wat moeten jullie met een foto van mijn vriendin en haar zus????
Anoniem: 34082
* Anoniem: 34082 vindt dit een goeie!!Op zaterdag 22 september 2001 11:28 schreef Koeschaap het volgende:
wat moeten jullie met een foto van mijn vriendin en haar zus????

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
hmm...dit is de eerste keer dat ik iemand met BeOS zie werken, k wil het ook wel maar hij draait niet op mijn pc
Anoniem: 4439
Wat me toch een beetje opvalt is dat veel van onze "Tweakers" het dus niet nodig vinden om het OS te tweaken. 
Net zoveel plaatjes en skins etc..
Je bent toch tweaker of nie????

Anoniem: 21156
Wat zou jij dan allemaal tweaken?Op zaterdag 22 september 2001 12:03 schreef (roh)violator het volgende:
Wat me toch een beetje opvalt is dat veel van onze "Tweakers" het dus niet nodig vinden om het OS te tweaken.

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
Anoniem: 18247
Klopt was op V8 daar stond mijn tv-kaart op toen ik photo nam. maar 't ging mij om de Voo boten.Op vrijdag 21 september 2001 20:04 schreef bbrother het volgende:
[..]
LOL!! die een rug te ver hebbik zelfs vandaag nog gezien
Anoniem: 18247
hoe krijg je dat plaatje in XP info ? dat wil ik ook!!Op vrijdag 21 september 2001 17:31 schreef ViperGTS het volgende:
zie hier mijn eerste screenshot in XP:
[afbeelding]
Anoniem: 35883
een hoop van die software is nogal buggy, litestep en misschien nog wel een paar andere progjes zijn uitzonderingen en ook litestep heeft z'n eigenaardigheden...Op zaterdag 22 september 2001 12:03 schreef (roh)violator het volgende:
wil je echt gaan vogelen met shells enzo zal je al snel bij linux terecht komen..
leuk gedaanOp zaterdag 22 september 2001 12:36 schreef T.T. het volgende:
[afbeelding]
wel origineel zo
Anoniem: 26748
hoe heb je er voor kunnen zorgen dat je tweakers headlines via tekst op je desktop hebt en techforums en andere dingen zou ik graag weten zoek ik ook al een tijdje namelijk alvast bedanktOp dinsdag 18 september 2001 20:30 schreef Zorg het volgende:
Eindelijk is mijn desktop af![]()
![]()
thnx to:
Razor-X --> PHPAmp
Wesley --> Tweakers news, GOT Topics en Fokzine news!!
[afbeelding]
sorry dat ie ook op de andere pagina`s zo staat....heb per ongeluk het plaatje vergeten te renamen en kan die anderen ook niet meer wijzigen
Dat wil ik ook! Leg ff uit aan ons allen pleasseeeOp zaterdag 22 september 2001 15:47 schreef tomazzz het volgende:
[..]
hoe heb je er voor kunnen zorgen dat je tweakers headlines via tekst op je desktop hebt en techforums en andere dingen zou ik graag weten zoek ik ook al een tijdje namelijk alvast bedankt

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Anoniem: 26881
He neelon,
ff een simpel vraagie
welk lettertype heb je voor je desktoptekst, dus die tekst bij je icoontjes....
En hoe heb je die icoontjes zo groot gekegen.
Alvast bedankt.
Gr. Firemoth
ff een simpel vraagie
En hoe heb je die icoontjes zo groot gekegen.
Alvast bedankt.
Gr. Firemoth
Lettertype is Verdana (7pt) en die icoontjes heb ik niks aan veranderd. Gewoon de instellingen van WinXp 2600.
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Via een Apache webserver met PHP 4.0.x op Windows 2k (XP werkt het ook geloof ik, en 98 en ME zoiezo niet)Op zaterdag 22 september 2001 15:47 schreef tomazzz het volgende:
[..]
hoe heb je er voor kunnen zorgen dat je tweakers headlines via tekst op je desktop hebt en techforums en andere dingen zou ik graag weten zoek ik ook al een tijdje namelijk alvast bedankt
Scipts heb ik van Wesley en gewoon zelf aan gepast, je kan me gewoon mailen als je ze hebben wil, mail staat wel in de info
Toch wat over vragen hoor...
Ten 1e: mooie achtergrond, 'k hou wel van die stijl. Waar heb je 'm vandaan?
Ten 2e: ik zie dat vaker, die onderwerpen van Tweakers op de achtergrond. Ik heb er ooit ergens iets over gezien, maar ik weet niet meer waar. Waar?
[ specs ] [ Tweaker gallery ]
nou ik zal de mijne dan toch ook maar een x posten...
hij is 1280x1024 en 160k, dus hier een link:
mooi he?
hij is 1280x1024 en 160k, dus hier een link:
mooi he?
Over dat ding rechtsonder in de hoek: wat is dat? Ik zie dat je daar zowel ICQ, Yahoo, MSN en nog meer in hebt staan. Explain!Op donderdag 13 september 2001 20:42 schreef Marv het volgende:
...
Lekker weinig in de systray... en ook geen koe
[ specs ] [ Tweaker gallery ]
Dit topic is gesloten.