van binance naar portomenee

Pagina: 1
Acties:
  • 471 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsxyz
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 24-09-2024
ha allen,

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Toen het net populair was om in de crypto te gaan, dacht ik 'ik ga me verdiepen en spring in!'.
Dat eerste heb ik nooit gedaan.... wel heb ik toen 170 euro gestort bij binance en hier en daar wat gespeeld. Maar ben het nooit goed gaan begrijpen. en geen winst gemaakt dus :)

Slotsom: er staat nu 70 euro op mijn account. Dit wil ik graag op mijn rekening gestort.
Echter lukt dit niet; SEPA overboeking en overboeken op VISA is niet meer mogelijk.

Nu zag ik dat je iets kan doen via een omweg met bitvavo? ik heb geen idee hoe dit allemaal werkt.

Kan iemand me uitleg geven hoe ik stap voor stap ervoor zorg dat ik het geld terugkrijg? begreep ook dat dit voor half juli moet gebeuren aangezien binance ermee stopt in nederland....
_/-\o_

Dank alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Heel kort:
1) Account aanmaken bij Bitvavo als je dat nog niet hebt.
2) Hun stappenplan volgen: https://support.bitvavo.c...-van-Binance-naar-Bitvavo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-09 17:55

job

elsxyz schreef op maandag 26 juni 2023 @ 17:13:
Slotsom: er staat nu 70 euro op mijn account. Dit wil ik graag op mijn rekening gestort.
Echter lukt dit niet; SEPA overboeking en overboeken op VISA is niet meer mogelijk.
Je euro's over maken via visa of sepa kan nog steeds.
Uitbetalen via visa kost 1.8%. Voor jouw situatie het goedkoopst.
Voor uitbetalen via sepa kies je bij withdraw van je euro's voor "other payments". Uitbetalen via sepa kost je 5 euro en 0.5%.

Ik had ongelijk.

[ Voor 15% gewijzigd door job op 26-06-2023 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:00

knakworst

Get more sats!

job schreef op maandag 26 juni 2023 @ 18:08:
[...]

Je euro's over maken via visa of sepa kan nog steeds.
Uitbetalen via visa kost 1.8%. Voor jouw situatie het goedkoopst.
Voor uitbetalen via sepa kies je bij withdraw van je euro's voor "other payments". Uitbetalen via sepa kost je 5 euro en 0.5%.
Heb je geprobeerd totdat je op de knop drukt om het daadwerkelijk te proberen en de mededeling krijg "currently unavailable in your region" :?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k2fEz8km3k3e3tY1IJRPeswYpFg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VyurCR0zkr5YfSeIHpvri3Yo.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 27% gewijzigd door knakworst op 26-06-2023 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-09 17:55

job

Excuses. Ik dacht dat een withdrawel tm 17 juli nog mogelijk was.
Dan zit er inderdaad niets anders op dan de boel overschrijven naar een partij die nog wel uitbetaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.