Hoe kan ik vragen om een ​​product toe te voegen aan Pricewa

Pagina: 1
Acties:
  • 922 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ser-Bul
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 20-11-2024
Er staat al één product van de PortaPow-merk in de Pricewatch. Hoe kan ik er nog een toevoegen?
https://www.amazon.nl/Por...ocker-Rood/dp/B00T0DW3F8/

Het spijt me dat ik nergens gerelateerde instructies heb gevonden

[ Voor 1% gewijzigd door Ser-Bul op 25-06-2023 16:36 . Reden: typfout ]

Beste antwoord (via Ser-Bul op 25-06-2023 17:15)

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Wel

Zie onderaan deze pagina "Product toevoegen"

[ Voor 21% gewijzigd door RobIII op 25-06-2023 16:45 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:38

Rmg

Niet, winkels bepalen (en betalen) zelf welke producten wel of niet in de pricewatch komen, amazon heeft een vrij specifieke feed in de pricewatch

Blijkbaar wel

[ Voor 9% gewijzigd door Rmg op 25-06-2023 16:54 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Wel

[ Voor 21% gewijzigd door RobIII op 25-06-2023 16:45 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:38

Rmg

RobIII schreef op zondag 25 juni 2023 @ 16:43:
[...]

Wel

Oh, Hoe gaat de acceptatie dan? Worden alle producten die via de feed aangemeld (gratis?) In de pw gezet?

Niet iets wat op mobile werkt, ik kan uit geen link vinden, lol link is alleen te zien op landscape op mobile..

[ Voor 12% gewijzigd door Rmg op 25-06-2023 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:28

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Rmg schreef op zondag 25 juni 2023 @ 16:46:
[...]

Oh, Hoe gaat de acceptatie dan? Worden alle producten die via de feed aangemeld (gratis?) In de pw gezet?

Niet iets wat op mobile werkt, ik kan uit geen link vinden, lol link is alleen te zien op landscape op mobile..
Het plaatsen van producten kost je niks, alleen een gebruikersaccount bij Tweakers, koopje toch? :P Iedereen met een account kan een product aanleveren via de eerder genoemde link. Vul de gevraagde gegevens zoveel mogelijk in, dan komt deze in een takenlijst terecht, waarna ik of een van mijn collega's het oppakt en al dan niet doorzet.

Overigens krijgen wij het grootste deel van onze producten aangeleverd via Icecat, een soort internationale Super-Pricewatch met miljoenen producten, met ook veel dingen die (ver) buiten ons interessegebied liggen. Als er genoeg bij ons aangesloten shops zijn die een product aanbieden en deze staat ook op Icecat, komt deze ook automatisch in onze takenlijst terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:13

TTLCrazy

Listen to Frankie

@RobIII @Glaanie Waarom is dit zo verstopt op de site, zo ontmoedig je natuurlijk wel dat gebruikers dit gaan doen. Ik neem aan dat dit expres zo gedaan is.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

TTLCrazy schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 10:02:
@RobIII @Glaanie Waarom is dit zo verstopt op de site, zo ontmoedig je natuurlijk wel dat gebruikers dit gaan doen. Ik neem aan dat dit expres zo gedaan is.
[PW, feat] Duidelijkere product toevoegen link staat sinds 2013 open....

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

TTLCrazy schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 10:02:
Ben het zeker met je eens, maar de productmanagers vonden tot nu toe andere dingen op die pagina belangrijker. Bij een volgende grote aanpassing van de Pricewatch portal staat dit wat ons betreft zeker op de agenda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Zie dit topic waarom er (voorlopig) niks mee wordt gedaan: [PW, feat] Duidelijkere product toevoegen link
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.