vriendin femme HK access?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 1.091 views sinds 30-01-2008

• salutem
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-10 14:50
Nouuuu wees eens eerlijk :P ;) (geintje)

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

• OldButNotSoWise
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 21:38

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Op maandag 03 september 2001 16:07 schreef saviour het volgende:
Meen je dat nou HBM :?

edit: Ik had de smilies nog niet gezien :)
Die smilies stonden dus niet achter het voorstel.
En ja ik meen dit, als iemand recht heeft te bepalen wie waar mag posten is het Femme wel.

Iedereen weet dat Tom en ik niet echt vriendjes zijn, maar vind zelfs dat P_O zonder voorbehoud HK in gemogen had.

Aan elk werk, vrijwilligers of betaald, zitten voordelen, dit is/moet er één van zijn, vindt ik.

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Dat is dan niet een voordeel voor de Mod, maar voor de vriendin daarvan. Dat is niet eerlijk vind ik. Maar ik snap niet dat je haar als Mod. wil aanstellen, waarom? Ze is newbie...

• OldButNotSoWise

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Op maandag 03 september 2001 17:19 schreef saviour het volgende:
Dat is dan niet een voordeel voor de Mod, maar voor de vriendin daarvan. Dat is niet eerlijk vind ik. Maar ik snap niet dat je haar als Mod. wil aanstellen, waarom? Ze is newbie...
Toegang voor een Newbie vinden jullie onterecht, als ze mod zou zijn,al was het alleen in naam, kan niemand meer problemen maken, want moderators hebben standaard overal toegang.

"voordeel voor de Mod, maar voor de vriendin daarvan." >> Bij echte liefde ben je één dus als de Mod rechten heeft, dan automatisch ook de vriend(in). (Gemeenschap van goederen, rechten en plichten)

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11:33

Wokschotel

Op 6 wielen

Wat een gemiep weer. Lijkt wel of er sommige mensen jaloers zijn ofzo :?

Ik zie het zo:

a. Femme is begonnen met t.net/got
b. hij bepaalt wat er gebeurt
c. als hij mensen, wie dan ook, extra privileges wil verlenen, dan heeft ie daar het volste recht toe. Wat is daar nou zo moeilijk aan?

De islam kan uw vrijheid schaden

• saviour
  • Niet online
Ik vind dat laatste stukje van je een beetje overdreven HBM :o

Jij zou het goed vinden dat een newbie mod wordt? Klap op je kop gehad ofzo :?

• OldButNotSoWise

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Op maandag 03 september 2001 17:30 schreef saviour het volgende:
Ik vind dat laatste stukje van je een beetje overdreven HBM :o

Jij zou het goed vinden dat een newbie mod wordt? Klap op je kop gehad ofzo :?
Ik zei trouwens ook in NAAM.
Maar zie ze liever niet als Mod, maar als ik Femme was geweest had ze die status nu wel, als ze als user geweigerd moet worden omdat er users zijn die menen dat Femme niet het recht heeft te bepalen wat iemands rechten zijn op zijn forum, dan maar zo.

(En zelfs een Newbie kan modereren in HK, niets ten kwade van llewella overigens ;) )

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:25

GaMeOvEr

Is een hork.

Op maandag 03 september 2001 17:34 schreef HBM het volgende:

(En zelfs een Newbie kan modereren in HK, niets ten kwade van llewella overigens ;) )
Mwoah, daar sta je nog van te kijken hoor...

Hangt ervanaf hoe je newbie bekijkt :

A : Newbie op gebied van techkennis.
B : Newbie op gebied van forums/netetiquette.

Bij A heb je gelijk, bij B niet echt. :)

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Op maandag 03 september 2001 17:34 schreef HBM het volgende:
Nouw... je moet wel de nerd-humor begrijpen >:)

• OldButNotSoWise

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Op maandag 03 september 2001 17:44 schreef Andina het volgende:

[..]

Nouw... je moet wel de nerd-humor begrijpen >:)
Dan vallen er dus nu een paar Modjes af :o
Op maandag 03 september 2001 17:43 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]

Mwoah, daar sta je nog van te kijken hoor...

Hangt ervanaf hoe je newbie bekijkt :

A : Newbie op gebied van techkennis.
B : Newbie op gebied van forums/netetiquette.

Bij A heb je gelijk, bij B niet echt. :)
Neem aan dat Femme zijn vriendin beschikt over voldoende gezond verstand en ook enige opvoeding genoten heeft, dus B en HK is geen probleem lijkt me.

En ze kan natuurlijk altijd nog de FAQ lezen :P

• OldButNotSoWise

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Maar ik zit hier een beetje een pleidooi te houden voor de vriendin van Femme tegen de Crew en de bemiddelaar en sommige users :? |:(

Beetje de omgekeerde wereld in mijn geval >:)
Dus ik stop ermee, mijn mening mag nu wel als bekend verondersteld worden. :)

Verwijderd

hou nou es op met dat gezeik van : je hoort hier niet thuis. hoe vaak ik dat al naar mn kop geslingerd heb gekregen hiero, niet normaal. Ik heb toch het recht om hier te zijn of niet dan?! laat me dan fucking met rust met dat eeuwige ge-emmer.

ik vind het gewoon niet eerlijk . <= kijk, punt! MIJN mening. hoef je niet compleet de grond in te stampen ofzo?!

tuurlijk mag femme zelf bepalen wie dr op zijn forum mag komen en wie dr de HK in mag, maar het kan ook op een eerlijkere manier.

En netzoals iedere discussie over de HK gaan alle mensen die al HK acces hebben tegen alles in en vinden het juist goed e.d, blabla, gezeik,gezeik. Maar ik weet gewoon dat ze over sommige zaken anders gaan denken als ze ECHT hun best deden om ook es in de HK te gaan kijken, maar het gewoon niet kan/mag.

• zeef
  • Laatst online: 29-11 01:17
Dudes (en dudettes)

Waar zijn we nou me bezig ? Iedereen zegt "kom maar hoor", maar zoals marieke het zelf al verwoord: "Ik wil niet in de HK zijn als "vriendin van" ". Juist door dit topic te starten stigmatiseer je een volkomen onschuldig persoon, die waarschijnlijk buiten haar medeweten bepaalde rechten heeft gekregen.

Laten we vooral niet roomscher dan de paus zijn, wie heeft er nog nooit zelf of via pa/moe/whatever geprofiteerd van andermans status en of positie. Moeten we dan hier 100+ posts aan verkwisten ? I think not !

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Op maandag 03 september 2001 19:02 schreef _Sanniej_ het volgende:
hou nou es op met dat gezeik van : je hoort hier niet thuis. hoe vaak ik dat al naar mn kop geslingerd heb gekregen hiero, niet normaal. Ik heb toch het recht om hier te zijn of niet dan?! laat me dan fucking met rust met dat eeuwige ge-emmer.

ik vind het gewoon niet eerlijk . <= kijk, punt! MIJN mening. hoef je niet compleet de grond in te stampen ofzo?!

tuurlijk mag femme zelf bepalen wie dr op zijn forum mag komen en wie dr de HK in mag, maar het kan ook op een eerlijkere manier.

En netzoals iedere discussie over de HK gaan alle mensen die al HK acces hebben tegen alles in en vinden het juist goed e.d, blabla, gezeik,gezeik. Maar ik weet gewoon dat ze over sommige zaken anders gaan denken als ze ECHT hun best deden om ook es in de HK te gaan kijken, maar het gewoon niet kan/mag.
Je lijkt wel een klein kind dat maar blijft mekkeren. Is HK-toegang je hoogste levensdoel ofzo?

• saviour
  • Niet online
Op maandag 03 september 2001 19:04 schreef rdgf het volgende:

[..]

Je lijkt wel een klein kind dat maar blijft mekkeren. Is HK-toegang je hoogste levensdoel ofzo?
Ze geeft haar mening en daar wordt ze hard op aangepakt. Dan is het logisch dat ze daar wat over zegt, en het wil niet zeggen dat je haar dan met een klein kind moet vergelijken.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Kom op mensen, chill een beetje....

Diep ademhalen....

Aaaaaaaaah......

*Zen*

Pffffffff.....

;)

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

argh, wat ik al de hele tijd duidelijk probeer te maken, is dat ik op MIJN manier de hk wel vind, nix gezeik, nix ge emmer, ik ga op een rustige manier de hk in komen, ik val er toch niemand mee lastig? dit staat er los van, dit ging erover dat die meid acces had gekregen zonder die 150 post, en daar was ik het niet mee eens, mag ik geen eigen mening hebben? moet ik die voor mezelf houden? ben jij meer dan mij? ik ben geen klein kind, ik verkondig gewoon mijn mening. je hoeft me niet in de grond in te stampen, dat doe ik ook niet bij jou, ik laat jou ook in je waarde. doe dat dan PLZ ook met mij.

edit: bedankt saviour. eindelijk die het een beetje begrijpt, dat ik niet de boeman wil spelen ofzo, maar gewoon een eigen mening heb zoals ieder ander hier.

Verwijderd

Op maandag 03 september 2001 19:02 schreef _Sanniej_ het volgende:
Gewoon lekker niets van aan trekken. Niemand verbied je om hier te komen, dus laat ze maar lekker zeuren, ik trek me ook nergens iets van aan, en dat bevalt erg goed.

Waarom doet iedereen ook alsof die HK heilig is? Zo gewelidig is het nu ook allemaal niet. De meeste topics daar hebben ook een inhoud van 0.0. Dus je mist er eigenlijk niet veel aan. Maar one day, kun je erin, en zul je zien dat je verwachtingen weer te te hoog waren :)

Verwijderd

Op maandag 03 september 2001 19:04 schreef rdgf het volgende:

[..]

Nee, maar ik kan het best begrijpen. Het blijf een soort voorrecht die HK en als er dan zomaar iemand voorgetrokken wordt omdat het teovallig de vriendin is van, kna ik best begrijpen dat je dat oneerlijk vind.

Verwijderd

Op maandag 03 september 2001 19:07 schreef GaMeOvEr het volgende:

Diep ademhalen....

Aaaaaaaaah......

*Zen*

Pffffffff.....

;)
Pufcursus voor mannen die bij de bevalling van hun vriendin zijn? :+

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Op maandag 03 september 2001 19:08 schreef _Sanniej_ het volgende:
argh, wat ik al de hele tijd duidelijk probeer te maken, is dat ik op MIJN manier de hk wel vind, nix gezeik, nix ge emmer, ik ga op een rustige manier de hk in komen, ik val er toch niemand mee lastig? dit staat er los van, dit ging erover dat die meid acces had gekregen zonder die 150 post, en daar was ik het niet mee eens, mag ik geen eigen mening hebben? moet ik die voor mezelf houden? ben jij meer dan mij? ik ben geen klein kind, ik verkondig gewoon mijn mening. je hoeft me niet in de grond in te stampen, dat doe ik ook niet bij jou, ik laat jou ook in je waarde. doe dat dan PLZ ook met mij.

edit: bedankt saviour. eindelijk die het een beetje begrijpt, dat ik niet de boeman wil spelen ofzo, maar gewoon een eigen mening heb zoals ieder ander hier.
Pfff, niet gelijk overdrijven nou, ik jou niet in je waarde laten omdat ik zeg dat je mekkert als een klein kind, laat staan in de grond stamp :? Nouja, whatever. Tuurlijk kan je je mening best kwijt, maar vind het dan ook niet raar als mensen daar over vallen.

• saviour
  • Niet online
Op maandag 03 september 2001 19:17 schreef rdgf het volgende:

[..]

Pfff, niet gelijk overdrijven nou, ik jou niet in je waarde laten omdat ik zeg dat je mekkert als een klein kind, laat staan in de grond stamp :? Nouja, whatever. Tuurlijk kan je je mening best kwijt, maar vind het dan ook niet raar als mensen daar over vallen.
Mensen moeten dat dan op een fatsoenlijke manier doen (en ja die woorden komen uit mijn mond :P).

Verwijderd

dus jij laat mij volledig in mijn waarde als je mij een klein kind noemt? uhuh.......?!?

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Op maandag 03 september 2001 19:07 schreef GaMeOvEr het volgende:

Diep ademhalen....

Aaaaaaaaah......

*Zen*

Pffffffff.....

;)
Ga nou alsjeblieft niet opeens geforceerd de alwetende vredesstichter spelen, bah :r

• saviour
  • Niet online
Op maandag 03 september 2001 19:21 schreef rdgf het volgende:

[..]

Ga nou alsjeblieft niet opeens geforceerd de alwetende vredesstichter spelen, bah :r
Doe normaal man.

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Op maandag 03 september 2001 19:19 schreef _Sanniej_ het volgende:
dus jij laat mij volledig in mijn waarde als je mij een klein kind noemt? uhuh.......?!?
Leer lezen, ik maak een vergelijking , ik zeg niet dat je het bent.

• saviour
  • Niet online
Op maandag 03 september 2001 19:22 schreef rdgf het volgende:

[..]

Leer lezen, ik maak een vergelijking , ik zeg niet dat je het bent.
Je lijkt net een verkrachter. Dat zou jij leuk vinden zeker?

Nogal krom hoor.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Doe ik dat dan ?

Ik doe om te beginnen niks geforceerd, ik ben zeker niet alwetend (kom ik zo over dan ? :? ) en ja, ik wil graag dat mensen normaal communiceren en elkaar in hun waarde laten.

Als _jij_ dat vreemd vindt, sorry voor de vage ideëen die ik er na houdt.

Aannames zijn fataal.

• saviour
  • Niet online
Nee, je doet het goed hoor GaMeOvEr. Maar rdgf heeft blijkbaar een nogal vreemde gedachtengang.

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Op maandag 03 september 2001 19:23 schreef saviour het volgende:

[..]

Je lijkt net een verkrachter. Dat zou jij leuk vinden zeker?

Nogal krom hoor.
Tja, de vergelijking verkrachter of klein kind, daar zit ook totaaaaaal geen nuanceverschil in he? |:(

• saviour
  • Niet online
Op maandag 03 september 2001 19:25 schreef rdgf het volgende:

[..]

Tja, de vergelijking verkrachter of klein kind, daar zit ook totaaaaaal geen nuanceverschil in he? |:(
Het is maar een vergelijking :o

Je ziet zelf niet eens in hoe dom je bezig bent.

Verwijderd

Het lijkt me verstandig dat een aantal mensen even relaxen in dit draadje.
Waarom moet dit draadje nou op zo'n discussie uitlopen zoals zeef al zo mooi zei.
Het is inmiddels toch gewoon opgelost?

Verwijderd

<h1>Kappuh Nau!</h1>
Dit is niet de nationale zoek-ruzie-met-iedereen-die-voorbijkomt-draad ;)

• saviour
  • Niet online
Op maandag 03 september 2001 19:30 schreef johnny appleseed het volgende:
Dit is niet de nationale zoek-ruzie-met-iedereen-die-voorbijkomt-draad ;)
Fok joe ;)

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Op maandag 03 september 2001 19:23 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]

Doe ik dat dan ?
Ja. Vooral dat toontje waarop, yuk. Je lijkt (let op, Saviour!) net een of andere welzijnswerker, zo zoetsappig klinkt het.
Ik doe om te beginnen niks geforceerd, ik ben zeker niet alwetend (kom ik zo over dan ? :? ) en ja, ik wil graag dat mensen normaal communiceren en elkaar in hun waarde laten.
Ach, ik was het al niet zo met het idee van je functie eens, maargoed, dat is nu eenmaal zo. Ik bedoel met geforceerd dat je op een geforceerde manier de lieve vrede in stand probeert te houden. Dat staat me een beetje tegen. Ik vind dat er ruimte moet zijn voor pittige discussies, en de deelnemers daaraan moeten van zichzelf maar weten of ze genoeg zelfbeheersing hebben om zich in te kunnen houden. Heb je het niet, doe dan even niet mee.
Als _jij_ dat vreemd vindt, sorry voor de vage ideëen die ik er na houd(t).
Achja, ik kom hier ook maar net kijken, dus wie ben ik nu eigenlijk.

• saviour
  • Niet online
Heb je het niet, doe dan even niet mee.
Niet iedereen kan dit, dus o.a daarom is GaMeOvEr er... :)

• 4of9
  • Laatst online: 13-12-2024
Ach ja de een geeft zijn vriendin een bos rozen, de andere zomaar toegang tot de HK :)

sorry hoor maar waar gaat dit over.... |:(

Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12:29

Sharky

Skamn Dippy!

Op maandag 03 september 2001 19:35 schreef 4of9 het volgende:
Ach ja de een geeft zijn vriendin een bos rozen, de andere zomaar toegang tot de HK :)

sorry hoor maar waar gaat dit over.... |:(
ja bij sommige mensen schijnt de HK access nogal hoog te zitten. get a life denk ik dan altijd maar. muugge-gezift ook altijd van sommige mensen :z :)

This too shall pass

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Op maandag 03 september 2001 19:26 schreef saviour het volgende:

[..]

Het is maar een vergelijking :o

Je ziet zelf niet eens in hoe dom je bezig bent.
Nee, jij bent slim. De uitdrukking 'mekkeren als een klein kind' vergelijken met 'je lijkt wel een verkrachter'. Moeilijk he, b-e-g-r-i-j-p-e-n-d l-e-z-e-n ?

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-11 11:14
Jemig, dit klotetopic heeft niet eens bestaansrecht.

Vriendinnetje van Femme mag erin. Wat kan mij dat nou verrotten.

Het gaat me niet om de crewpolicy (mag ze wel/niet erin?) van maar meer om Wesley en anderen die zich er aan storen.

Keten jezelf vast op de A2 en roep "weg met kernwapens" ofzo. Ook dom, maar tenminste met een beter doel.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Op maandag 03 september 2001 19:29 schreef nelske het volgende:
Het lijkt me verstandig dat een aantal mensen even relaxen in dit draadje.
:X ;) :)

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Ik stop trouwens maar met replyen, ik ben in een slecht humeur en als ik al het bovenstaande doorlees zie ik dat wel een beetje terug.

* Wokschotel = gone

• saviour
  • Niet online
Op maandag 03 september 2001 19:37 schreef rdgf het volgende:

[..]

Nee, jij bent slim. De uitdrukking 'mekkeren als een klein kind' vergelijken met 'je lijkt wel een verkrachter'. Moeilijk he, b-e-g-r-i-j-p-e-n-d l-e-z-e-n ?
:D

Ik sta hier echt versteld van, je snapt het gewoon niet he? Onmogelijke taak om het jou uit te leggen, en ja ik begrijp heel goed dat mijn vergelijking overtrokken was, wees maar gerust :+

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:06

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op maandag 03 september 2001 19:31 schreef rdgf een heleboel
Wil je alsjeblieft je niet zo concentreren op 1 persoon (in dit geval GaMeOvEr) want dat is echt niet leuk, en zeker niet als je je best probeerd te doen om alles in goede banen te leiden.

20*350ZO45°

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-11 11:14
Hahahahahaha over GaMeOvEr gesproken.

De arme drommel is BEMIDDELAAR.

Een noviteit op internet! Zo iemand is alleen nodig op een forum waar de sfeer beneden peil is en haat en nijd aan de orde van de dag zijn... Guess what, GoT is zo'n forum.

Bemiddelaar :? :r

Die taak zou niet nodig moeten zijn maar helaas. Tot nu toe zie ik hem goed werk doen, niet het dankbaarste.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Maar waar blijft de reactie van Femme?
en het slotje?

• Big-Foot
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:26
Is dit het gemiddelde gedrag van een Tweaker of zijn er ook Tweakers die niet overdreven jaloers zijn. :)

Waar gaat dit over Jongens en Meisjes als je al druk maakt als Femme iemand eerder toelaat in de Huiskamer dan een ander.
Dan kan het haast niet zijn dat je nog een ander leven hebt dan op Tweakers.net ik raadt je aan ga eens naar buiten en geniet van het leven en stop eens met dit soort onzinnige Topics die eigenlijks nergens overgaan.
En ga wat nuttige tech post's plaatsen zodat je de Huiskamer zelf in mag.

• OldButNotSoWise

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

[..]

Wat moet anders de rol van bemiddelaar voorstellen :?
Deze opmerking van GameOver was imho perfect getimed :+

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-12 14:00
Ach joh, wat maakt het uit. Het scheelt Femme juist tijd, aangezien hij anders al die 150 techposts voor z'n meissie had moeten typen :+ :P

• zeef
  • Laatst online: 29-11 01:17
Wat gij niet wil dat U geschied, doe dat ook een ander niet.

Zullen we dan nu ophouden met welles-nietessen ?

• Thrillseeka
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

Op maandag 03 september 2001 20:17 schreef zork het volgende:
Ach joh, wat maakt het uit. Het scheelt Femme juist tijd, aangezien hij anders al die 150 techposts voor z'n meissie had moeten typen :+ :P
ja idd sommige mensen hadden anders zelf veel meer techpost gehad als ze hun vriendinnetje niet geholpen hadden.

Ik noem geen namen maaruh.................

En nee heb ik niet gedaan bij suus

Lekker zijn is een gave :)

• WoutF
  • Laatst online: 02-12 22:45

WoutF

Hoofdredacteur
[NUTTIG]

Ik las dat het pril was, dus ook nog vrij recent, nou Femme gefeliciflap hoor :)
enneh.....foto :P

[/NUTTIG]

Verwijderd

ik heb dit topic gelezen (niet helemaal) maar het slaat nergens op, een beetje tijd verdoen om te matten op een forum

ik geef mijn vriendin ook wel eens toegang tot dingen waar andere meisjes niks te zoeken hebben (nog niet dan) :)

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Nou, mijn vriendin had eerst ook HK access omdat ze veel met crew omging, en is dat nu (naja, paar weken geleden) ook kwijtgeraakt, dus ik vind het een goed teken van de crew dat ze consequent bezig zijn (al had ze natuurlijk nooit access moeten krijgen).

Het is goed dat ze het nu gewoon moet verdienen, net als mijn vriendin.. zo hoort het.

Verwijderd

Enu... wanneer mag ik... lol (ik weet niet eens of ik wel wil)

• markvt
  • Nu online

markvt

Peppi Cola

Relax allemaal als ze per sé 150 posts moet hebben dan reageert femme toch ff een paar keer onder haar nick, hupsa 150 posts, desnoods halen ze er een paar bij mij weg :)

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Op maandag 03 september 2001 20:31 schreef ISDNiki het volgende:
ik geef mijn vriendin ook wel eens toegang tot dingen waar andere meisjes niks te zoeken hebben (nog niet dan) :)
In je broek zeker :D

• Thrillseeka
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

Mag ik ook weer de toegang ik zal me goed gedragen ik zweer het.

Lekker zijn is een gave :)

Verwijderd

Op maandag 03 september 2001 19:49 schreef Nielsz het volgende:
Maar waar blijft de reactie van Femme?
Joh, wat zou jij doen als je vriendin ineens tijd over heb omdat ze de Huiskamer niet meer in mag. ;)

Maar ik kan het toch niet laten: ik heb veel dingen gezien, maar dit is toch echt geneuzel van de bovenste plank. :D

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Jeetje als webmaster van een site mag je toch ook bepalen wie bepaalde rechten krijgt ?

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:06

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op maandag 03 september 2001 20:59 schreef lordspacie het volgende:
Misschien open ik ooit nog weleens het grote: Post hier je terug in HK request

20*350ZO45°

Verwijderd

Op maandag 03 september 2001 21:09 schreef Aikeleer het volgende:
Jeetje als webmaster van een site mag je toch ook bepalen wie bepaalde rechten krijgt ?
Wat mij betreft wel, het is zijn site.

:?Hmmz? Marieke taken?

Verwijderd

Op maandag 03 september 2001 20:59 schreef lordspacie het volgende:
Misschien

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Goed, dit gaat nergens meer over. Ik doe er maar een slotje op.

Hoe dan ook, Marieke moet het net zo verdienen als de rest.

Aannames zijn fataal.

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.