vriendin femme HK access?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 1.091 views sinds 30-01-2008

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-12 20:26
hoi,

http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/33959
scheint Femme's vriendin te zijn, en heeft met 20 posts HK access... ik vind dit niet gerechtvaardigd, dat is niet 1 rechte lijn trekken. Zou dit betekenen als Femme en ik goede vrienden waren elke dag een snackbarretje pakken :9~ ik een administrator zou zijn?

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op maandag 03 september 2001 11:15 schreef Wesley het volgende:
hoi,

http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/33959
scheint Femme's vriendin te zijn, en heeft met 20 posts HK access... ik vind dit niet gerechtvaardigd, dat is niet 1 rechte lijn trekken. Zou dit betekenen als Femme en ik goede vrienden waren elke dag een snackbarretje pakken :9~ ik een administrator zou zijn?
Touche :P

Defunctus Deo Juvente

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 18:04

Psychoot

1337n00b^

Vriendjes politiek............ maarjah das kom je overal tegen nietwaar.

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-11 14:24
ach joh. laat toch lekker.. als je je daar al druk over moet gaan maken..

:+ miereneuker :P

Have a wheelie good weekend!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Als dit klopt dan is het behoorlijk lame.

Verwijderd

Ze heeft geen HK access.

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

Op maandag 03 september 2001 11:19 schreef HlpDsK het volgende:
Ze heeft geen HK access.
zal wel een gemoved topic zijn lijkt me zo

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:25

GaMeOvEr

Is een hork.

Om de een of andere reden was dit zo, ondertussen is het teruggedraaid.

Zij kan nu dus niet meer bij de HK en SG, zij zal net zoals de rest ook gewoon haar techposts moeten halen. :)

Aannames zijn fataal.

• D2k
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

Op maandag 03 september 2001 11:20 schreef GaMeOvEr het volgende:
Om de een of andere reden was dit zo, ondertussen is het teruggedraait.

Zij kan nu dus niet meer bij de HK en SG, zij zal net zoals de rest ook gewoon haar techposts moeten halen. :)
kan gebeuren
bij sjef was het toch ook zo?
hee een foutje kan beuren
case closed :)

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• Bene
  • Laatst online: 24-11 10:29

Bene

list incomprehension

[flame]
Tuurlijk. Als jij een aantal jaar van je leven fulltime in een webpagina stopt mag jij van mij je vriendin direct je forum oplaten. Als jij daarintegen een veertig seconden de tijd neemt om zo'n soort post te zetten zou ik daar geen reden in zien om die dame de toegang weer te weigeren.

Soms, heel soms klik ik per ongeluk op LA. Heb ik altijd direct weer spijt van als ik dit soort topics zie. Wat een zeur.
[/flame]

• saviour
  • Niet online
And yet again, the day is saved :*

Verwijderd

Het is natuurlijk wel lullig om te zien,
jij met moeite die techpost bij elkaar sprokkelen om eens in de hk te kunnen kijken en vriendinnetje van de baas mag er zo in.

Maar oke het is opgelost

Verwijderd

Ach man, wat the fuck maakt dit nou weer uit dan? Ook al heeft die vriendin HK access, who cares, mag Femme toch echter zelf wel weten, het is immers zijn site.
Dat ze nu eerst de tech-posts moet halen vind ik eigenlijk wel een beetje raar, als ik een forum zou hebben zou ik ook niet zeggen: "nee, eerlijk is eerlijk, je moet eerst die tech-posts halen". Kijk, als ze nou admin of mod zou worden, zou het een ander verhaal zijn :)

Verwijderd

Op maandag 03 september 2001 11:23 schreef r0ck3t het volgende:
Het is natuurlijk wel lullig om te zien,
jij met moeite die techpost bij elkaar sprokkelen om eens in de hk te kunnen kijken...
Hier moet ik altijd zo smakelijk om lachen... :) :) dit is namelijk het grootste bewijs dat je beter naar Fok! kunt gaan ofzo. :z

Verwijderd

Op maandag 03 september 2001 11:26 schreef Courage het volgende:

[..]

Hier moet ik altijd zo smakelijk om lachen... :) :) dit is namelijk het grootste bewijs dat je beter naar Fok! kunt gaan ofzo. :z
true

• salutem
  • Laatst online: 28-10 14:50
Tjeemig we zouden bijna een petitie moeten starten om haar terug in de hk te krijgen !

Ik vind dat ie lekker zelf moet weten of ie wie dan ook direkt acces geeft tot de hk !

Het is k met pere ZIJN site al zou ie ze kat acces geven niet normaal wat een jaloers gemiereneuk !

ps en er zijn al zo weinig "griete" hier !!!

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

Verwijderd

Je hebt natuurlijk 2 denkwijzen:

1 = zijn site, zijn keuze. En dat is waar.
2 = regels gelden voor iedereen. En dat is ook waar.

Prins Claus is getrouwd met Beatrix. Maar ook hij mag geen 200 op de snelweg rijden als ie dat wil.

• wasigh
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Op maandag 03 september 2001 11:34 schreef HlpDsK het volgende:
Je hebt natuurlijk 2 denkwijzen:

Prins Claus is getrouwd met Beatrix. Maar ook hij mag geen 200 op de snelweg rijden als ie dat wil.
Ja maar de snelweg is dan ook niet van hem.. Als ie in zijn achtertuin 200 wil rijden dan kan niemand klagen...

Verwijderd

als er foto's met haar in bikini op de frontpage komen mag ze van mij alle rechten hebben die er bestaan (moet het natuurlijk geen varken zijn)

• Dutchman!
  • Laatst online: 12:05
zijn achtertuin is niet publiek toegankelijk, dit forum wel.

We spend our years as a tale that is told

Verwijderd

Op maandag 03 september 2001 11:26 schreef Courage het volgende:

[..]

ehmm .. hehhehe
moet toch ergens me heil zoeken?

• salutem
1 zowieso ok
2 helemaal niet want 1 is zowieso ok.

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

Verwijderd

Dit is een eindeloze discussie natuurlijk. Het is al afgehandeld door de crew.

• wasigh
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Op maandag 03 september 2001 11:36 schreef Dutchman! het volgende:
zijn achtertuin is niet publiek toegankelijk, dit forum wel.
Niet helemaal, de eigenaren mogen zelf beslissen wie ze toelaten en wie ze bannen ... Het is dus niet openbaar..

Verwijderd

Op maandag 03 september 2001 11:37 schreef salutem het volgende:
1 zowieso ok
2 helemaal niet want 1 is zowieso ok.
Weet je hoe dat gaat?

- Ze krijgt access: "Ja maar, jullie zijn inconsequent!"

- Ze krijgt geen access: "Ja maar, jullie volgen de regels veel te strak!"

Ja daaaaaaaaaaaaaaaaaag :r

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

waarom zou ie zijn eigen vriendin in gods naam geen HK access mogen geven? het is zoals al gezegd ZIJN site, en het is nou niet direct voortrekkerij, het is een uitzondering! zijn vriendin wil zijn levenswerkje natuurlijk met eigen ogen bewonderen, en heeft verder geen zin enz om techpost neer te knallen.. dan mag ze toch lekker naar de HK...

• salutem
ja zo ken ik er ook nog wel een paar
BV Maxima hoezo wachten op een verblijfsvergunning ??
Al die mensen die niet tegen dit soort dingen kunnen zijn gewoon stront jaloers en kunnen het niet hebben als een ander meer heeft of kan.

• wasigh
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Op maandag 03 september 2001 11:40 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Weet je hoe dat gaat?

Daar heb je ook wel weer gelijk in ;)

• salutem

[..]

Weet je hoe dat gaat?

Hmmm niet gelijk zo :r 'en

Regels zijn door iemand gemaakt, diegene die ze gemaakt heeft kan er een aan toevoegen.

Regel N. tig: De Vriendin van femme heeft full-acces op got.

Maar ja het is idd een onzin discussie en ik vraag me af wat zij zelf wil.

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08:15

Daniel

Kapitein NCC-1701
Kijk, in dit soort discussie's kunnen we het nooit goed doen (zoals HlpDsK zegt)

Als we 'vrienden van de crew' bepaalde privileges geven doen we aan vriendjespolitiek, en dat is in principe niet de bedoeling. Aan de andere kant, wij maken zelf de regels en kunnen die aanpassen zoals we zelf willen. Bovendien draait de halve economie op het "I scratch your back, you scratch mine"-principe.

Omdat we als crew geen "wij bepalen, jullie volgen en anders rot je maar op"-beleid willen voeren is besloten om voor iedereen dezelfde regels te hanteren. Privileges op GoT krijg je omdat je een bepaalde waarde voor de community hebt, niet omdat je toevallig het vriendje/vriendinnetje/whatever van een crewlid bent.

• Sequence

Sequence

Online marketing

Op maandag 03 september 2001 11:49 schreef Daniel Kegel het volgende:
Kijk, in dit soort discussie's kunnen we het nooit goed doen (zoals HlpDsK zegt)

Als we 'vrienden van de crew' bepaalde privileges geven doen we aan vriendjespolitiek, en dat is in principe niet de bedoeling. Aan de andere kant, wij maken zelf de regels en kunnen die aanpassen zoals we zelf willen. Bovendien draait de halve economie op het "I scratch your back, you scratch mine"-principe.

Omdat we als crew geen "wij bepalen, jullie volgen en anders rot je maar op"-beleid willen voeren is besloten om voor iedereen dezelfde regels te hanteren. Privileges op GoT krijg je omdat je een bepaalde waarde voor de community hebt, niet omdat je toevallig het vriendje/vriendinnetje/whatever van een crewlid bent.
oke, op zich heel consequent ;)

en toch zou ik mijn vriendin absoluut wel priveleges geven! :P

Verwijderd

Ik :r waar ik wil. Wat je als crew ook beslist, 50% van de users zeikt je vervolgens af. Draai je het om, dan zeikt de andere 50% je af. Daar :r ik op ja. Dat is mijn goed recht.

En men maakt er weer een veel te grote issue van. Desalniettemin kun je moeilijk handelen naar een regel die er nog niet is, en daarna pas de regelgeving aanpassen. Dat is niet netjes.

Ik vind persoonlijk dat Femme dit zelf mag bepalen. Maar ik vind persoonlijk ook dat je geen mensen moet voortrekken.

Verwijderd

Op maandag 03 september 2001 11:52 schreef Sequence het volgende:

[..]

oke, op zich heel consequent ;)

en toch zou ik mijn vriendin absoluut wel priveleges geven! :P
Heb jij een forum waar 30.000 mensen je elke actie gaan analyseren?

• Sequence

Sequence

Online marketing

Op maandag 03 september 2001 11:54 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Heb jij een forum waar 30.000 mensen je elke actie gaan analyseren?
uhh.. nee :+

• salutem
Op maandag 03 september 2001 11:52 schreef HlpDsK het volgende:
Ik :r waar ik wil. Wat je als crew ook beslist, 50% van de users zeikt je vervolgens af. Draai je het om, dan zeikt de andere 50% je af. Daar :r ik op ja. Dat is mijn goed recht.

Ik zou het dan wat minder perso opvatten en meer plaatsen in de trend van ze weten niet beter.

En men maakt er weer een veel te grote issue van. Desalniettemin kun je moeilijk handelen naar een regel die er nog niet is, en daarna pas de regelgeving aanpassen. Dat is niet netjes. helemaal mee eens

Ik vind persoonlijk dat Femme dit zelf mag bepalen. Maar ik vind persoonlijk ook dat je geen mensen moet voortrekken.
Dat vind elk normaal persoon maar er is een verschil tussen voortrekken en ergens de baas over zijn en dus kunnen beslissen wie wat waar mag.

Verwijderd

Op maandag 03 september 2001 11:56 schreef Sequence het volgende:

[..]

uhh.. nee :+
Ben maar blij joh :)

• salutem
bv

mijn pa is directeur van een theather als ik naar van het hek wil hoef ik alleen maar te kikken en ik zit eerste rij.....

Zakelijk zie je het ook overal je krijgt er zelfs een beloning voor als je een nieuwe medewerker aanbrengt.

Het hangt er dus allemaal vanaf hoe je het ziet.

Verwijderd

Tja, mij maakt het niet uit wat ze doen hoor. Maar goed, als ik Femme was had ik haar gewoon HK-access gegeven, het is zijn site en die tech-posts moet je halen zodat niet elke newbie hier komt om GoT te vervuilen. Aangezien Femme zijn vriendin vertrouwd (dat neem ik aan, want het is zijn vriendin), weet hij ook wel dat ze zich zal gedragen in de HK, dus is dit eigenlijk niet echt nodig.
Maarja, hij moet het zelf weten natuurlijk, als ie het goede voorbeeld wilt aandragen is het ook goed ;)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:55

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik zie gelukkig dat de meerderheid het "probleem" niet echt ziet. Wat mij betreft had ze gewoon HK acces kunnen hebben. Het is tenslotte zijn site.

Gelukkig lijkt de meerderheid hier helderdenkend en vooral reëel, en is het eigenlijk oneens met de beslissing om HK acces terug te draaien. :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Bene
  • Laatst online: 24-11 10:29

Bene

list incomprehension

Op maandag 03 september 2001 11:34 schreef HlpDsK het volgende:
...

Daar heb je ongelofelijk gelijk.

Wat een geweldige dillema's kom je hier als crew tegen :)

• Bigs
  • Niet online
Wat een gezeik zeg :z Let lekker op jezelf allemaal

• Marieke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-03-2023
Hmn... Het is in ieder geval nooit mijn bedoeling geweest om het gezag van Femme, HlpDsK of wie dan ook v/d crew te ondermijnen... and That's all I can say :)

Verwijderd

Op maandag 03 september 2001 12:32 schreef Marieke het volgende:
Hmn... Het is in ieder geval nooit mijn bedoeling geweest om het gezag van Femme, HlpDsK of wie dan ook v/d crew te ondermijnen... and That's all I can say :)
Wat vind jij nou van alle ophef? :)
Maakt het jou wat uit of je er in kan of niet?

Verwijderd

oja.. en ik me eigen maar suf posten ( nog steeds! ) om acces in de HK te krijgen.

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op maandag 03 september 2001 12:35 schreef _Sanniej_ het volgende:
oja.. en ik me eigen maar suf posten ( nog steeds! ) om acces in de HK te krijgen.
Jij vindt het ook zwaar onterecht/onrechtvaardig dan? En je kan je niet vinden in het argument dat het zijn forum is? Welkom bij de minderheid dan, zou ik zo zeggen ;).

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 02-12 22:33

[..]

Weet je hoe dat gaat?

precies, en door die onduidelijkheid van sommige halfgare modjes kan niemand er meer een touw aan vast knopen :)

Verwijderd

ik ben het er helemaal niet mee eens nee. na pogingen van smeken om in de hk te komen maar te staken, ben ik nu dagelijks op zoek naar een topic waar ik in zou kunnen reageren. neemt heel wat tijd in beslag aangezien ik alleen in topics van: welke zou jij nemen, casema, is dat wat en wat em wat gebruik jij topics kan reageren ( omdat ik nou eenmaal geen verstand van de zaken in de techfora heb) en ik doe er mijn best ook echt voor om iets te posten. kan zij er gewoon in! zo oneerlijk.

• Marieke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-03-2023
Op maandag 03 september 2001 12:32 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Wat vind jij nou van alle ophef? :)
Maakt het jou wat uit of je er in kan of niet?
Ach ja, Laat ik eerlijk zijn: Ik vond het wel LOL :) in de HK en vond het wel minder aangenaam dat ik eruit geflikkerd was.
Aan de andere kant: De rest van mijn leven in de HK doorbrengen als "De vriendin van Femme, Die geen verstand van zaken heeft, Maar erin is gekomen, Door blablabal ect. daar heb ik ook niet zo'n zin in. Ik kan wel redelijk reeël denken en ik ben het eigenlijk wel met je eens :)
...hoewel ik toch ook weer van mening ben, dat het Femme's levenswerk is en het zijn keus is wie hij toelaat. Vrede :D
het komt erop neer dat ik een zeer verdeelde mening heb betreffende dit onderwerp :)

Misschien is dit dan voor mij een gelegenheid om maar eens mijn compukennis te gaan bijspijkeren :D

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op maandag 03 september 2001 12:40 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

precies, en door die onduidelijkheid van sommige halfgare modjes kan niemand er meer een touw aan vast knopen :)
Vertel eens, waar kan je geen touw meer aanvast knopen. Start er desnoods een topic voor. Daar is [forum=15] inmiddels voor bedoeld, toch? (voor al uw vragen....)

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

Ja sorry hoor. Maar wat wil je er tegen doen. Hij kan er natuurlijk ook gewoon 150 techpost toeeigen met een beetje klooien in de database. En dan ook nog is een keer langer dan 60 dagen lid maken. En is er dan iemand die er naar kraait? Ik denk het niet.

Lekker zijn is een gave :)

Verwijderd

ik kraai er wel naar hoor.

• salutem
Hehehehe maak gewoon een strictly HK acces :P

• Bigs
  • Niet online
Hmm.. als je nou in de toekomst ooit kunt betalen voor extra dingen op Tnet hoort daar natuurlijk ook wel HK access bij dan :) Dan komen er misschien toch wat mensen op af

• salutem
Hoeveel vrouwen zitten er nu op got ?
1% misschien 2 ? zorg er dan gewoon voor dat elk vrouwelijk lid die kan bewijzen dmv foto whatever acces heeft tot de HK ?

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Op maandag 03 september 2001 12:46 schreef _Sanniej_ het volgende:
ik kraai er wel naar hoor.
Ach maak je niet druk de 150 haal je met gemak dag je gotten

Verwijderd

op de manier waarop jij het doet misschien wel ja. ik probeer nog een klein beetje serieus dr bij te blijven. en zie er maar 150 te halen als je geen verstand van dat techgedoe hebt. ik ben al een maand bezig en weet niet eens hoeveel ik dr nog moet. ik denk nog een hele hoop.

• Passenger
  • Laatst online: 30-11 20:43
Op maandag 03 september 2001 12:42 schreef Marieke het volgende:

[..]

Ach ja, Laat ik eerlijk zijn: Ik vond het wel LOL :) in de HK en vond het wel minder aangenaam dat ik eruit geflikkerd was.
Aan de andere kant: De rest van mijn leven in de HK doorbrengen als "De vriendin van Femme, Die geen verstand van zaken heeft, Maar erin is gekomen, Door blablabal ect. daar heb ik ook niet zo'n zin in. Ik kan wel redelijk reeël denken en ik ben het eigenlijk wel met je eens :)
...hoewel ik toch ook weer van mening ben, dat het Femme's levenswerk is en het zijn keus is wie hij toelaat. Vrede :D
het komt erop neer dat ik een zeer verdeelde mening heb betreffende dit onderwerp :)

Misschien is dit dan voor mij een gelegenheid om maar eens mijn compukennis te gaan bijspijkeren :D
Nou beste meid, van harte welkom in HK hoor!
Ik vind de regeltjes van HK over het algemeen al streng (dat over die techposts dus), en dan zijn er ook nog van die zeikstralen (ik noem geen namen, he wesley?) die als verklikkertje gaan spelen, om zo bij modjes in een goed blaadje te komen, en een wit voetje te halen bij alle mensjes die het niet kunnen hebben dat mensen met minder dan 150 techposts OOK HK in mogen...

[flame]WHAT THE @#%*@^%& BOEIT HET NOU?[/flame] Je hebt toch geen last van dr?

Van mij mag je blijven (mits we foto's te zien krijgen? :+)

ik heeft gesproken

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Op maandag 03 september 2001 12:52 schreef _Sanniej_ het volgende:
op de manier waarop jij het doet misschien wel ja. ik probeer nog een klein beetje serieus dr bij te blijven. en zie er maar 150 te halen als je geen verstand van dat techgedoe hebt. ik ben al een maand bezig en weet niet eens hoeveel ik dr nog moet. ik denk nog een hele hoop.
Ok ik blijf ook nog wel serieus hoor.

Damn waarom word ik altijd bekeken als onzin poster van de eeuw?

Trouwens sanniej zoekte je nog een baan in een verzorginghuis?

heb eventueel wat voor je. Stuur dan ff een mailtje naar.
Sander.de.flart@icova.nl

Verwijderd

lama, doe t wel via de mail:)

• OldButNotSoWise
  • Laatst online: 19-02 21:38

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Heb hele het topic niet doorgenomen, is ook niet nodig om mijn mening te geven.

Natuurlijk krijgt zij wel meteen toegang, als het ingetrokken is dan vind ik dat zeer vreemd.
Laat het vriendinnetje van de portier nu ook altijd binnenkomen bij ee discotheek.

[Flame mode on]
Iedereen die dit aanvecht is niet van deze wereld, en vermoedelijk terecht de HK-toegang ontzegd.
[/Flame mode off]

Denk/weet dat sommige Modjes alhier ook geen 150 Techpost hadden toen de regel inging, dus die dan ook maar geen toegang :?

EDIT: Oke dit klopte niet, idd zo te zien hadden ze allemaal genoeg, hoewel eentje met da hakken over de sloot :P

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op maandag 03 september 2001 13:06 schreef HBM het volgende:

Denk/weet dat sommige Modjes alhier ook geen 150 Techpost hadden toen de regel inging, dus die dan ook maar geen toegang :?
Nou...

Dat denk ik niet hoor... De meeste modjes hebben toch al minimaal over de 1000 techposts... (Ook destijds volgens mij ?)

:?

Aannames zijn fataal.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Op maandag 03 september 2001 12:52 schreef _Sanniej_ het volgende:
tjonge jonge zeg, al een maand bezig bezig om 150 posts te fixen, om maar in HK te komen.
Tss, dat is een verkeerde mentaliteit, dan kun je beter naaar een ander forum gaan waar je over alles en nog wat kan kleppen.
HK is een extra-tje geen primair onderdeel van dit forum.
En dan heb je uiteindelijk HK toegang, ga je dan alleen daar posten? nee, dat gaat niet, je moet ook je ratio in de gaten houden, dus moet je ook techposts blijven posten.

Ik zelf vindt dat er niet zoveel commotie rondom Marieke gemaakt moet worden.
Laat lekker gaan zeg, ga niet lopen (even grof gezegd) ouwehoeren of tieren of wat dan ook, je komt hier voor het forum, en op dit forum is het technische aspect de primaire punt, en geen HK of SG.

that's my 2 cents

39

Verwijderd

ik heb altijd al de techfora bezocht, maar niet gepost, omdat ik er weinig verstand van heb. En als ik ergens wel verstand van had, poste ik dr ook.

ik wil gewoon die HK in, jouw probleem toch niet? vind gewoon dat iedereen er op een eerlijke manier in moet komen en niet viavia.

Verwijderd

Op maandag 03 september 2001 12:59 schreef lordspacie het volgende:

Damn waarom word ik altijd bekeken als onzin poster van de eeuw?
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/24366]Joh! Geen idee.[/url]

Verwijderd

Laat toch lekker gaan hey, mag hij toch zelf weten? Als hij haar die toegang geeft... dan heeft ze het!

• Arno
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Op maandag 03 september 2001 13:16 schreef _Sanniej_ het volgende:
ik wil gewoon die HK in, jouw probleem toch niet?
Ja, dat is wel ons probleem angezien GoT een techforum is en dat SG en HK puur extraatjes zijn voor de techusers

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Passenger
  • Laatst online: 30-11 20:43
Sick gewoon, je gunt je medetweakeraarster in spé toch wel toegang tot HK? :+ :+

• Elvhenk
  • Nu online

Elvhenk

Madam Mikmak

Hee, Marieke is hier "corporate wife", die hebben altijd extra privileges... :D Da's normaal!

Verwijderd

Op maandag 03 september 2001 14:45 schreef Elvhenk het volgende:
Hee, Marieke is hier "corporate wife", die hebben altijd extra privileges... :D Da's normaal!
Volgens mij is het nog vrij pril hoor :+

• Elvhenk
  • Nu online

Elvhenk

Madam Mikmak

Op maandag 03 september 2001 14:47 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Volgens mij is het nog vrij pril hoor :+
Ja maar dat is beside the point... ;)

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:29

Destruction

(ex-)Automonteur

Op maandag 03 september 2001 12:35 schreef _Sanniej_ het volgende:
aantal posts : 486
En je mag er nog niet in :?

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

Op maandag 03 september 2001 14:53 schreef pier het volgende:

[..]

[..]

En je mag er nog niet in :?
Veel SG. Wat je ook had kunnen weten als je FF op d'r nick had geklikt.

Verwijderd

_Sanniej_ geeft dus bij deze toe dat ze expres zoekt naar techthreads om in te reageren om een "gezond ratio" te blijven hebben... wat doe je hier dan in vredesnaam :?
Dan is dit toch niet het forum voor jou?
Wat een gelazer trouwens, een hoop vinden dat het eigenlijk wel had gekund (het toegang geven van Marieke), maar het is wel gewoon consequent beleid door haar geen toegang te geven, waar ze het zelf - zo blijkt - ook wel mee eens is.
What's the f*cking problem?
Iedereen gelukkig toch?

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op maandag 03 september 2001 14:55 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Veel SG. Wat je ook had kunnen weten als je FF op d'r nick had geklikt.
Dat heb ik ook gedaan alvorens ik dat poste, waarna ik eerst ff lekker 11 pagina's door mag lezen. :(

[/off-topic]

ja, daaaaaaaaaaaaaaaaag :r

Ik vind iig dat als Femme zijn vriendin toegang tot een subforum op zijn site wil geven, hij dat gewoon moet doen. :)

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

Op maandag 03 september 2001 15:07 schreef pier het volgende:

[..]

Dat heb ik ook gedaan alvorens ik dat poste, waarna ik eerst ff lekker 11 pagina's door mag lezen. :(

ja, daaaaaaaaaaaaaaaaag :r

ok i confess, i hate that search, so what ?
Dás goed dom dan. Aan de 1e pagina kun je meestal al wel wat zeggen over het forumbezoek.

En het is nog wel zo'n schône search.

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

En het zijn geen 11 pagina's maar 6 pagina's.
:P
Op maandag 03 september 2001 15:02 schreef johnny appleseed het volgende:
_Sanniej_ geeft dus bij deze toe dat ze expres zoekt naar techthreads om in te reageren om een "gezond ratio" te blijven hebben... wat doe je hier dan in vredesnaam :?
Dan is dit toch niet het forum voor jou?
Wat een gelazer trouwens, een hoop vinden dat het eigenlijk wel had gekund (het toegang geven van Marieke), maar het is wel gewoon consequent beleid door haar geen toegang te geven, waar ze het zelf - zo blijkt - ook wel mee eens is.
What's the f*cking problem?
Iedereen gelukkig toch?
Totaal mee eens, wat een commotie om niks eigenlijk.

39

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:23
Ik vind het ronduit BELACHELIJK dat ze geen HK toegang krijgt.

Laten we een actie beginnen! :+
Trieste zeikerds die dit aanvechten :r :r

hier hadden we het trouwens nog over op de meeting... dit topic zou er komen, dat zat er aan te komen

• salutem
Op maandag 03 september 2001 15:21 schreef dennisdotcom het volgende:
Ik vind het ronduit BELACHELIJK dat ze geen HK toegang krijgt.

hier hadden we het trouwens nog over op de meeting... dit topic zou er komen, dat zat er aan te komen
is al gebeurt :P

• saviour
  • Niet online
Waarom vind je het dan ronduit belachelijk? Welke argumenten?

Ik kan me alleen deze voorstellen:

Ze is de GF van Femme..

• Dennis
Op maandag 03 september 2001 15:25 schreef saviour het volgende:

Ze is de GF van Femme..
Goh.... in 1 keer goed :P :+
Al 1000x gezegd... het is ZIJN site.

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op maandag 03 september 2001 15:25 schreef saviour het volgende:

Ze is de GF van Femme..
.. en als Femme zijn GF HK acces wil geven moet ie dat gewoon doen, het is ZIJN site.

Nogmaals mijn mening...

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
So what ? Who cares ? Er is ergere corruptie.

Laat Femke en der vriendin toch lekker surfen.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

• Dennis
Volgens mij zijn er nu maar iets van 3 mensen die tegen zijn, dus waarom niet gewoon rechten teruggeven ?

• elsegre
  • Laatst online: 10:54

elsegre

Ti 3Al-2.5V

Ik vind het wel lief van Femme O+
Op maandag 03 september 2001 15:21 schreef dennisdotcom het volgende:
..

Goed idee, Marieke moet HK rechten! :P
uiteraard zonder enige argumentering!

No news is bad news.

• saviour
  • Niet online
Op zich hebben jullie gelijk, en het is zijn site and all. Maar toch vind ik het niet helemaal eerlijk. HK is een extraatje blablabla. Das mijn mening.

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

kortom iedereen is het met elkaar eens (ondanks die paar zeikerds-> en dan houd ik me nog in) dat Marieke terug HK in mag gaan.
:)

39

• Ramon
  • Nu online
Op maandag 03 september 2001 15:35 schreef saviour het volgende:
Op zich hebben jullie gelijk, en het is zijn site and all. Maar toch vind ik het niet helemaal eerlijk. HK is een extraatje blablabla. Das mijn mening.
ja maar nou dwing je marieke dus om 150 techposts te gaan halen om in de HK te mogen komen. Dat is net zoiets als de koningin dwingen te gaan werken omdat ze anders geen koningin meer mag zijn ofzo.

I don't f*cking care wie d'r allemaal in de HK komen! Hoe meer hoe gezelliger toch?

En als jij als newbie er nog niet inmag? dan ga je maar naar FOK! ofzo totdat je 150 techposts hebt.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• saviour
  • Niet online
Ik heb niet over newbie's enzo. En ik vind die vergelijking die je maakt nogal overtrokken. Ik gaf alleen mijn mening, en daar hoef je het niet mee eens te zijn.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Mja, hoewel mensen het ermee eens zijn dat ze het niet erg vinden dat ze er in mag, wil ik toch voor haar dezelfde policy als de rest laten gelden.

Het lijkt mij reëel om zo veel mogelijk voor iedereen dezelfde priviliges te laten gelden. Laten we iig proberen zo eerlijk mogelijk te zijn.

Ook al is ze de vriendin van Femme, ook voor haar zou de HK een extra'tje moeten zijn. (Klinkt harder dan ik het bedoel.)

Aannames zijn fataal.

• salutem
ff doorzeuren hoor we zijn nu net zo lekker bezig.

Hoe kan zij nou een extraatje krijgen als ze het opperhoofd al heeft ?

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op maandag 03 september 2001 15:52 schreef salutem het volgende:
ff doorzeuren hoor we zijn nu net zo lekker bezig.

Hoe kan zij nou een extraatje krijgen als ze het opperhoofd al heeft ?
Nou.... <font color=red> *censored* </font>

>:)

Aannames zijn fataal.

• salutem
Op maandag 03 september 2001 15:55 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]

Nou.... <font color=red> *censored* </font>

>:)
(a la rosco) " Kew Kew Kew"

• OldButNotSoWise
  • Laatst online: 19-02 21:38

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Oke andere insteek dan :+

Bij deze het verzoek om Marieke of hoe ze ook mag heten aan te stellen als modderator van HK.

Dat moet Femme toch wel voor elkaar krijgen >:)

• saviour
  • Niet online
Meen je dat nou HBM :?

edit: Ik had de smilies nog niet gezien :)

• Arno
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Op maandag 03 september 2001 16:04 schreef HBM het volgende:
Bij deze het verzoek om Marieke of hoe ze ook mag heten aan te stellen als modderator van HK.
Dat is al de tweede keer dat jij iemand HK mod wil maken... laatst andina ook al...

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• saviour
  • Niet online
Op maandag 03 september 2001 16:09 schreef Traag het volgende:

[..]

Dat is al de tweede keer dat jij iemand HK mod wil maken... laatst adina ook al...
Goed gezien, applaus :?

Andina was wel een goed id!

• salutem
Ja maar dit keer staan we er allemaal achter.

Of maak anders Mistery woman Mod :P

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op maandag 03 september 2001 16:09 schreef Traag het volgende:

[..]

Dat is al de tweede keer dat jij iemand HK mod wil maken... laatst adina ook al...
Volgens mij moet je dat met een grote " ;) " nemen....

• saviour
  • Niet online
Op maandag 03 september 2001 16:13 schreef salutem het volgende:
Ja maar dit keer staan we er allemaal achter.

Of maak anders Mistery woman Mod :P
Ze is een newbie man!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Op maandag 03 september 2001 13:20 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/24366]Joh! Geen idee.[/url]
Ok ik kom veel sg/su tegen maar dat is niet perse onzin toch?

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.