Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Simon.Q4
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 13:59
Ik heb hulp nodig. Weet iemand een SAJ thuisbatterij kunt laden s'avonds op het net?
Ik heb zojuist een nieuwe baterij laten plaatsen.
Heb de app goed bekeken ik kan niet vinden hoe je kunt opladen s'avonds. Iemand advies voor me.
Dank u

• Proton_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:07

Proton_

Moderator Wonen & Mobiliteit 

Team Welles

Heb je een typenummer en/of een linkje naar de handleiding? Dat helpt met zoeken :)
Foto's kunnen ook helpen.

Het ik-wil-een-warmtepomp FAQ topic- '23 MG5, douchen met wtw en Auer Edel Eau, verwarming met Vaillant Arotherm Plus.

• Matomatisch
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 14-11 15:32
Ik heb ook een SAJ thuisbatterij(type AS1 3KS-5.1 met extra uitbreiding voor meer opslag). Voor zover ik weet is dit niet in te stellen. Maar als iemand toch de kennis heeft hoe dit in te stellen dan hoor ik dat ook graag :)

• Proton_

Proton_

Team Welles

Volgens https://www.solartoday.nl...s1-series-user-manual.pdf pagina 62 zou je een app moeten hebben. Dan kan je de working mode instellen, zie pagina 72.
Je installateur kan je hier verder mee helpen, hoop ik.

Het ik-wil-een-warmtepomp FAQ topic- '23 MG5, douchen met wtw en Auer Edel Eau, verwarming met Vaillant Arotherm Plus.

• Simon.Q4
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 13:59
Thx voor informatie. In begin heb ik ook mijn instateur gevraagd, Hij wist ook niet.
Het zal jammer zijn Als de thuisbatterij niet kan opladen via net.
Mijn verbruik gemiddeld 40 kw per dag, Als ik s'avonds kan opladen via net met nachtarief zult je veel kunt sparen.

• Proton_

Proton_

Team Welles

Je hebt geen app, of je kunt niets instellen? In beide gevallen is de installateur degene die het op moet lossen.
Als de accu alleen is neergezet kun je nog kijken of je de inbedrijfstelling zelf kunt doen, en als plan B kun je ook proberen verder te komen met SAJ Support om installer-rechten te krijgen.

• tde
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 08-11-2023

tde

Hallo,

heb je dit kunnen oplossen heb ook interesse voor als ze onweer voorspellen of als ik op vaklantie ga

• wobb
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-01-2024
misschien heb je het antwoord al maar zie het topic net ;

via playstore de esolar set app downloaden
password : 123456
Pagina: 1