Ik heb zonet een setje P1 en watermeter besteld/ontvangen, de P1 deed het na 2x te proberen om met m'n wifi te verbinden (meterkast zit in de kelder en router op het gelijkvloers), dus ik had er goede hoop op om m'n watermeter even snel aan de praat te krijgen, maar dat is dus niet het geval.
Ik heb een Maddalena M18, die bij Brico wordt verkocht onder het merk
Sanivesk. Aangezien de M21 op de site stond ging ik er van uit dat deze ook wel ging passen, maar dat is dus niet het geval.
Ik heb hem dan maar met bracket 3 en stevige tape proberen uit te lijnen:
:strip_exif()/f/image/73tEYJxseCfbMNCt5boom5iI.jpg?f=fotoalbum_large)
maar telkens ik hem probeer te calibreren gebeurt er gewoon niets.
Ergens op de site staat dat je exact 5L moet laten lopen, maar zelfs met een maatbeker onder de kraan reageert hij gewoon niet, ook niet na het uittrekken van de usb, waarna hij even geen fout meer aan gaf totdat er even wat water gelopen had, dan vroeg hij terug om te calibreren.
Ik weet niet hoe exact de plaatsing moet zijn, maar voor zover ik goed kon mikken zou het middelpunt van de opening toch exact moeten overeenkomen met het middelpunt van de teller.
Het resultaat blijft echter uit en ik vraag me af of de naald van deze meter gewoon te dun is of dat de sensor gewoon stuk is zoals bij iemand hierboven al eens het geval bleek te zijn.
Aangezien de chatbot niet echt veel kon betekenen hoop ik dat dit via het support-team alsnog opgelost raakt, maar die werken uiteraard niet na de uren, dus ik ga nog een paar dagen geduld moeten hebben vrees ik.