Ok hier dan mijn desktoppie, met mijn nieuwe wallpaper!
NJET!
NJET!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Hierzo: http://worlddownload.virtualave.net/images/pentium31024.jpg (200Kbytes)Op dinsdag 04 september 2001 13:25 schreef MysteryTweaker het volgende:
[..]
waar heb je die wallpaper vandaan ?
Die is echt VET...hoe heb je al die active dingen gemaakt?Op dinsdag 04 september 2001 16:55 schreef Zorg het volgende:
na m`n crash weer opnieuw:
[afbeelding]
next step: Online MSN luitjes erin
Kijk, die koe is nou niet zo groot. Dus hij kan mooi alle algen van het glas afeten. sim-pelOp dinsdag 04 september 2001 18:06 schreef johnsfeest het volgende:
Maar Zwik, bij jouw valt toch nix te grazen? Ik heb het ook niet geinstalled, ben bang dat het koetje verzuipt in de Maas (zie desktop met euromast achtergrond).
bedankt !Op dinsdag 04 september 2001 18:31 schreef Access het volgende:
[..]
Hierzo: http://worlddownload.virtualave.net/images/pentium31024.jpg (200Kbytes)
hoe heet dat email progje? en waarmee heb je je start veranderd? (of weet iemand een freeware progje die de start kan veranderen)Op dinsdag 04 september 2001 18:22 schreef m4rt1n het volgende:
Ok hier dan mijn desktoppie, met mijn nieuwe wallpaper!
NJET!
[afbeelding]
The devil is in the details.
Verwijderd
Verwijderd
Dat email-progje heet WBiff! met een mooie skin erbij,Op dinsdag 04 september 2001 19:51 schreef Marc00 het volgende:
[..]
hoe heet dat email progje? en waarmee heb je je start veranderd? (of weet iemand een freeware progje die de start kan veranderen)
Ik neem aan dat je vraagt hoe ik dat heb gedaanOp dinsdag 04 september 2001 23:10 schreef Zorg het volgende:
transparante taakbalk waar hebbie die weg??
Imperfectionist.
Kan aan mij liggen maar ik kan die optie transparante taskbar niet vindenOp dinsdag 04 september 2001 23:19 schreef Ra5a het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je vraagt hoe ik dat heb gedaan
hehe anyways er is zon proggie genaamt Tclock link is alsvolgt: http://homepage1.nifty.com/kazubon/
pak versie 2.2.9 engels of 1 van de andere talen
plaats m ergens (geen zielige instaal dus echt mannelijke drag 'n drop en maak je shortcuts zelf:) )
en start het en bekijke de opties.
en oh ja rechtermuis clocktab> Taskbar> Transarancy
n-joy
[deze advertentieruimte is te koop]
Verwijderd
Uuuhhhh.....Op woensdag 05 september 2001 00:32 schreef Elseno het volgende:
[..]
waar haal je die winamp skin vandaan??
ziet er stoer uit!
Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein
Op dinsdag 04 september 2001 23:57 schreef Zorg het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen maar ik kan die optie transparante taskbar niet vinden
Imperfectionist.
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Verwijderd
Das kut, maar wit je nou beta van Windows 2000 te werkenOp woensdag 05 september 2001 08:37 schreef ubermaestro het volgende:
Toch maar ff webshots gedownd en wat vakantiefoto's erin gezet:
[afbeelding]
Was daar vorig jaar op vakantie, zie ik dit jaar op het nieuws dat dat resort aangevallen is door moslim rebellen
Verwijderd
waar haal je dat proggie weg dat moet ik ook hebbenOp dinsdag 04 september 2001 14:29 schreef johnsfeest het volgende:
[afbeelding]
Een vrij standaard desktopje denk ik zo:
-wat html editors
-ftp proggie
-wat file sharing progs
-ruime keus browsers
-wat multi media
-clonecd
-en voor de meeste tweakers denk onbekend: Vitual Spectator, een proggie voor de diehard zeilers om de bv the Race of de Volvooceanrace.org te volgen in 3d.
Op woensdag 05 september 2001 00:25 schreef k7of9 het volgende:
Nou, oke ik doe ook weer mee
[afbeelding]
oh d'oh heb je wel windows 2000/xp?Op woensdag 05 september 2001 09:06 schreef Zorg het volgende:
[..]
die heb ik dus niet er tussen staan
Imperfectionist.
PLEAAAASEEE stuur e die wallpaper...Op woensdag 05 september 2001 00:25 schreef k7of9 het volgende:
[afbeelding]
Imperfectionist.
Sommige dingen moet je geloven om ze te kunnen zien. http://www.becreative.nu/
hey, waar heb je die lekkereOp woensdag 05 september 2001 00:25 schreef k7of9 het volgende:
[afbeelding]
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Verwijderd
Nee waarom datOp woensdag 05 september 2001 08:48 schreef KixAss456 het volgende:
[..]
Das kut, maar wit je nou beta van Windows 2000 te werken
Verwijderd
start -> run ------> winver intikkenOp woensdag 05 september 2001 14:10 schreef Eguan het volgende:
Ik weet het, ik ben zo scheel als een otter (die smile mis ik nog), maar waar kan ik die about windows vinden
damn ik haaaaat Topdesk...vreet 90Mb geheugen is dan nog niet vooruit te branden loopt regelmatig vast en de melding functionaliteit ontbreekt komt ook nog wel eens langsOp woensdag 05 september 2001 14:19 schreef Duc996r het volgende:
Hier is die van mij (op m'n werk).
Win95 + WindowBlinds met XP Skin + IconPackager met XP icons
[afbeelding]
Verwijderd
Volgens mij kan dit niet in Windows Me, kan alleen maar in 2000 en XP.Op woensdag 05 september 2001 17:45 schreef Mr.ChronoM het volgende:
ik heb ook nog een Tclock vraagje.
klopt het dat de transparency niet werkt in WinME ?
ik heb IE 6
ik wil mijn taakbalk doorzichtig !
niemand die de register key
of de tweak kent om het handmatig te doen ...
Ey, zou je je Laetita Casta wallpaper naar me kunnen sturen? Alvast bedankt...Op maandag 03 september 2001 23:31 schreef maquiz het volgende:
Mijn desktoppie Laetita Casta onder W2k SP2
[afbeelding]
Kan alleen in NT (van de win versies)Op woensdag 05 september 2001 18:06 schreef Neo_2000 het volgende:
[..]
Volgens mij kan dit niet in Windows Me, kan alleen maar in 2000 en XP.
Dank jeOp woensdag 05 september 2001 16:12 schreef Elseno het volgende:
[..]
start -> run ------> winver intikken
www.hebus.com zwaar relaxte wallpaper site,Op woensdag 05 september 2001 14:25 schreef Turismo het volgende:
[..]
hey, waar heb je die lekkerewallpaper vandaan!
Verwijderd
Verwijderd
Who cares??Op woensdag 05 september 2001 20:34 schreef rick17 het volgende:
weet iemand of die winXP wallpapers LEGAAL te downloaden zijn
Verwijderd
Of niet zietOp woensdag 05 september 2001 22:06 schreef EbAyzo het volgende:
De pics die je vaag ziet...
Beetje oplettenOp woensdag 05 september 2001 20:34 schreef rick17 het volgende:
weet iemand of die winXP wallpapers LEGAAL te downloaden zijn
LOL XP back op linuxOp woensdag 05 september 2001 22:24 schreef PsychoRealm het volgende:
Ok hier de mijne...
[afbeelding]
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Beetje oplettenOp woensdag 05 september 2001 22:17 schreef ubermaestro het volgende:
[..]
Beetje opletten
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/221203
Wow jij heb een coole XMMS skin! Waar hebbie die van?? op de site van XMMS staat ie niet volgens mijOp woensdag 05 september 2001 23:37 schreef highking het volgende:
Assublief!!
[afbeelding]
Khad dees ook al op metalfan.nl gepost, had 'em dus al eerder gemaakt
[deze advertentieruimte is te koop]
idd Het is niet het beste pakket. Wij hebben inmiddels de Topdesk Applicatie Server (de webbased versie) die ziet er ook stukken mooier uit.Op woensdag 05 september 2001 17:14 schreef Wez_db het volgende:
[..]
damn ik haaaaat Topdesk...vreet 90Mb geheugen is dan nog niet vooruit te branden loopt regelmatig vast en de melding functionaliteit ontbreekt komt ook nog wel eens langs
kan niet w88 op de webbased versie
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Uploaden werkt dus niet zoals het hoort op school..of is het hoordOp donderdag 06 september 2001 12:37 schreef UltraBrain het volgende:
valt wel mee die grote.... een klein rood kruisje..>:)
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
The devil is in the details.
Verwijderd
Dazz mie een strak nummer...Op maandag 03 september 2001 12:49 schreef Hellraiser het volgende:
[afbeelding]
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2
Verwijderd
http://mrfloris.com
Klein vraagje : bestaat die ook voor Win2k ?Op maandag 03 september 2001 16:00 schreef OProg het volgende:
[..]
Tuurlijk
Hier is hij:
http://home.hetnet.nl/~oprog/PLAATJESMAP/ME-pakje.bmp
IS wel 1,5 MBdus het kan even duren
"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Wat is dat proggie in de hoek als ik mag vragen, wat die specs weergeeft kwa uptime enz enz.?Op vrijdag 07 september 2001 00:35 schreef Wez_db het volgende:
en daar is er weer 1 van mij
[afbeelding]
Laetita Casta blijft lekkerrrr
[resized van 1600x1200 -> 800x600]
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Kom dan met iets betersOp vrijdag 07 september 2001 09:29 schreef Dinictus het volgende:
Ik vind alle wallpapers met wijven dus echt gewoon triest.
Kijk, het zijn heus wel lekkere dingen hoor, maar het staat zo... Desperate. Of niet?
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
dit is dat proggie >> Uptime, CPU usage, network stats, enz. in één app!Op vrijdag 07 september 2001 08:25 schreef bbrother het volgende:
[..]
Wat is dat proggie in de hoek als ik mag vragen, wat die specs weergeeft kwa uptime enz enz.?
Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)
Dàt is idd erg simpel ja. Als ik daar de hele dag naar zou moeten kijken, dan werd ik binnen de kortste keren gek!
Ik denk het niet. Zover ik weet is het plaatje gemaakt door de duitse C!T en die zijn altijd wel te spreken over 2000Op vrijdag 07 september 2001 06:37 schreef G8KeePeR het volgende:
[..]
Klein vraagje : bestaat die ook voor Win2k ?
Ik niet want als ik dit zie dan weet ik gelijk weer waar ik terecht kan met mijn computer vragen en ideeën.Op vrijdag 07 september 2001 12:48 schreef Duc996r het volgende:
[..]
Dàt is idd erg simpel ja. Als ik daar de hele dag naar zou moeten kijken, dan werd ik binnen de kortste keren gek!
Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)
Thanx 4 the credtis dudeOp vrijdag 07 september 2001 00:35 schreef Wez_db het volgende:
en daar is er weer 1 van mij
[afbeelding]
Laetita Casta blijft lekkerrrr
[resized van 1600x1200 -> 800x600]
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
Zoek eens op GoT naar StatBar ofzow..Op vrijdag 07 september 2001 12:58 schreef wolfmannetje het volgende:
Ik wil wel weten hoe men aan die STATBARs komen?
Die wil ik ook
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq