Winkel word niet getoond in product pricewatch

Pagina: 1
Acties:
  • 831 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emansom
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-08 23:50
Op de productpagina van de Logitech MK370 worden niet alle webshops die het product leveren getoond.

uitvoering: Logitech MK370 Combo for Business (Qwerty US)

Max ICT heeft dit product al voorradig, en word niet getoond op de productpagina.

https://maxict.nl/logitec...al-grafiet-p27959552.html

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Monga
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:39
Max ICT zégt dit product voorradig te hebben maar enige gezonde twijfel is bij MaxICT op zijn plaats wanneer ze beweren als een van de weinigen iets te kunnen leveren, zie bijv. Vraag aan WoutF over MAXICT - een half jaar later. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:28

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@emansom Wij checken overdag en 's avonds 4x per uur of er een nieuwe prijsfeed is vanuit een shop. Soms zit daar iets vertraging in tov wat je op de site van een shop ziet. Inmiddels staan ze er wel bij, dus alles is weer goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emansom
@Monga Nooit problemen ervaren met Max ICT, zal een positieve review achter laten om het balans op te krikken. Vermoed dat mede-tweakers enkel ook reviews achter laten wanneer er iets mis gaat.

@Glaanie Duidelijk. Dank. _o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Monga
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:39
Als ze iets niet nodig hebben zijn het positieve reviews omdat ze zeggen een product op voorraad te hebben... Lees de laatste pagina met reviews eens door en tel het aantal 5 sterren beoordelingen van accounts die op die dag zijn geregistreerd (3 juni, 1 juni, 26 mei, 22 mei, ...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emansom
@Monga Afgelopen vrijdag de Logitech MK370 bij hun besteld, vandaag geleverd gekregen. Je reacties (en de topic die je linkte) klinken meer als een persoonlijke vendetta, dan daadwerkelijk een gewogen blik van velen perspectieven over Max ICT.

Klagen om dat iets fout gaat bij specifieke klanten is makkelijk, duizenden probleemloze orders per maand vervullen en nog een graantje verdienen met piepkleine marges is wat anders.

Tuurlijk gaat het een keer fout, betekent niet dat ze oplichters zijn. Wereld van verschil.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:10

Dido

heforshe

emansom schreef op maandag 26 juni 2023 @ 18:05:
Tuurlijk gaat het een keer fout, betekent niet dat ze oplichters zijn. Wereld van verschil.
Mwah, ik was eigenlijk stomverbaasd dat na de hele serie aan topics die vroegen of MaxIct uit de pricewatch kon vanwege onbetrouwbaarheid, nu opeens een keer iemand klaagt dat die toko er niet in voor komt :D

Het is echt niet 1 enkele persoon met een vendetta tegen die zaak, er wordt al jaren door veel mensen heel hard over geklaagd. En natuurlijk zullen er mensen zijn bij wie het wel goed gaat, en natuurlijk zul je mensen met klachten eerder horen dan tevreden klanten, maar deze specifieke winkel is toch wel een geval apart :P

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:10
@emansom heeft een punt - daar zijn shopreviews voor en ondanks dat het gemiddelde oke is liegen de reviews van de afgelopen periode er weer niet om. Anderzijds reageert Max ICT overal netjes op.

Ik begrijp @Dido ook - als een ding een rode draad is op Tweakers, dan is het wel de langdurige discussie over deze webwinkel of of de community niet beschermd moet worden tegen de situatie hoe die toen was. Denk dat een ieder dus zelf de shopreviews moet lezen en oordelen, zo te zien krijgt iedereen - uiteindelijk - z'n bestelling wel.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:41
emansom schreef op maandag 26 juni 2023 @ 10:39:
@Monga Nooit problemen ervaren met Max ICT, zal een positieve review achter laten om het balans op te krikken. Vermoed dat mede-tweakers enkel ook reviews achter laten wanneer er iets mis gaat.
emansom schreef op maandag 26 juni 2023 @ 18:05:
@Monga Afgelopen vrijdag de Logitech MK370 bij hun besteld, vandaag geleverd gekregen. Je reacties (en de topic die je linkte) klinken meer als een persoonlijke vendetta, dan daadwerkelijk een gewogen blik van velen perspectieven over Max ICT.

Klagen om dat iets fout gaat bij specifieke klanten is makkelijk, duizenden probleemloze orders per maand vervullen en nog een graantje verdienen met piepkleine marges is wat anders.

Dat jij geen problemen hebt met een bedrijf, betekent ook niet dat het direct een prima zaak is.

Natuurlijk mag voordeel van de twijfel, maar Max ICT is één van de weinige bedrijven waar zo'n 6 jaar lang een topic over heeft gelopen om de shop uit de Pricewatch te weren: Suggestie: MaxICT weren van tweakers.net pricewatch

Dat gebeurt niet omdat er één of twee zeurpieten tussen zitten, maar omdat Max ICT er al jarenlang een potje van heeft gemaakt. Gelukkig lijkt er, aan de reviews van laatste tijd te zien, verbetering in de zaak te zitten, maar ik wou toch even wat nuance toevoegen aan wat je postte.

[ Voor 5% gewijzigd door Hahn op 26-06-2023 18:30 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GorgeousMetal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-09 10:56
De laatste dagen zijn er weer opvallend veel positieve reviews over MAX ICT van allemaal nieuwe gebruikers met 0 Karma. Ik vind het verdacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emansom
GorgeousMetal schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 08:05:
De laatste dagen zijn er weer opvallend veel positieve reviews over MAX ICT van allemaal nieuwe gebruikers met 0 Karma. Ik vind het verdacht.
Voor de duidelijkheid: ik zwerf hier al een decennia rond.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.