Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsenseb
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 17-11-2023
Ik zou graag een S21 Ultra bestellen op fnac.be.
Daar is een verkoper die ze importeert en voor €500 verkoopt. Deze verkoper heeft er al 600 stuks verkocht en heeft heel wat hoofdzakelijk positieve reviews.
De negatieve gaan meestal over het feit dat hij van de Aziatische markt komt en niet instelbaar is in het Nederlands.

Heeft hier iemand ervaring mee?

Als de Nederlandse taal het enige verschil is, is dit voor mij totaal geen probleem.
Maak me meer zorgen over de te verkrijgen apps in de playstore (regio) en SIM functionaliteit.

Ik zou denken mocht dit probleem zijn, dit ook in de reviews vermeld wordt.

Er was ook kemand die zei dat toen hij smart switch app gebruikte om alles over te zetten, de telefoon toch nog in het nederlands kreeg.

Graag jullie ervaringen en/of bedenkingen

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!
S21 Ultra voor Europa heeft een andere firmware dan de Aziatische variant, dit door een andere processor en daarbij behorende modem.
Echter de ondersteunende banden zijn voldoende hier om deze grijze import te gebruiken en er zijn meerdere mensen die dit gedaan hebben en erover vertellen in het topic.
[Samsung Galaxy S21-serie] Ervaringen & Discussie
Echter, de grote maar, je bent afhankelijk van de winkel voor je garantie. Dit is en blijft grijze import niet ondersteund door Samsung Benelux.