Onterechte slechte review

Pagina: 1
Acties:
  • 1.150 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jp1995l
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 26-09 22:21
Mijn vraag

Ik vind positieve reviews op mijn account heel belangrijk. Goed en veilig zaken doen daar zet ik mij voor in. Nu ben ik aan het onderhandelen met een andere tweaker, betrokkene geeft aan niet meer dan 575 euro te betalen en ik wilde er 600 voor. Duidelijk toch? Vervolgens heb ik een ander bod geaccepteerd van iemand en word andere tweaker opeens boos en laat een slechte review achter op mijn account. Deze is niet gepast en niet rechtvaardig. Kan iemand mij helpen om deze review te verwijderen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jp1995l
*Knip*, screenshots van de discussie plaatsen is niet de bedoeling.

[ Voor 90% gewijzigd door Zeehond op 25-06-2023 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jp1995l
Als betrokkene aangeeft ik kan niet meer dan 575 betalen houdt het toch meteen op als ik er meer voor wilt hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:35
How to - Feedback laten aanpassen

Hierin staat precies wat je kan tegen kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:23

timovd

Voorsprong door techniek

Gebruik de wijzig-knop. Die is er niet voor niets.
De review van jou over de ander snap ik, maar is ook niet conform voorwaarden. Voor zover ik weet, mag je alleen een review plaatsen als er een transactie heeft plaatsgevonden.

[/quote]
De V&A review is altijd bedoeld geweest voor het beoordelen van een afgeronde transactie. Het beoordelen van voorafgaande communicatie (of juist het gebrek hieraan) was niet toegestaan indien er geen transactie was. Afgelopen jaren hebben we veel reacties op dit beleid gehad. Men vond het bv unfair dat er geen beoordeling geschreven mocht worden indien iemand totaal niet reageert, aangezien de manier van reageren volgens jullie ook iets over de (ver)koper zegt. We hebben deze feedback verwerkt, wat uiteindelijk tot een aanpassing in de voorwaarden heeft geleid.
[quote]

Vraag & Aanbod feedback

[ Voor 52% gewijzigd door timovd op 19-06-2023 14:55 . Reden: commentaar MuddyMagical ]

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-09 15:59
timovd schreef op maandag 19 juni 2023 @ 14:53:
De review van jou over de ander snap ik, maar is ook niet conform voorwaarden. Voor zover ik weet, mag je alleen een review plaatsen als er een transactie heeft plaatsgevonden.

Vraag & Aanbod feedback
Nope, sinds 2022 is dit aangepast (Belangrijke wijziging in de voorwaarden V&A per 8 juni 2022). Tis nog steeds wel dat je niet over alles een feedback mag achterlaten.
We hebben besloten dat communicatie ook beoordeeld mag worden, ook wanneer dat niet tot een transactie heeft geleid. Mocht iemand dus niet of zeer traag reageren, dan mag je vanaf heden ook een beoordeling achterlaten. We zijn van mening dat het in deze moderne tijd met moderne communicatiemiddelen prima mogelijk moet zijn om binnen een aantal dagen te reageren op een mailtje of DM. Zeker als iets te koop staat, mag je als koper verwachten dat de verkoper actief op communicatie reageert.

Om te zorgen dat iedereen wel de tijd krijgt om te kunnen reageren hebben we een voorwaarde gesteld: je mag pas een beoordeling over communicatie schrijven na 72 uur. Reageert iemand dus na 72 uur niet, dan mag je dit beoordelen. Beoordelingen die eerder geplaatst worden, worden verwijderd. (Voor de duidelijkheid: een negatieve beoordeling op communicatie puur omdat er geen deal kon worden bereikt is niet toegestaan)

[ Voor 49% gewijzigd door MuddyMagical op 19-06-2023 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-09 12:21

BiLo

PSN: toiletcleaner

timovd schreef op maandag 19 juni 2023 @ 14:53:

Vraag & Aanbod feedback
Precies dit, je kan de review gewoon laten verwijderen.

Het is ook zeker niet nodig (of netjes) om de username van de persoon in kwestie te plaatsen

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jp1995l
Ik zie dat betrokkene en ik tot een overeenkomst moeten komen om de review te laten verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

@Jp1995l hier was nog niet sprake van een overeenkomst. Communicatie was wel gewoon aanwezig dus in dat opzicht is hier gewoon geen reden voor een review over en weer. Beide reviews heb ik daarom verwijderd.

200 fish found!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.