Probleem met de gemeente

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 5.349 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimflix
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 08-12-2024
Ik zou een luchtbuks kopen en in de avonduurtjes je frustraties naar de vogels wegschieten. dat zal ze leren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0n1n112
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-11-2024
CryptoNL schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 09:56:
[...]

Nee konden we niet weten. Sterker nog wij deden een bezichtiging rond 10 uur in de ochtend. Hele parkeerplaats leeg, want men was aan het werk. Vrij slimme tactiek van de makelaar trouwens _/-\o_ Verkopers vertelden ons dat het wel druk kon zijn op de parkeerplaats ( dat klopt ), maar dat het qua drukte best meeviel ( niet waar ).
Dus u kon niet bij buren aanbellen om te iets te vragen? De makelaar hield u fysiek tegen? Of was het een regel in het koopcontract dat u nog niet had getekend?

Er bestaat ook zoiets simpels als een onderzoeksplicht. En dat de bezichtiging om 10 uur was betekend ook dat u niet op een ander tijdstip buiten kon rondkijken? U had een rechtelijk verbod om daar te komen?

Sorry maar wat een onzin. U heeft zelf gewoon verzaakt moeite te doen vooraf en klaagt nu letterlijk over het beetje natuur wat er blijkbaar is.

Volg het advies dat u al tientallen keren is gegeven, koop een autohoes, spuit die dagelijks af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sparkiee
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-09 14:25
CryptoNL schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 09:54:
[...]

Ze hoeven de bomen niet weg te halen. Ze lopen enkel het risico dat iemand straks die bomen gaat voorzien van allerlei schoonmaakmiddelen en dan gaan ze vanzelf weg. Ik hoorde de buurman van 4 huizen verder hier al over nadenken :F Dat wil ik in ieder geval voorkomen.

Wat de gemeente wel zou kunnen doen denken wij is een soort lange carport maken van links naar rechts met een dakje. Probleem opgelost. Dat is de goedkoopste oplossing en het ziet er nog netjes uit ook. Heb dit weleens in andere gemeentes gezien.
Het "vergiftigen" van bomen is volgens mij strafbaar. Als ik het iemand zou zien doen zou ik geen probleem mee hebben om die persoon aan te geven. Naar mijn mening moeten we zuinig zijn op het groen wat er nog is. Die bomen stonden er blijkbaar al voordat jullie er woonde.
En waarom zou de gemeente een afdak moeten maken. Bij ons in de wijk een is grasveld met veel hoge bomen. Zowat alle auto's in de hele wijk zien geel van het stuifmeel. Moet de gemeente dan alle auto's gaan wassen? Afdakjes bouwen? Bomen kappen? Als je een huis koopt moet je maar goed kijkenw aar het staat en wat er wel en niet kan m.b.t parkeren e.d als dat belangrijk voor je is. elke plek om te wonen heeft voordelen en ook nadelen. Als het zo belangrijk is dat je auto schoon blijft dan doe je die hoes er wel omheen. Of dan parkeer je wel ergens anders en loop je dat stukje. Wees blij dat je een huis hebt kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:51
Het enige wat semi legaal is , maar ook echt aso gedrag is een doosje van deze kopen..

Afbeeldingslocatie: https://www.categorie1.nl/mme/upload/AFB-1059-whistle-cracker-220127111814.webp

maar wel kunnen parkeren binnen 15 minuten lopen? ik zou dat doen.

[ Voor 17% gewijzigd door nachtnet op 14-06-2023 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-09 20:51
Modbreak:Dit topic heeft zijn koers wel gelopen. Ik denk dat @CryptoNL wel duidelijk is wat hij kan verwachten van de gemeente (vrij weinig)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.