Afgelopen week heeft een bekende van mij een aanrijding gekregen. Er is geen enkele ruzie oid onderling, beide partijen kennen elkaar en laten het via de verzekering lopen.
Ik ben echter benieuwd hoe zoiets nu zit.
Situatie:
Auto A rijdt in een zijstraat en wil een voorrangsweg opdraaien. Auto A begint de voorrangsweg op te rijden, naar eigen zeggen een meter ongeveer, ziet dat er een auto aankomt met forse snelheid, zet Auto A in z'n achteruit en rijdt weer terug achter de haaientanden en wordt direct daarna aangereden.
Auto B rijdt nogal te hard (max 60 aldaar) en denkt dat Auto A het oprijden zal doorzetten en begint met uitwijken om er achter langs te kunnen, Auto B ziet niet, of het gaat te snel, dat Auto A weer achteruit gereden is en ramt de zijkant van Auto A.
Auto A denkt dat hij schuldig is.
Ik ben wel benieuwd hoe dat nu zit technisch gezien.
Situatieschets:
Ik ben echter benieuwd hoe zoiets nu zit.
Situatie:
Auto A rijdt in een zijstraat en wil een voorrangsweg opdraaien. Auto A begint de voorrangsweg op te rijden, naar eigen zeggen een meter ongeveer, ziet dat er een auto aankomt met forse snelheid, zet Auto A in z'n achteruit en rijdt weer terug achter de haaientanden en wordt direct daarna aangereden.
Auto B rijdt nogal te hard (max 60 aldaar) en denkt dat Auto A het oprijden zal doorzetten en begint met uitwijken om er achter langs te kunnen, Auto B ziet niet, of het gaat te snel, dat Auto A weer achteruit gereden is en ramt de zijkant van Auto A.
Auto A denkt dat hij schuldig is.
Ik ben wel benieuwd hoe dat nu zit technisch gezien.
Situatieschets:
/f/image/DsOn1KfGUh431OzlpUWg17FV.png?f=fotoalbum_large)
Who's general failure, and why is he reading my disk?