Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank Brouwers
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 04-05 19:08
Onlangs aangekondigd en vanaf 10 juli beschikbaar bij Amazon.de

Naast de Cheetah Pro (299,-) is er ook de Cheetah Round versie (229,-) en sinds kort de Cheetah Square (229,-). Dezelfde functionaliteiten behalve bluetooth calling.

In dit topic kun je ervaringen rond de Cheetah Pro,de Cheetah Round en de Cheetah Square delen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SdYGClL2qbVE-qSy3oCIXKI3vYU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RgM2Tr0SbPyJ5XUVsNF72YI9.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/40LXmBsu3kt4AyrPmkczu8hIoZw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/nP1Ma7ybEXhLLpOsZjwxsZTn.jpg?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TMcPVxeUA50X3RdhrcBsV28VYDU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/G83XWcxxcx57nWtCYOCsHXTB.jpg?f=user_large

https://www.amazon.de/-/n...prefix=%2Caps%2C73&sr=8-1

https://www.amazfit.com/products/amazfit-cheetah-pro

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q_IuntwCu9q2lMxUOSPUhVBLYZg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MzUrMROe2TahhftDLIZpNGJA.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/No4BMNLs4wyYAzNrpz5T6aSmmvI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/z5k6qngXIfuOtr5qj1X6AS1Y.jpg?f=user_large

YouTube: Amazfit Cheetah Pro In-Depth Review - Is It a Garmin Forerunner KILLER?

YouTube: The All NEW Amazfit Cheetah Pro

[ Voor 87% gewijzigd door Frank Brouwers op 17-08-2023 19:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Onlangs aangekondigd en vanaf 10 juli beschikbaar op amazon.de. Heb een pre-order geplaats en wordt verwacht voor 17 juli. Gebruik nu de T Rex 2 tot tevredenheid voor workout (running en hiking). Cheetah Pro heeft het nieuwe Zepp OS 2.0 met meer mogelijkheden zoals de coach functie die ook al beschikbaar is op de GTR 4. Verder ziet de watch er goed uit, is erg licht (34 gr) en is volledig afgestemd op running.

Ben benieuwd en ik zal mijn ervaringen hier delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Vandaag heeft de T Rex 2 een update gekregen met o.a. de coach functie ,tja ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aidsuSKeSRYUSKdj5bidn6dHb40=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GFSeCSlkMwkSysapCMEntKb0.jpg?f=fotoalbum_large

Binnen, morgen meer ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zk0CJSQzWKqGEM0nPl6JqldsvEY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/k99nKgrOF2tA6Wpp9QDKgqna.jpg?f=fotoalbum_large

Vanmorgen eerste workout van 11 k gedaan. Je voelt de watch vanwege gewicht nauwelijks aan je pols. Nylon strap is fijn in vergelijking met siliconen band. Onder de indruk van de afwerking en de materiaalkeuze van de cheetah pro. Titanium case, nylon strap, en gorilla glass geven de watch a premium feel. Scherm is gestoken scherp, in de zon duidelijk afleesbaar. Bediening via de crown en de back key werken goed, al vind ik de vier knoppen op de T Rex 2 ook wel fijn. Via de watchface snel running workout starten. Alle andere functionaliteiten zoals coach functie, te personaliseren workout pagina's, fantastische GPS ( fix in 30 seconden), externe HR band aan te sluiten ook bij GTR 4. Behalve importeren van colormap die is Cheetah only. Bluetooth bellen boeit mij niet. Batterij is onovertroffen: 10-14 dagen.

Is de watch 300,- waard t.o.v.. de GTR 4 die momenteel 184,- kost of de T Rex 2 die voor 194,- verkrijgbaar is ? Zeg het maar. Er is ook nog een versie zonder bluetooth bellen voor 229,- maar de kleurstelling vind ik minder. Het is deels ook esthetisch: GTR4 voor business, rugged look van de T Rex 2 en de runners uitstraling van de cheetah pro. Blijft qua prijsstelling en prijskwaliteit verhouding heel interessant in vergelijking met o.a. Garmin en Polar. Maar zoals ik verknocht ben aan Amazfit zo zijn er veel mensen die zweren bij Garmin.

[ Voor 10% gewijzigd door Frank Brouwers op 16-07-2023 08:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brknbrkn
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-04 08:20
Mooie watch wel, maar niet onderscheidend genoeg om van mn GTS 4 af te stappen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Snap ik 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Rare advertentie op Amazon, 299 euro, 99 euro per stuk. Maar je koopt er maar 1 voor 299 euro.

Mooi horloge, maar 299 vind ik wel veel geld voor een Amazfit.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Marzman schreef op zondag 16 juli 2023 @ 08:18:
Rare advertentie op Amazon, 299 euro, 99 euro per stuk. Maar je koopt er maar 1 voor 299 euro.

Mooi horloge, maar 299 vind ik wel veel geld voor een Amazfit.
Misschien iets met de vertaling van Duits naar Nederlands? Of het veel geld is weet ik niet. 496,- voor de T Rex ultra vind ik wel (te) veel. Er is ook nog een Cheetah watch zonder speaker en bluetooth calling (229,-). Ik vind de kleurstelling niet mooi. Voor de rest alle functionaliteiten van de Pro.

https://www.amazon.de/dp/...Z2V0TmFtZT1zcF9hdGY&psc=1

https://www.amazon.de/dp/...Z2V0TmFtZT1zcF9hdGY&psc=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Na een week gebruik van de Cheetah Pro ben ik positief. Gewicht is een voordeel. Je voelt de watch nauwelijks tijdens het lopen. Display is supergoed afleesbaar in de zon. Watch face is afgestemd op running. Een button in watchface voor het starten van de running workout. Laatste workout resultaat is zichtbaar, evenals de afstand en HR. Ook buitentemperatuur en batterijstatus zijn zichtbaar. Verder geen overbodige info.
De gebruikte materialen zijn goed en lijken niet gevoelig voor beschadigingen. Heb een nieuw nylon bandje aangeschaft bij Amazon. Bevalt uitstekend, is comfortabeler dan siliconenbandjes. Met name transpiratievocht wordt goed verwerkt door het bandje en droogt snel op.
De coachfunctie is nog niet helemaal goed ingeregeld. Dat heeft enkele weken nodig voor dat de AI van de coachfunctie je trainingspatroon goed interpreteert. Geeft nu voortdurend aan dat ik teveel doe en moet oppassen voor overtraining. Heb de watch deze week ook moeten resetten vanwege een nieuwe telefoon en synchronisatie van de trainingsdata verliep niet helemaal vlekkeloos.
Of de Cheetah Pro zijn geld waard is t.o.v. de GTR4 of de T Rex2 is moeilijk te zeggen. Qua functionaliteiten is er t.o.v. die modellen niet zoveel onderscheid. Het gaat dus voornamelijk om look, gewicht, titanium body en gorilla glass. Wel heeft de Cheetah de ZeppOs 2.1 terwijl de T Rex 2 1.0 heeft. GTR4 heeft wel de 2.1. versie.
Zijn er al anderen die ervaringen met de één van de twee Cheetah modellen hebben?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/emAsKWmnOW1NO5H23tOqHoZmrK8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xbgYzMOZbAhVk1yGok2v8MmN.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansie_k
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:37
Er is al eens eerder over gesproken, kan er geen algemeen Amazfit topic geopend worden?
Of in dit geval Cheetah (round) / Pro?
Nu ben ik niet heel actief,maar als iemand zich geroepen voelt... 😉

Ontopic;
Ik ben aan het kijken voor de (round) uitvoering.
Nu staat deze ook bin Amazon. Komen hier boven op de prijs nog extra kosten bij, is me niet helemaal duidelijk.

Gebruikt iemand de routing met de map functie?
Hoe bevalt dat?

8*400 ZO + 7*400 NW = 6kWp | 40° | Flevoland

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank Brouwers
hansie_k schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 11:12:
Er is al eens eerder over gesproken, kan er geen algemeen Amazfit topic geopend worden?
Of in dit geval Cheetah (round) / Pro?
Nu ben ik niet heel actief,maar als iemand zich geroepen voelt... 😉

Ontopic;
Ik ben aan het kijken voor de (round) uitvoering.
Nu staat deze ook bin Amazon. Komen hier boven op de prijs nog extra kosten bij, is me niet helemaal duidelijk.

Gebruikt iemand de routing met de map functie?
Hoe bevalt dat?
Ik zal de inhoud van dit topic aanpassen: Cheetah Pro en Cheetah Round. Een algemeen Amazfit topic vind ik geen goed idee gelet op de vele verschillende modellen die Amazfit heeft. Volgens mij zijn gebruikers op zoek naar specifieke informatie over het model dat ze hebben.

Bij Amazon.de komen alleen de verzendkosten (minimaal) er nog bij. De Round kost daar 229,-

Mapfunctie gebruik ik niet dus daar kan ik niets over zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hansie_k
@Frank Brouwers qua modellen heb je wel gelijk ja, per model/serie een topic.

Ik had de Round gevonden, de app op DE gezet.
Na de vakanties maar eens kijken nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Nieuwe firmware update: 1.15.1.1

-Long press to unlock or click to unlock
-Wake on wrist time is now aligned with the screen on duration

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Inmiddels is de Cheetah tak uitgebreid met de Cheetah square.(229,-)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TMcPVxeUA50X3RdhrcBsV28VYDU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/G83XWcxxcx57nWtCYOCsHXTB.jpg?f=user_large

https://www.notebookcheck...OLED-scherm.741380.0.html

[ Voor 83% gewijzigd door Frank Brouwers op 18-08-2023 14:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XeNeRgY
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
En al te bestellen bij Amazon.de

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N_grH0W7hhvTSU1YewuyMtgilF8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RYgOv0f9VbiipdqvUA0SLDMn.jpg?f=fotoalbum_large

Ter referentie: Fenix 7s Solar Sapphire. Eerste indruk van het horloge is goed. Lijkt erg op een Apple Watch Ultra maar dan een kleinere variant (en daarmee beter om mijn pols). De kleur champagne is net wat van het zilver af. Ik had liever zwart en daarom direct het meegeleverde champagne bandje vervangen voor zwart nylon wat ik op de Fenix ook gebruik.

Dit weekend eens uitgebreid testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
XeNeRgY schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 18:20:
[...]

En al te bestellen bij Amazon.de

[Afbeelding]

Ter referentie: Fenix 7s Solar Sapphire. Eerste indruk van het horloge is goed. Lijkt erg op een Apple Watch Ultra maar dan een kleinere variant (en daarmee beter om mijn pols). De kleur champagne is net wat van het zilver af. Ik had liever zwart en daarom direct het meegeleverde champagne bandje vervangen voor zwart nylon wat ik op de Fenix ook gebruik.

Dit weekend eens uitgebreid testen :)
Dat is snel, Amazon.de heeft nieuwe Amazfit watches meestal als eerste. Heb ik de Cheetah Pro ook al 5 weken geleden besteld. Is nu nog nergens in Nederland leverbaar. Ben benieuwd naar je ervaringen. Nylon bandjes zijn superfijn als je veel sport. Siliconenbandjes gaan op de den duur irriteren.

Gisteren heeft mijn T Rex 2 een grote firmware update naar Zepp OS 2.1 gehad. Amazfit is sterk verbeterd t.o.v. enige tijd geleden als het gaat op firmware updates.

Succes met het uittesten en ben benieuwd met de vergelijking met de Fenix.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XeNeRgY
  • Niet online
Kan alvast mijn eerste indruk posten. Lijkt me overigens goed om dat in dit topic te doen, zo veel verschil zit er niet tussen de 3 Cheetah modellen.

Ik doe het even puntgewijs, puur gebaseerd op de eerste indrukken:
- sporten met hartslagband werkt goed
- krachttraining oefeningen en herhalingen automatisch herkennen redelijk (even matig als Garmin)
- raise to wake werkt prima
- horloge zit prima om de pols. Mijn pols is 170mm en valt een beetje tussen de kleine en grote horloges in.
- navigeren door de menu's vind ik nog wat onwenning en onlogisch. Heb soms het gevoel dat ik niet duidelijk heb waar ik nu zit in de widgets/menu. Zal wel wennen zijn.
- slaap/stappen/rusthartslag zijn qua gevoel prima in range
- de bezel is best groot maar niet storend
- qua feature set voor hardlopen behoorlijk uitgebreid (maps/gpx inladen/interval/training metrics)
- AI coach eerste indruk slecht. Wijkt ver af van schema's Garmin en de schema's die ik zelf maak.

Een paar dingen waar ik tegenaan loop, wellicht heb jij @Frank Brouwers daar oplossingen voor?
- tap to wake werkt sporadisch. Als ik op het scherm tik gebeurt er meestal niks. Als ik het scherm ontwaak met mijn pols of met een knop en daarna op zwart laat gaan werkt tap to wake daarna wel. Het lijkt alsof er een soort slaapstand in zit
- downloaden van offline maps is niet te doen. De kleinste kaart is 30mb en dat duurt ongeveer 45 minuten. Het horloge is dan niet bruikbaar. Op zich geen probleem maar ergens gedurende die 45 minuten verliest het horloge een keer de bluetooth verbinding en faalt de overdracht. Deze ochtend was ik met poging 3 heel dicht bij het einde maar helaas. Dit zou toch ook via Wifi moeten kunnen?
- persoonlijk had ik liever zwart of zilver gehad dan champagne. Dat is grotendeels op te lossen met een ander bandje maar je ziet wel dat het 'creme zilver' is.

Het zwarte nylon bandje vind ik nog behoorlijk afsteken tegenover de champagne behuizing. Ga denk ik eens kijken wat mooi staat bij een Apple Watch Ultra qua band kleur en dan maar eens wat uitproberen. Groen is al wat vriendelijker qua combinatie:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LKkZ2vYw0v8YWeN5IhGztcLlsT4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/w4fQ6tnWGP7hr49bTzhJdbwz.jpg?f=fotoalbum_large

Ik ben in elk geval een stuk meer onder de indruk dan van de GTR Mini. Die heeft minder sport features en voelt goedkoop aan. Ga dit horloge eens een week gebruiken zonder de Garmin aan te raken en dan kijken wat ik mis (en of ik iets mis),

Enige risico is dat het horloge ongeveer even duur is als een Apple Watch SE. Dat is qua ecosysteem/sensoren/bouwkwaliteit/integratie een stuk beter. Maar de batterijduur en saaie watchfaces (zonder mogelijkheid zelf iets te installeren) blijven voor mij een breekpunt. de Cheetah ziet er ook stoerder uit.

[ Voor 7% gewijzigd door XeNeRgY op 19-08-2023 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
@XeNeRgY Heb het topic al aangepast, inderdaad de drie modellen zijn under the hood hetzelfde. De gevoeligheid voor tap to wake kun je instellen in de zepp app: smartwatch instellingen =>beeldscherm en helderheid=>til pols op om info te tonen=>reactiesnelheid.

Off line maps heb ik niet geprobeerd. De hele navigatie functie heeft niet zo mijn interesse.

Je mening over de champagne kleur snap ik wel. Bij Amazon hebben ze een groot assortiment aan nylon bandjes. Zit vast iets tussen om je watch de gewenste look te geven. Ik zie de Square ook als een compromis tussen sportwatch en een watch die je met goed fatsoen ook nog naar je werk kunt dragen. De T Rex 2 in combinatie met een colbert is niet zo'n succes, de Square in ieder geval wel. Voor meer business achtige dingen gebruik ik nog steeds de GTR 2 classic, heeft met een echt leren bandje een mooie uitstraling.

AI coach is echt een lachertje. Hoop dat ze dat nog gaan verbeteren. De bovenste knop op de Square brengt je meteen in running mode volgens mij. In de pro heb je watchfaces met een vergelijkbare functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNeRgY
  • Niet online
Frank Brouwers schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 18:00:
@XeNeRgY Heb het topic al aangepast, inderdaad de drie modellen zijn under the hood hetzelfde. De gevoeligheid voor tap to wake kun je instellen in de zepp app: smartwatch instellingen =>beeldscherm en helderheid=>til pols op om info te tonen=>reactiesnelheid.

Off line maps heb ik niet geprobeerd. De hele navigatie functie heeft niet zo mijn interesse.

Je mening over de champagne kleur snap ik wel. Bij Amazon hebben ze een groot assortiment aan nylon bandjes. Zit vast iets tussen om je watch de gewenste look te geven. Ik zie de Square ook als een compromis tussen sportwatch en een watch die je met goed fatsoen ook nog naar je werk kunt dragen. De T Rex 2 in combinatie met een colbert is niet zo'n succes, de Square in ieder geval wel. Voor meer business achtige dingen gebruik ik nog steeds de GTR 2 classic, heeft met een echt leren bandje een mooie uitstraling.

AI coach is echt een lachertje. Hoop dat ze dat nog gaan verbeteren. De bovenste knop op de Square brengt je meteen in running mode volgens mij. In de pro heb je watchfaces met een vergelijkbare functie.
Wat jij beschrijft is raise to wake. Tap to wake is met je vinger op het display tikken om het beeld aan te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank Brouwers
XeNeRgY schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 18:37:
[...]

Wat jij beschrijft is raise to wake. Tap to wake is met je vinger op het display tikken om het beeld aan te krijgen.
Subtiel verschil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNeRgY
  • Niet online
Werkt dat bij jou wel consistent goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
XeNeRgY schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 19:20:
[...]

Werkt dat bij jou wel consistent goed?
gebruik eigenlijk alleen raise to wake

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• XeNeRgY
  • Niet online
Crosspost uit Het grote sporthorloge met GPS topic.

Vorige week viel mijn oog op de Amazfit Cheetah Square. Een vrijwel 1 op 1 kopie van de Apple Watch Ultra in 44mm variant. Mijn pols is met 170mm helaas te klein voor de 49mm Ultra dus een look a like op 44mm sprak meteen aan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E3zau7ZN_4FrpYgeJWhsrEzke3o=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RYgOv0f9VbiipdqvUA0SLDMn.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/isCrnImCt9yrWoS24FP8zdlvupI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/w4fQ6tnWGP7hr49bTzhJdbwz.jpg?f=fotoalbum_tile

Ben zelf ook zeker fan van Amazfit maar loop meestal stuk op de matige HR en GPS. De Cheetah lijn is nieuw en meer gericht op hardlopers qua feature set:
- dual band gps
- AI coach
- Trainingplannen
- Training Effect, VO2max, prestatie conditie, training load & hersteltijd
- GPX import
- Muziek (mp3 only)
- Offline maps
- Interval
- Metronoom
- Virtual partner (tegen jezelf racen)
- ondersteuning Bluetooth accessoires (borstband)

Dit weekend gekocht (230€) en vandaag een rustige 10km in Z2 gelopen om te vergelijken met mijn 7S. Cheetah met OHR en 7S met Polar H9:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B4_fGrjKFkiIVoZe4h7AzLJsVoU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iElEtdLDA1wEAeGK8D1iBRVD.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/waNdBPEOt13Pwaz8Q4LKbAavBY0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/26rOBmKguvFKoA0bZNIlPCJT.jpg?f=fotoalbum_large

Zowel GPS als hartslag bijna 1 op 1 met de F7. Ter referentie: een Apple Watch haalt 9.99km op deze afstand. Ik heb 23x een steekproef gedaan tijdens het lopen. Alle 23x zat de Cheetah binnen 3 slagen van de Fenix en 21x binnen 2bpm.

Nu maakt 1 zwaluw geen zomer maar meestal had ik met een Amazfit bij 1x hardlopen al forse verschillen waardoor ik de betrouwbaarheid sterk in twijfel trok. Er lijkt op basis van deze ene steekproef in elk geval iets verbeterd.

[ Voor 17% gewijzigd door XeNeRgY op 20-08-2023 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
@XeNeRgY Dank voor je uitgebreide test en vergelijking met de Apple en de F7. Inderdaad hoopvolle uitkomsten. Ik heb een tijdje een externe HR band gebruikt op mijn GTR4 en ik aangezien ik steeds dezelfde routes loop met vergelijkbare intensiteit zag ik niet veel verschil met de HR sensor van de watch. Is natuurlijk niet een sluitende vergelijking maar toch. Sinds ik de Cheetah Pro heb ik mijn band niet meer gebruikt ook vanwege comfort. Bij eerdere Amazfit watches had ik nog wel eens rare uitschieters in mijn HR die ik niet kon verklaren. Bijv. bij lange duurloop van 15k op eenzelfde tempo. Dat ben ik bij de Cheetah nog niet tegen gekomen. Ben wel benieuwd naar een HR vergelijking bij interval training met name als het gaat om de reactiesnelheid bij tempoversnelling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-02 16:34

pdavie2311

Live life to the fullest..

Je kunt dus wel muziek op de Cheetah Pro zetten? Spotify niet, maar dan weer ouderwetse MP3? Voor hardlopen wel lekker.

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
pdavie2311 schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 08:25:
Je kunt dus wel muziek op de Cheetah Pro zetten? Spotify niet, maar dan weer ouderwetse MP3? Voor hardlopen wel lekker.
zeker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNeRgY
  • Niet online
Krachttraining met pols hartslag. Helaas compleet onbruikbaar. Er gebeuren 3 bijzondere dingen:
- de hartslag schiet de 1e 5 min omhoog redelijk ik rond de 130-132bpm warmloop op de loopband. Deed de GTR Mini ook.
- de Cheetah mist alle pieken van een oefening. Vaak 35-50bpm te laag!
- de Cheetah komt tijdens rust ook niet meer on par. Geen idee waarom maar ook met 2min zitten bleef het afwijken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vPd4jFoCcvO8jJDPk9MDWL9PvI8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dcBGiPBRioRESP0vb80LuHZD.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xiof4R5k4gRy0HlKdlWGf7j6qqA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jLh0mKqmJ3onuVnoQo5nhNvw.jpg?f=fotoalbum_tile

Nu zou ik normaal altijd een borstband gebruiken voor krachttraining dus problematisch is het niet echt.

[ Voor 4% gewijzigd door XeNeRgY op 21-08-2023 16:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank Brouwers
XeNeRgY schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 16:22:
Krachttraining met pols hartslag. Helaas compleet onbruikbaar. Er gebeuren 3 bijzondere dingen:
- de hartslag schiet de 1e 5 min omhoog redelijk ik rond de 130-132bpm warmloop op de loopband. Deed de GTR Mini ook.
- de Cheetah mist alle pieken van een oefening. Vaak 35-50bpm te laag!
- de Cheetah komt tijdens rust ook niet meer on par. Geen idee waarom maar ook met 2min zitten bleef het afwijken.

[Afbeelding][Afbeelding]

Nu zou ik normaal altijd een borstband gebruiken voor krachttraining dus problematisch is het niet echt.
Oei, dat ziet er niet goed uit. 🙃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-02 16:34

pdavie2311

Live life to the fullest..

Hartslagsensor voor hardlopen is nog wel aardig maar voor interval etc minder? En met MP3 werken om die op horloge te krijgen. Ouderwetse torrents weer om ze van pc op horloge te krijgen?

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
pdavie2311 schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 12:22:
[...]

Hartslagsensor voor hardlopen is nog wel aardig maar voor interval etc minder? En met MP3 werken om die op horloge te krijgen. Ouderwetse torrents weer om ze van pc op horloge te krijgen?
Ik heb je nog een DM gestuurd met mijn ervaringen. MP3 weet ik niets van. Als ik loop dan luister in het bos naar de natuur :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XeNeRgY
  • Niet online
pdavie2311 schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 12:22:
[...]

Ik zal morgen of overmorgen een interval voor je lopen (en voor mezelf ;) )

Muziek is idd MP3 uploaden via de app. Lekker ouderwets en voor mij daarmee onbruikbaar. Neem sowieso toch altijd mijn telefoon mee met hardlopen dus heb Music op mijn Fenix ook nooit gebruikt.

[ Voor 20% gewijzigd door XeNeRgY op 22-08-2023 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
XeNeRgY schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 18:56:
[...]

Ik zal morgen of overmorgen een interval voor je lopen (en voor mezelf ;) )

Muziek is idd MP3 uploaden via de app. Lekker ouderwets en voor mij daarmee onbruikbaar. Neem sowieso toch altijd mijn telefoon mee met hardlopen dus heb Music op mijn Fenix ook nooit gebruikt.
Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansie_k
@XeNeRgY heb je nog een poging gedaan met de navigatie?
Met en/of zonder kaart?

• Frank Brouwers
hansie_k schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 23:32:
@XeNeRgY heb je nog een poging gedaan met de navigatie?
Met en/of zonder kaart?
Nee, ik heb zo mijn vaste routes hier in de buurt. Ken de omgeving als mijn broekzak dus niet zo een grote behoefte aan navigatie.;)

• Frank Brouwers
Nieuwe firmware beschikbaar 1.15.3.1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• XeNeRgY
  • Niet online
@hansie_k Nog niet echt. Het downloaden is wel gelukt en kan de kaart zien. Zal kijken of ik een GPX kan importeren en een stukje kan wandelen met de kaart.

@pdavie2311 vandaag interval gedaan. Niet de meest complexe maar toch steeds ongeveer 50bpm omhoog tegenover de bpm tijdens de rust perioden:

10 min warmup
6x 3:00/3:00 @VO2max (173-175bpm)
5 min cooldown

De Cheetah deed het erg goed vergeleken met de Fenix met borstband. Wel wat langzamer in stijgen en dalen maar de waarden zijn wel gehaald. Ben best onder de indruk (en ik ben heel kritisch).

Afstand 40m verschil met de dual band GPS van Garmin op een totaal van 9.40km. Training Effect Aeroob 0.1 verschil, Anaeroob 1.0 verschil. Training load vrijwel gelijk. Hersteltijd 2 uur verschil. Al met al eigenlijk heel erg in lijn met Garmin.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/497powLLRfrdE1JouON1owUV9yA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wDwKNBlAM4wAOKpev71H2eXV.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cRVPEnHSzwmdVW2GlQhNvhJDzOQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aRKKstsDZ02HebxvYV0g5vyX.jpg?f=fotoalbum_tile

• Frank Brouwers
XeNeRgY schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 10:14:
@hansie_k Nog niet echt. Het downloaden is wel gelukt en kan de kaart zien. Zal kijken of ik een GPX kan importeren en een stukje kan wandelen met de kaart.

@pdavie2311 vandaag interval gedaan. Niet de meest complexe maar toch steeds ongeveer 50bpm omhoog tegenover de bpm tijdens de rust perioden:

10 min warmup
6x 3:00/3:00 @VO2max (173-175bpm)
5 min cooldown

De Cheetah deed het erg goed vergeleken met de Fenix met borstband. Wel wat langzamer in stijgen en dalen maar de waarden zijn wel gehaald. Ben best onder de indruk (en ik ben heel kritisch).

Afstand 40m verschil met de dual band GPS van Garmin op een totaal van 9.40km. Training Effect Aeroob 0.1 verschil, Anaeroob 1.0 verschil. Training load vrijwel gelijk. Hersteltijd 2 uur verschil. Al met al eigenlijk heel erg in lijn met Garmin.

[Afbeelding][Afbeelding]
toon volledige bericht
Dat ziet er weer beter uit. En mooi dat het in lijn is met de Garmin ;) Dank voor het testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Weer nieuw model, ze zetten er vaart achter bij Amazfit ;) Lijkt de opvolger van de GTR 4 maar dan onder een nieuwe naam.

https://www.amazfit.com/products/amazfit-balance

[ Voor 22% gewijzigd door Frank Brouwers op 05-09-2023 12:07 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Nieuwe firmware update: 1.19.1.1
Belangrijkste verbeteringen: GPS nauwkeurigheid en algoritme HR. Daarnaast aanpassingen voor diverse workouts zoals touwtje springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
nieuwe firmware update voor de Cheetah Pro:1.20.9.1

Nog even uitzoeken wat er verbeterd is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Amazfit Cheetah Update
【What's New】

We're introducing a new feature: Running Power! Customize the data page by adding Power Class data to your running workout.

Training templates and Interval training are now available in Track Run.

Added a headphone auto-reconnect switch; disabling this switch can effectively extend battery life. Path: Settings > Bluetooth > Headphone > Auto-reconnect.

【Optimizations】

The time-related data in workout records is now accurate to 0.01s.

Fixed the issue of Cadence Assistant remaining silent during workouts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OFCHp2w2ohcidTr3gQrl6zuwqN8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YjEAoQbFqc0hDMtGFFcfRpN5.jpg?f=fotoalbum_large

Handige en nuttige toevoeging sinds laatste firmware update: vermogen grafiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Van $299,- voor $249,- Black Friday/ is weer over ;)

https://us.amazfit.com/products/amazfit-cheetah-pro

Nu bij Belsimpel voor 269,-

https://www.belsimpel.nl/...ro-goud-zwarte-nylonband-

[ Voor 43% gewijzigd door Frank Brouwers op 20-11-2023 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Firmware update 1.21.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Dear Amazfit Community,

Get ready to ignite your passion for running! We’re beyond excited to share that Kelvin Kiptum, the marathon maestro who shattered the world record by storming through the finish line in under 2 hours and 1 minute, is now part of our Amazfit family.

The world's fastest marathoner is now running with Amazfit by his side. With Kelvin choosing the Amazfit Cheetah Pro for his epic training sessions and the Amazfit Helio Ring for unparalleled recovery, he’s not just preparing for the upcoming marathons in Rotterdam and Paris - he’s setting new benchmarks, and so can you.

"Teaming up with Amazfit for this groundbreaking journey is truly exciting. The Amazfit Cheetah Pro has become an integral part of my training regimen. I am confident that Amazfit will be my ultimate ally. Together, we are set to redefine what's possible," Kelvin said.

Dive into the world of advanced running with the Amazfit Cheetah Pro. Crafted for champions, it brings you cutting-edge heart rate monitoring, pinpoint GPS accuracy, and an impressive 14-day battery life. So you’re always on top of your game.

Don’t just watch history unfold - be a part of it. Grab the same tech that powers Kelvin’s record-breaking runs. Visit our website or your closest Amazfit store to explore the Amazfit Cheetah Pro.

Stay connected for an exclusive look into Kelvin’s journey and how Amazfit is redefining the future of sports, together with you.

Here’s to breaking limits and setting new records, together.

Team AmazfitAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oyWTtjZZz0Y-mSUBHJUJZ-A4fwQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qtr6lLitNVdeQcCL18HFtQyG.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frank Brouwers
With heavy hearts, we are sadden by the loss of Kelvin Kiptum and his coach, Gervais, in a devastating accident on the Eldoret-Kaptagat road.
Kelvin was more than an athlete to us - a source of inspiration and a part of our Amazfit family. Coach Gervais was a beacon of wisdom and support. Together, they touched lives and inspired many.
As we mourn, our thoughts are with their loved ones. We honor their memory and the indelible mark they've left on our hearts and the world of sports.
Let's carry their spirit and legacy forward. 🖤
#RememberingKelvin #RememberingGervais #AmazfitFamily

• Frank Brouwers
February OTA Updates
T-REX ULTRA, FALCON & CHEETAH SERIES
If you own an Amazfit T-Rex Ultra 🦖, Falcon 🐦, or Cheetah series 😸 (Pro, Square, or Round) smartwatch, then we have great news for you!
As part of our continued effort to bring new features ✨ and improvements 📈 to our watch lineup, we've got some great updates coming to these models — and these updates have already started rolling out!
Some highlights include:
🗺️ Offline Map Road Name Display
Orient yourself more easily with road names displayed directly on maps during navigation!
⛷️ Downhill Skiing Auto-Detect Sensitivity Options
Customize auto-detect sensitivity options for Skiing, Snowboarding, and Alpine skiing modes!
🏃 Zepp Coach Running Plan & Onboarding Updates
Enjoy a more accurate onboarding questionnaire for running plans, as well as other optimizations!
➡️ Heart Rate Push to 3rd Party Devices
Push heart rate data from your Amazfit watch to 3rd party devices, such as cycling computers!
🧭 GPS Calibration Function
Take advantage of even more accurate time display with GPS Time Calibration in more extreme environments!
Which updates are you most excited for? 😄
If you don't see an update yet, please check again in a few days, as it may still be rolling out for your device/region!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a0z6ecd5agcEETRxgx4JdAgX86U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XVdxDKORSTWYwehgxshAGEhQ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 12% gewijzigd door Frank Brouwers op 29-02-2024 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Vandaag update binnen gekregen 13,4 MB. Voor mij niet zoveel nieuwigheden die ik gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:39

sjaool

Every life should have 9 cats

Ik heb dan wel niet de Cheetah maar de Balance. Nu heb ik het volgende probleem. Ik krijg met geen mogelijkheid een gps fix meer. Ik heb al een paar keer een fabrieks herstel gedaan en de cache van de app geleegd etc. Maar het lukt dus niet. GNSS geeft ook maar matig de satellieten weer. A-gps heb ik ook al handmatig geüpdatet.

Vanochtend had ik ook dat de helderheid van het scherm niet meer te regelen was. Automatische helderheid werkte ook niet. Dus een fabrieks herstel gedaan en daarna dus de gps problemen.

Heeft mand een idee wat er aan de hand is?

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MeiDrFWq4XzaPGHdSm_oQA4B2cI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mgLMtdeFV4i43BQEgKlcDjoh.jpg?f=fotoalbum_large

nieuwe firmware update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annamartina
  • Registratie: Mei 2024
  • Laatst online: 05-05-2024
Hoi’ is het iemand al gelukt om mp3’s op het horloge te zetten? Ik krijg steeds de melding dat de verbinding wegvalt (cheetah pro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
firmware update naar zeppOS 3.5 versie 2.1.9.3
Grote update (175 mb) is nu bezig. :)

[ Voor 153% gewijzigd door Frank Brouwers op 18-06-2024 13:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• XeNeRgY
  • Niet online
Frank Brouwers schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 13:17:
firmware update naar zeppOS 3.5 versie 2.1.9.3
Grote update (175 mb) is nu bezig. :)
Erg mooie update voor de Cheetah. Krijgt toch een groot deel van de features van de Balance (HRV, Readiness).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank Brouwers
XeNeRgY schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 20:44:
[...]

Erg mooie update voor de Cheetah. Krijgt toch een groot deel van de features van de Balance (HRV, Readiness).
https://www.amazfit.com/b...pp-os-3-5&date=06-18-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Nieuwe systeem update 2.2.4.1

In de workout gegevenspagina zie je nu ook de doelen realtime zoals die door Zepp coach worden aangegeven.

[ Voor 65% gewijzigd door Frank Brouwers op 14-08-2024 10:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bRtScN-HnQMfynezC2QHm9g1amE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/A2Eu10SJHdJl1X6j9NrxIIdo.jpg?f=fotoalbum_large

nieuw scherm in de workout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermanleen
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-03 10:54
Vreemd, ik heb nog steeds versie 2.1.9.3? Heb wel de Square versie.
Sinds begin dit jaar heeft hij een ergerlijke feature: ik krijg regelmatig "reports" over van alles en nog wat. Maar ik kan nergens vinden hoe ik dat kan uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k2xxIvKwCvNB9FMtzQ2hx8nvTWo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gboM0BG1b1GYXPs13TZmoCAS.jpg?f=fotoalbum_large

Nieuw gerecycled bandje van Amazfit voor o.a. de Cheetah.

Goede kwaliteit (zacht) en mooie kleuren.

https://eu.amazfit.com/pr...-upcycled-silicone-straps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
firmware update 2.3.5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Onlangs bij de Cheetah Pro, grote afwijkingen in de HR registratie waargenomen. Vandaag test gedaan met een loop van 9,5 km. Links de T Rex 3 en rechts de Cheetah Pro. T Rex 3 gemiddeld 132 en de Cheetah Pro gemiddeld 164! Dat is nogal wat. Ik heb de Cheetah Pro inmiddels op de fabrieksinstellingen terug gezet om te kijken of dat helpt.
Zijn er onder jullie gebruikers die kampen met hetzelfde fenomeen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bAYDHm7NsYps9IRectH9rnHVQ_c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ebVZkCLdbV3P1GqqAuJYpaUz.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0VWaGhJfPgmYEBTrpN_wXE3HnBw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/guIhLoXovTrOYNA3HW6N2NiG.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNeRgY
  • Niet online
Frank Brouwers schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 12:07:
Onlangs bij de Cheetah Pro, grote afwijkingen in de HR registratie waargenomen. Vandaag test gedaan met een loop van 9,5 km. Links de T Rex 3 en rechts de Cheetah Pro. T Rex 3 gemiddeld 132 en de Cheetah Pro gemiddeld 164! Dat is nogal wat. Ik heb de Cheetah Pro inmiddels op de fabrieksinstellingen terug gezet om te kijken of dat helpt.
Zijn er onder jullie gebruikers die kampen met hetzelfde fenomeen?

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Heb je continu hetzelfde tempo gelopen of behoorlijk versneld gedurende de loop? Ik kan niet inschatten wat voor jou een logische hartslag is bij welk tempo maar de Cheetah ziet er beter uit qua gelijkmatigheid. Er zit in mijn ogen een veel te groot verschil tussen je hartslag in het begin en aan het einde van de run bij de Trex. Tenzij je een hele magere conditie hebt (dan loop je meestal geen 9) of gedurende de loop het tempo hebt verhoogd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
XeNeRgY schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 18:00:
[...]

Heb je continu hetzelfde tempo gelopen of behoorlijk versneld gedurende de loop? Ik kan niet inschatten wat voor jou een logische hartslag is bij welk tempo maar de Cheetah ziet er beter uit qua gelijkmatigheid. Er zit in mijn ogen een veel te groot verschil tussen je hartslag in het begin en aan het einde van de run bij de Trex. Tenzij je een hele magere conditie hebt (dan loop je meestal geen 9) of gedurende de loop het tempo hebt verhoogd.
Dinsdag nog een Uitgebreid Medisch Sportonderzoek gehad met fietstest en zuurstof meting. 228 watt weggefietst en eindoordeel conditie uitstekend.

Dit was een snelle duurloop, trage start maar naar het einde toe forse versnelling. Gemiddeld loop ik op lange duurlopen 132 bpm. Onlangs de Tilburg Ten Miles gelopen met een tijd van 1.25.02.

Ik heb bij de cheetah een factory reset gedaan, ben net terug van rondje 8 k en de uitkomsten liggen nu veel dichter bij elkaar. Ik post straks de screenshots.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Vergelijking na factory reset. Bovenste is de Cheetah Pro

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vcfCqT_V7Z4k6wVfF4kRm73rbwk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LY0EAqZ81MW0NmSx6r5fnFmx.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/homAd-S8e65ownssHqOCIiN4fKM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8TQBncdseUe0YxVqqA1n9uSm.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Nieuwe firmware update aangekondigd

https://www.chinesesmartw...em_9lYzQw7IM-qtx9OU-MNaGQ

[ Voor 8% gewijzigd door Frank Brouwers op 29-11-2024 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermanleen
Is dit ook voor de Square? Hopelijk wel, want die van mij is nu behoorlijk buggy. Regelmatig loopt ie vast en moet hij helemaal gereset worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Hermanleen schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 16:47:
[...]

Is dit ook voor de Square? Hopelijk wel, want die van mij is nu behoorlijk buggy. Regelmatig loopt ie vast en moet hij helemaal gereset worden.
gereset: opnieuw opstarten of factory reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermanleen
Nee factory reset. En zelfs dat lukt dan niet, want het vinkje daarvoor is dan uitgegrijsd. Ik moet dan eerst de accu laten leeglopen, dan aan de lader en dan kan ik hem resetten. En daarna weer alles instellen. Een vervelende bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Hermanleen schreef op maandag 2 december 2024 @ 13:41:
Nee factory reset. En zelfs dat lukt dan niet, want het vinkje daarvoor is dan uitgegrijsd. Ik moet dan eerst de accu laten leeglopen, dan aan de lader en dan kan ik hem resetten. En daarna weer alles instellen. Een vervelende bug.
Dat is wel heftig. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Update voor Cheetah Pro net binnen. :)

https://www.chinesesmartw...em_9lYzQw7IM-qtx9OU-MNaGQ

[ Voor 74% gewijzigd door Frank Brouwers op 04-12-2024 11:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hermanleen
ik krijg deze update (2.4.4.5.) nu ook binnen op mijn Cheetah Square. Er staat niets in de changelog over bug fixes, maar hopelijk verlost het mij toch van deze vervelende bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermanleen
Wat overigens jammer is, is dat ik na een van de factory resets die ik moest doen, mijn favoriete wijzerplaat niet meer aantrof in de winkel. Eentje met letters en cijfers die groot genoeg zijn om zonder bril te lezen.
Vind het overigens wel vreemd dat je voor veel wijzerplaten moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Hermanleen schreef op donderdag 5 december 2024 @ 06:39:
ik krijg deze update (2.4.4.5.) nu ook binnen op mijn Cheetah Square. Er staat niets in de changelog over bug fixes, maar hopelijk verlost het mij toch van deze vervelende bug.
Hopelijk is de bug opgelost anders lijkt het mij een hardware probleem. Ja, de wijzerplaten zijn onderdeel van het verdienmodel van Amazfit. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermanleen
Frank Brouwers schreef op donderdag 5 december 2024 @ 10:16:
[...]
Hopelijk is de bug opgelost anders lijkt het mij een hardware probleem. Ja, de wijzerplaten zijn onderdeel van het verdienmodel van Amazfit. :-(
Ik heb het probleem sinds de update niet meer gehad, afkloppen. Ik bedacht me nog, iedere keer nadat ik een reset moest doen kon ik mijn favoriete wijzerplaat niet meer vinden in de winkel. Misschien heeft het probleem daarmee te maken? Want een van de eerste tekenen was dat de wijzerplaat teruggezet was naar de standaard.

[ Voor 28% gewijzigd door Hermanleen op 24-12-2024 06:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 12:43
hoe is de cheetah square eigenlijk? heb nu de GTS3 Pro. maar scherm is beetje slecht aan het worden. reageert heel moeilijk op Touch.
wat ik ook vervelend vind is dat de knoppen precies zo zitten dat als ik mijn hand buig ik een knop indruk. dus nu altijd scherm op lock modus omdat die anders allemaal acties vanuit zichzelf gaat doen

Twijfel voor de cheetah square of toch gelijk een trex 3 als robuuste

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hermanleen
gupfishy schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 07:24:
hoe is de cheetah square eigenlijk?
Ik had eerst een GTS4, die had de voor mij vervelende eigenschap dat het touchscreen werd geactiveerd door de mouw van mijn jas. Dan keek ik en stond het scherm weer op een of andere setting of pagina waar ik niet wilde zijn. De Cheetah heeft dit probleem niet.
Ik heb de Square gekozen omdat die kleiner/slanker is dan de Round, ik heb erg dunne polsen. Slaap- en hartslagmeting zijn erg goed, hij herkent het zelfs als ik overdag een dutje doe (ik ben al een dagje ouder en heb een saai leven :'( ). Scherm is groot en ik kan kiezen voor een wijzerplaat die ik net zonder bril kan lezen. Ik ben weer erg tevreden over de Square sinds hopelijk die bug is opgelost waar ik het hierboven over heb.

En o ja, hij lijkt stiekem ook wel een beetje op zo'n duur Appel ding :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hermanleen
De bug waar ik het hierboven over had is niet teruggekeerd. Dus ben nog steeds zeer tevreden, heb zelfs een wijzerplaat geKOCHT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hqOUMcH6caNtLcX70Ij-yxxINmY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZGai2sG5cXJVRPVDNf94Yc9p.jpg?f=fotoalbum_large

nieuwe firmware
Pagina: 1