WP | SP, Daikin FTXM35M/RXM35M
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Kan je ook mee bellen....elke MB is ook een minuut of SMS.FDMK schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 13:39:
Kan je van die 20GB ook bellen of moet je dan een extra pakket met belmninuten erbij nemen?
[ Voor 37% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 11-07-2023 14:11 ]
Alleen gaat het hier om 20.000 tikken. Dat zijn er 480 minder als jij last zien.WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 13:54:
[...]
Kan je ook mee bellen....elke MB is ook een minuut of SMS.
20 x 1024 = ..... of te wel je kan ruim 14 dagen non-stop bellen
Uitleg ; https://www.hollandsnieuwe.nl/
[Afbeelding]
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
[ Voor 70% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 11-07-2023 14:36 ]
[ Voor 59% gewijzigd door Woy op 11-07-2023 14:53 ]
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Hier en ook op Pepper(.com) wordt er gezegd dat er wel degelijk een cross-check wordtWoy schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 14:49:
Misschien ligt het aan mij, maar op die site zie ik nergens de voorwaarde dat je Ziggo moet hebben voor de verdubbeling of korting.
[ Voor 20% gewijzigd door Woy op 11-07-2023 15:26 ]
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Ben net thuis pakje lag idd in de brievenbus.evmmb schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 15:22:
Gisteren besteld, vandaag ontvangen en geactiveerd. En ook direct een mail van ziggo ontvangen, dus die cross-check zit er wel in.
[ Voor 10% gewijzigd door ucsdcom op 11-07-2023 16:57 ]
[ Voor 18% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 11-07-2023 18:07 ]
Met of zonder Ziggo?raro007 schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 19:37:
Ik krijg een melding dat het geweigerd is.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
[ Voor 3% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 12-07-2023 07:14 ]
[ Voor 17% gewijzigd door Blackouts op 11-07-2023 23:21 ]
Maar goed, ik zeg ook maar wat....
Wat is de uitkomst?Awesomo4k schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 22:15:
Ik heb hem ook net besteld. 10gb voor 5 eur en gaan nu adrescheck doen.
Evil hoor...en niet waar:mr_evil08 schreef op maandag 10 juli 2023 @ 18:28:
[...]
Ze hebben daar wel een check op, binnenkort krijgen ze wel bericht met een verhoogt tarief.
Lees even goed, wanneer je geen ziggo thuisaansluiting hebt wordt dat later wel ongedaan gemaakt, dan heb je ineens een duurder abbo gezien je data is gehalveerd.wildcheese schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 13:38:
[...]
Evil hoor...en niet waar:
jouw combivoordeel
Omdat je thuis ook internet van Ziggo hebt, krijg je bij hollandsnieuwe gratis dubbel tegoed. Dat is 2x zoveel MB, minuten of sms’jes voor precies hetzelfde geld. Daarnaast ontvang je een gratis extra Ziggo tv-pakket naar keuze.
[ Voor 15% gewijzigd door mr_evil08 op 12-07-2023 17:12 ]
De link die je gebruikt zegt expliciet “omdat je ook internet van Ziggo hebt”. Als je via die ingang binnenkomt heb je al een keuze gemaakt, toch 😇wildcheese schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 13:38:
[...]
Evil hoor...en niet waar:
jouw combivoordeel
Omdat je thuis ook internet van Ziggo hebt, krijg je bij hollandsnieuwe gratis dubbel tegoed. Dat is 2x zoveel MB, minuten of sms’jes voor precies hetzelfde geld. Daarnaast ontvang je een gratis extra Ziggo tv-pakket naar keuze.
Dat had ik ook, maar nu niet meerstormfly schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 17:18:
[...]
De link die je gebruikt zegt expliciet “omdat je ook internet van Ziggo hebt”. Als je via die ingang binnenkomt heb je al een keuze gemaakt, toch 😇
Dus als je geen Ziggo meer hebt, dan krijg je gwn 10Gb voor €5. Je combivoordelen vallen dan weg maar thats itmr_evil08 schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 17:08:
[...]
Lees even goed, wanneer je geen ziggo thuisaansluiting hebt wordt dat later wel ongedaan gemaakt, dan heb je ineens een duurder abbo gezien je data is gehalveerd.
Deze aanbieding voor deze prijs is alleen geldig MET ziggo thuisaansluiting.
Ja correct, duurder dus.wildcheese schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 18:56:
[...]
Dus als je geen Ziggo meer hebt, dan krijg je gwn 10Gb voor €5. Je combivoordelen vallen dan weg maar thats it
nee je betaalt hetzelfde...
mr_evil08 schreef op maandag 10 juli 2023 @ 18:28:
[...]
Ze hebben daar wel een check op, binnenkort krijgen ze wel bericht met een verhoogt tarief.
Ja verhoogt tarief doordat je data naar 10GB ipv 20GB gaat.wildcheese schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 19:08:
[...]
nee je betaalt hetzelfde...
Dus niet:
[...]
Hahaha ook echt pas helemaal na het invullen van alle info velden, wat een onzin. Als het niet meer kan/mag haal dan gewoon die hele pagina offline zou je denken.raro007 schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 19:37:
Ik krijg een melding dat het geweigerd is.
Nickname does not reflect reality
Heb je een bevestiging ontvangen dan?-JeeDee- schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 20:20:
Zojuist gewoon besteld hier zonder foutmelding.
Jup. Mail met bevestiging met in bijlage Contract, tarieven, voorwaarden, aankoopfactuur.
Belazeren weet ik niet. Maar lijkt me koppelverkoop, iets wat niet eens mag hier in NL?Toff schreef op maandag 10 juli 2023 @ 16:08:
[...]
[ Voor 21% gewijzigd door KC Boutiette op 12-07-2023 21:18 ]
HN ondersteund nog geen e-simwienesroa schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 21:21:
Ik kan niet zien of het ook e-sim heeft, volgens mij niet? Daarmee niet echt interessant om naast mijn zakelijke nummer te gebruiken op iphone 11?
Dat is een trieste zaak.
Ach het is maar 5 eur duurder dan deze aanbieding. Dan heb je 12gb data en 200 min bel. Is zat en een tientje per maand is ook nog wel te overzien voor esim.stormfly schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 22:18:
[...]
Dat is een trieste zaak.
Begin volgend jaar ga ik zakelijk en privé naar 1 toestel. Hopelijk hebben ze het dan op orde. Anders wordt het Simyo die eSIM al jaren heeft.
16500Wp PV Live - Panasonic Wp - Ioniq 28kWh - All Eletric
Net bevestiging binnen dat verdubbeld is. Op adres van mijn ouders(die hebben ziggo).
[ Voor 69% gewijzigd door ReVision. op 13-07-2023 12:42 ]
hoi
Dan ben jij ook tzt jou DATA verdubbelaar kwijt...ReVision. schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 12:38:
Ik zag overigens nergens staan of je ook de hele 2 jaar Ziggo moet hebben. Ik stap over een paar maanden over op glasvezel van een andere provider en heb dan dus geen Ziggo meer.
Ik heb een oudere aanbieding van voor deze. Maar dan moet je denken aan 40euro voor 4G. Net voor je gekeken in de app.Bart1983 schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 12:28:
Is er iemand die actief is met deze aanbieding die kan kijken wat het bijkopen van tegoed kost als de 20.000 op zijn? Betaal je dan 5,- voor 20.000 extra?
[ Voor 6% gewijzigd door Piet91 op 13-07-2023 15:19 ]
Sorry voor de late reactie.Brad Pitt schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 19:47:
[...]
Hahaha ook echt pas helemaal na het invullen van alle info velden, wat een onzin. Als het niet meer kan/mag haal dan gewoon die hele pagina offline zou je denken.
Je kan bij HN natuurlijk ook onbeperkt bellen en SMS aanzetten, kost je €2,- extra kom je op €7,- is nog steeds goedkoper dan Simpel!Piet91 schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 15:18:
Ik denk er zeer sterk aan om te gaan overstappen van Simpel naar Hollands Nieuwe.
Dan ga ik van onbeperkt bellen/500 sms/12GB data voor €11,95 naar 20.000 min/sms/MB voor €5 per maand.
En in theorie ook nog sneller internet en omdat we Ziggo hebben extra TV-zenders.
Flink voordeliger en aantrekkelijker dus en met zo'n lage maandprijs zou ik zelfs willen overgaan naar een 2-jarig contract; normaal gesproken zou ik voor een mobiel abonnement niet zolang willen vastleggen (liefst max. 1 jaar).
Wel jammer natuurlijk dat je na 2 jaar direct van €5 naar €13 p/maand gaat.
Ook m'n ouders (ook beide bij Simpel) zou het aantrekkelijk zijn om over te stappen.
Ben wel benieuwd of het ook qua bereik/dekkingsgraad beter zou zijn. Vooral mijn vader heeft soms enorm slecht bereik, maar dat kan misschien ook wel aan z'n smartphone liggen.
Helaas kun je niet met je smartphone een scan doen van alle 3 netwerken om zo de netwerken te testen.
[ Voor 6% gewijzigd door Pjotrofsky op 13-07-2023 17:03 ]
Ik heb precies hetzelfde abbo bij Simpel als jij, alleen denk ik al wat langer want ik betaal voor DAT maar €10.Piet91 schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 15:18:
Ik denk er zeer sterk aan om te gaan overstappen van Simpel naar Hollands Nieuwe.
Dan ga ik van onbeperkt bellen/500 sms/12GB data voor €11,95 naar 20.000 min/sms/MB voor €5 per maand.
[ Voor 3% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 13-07-2023 17:18 ]
Ik heb hem Dinsdag geactiveerd ( zie hier in topic ). En het lijkt bij mij wel per activatiedatum.SamSid schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 19:11:
Iemand die weet of het tegoed per kalendermaand is. Of per activatiedatum er nieuw tegoed komt?
Die verdubbeling zie je op je app.The Unbelievabl schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 10:50:
Heb mijn simkaart ook binnen, maar nog steeds niks gezien/gehoord over verdubbeling. Wanneer kwam dat bij jullie?
De 5 euro zal naar verwachting doorlopen na de contractperiode. Dat is bij alle HN abo's het geval.Piet91 schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 15:18:
En in theorie ook nog sneller internet en omdat we Ziggo hebben extra TV-zenders.
Flink voordeliger en aantrekkelijker dus en met zo'n lage maandprijs zou ik zelfs willen overgaan naar een 2-jarig contract; normaal gesproken zou ik voor een mobiel abonnement niet zolang willen vastleggen (liefst max. 1 jaar).
Wel jammer natuurlijk dat je na 2 jaar direct van €5 naar €13 p/maand gaat.
Ook m'n ouders (ook beide bij Simpel) zou het aantrekkelijk zijn om over te stappen.
Ben wel benieuwd of het ook qua bereik/dekkingsgraad beter zou zijn. Vooral mijn vader heeft soms enorm slecht bereik, maar dat kan misschien ook wel aan z'n smartphone liggen.
Helaas kun je niet met je smartphone een scan doen van alle 3 netwerken om zo de netwerken te testen.
[ Voor 13% gewijzigd door Atomic2005 op 16-07-2023 09:47 ]
16500Wp PV Live - Panasonic Wp - Ioniq 28kWh - All Eletric
Na goedkeuring nummerbehoud kun je zelf de datum kiezen. Ik heb afgelopen week voor 10-08 gekozen terwijl ik deze week al over zou kunnen gaan.Atomic2005 schreef op zondag 16 juli 2023 @ 09:47:
Kan ik na een aanvraag voor ouders een dikke week wachten met nummerbehoud valideren? Zodat deze pas eind augustus omgezet word.
Vanwege vakantie/beschikbaarheid/omzetten simkaart.
Volgens iemand op Pepper ook. Dat zou wel heel mooi zijn.jongerenchaos schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 21:43:
De 5 euro zal naar verwachting doorlopen na de contractperiode. Dat is bij alle HN abo's het geval.
Ja ik heb dat erop gezet. Heb gechat met ze.Piet91 schreef op zondag 16 juli 2023 @ 21:17:
[...]
Volgens iemand op Pepper ook. Dat zou wel heel mooi zijn.
HN doet overigens wel elk jaar inflatiecorrectie, dus het blijft geen 5 euro, ook niet in die 24 maanden.jongerenchaos schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 21:43:
[...]
De 5 euro zal naar verwachting doorlopen na de contractperiode. Dat is bij alle HN abo's het geval.
Van het kastje naar de muur lopen...
* Piet91 checkt username hier en op Pepper....ook hallo!Bart1983 schreef op maandag 17 juli 2023 @ 08:56:
Ja ik heb dat erop gezet. Heb gechat met ze.
Dan mogen ze nog flink gaan corrigeren voordat ze bij de €12 p/maand uitkomen die ik nu bij Simpel betaal voor minder min/sms/data._JGC_ schreef op maandag 17 juli 2023 @ 09:13:
HN doet overigens wel elk jaar inflatiecorrectie, dus het blijft geen 5 euro, ook niet in die 24 maanden.
Met CashbackXL is het mij niet gelukt. Ook niet met de Chrome extensie.DancePlaza schreef op maandag 17 juli 2023 @ 11:02:
Kan je er ook nog cashback op krijgen?
[ Voor 21% gewijzigd door Piet91 op 17-07-2023 13:52 ]
Hier ook gedaan. Kreeg dat antwoord ook.Bart1983 schreef op maandag 17 juli 2023 @ 08:56:
[...]
Ja ik heb dat erop gezet. Heb gechat met ze.
[ Voor 14% gewijzigd door RoadRunnerRik op 18-07-2023 19:22 ]
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Dat is goed om te weten. Hebben ze ooit dat niet gedaan?jongerenchaos schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 21:43:
[...]
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Ooit weet ik niet. Heb geen inzage in alle business modellen en werkwijzes binnen HN. Maar zover ik weet is dat de gebruikelijke werkwijze. Inflatiecorrectie krijg je wel jaarlijksBrent schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 10:14:
[...]
Dat is goed om te weten. Hebben ze ooit dat niet gedaan?
Ik zit nog met een 6 jaar oud Simpel abbo van 2,50, met 250 minuten en 500MB, wat op zich prima is want ik ben zelden buiten wifi bereik. En ik heb in die 6 jaar zelfs geen inflatiecorrectie gehad. Maar 10k minuten en 10GB voor 5 EUR, dat is wel interessant.
Ik heb gechat met hun klantenservice maar het is mij niet gelukt. Als huidig abonnee moet je het doen met het reguliere verlengaanbod.stormfly schreef op maandag 17 juli 2023 @ 09:32:
Is het iemand al gelukt te verlengen bij HN naar deze aanbieding?
Jeps kwam ik ook op uit.Guitar schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 17:23:
[...]
Ik heb gechat met hun klantenservice maar het is mij niet gelukt. Als huidig abonnee moet je het doen met het reguliere verlengaanbod.
Voor twee euro extra per maand kun je er onbeperkt bellen bij afsluiten.WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 13:54:
[...]
Kan je ook mee bellen....elke MB is ook een minuut of SMS.
20 x 1024 = ..... of te wel je kan ruim 14 dagen non-stop bellen
Uitleg ; https://www.hollandsnieuwe.nl/
[Afbeelding]
Ik vraag me toch elke keer weer af wie die aanbiedingen opstelt. Daar moet toch niet zoveel misverstand over kunnen bestaan? Zet het gewoon duidelijk in de aanbieding. "Dubbele data in combinatie met vermelde prijs alleen als je ook een Ziggo Thuis abonnement hebt."stormfly schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 17:18:
[...]
De link die je gebruikt zegt expliciet “omdat je ook internet van Ziggo hebt”. Als je via die ingang binnenkomt heb je al een keuze gemaakt, toch 😇
[ Voor 7% gewijzigd door FBtje op 29-07-2023 01:04 ]
Hoeveel abonnementen kun je maximaal over laten zetten van je huidige provider naar Hollands Nieuwe bij deze actie? Ik heb nu twee abonnement bij Tele2.Atomic2005 schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 23:42:
Hier ook meerdere aangevraagd. Bevestigingsmails komen netjes binnen.
TS dank voor de link
De aanbieding is 20Gb voor 5 euro in plaats 10Gb voor 13 euro. Als je Ziggo opzegt, dan vervalt toch zowel de dubbele data als de korting?WiLLoW_TieN schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 12:56:
[...]
Dan ben jij ook tzt jou DATA verdubbelaar kwijt...
Ik heb de tip gelezen om iets te doen met een tijdelijk prepaid kaartje, maar ik weet niet of dat gaat lukken vóórdat de aanbieding eindigt.Guitar schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 17:23:
[...]
Ik heb gechat met hun klantenservice maar het is mij niet gelukt. Als huidig abonnee moet je het doen met het reguliere verlengaanbod.
Waarom eigenlijk ook niet voor je eerste SIM overstappen naar Hollands NieuweWiLLoW_TieN schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 17:17:
[...]
Ik heb precies hetzelfde abbo bij Simpel als jij, alleen denk ik al wat langer want ik betaal voor DAT maar €10.
Ik heb juist de HN ( 20GB ) erbij als 2de SIM puur voor de DATA !
Afronden bij HN is nu op 10kB
Handmatig de URL aanpassen heb ik gelezen, maar het fijne weet ik er niet vanPiet91 schreef op maandag 17 juli 2023 @ 12:11:
[...]
Met CashbackXL is het mij niet gelukt. Ook niet met de Chrome extensie.
[ Voor 29% gewijzigd door FBtje op 29-07-2023 01:26 ]
Het tegoed loopt vanaf het moment dat je abonnement start. Nieuw tegoed dus steeds een maand later.SamSid schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 19:11:
Iemand die weet of het tegoed per kalendermaand is. Of per activatiedatum er nieuw tegoed komt?
[ Voor 6% gewijzigd door FBtje op 29-07-2023 01:40 ]
Maar als je Ziggo opzegt, vervalt (volgens mij) ook de korting. Dan betaal je dus geen 5 euro, maar 13 euro per maand.fazertje schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 13:23:
Her ook alles binnen, we gaan over twee maanden weg bij ziggo.
Maar we hebben genoeg aan 10 gig in de maand
Zat bij Vodafone, red essemtial voor 16,83, dat was ook al niet duur
het enige verschil is nu
geen 5 G
en naar buitenlandse nummers bellen in duurder
voor ons geen probleem. scheelt toch weer 2 x 11 euro in de maand.
[ Voor 100% gewijzigd door Perkouw op 31-07-2023 17:40 ]
Je post is een beetje onduidelijk. Welke provider heeft de extra 0?
[ Voor 32% gewijzigd door Perkouw op 31-07-2023 17:40 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq