Ik heb zelf een klein 3D print bedrijf (ik ga geen reclame dus de naam hou ik even voor mezelf), ik merk dat ik erg veel afval heb en dit gaat nu direct de plastic bak in. Dit vind ik in ieder geval zonde en heb een idee, het lijkt me een leuk avontuur om een inzamelpunt op te zetten voor 3D print afval en dit te recyclen en om te zetten in nieuw filament.
Wat is jullie mening hier over? Heel concreet, zouden jullie hier aan mee willen doen en jullie filament laten recyclen als ik hier mee van start ga? Wel een belangrijke toevoeging, ik wil dit opzetten als een non-profit om te zorgen dat we me z'n allen wat 'groener' kunnen printen.
Ik heb in principe al best veel uitgewerkt, maar ben vooral benieuwd of de echte hobbyisten en misschien bedrijven hier ook mee willen doen.
Bedankt voor het lezen in ieder geval, en hopelijk ook reacties!
Wat is jullie mening hier over? Heel concreet, zouden jullie hier aan mee willen doen en jullie filament laten recyclen als ik hier mee van start ga? Wel een belangrijke toevoeging, ik wil dit opzetten als een non-profit om te zorgen dat we me z'n allen wat 'groener' kunnen printen.
Ik heb in principe al best veel uitgewerkt, maar ben vooral benieuwd of de echte hobbyisten en misschien bedrijven hier ook mee willen doen.
Bedankt voor het lezen in ieder geval, en hopelijk ook reacties!