Acties:
  • +1 Henk 'm!

• taurus0205
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 01-06 11:47
Het samenspelen is niet zo makkelijk en eenvoudig als in d3 bij d4.

ik kan in elk geval geen knoppen vinden om makkelijk met anderen te spelen. Als een clan dan de weg is, zou ik graag ergens aansluiten voor casual play met het doel op endgame content.

Overigens wel gekeken naar een diablo4 topic, maar niet gevonden.

Solo spelen is prima, maar vind het juist leuk bij dit soort spellen om samen te spelen. Ik speel uitsluitend een barb in D3 ruim 3000uurtjes als barb gespeeld O.o. Ben dus geen noob ofzo.

Wel leuk om voor de endgame content te gaan en je gear te perfectioneren.

Benieuwd of er vanuit hier clans zijn in D4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWizza
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Hier kun je los

[Multi] Diablo IV

SUZ-SWM80VA & ERSD-VM2D, 200L SWW, 5330Wp O 45°, 2870Wp W 45°, 820Wp Z 10°, Fresh-r on the wall compac WTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taurus0205

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_virus26
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 25-05 20:46
Niet in een clan maar speel wel met veel gasten diablo 4 elke avond. Nu lvl 54 in world tier 3 en bezig met nightmare dungeons etc met zijn allen. Wij spelen op ps5, mocht je mee willen doen kan je showmeurguts010 toevoegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taurus0205
the_virus26 schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 13:11:
Niet in een clan maar speel wel met veel gasten diablo 4 elke avond. Nu lvl 54 in world tier 3 en bezig met nightmare dungeons etc met zijn allen. Wij spelen op ps5, mocht je mee willen doen kan je showmeurguts010 toevoegen :)
om je toe te voegen heb ik je battletag nodig ;-) Mijne is: Storm#21498

[ Voor 8% gewijzigd door taurus0205 op 17-06-2023 13:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• the_virus26
Ben nu op werk maar zal straks thuis even kijken voor me battletag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-05 16:35

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Zoek anders ingame naar Anu's Legacy, we zijn een gezellige club Nederlanders met een paar buitenlandse vrienden die veel samen spelen. we zitten dan meestal op discord. Als je zoiets zoekt dan ben je altijd welkom
zitten nu 48 mensen in de clan dus er is altijd wel iemand om mee samen te spelen. We helpen mensen ook met bosses die niet willen lukken of capstone dungeons om naar de volgende tier te gaan.

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taurus0205
Freakiebeakie schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 15:19:
Zoek anders ingame naar Anu's Legacy, we zijn een gezellige club Nederlanders met een paar buitenlandse vrienden die veel samen spelen. we zitten dan meestal op discord. Als je zoiets zoekt dan ben je altijd welkom
zitten nu 48 mensen in de clan dus er is altijd wel iemand om mee samen te spelen. We helpen mensen ook met bosses die niet willen lukken of capstone dungeons om naar de volgende tier te gaan.
zal eens kijken ;-) Door de weeks kan niet veel spelen, hoofdzakelijk in de weekenden, ene keer meer dan de andere. Nu uurtje of 3 erop zitten en ben lvl20.

invite gestuurd.

moet zeggen dat het vreemd blijft hoe moeilijk het is om makkelijk met andere mensen te spelen in d4 ten opzichte van d3, terwijl je in d4 overal spelers ziet lopen... Het samenspelen zou dan eerder veel makkelijker moeten zijn in mijn beleving.
Mogelijk mis ik wat...

[ Voor 17% gewijzigd door taurus0205 op 17-06-2023 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taurus0205
taurus0205 schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 16:08:
[...]

zal eens kijken ;-) Door de weeks kan niet veel spelen, hoofdzakelijk in de weekenden, ene keer meer dan de andere. Nu uurtje of 3 erop zitten en ben lvl20.

invite gestuurd. Wat vooral effectief zou zijn is in een groep van 4 man en iedereen doet solo een dungeon, op die manier kan je heel snel alles verzamelen incl je renown opkrikken

moet zeggen dat het vreemd blijft hoe moeilijk het is om makkelijk met andere mensen te spelen in d4 ten opzichte van d3, terwijl je in d4 overal spelers ziet lopen... Het samenspelen zou dan eerder veel makkelijker moeten zijn in mijn beleving.
Mogelijk mis ik wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-05 16:35

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

taurus0205 schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 16:08:
[...]

invite gestuurd.

Mogelijk mis ik wat...
ik heb net iemand geacceteerd maar je moet zelf nog oke drukken bij die request. verder is samen spelen wel makkelijk in d4 maar dat begint bij nightmare difficulty. daar heb je events in de wereld waar je geen party voor hoeft te hebben maar gewoon mee loopt met andere mensen om mobs te killen

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taurus0205
Freakiebeakie schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 17:47:
[...]

ik heb net iemand geacceteerd maar je moet zelf nog oke drukken bij die request. verder is samen spelen wel makkelijk in d4 maar dat begint bij nightmare difficulty. daar heb je events in de wereld waar je geen party voor hoeft te hebben maar gewoon mee loopt met andere mensen om mobs te killen
ah ok, campaign hoef je ook maar 1x te doen natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:16
Er zijn volgens mij 3 GoT Clans, even zoeken in game, zal er vast nog wel 1 plek hebben van de 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taurus0205
Dennism schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 18:39:
[...]

Er zijn volgens mij 3 GoT Clans, even zoeken in game, zal er vast nog wel 1 plek hebben van de 3 :)
heb gekeken, nr1 kan ik niet vinden, nr2 lijkt voor hardcore spelers en is vol (tenminste die tag staat erbij), nr3 is niet zichtbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
taurus0205 schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 18:45:
[...]

heb gekeken, nr1 kan ik niet vinden, nr2 lijkt voor hardcore spelers en is vol (tenminste die tag staat erbij), nr3 is niet zichtbaar
Vraag me af of je dan wel goed zoekt :P

Ik zit zelf in #2 (die is zeker niet alleen voor hardcore), voordat ik joinde zocht ik gewoon ingame op keyword: Tweakers

En kreeg ik ze alle 3 te zien, 1 was toen vol, 2 was destijds halfvol en 3 had iets van 30 man. Ik kan echter nu niet meer zoeken, want zit al in een clan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taurus0205
Dennism schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 18:51:
[...]

Vraag me af of je dan wel goed zoekt :P

Ik zit zelf in #2 (die is zeker niet alleen voor hardcore), voordat ik joinde zocht ik gewoon ingame op keyword: Tweakers

En kreeg ik ze alle 3 te zien, 1 was toen vol, 2 was destijds halfvol en 3 had iets van 30 man. Ik kan echter nu niet meer zoeken, want zit al in een clan :)
2 zit ook vol los van de #tag hardcore, heb gewoon de naam van de clan ingetypt bij search.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
@taurus0205 dat is wat ik probeerde aan te geven, zoek niet exact op de naam van de clan, maar simpelweg op Tweakers, dan zou je meer resultaten moeten krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_virus26
taurus0205 schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 13:39:
[...]

om je toe te voegen heb ik je battletag nodig ;-) Mijne is: Storm#21498
Showmeurguts#2929

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• taurus0205
Dennism schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 20:13:
@taurus0205 dat is wat ik probeerde aan te geven, zoek niet exact op de naam van de clan, maar simpelweg op Tweakers, dan zou je meer resultaten moeten krijgen :)
hoe dan ookj nu een clan gejoined :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flyingpinguin36
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 01-08-2023
Hey, ik heb gisteren een nieuwe clan gemaakt! er zitten nog geen mensen in maar hoop dat er binnenkort een hoop joinen :) ben nu bezig met een reddit post te vragen en aan wat vrienden vragen of zij nog anderen mensen kennen die d4 spelen! Zoek mensen die nederlands spreken en een beetje een leuke humor hebben!

Dit is de discord server: https://discord.gg/b8EJRV7Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taurus0205
flyingpinguin36 schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 20:54:
Hey, ik heb gisteren een nieuwe clan gemaakt! er zitten nog geen mensen in maar hoop dat er binnenkort een hoop joinen :) ben nu bezig met een reddit post te vragen en aan wat vrienden vragen of zij nog anderen mensen kennen die d4 spelen! Zoek mensen die nederlands spreken en een beetje een leuke humor hebben!

Dit is de discord server: https://discord.gg/b8EJRV7Z
Veel succes en plezier :) gewenst met het opzetten van je clan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amkiller
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-06 11:05
ik ben net een verse clan begonnen, met de actieve spelers uit een andere clan. we zijn dus op zoek naar spelers.. we hebben een eigen discord. gewoon samen gezellig grinden enzo in het nieuwe seizoen.
Pagina: 1