Ah, zo. Nee, ik was gewoon benieuwd. Dacht misschien krijg je iets extra’s of iets dergelijks.Carlos0_0 schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 07:30:
[...]
Geen idee maar ik heb geen spellen om te spelen verder, dus of ik hem nu op de dag van de release koop of dat ik hem 3 weken van te voren koop.
Dat maakt allemaal niet zoveel uit, het is niet dat ik hem 3 maanden ofzo al besteld heb.
Previews klinken veel belovend, Syndicate systeem lijkt aardig uitgebreid. Grafisch ook prima zo te zien.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
O nee dat niet volgens mij, de speciale edities naast de standaard kan je ook gewoon kopen als die uit is(Mocht je die willen).Anoniem: 1885112 schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 07:36:
[...]
Ah, zo. Nee, ik was gewoon benieuwd. Dacht misschien krijg je iets extra’s of iets dergelijks.
Ik vind dit ook altijd wel een fraai kanaal. Tikkie flauw misschien maar daardoor juist wel fris.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Staan de Ubi games meteen bij release op Ubiplus? Dan is eind oktober een maandje of twee voor Shadows en Star Wars nemen wellicht geen gek idee.
Opzich geen gek idee, lijkt mij een game die ik 1 keer helemaal uitspeel en daarna nooit meer aan zal raken.
Een aantal previews gelezen en gekeken. Lijkt een beetje op een 'mixed bag' de ene previewer klinkt lyrisch. De ander is wat kritischer. Ik weet nog niet wat ik hiervan moet vinden.
Nu zie ik ook dat Ubi+ bijna verdubbeld is in prijs. Ik wacht de reviews en reacties hier in het topic eventjes af.
Nu zie ik ook dat Ubi+ bijna verdubbeld is in prijs. Ik wacht de reviews en reacties hier in het topic eventjes af.
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Nog 23 dagen tot early acces 
Nu het dichterbij komt word ik wel steeds meer nieuwsgierig naar dit nieuwe spel, hopelijk hebben ze hier iets moois gemaakt!
Nu het dichterbij komt word ik wel steeds meer nieuwsgierig naar dit nieuwe spel, hopelijk hebben ze hier iets moois gemaakt!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik heb een paar previews gekeken, de tendens is "Ubisoft spel in de SW universe". Ik had niet echt innovatie/risico verwacht van Ubisoft, dus het verbaast me niet. Zal wel een leuke SW spel zijn met een dikke Ubisoft saus eroverheen.SacreBleu schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 12:27:
Een aantal previews gelezen en gekeken. Lijkt een beetje op een 'mixed bag' de ene previewer klinkt lyrisch. De ander is wat kritischer. Ik weet nog niet wat ik hiervan moet vinden.
Wel jammer dat die stealth secties in de lineaire gedeeltes vergelijkbaar zijn met de Mary Jane missies uit de Spider-Man games.
Vond die juist erg irritant.
Wacht de reviews wel af. Een week later komt Astro Bot uit. Die haal ik al op day 1. Star Wars: Outlaws kan ik later altijd nog halen.
Dat valt mij ook tegen, geforceerde stealth in een game waar dat niet de hoofdmoot is.Sefaex schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 14:07:
[...]
Wel jammer dat die stealth secties in de lineaire gedeeltes vergelijkbaar zijn met de Mary Jane missies uit de Spider-Man games.
Wacht de reviews wel af. Een week later komt Astro Bot uit. Die haal ik al op day 1. Star Wars: Outlaws kan ik later altijd nog halen.

Ik blijf er benieuwd naar, maar mijn verwachtingen zijn wat getemperd.
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Zijn ze echt verplicht stealth of enkel stealth-recommended? In onderstaande video zien we speler gewoon op alles schieten in missies die voor zo ver ik het begrijp stealth-recommended zijn.Sefaex schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 14:07:
[...]
Donstil schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 11:13:
Ik vind dit ook altijd wel een fraai kanaal. Tikkie flauw misschien maar daardoor juist wel fris.
[YouTube: Star Wars Outlaws in a Nutshell]
In het filmpje van GameKings geeft die gast aan dat je af bent als je wordt gespot. Of ik moet het verkeerd gehoord hebben. Maar dit beperkt je wel heel erg qua gameplay. Geen probleem met Stealth gameplay. Maar imo moet je altijd zelf kunnen bepalen of je gun blazing wil gaan of niet!RagingPenguin schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 15:58:
[...]
Zijn ze echt verplicht stealth of enkel stealth-recommended? In onderstaande video zien we speler gewoon op alles schieten in missies die voor zo ver ik het begrijp stealth-recommended zijn.
[...]
Meeste previews bevatten eigen beeld. Bij Gamekings gaven ze ook aan dat het een opname was van hun eigen speel sessie
Hij gaf aan dat de 2 mainquest missie die hij speelde stealth waren, dat betekend niet dat alleen mainquest stealth only zijn. Bij de sidequests heb je sowieso de keuze.Sefaex schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 16:10:
[...]
In het filmpje van GameKings geeft die gast aan dat je af bent als je wordt gespot.
Ziet er zeer leuk uit, game waar ik al even naar uit keek
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Oh ik vond die wel effe leuk zo tussen door, waren er ook maar een paar niet veel.Sefaex schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 14:07:
[...]
Heb verder al deze filmpjes die net gepost waren niet gekeken, heb ondertussen wel genoeg gezien en spel komt bijna uit.
Over algemeen kon je al die vijanden wel ontwijken zowat, zelfs in grotere missies je eerst ergens na binnen moet duiken wat doen in die dierentuin ofzo, om vervolgens weer naar buiten te gaan en iemand te bevrijden.
Ik heb amper een poppetje neergelegd daar, meeste was heel simpel te ontwijken(op normale settings ieder geval hard speel ik nooit).
Maar een enkele keer iets stealth doen zou niet erg vinden.
[ Voor 20% gewijzigd door Carlos0_0 op 01-08-2024 06:58 ]
Ik kwam ook nog deze commentaarloze ruwe gameplay tegen op YouTube:
Ziet er een stuk natuurlijker uit dan de geëdite beelden van de meeste outlets.
[ Voor 27% gewijzigd door RagingPenguin op 01-08-2024 13:02 ]
Wat iig sinds de laatste previews opvalt is dat het er grafisch prima uitziet. De 10 minuten gameplay die eerder gelekt was is gewoon een vroege build geweest.
Misschien zijn sommige stukken nog wel steeds minder mooi, maar het is in ieder geval duidelijk dat er genoeg mooie stukken in zitten. Early build lijkt inderdaad wel mogelijk, maar we hebben het stuk volgens mij nog niet elders gezien.Chaoss schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 22:03:
Wat iig sinds de laatste previews opvalt is dat het er grafisch prima uitziet. De 10 minuten gameplay die eerder gelekt was is gewoon een vroege build geweest.
Al stop ik zelf nu wel met kijken van video's en info over het verhaal, want ik wil het zelf gewoon ervaren.
Ik zie denk ik andere filmpjes? Dit ziet er zo slecht uit, ongelofelijk
Heeft nu ook deel 4, 5 en 6, ook met gameplay op Kijimi.RagingPenguin schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 13:00:
[YouTube: STAR WARS OUTLAWS Gameplay Walkthrough Part 1 [4K 60FPS PC] - No Commentary]
[YouTube: STAR WARS OUTLAWS Gameplay Walkthrough Part 2 [4K 60FPS PC] - No Commentary]
[YouTube: STAR WARS OUTLAWS Gameplay Walkthrough Part 3 [4K 60FPS PC] - No Commentary]
Ik zal niet zeggen dat het best uitziende game is, maar ik zou het ook niet echt slecht noemen? Er zijn dingen die wat beter zouden kunnen zoals de gezichten van de npc's waar je meer praat, maar zijn ook dingen die extreem goed uit zien zoals de wind effecten op Toshara of de dynamische sneeuw op Kijimi. Imho zijn de graphics meer dan goed genoeg om de sfeer goed te zetten.kwdtje schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 19:02:
Ik zie denk ik andere filmpjes? Dit ziet er zo slecht uit, ongelofelijk
Meer de AI die ik voorbij heb zien komen is tenenkrommend. Daarnaast zag ik ook een mêlee takedown op een stormtrooper 🤡
Krijg heel erg het gevoel dat deze game 15 jaar geleden uit had moeten komen, maar als “oude” star wars fan laat ik mij toch graag verrassen.
Krijg heel erg het gevoel dat deze game 15 jaar geleden uit had moeten komen, maar als “oude” star wars fan laat ik mij toch graag verrassen.
Goede AI in een SW spel zou wel vreemd zijn
Melee takedowns op stormtroopers is denk ik ook een kwestie waar de wens voor "standaard video game stealth" voorrang heeft genomen op pure logica (die eigenlijk ook al niet heel sterk is in Star Wars
).
Ja die takedowns zijn voor mij ook nog wel een ding, die ik niet snel kan ontzien. Hopelijk valt het mee tijdens het spelenkwdtje schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 20:23:
Meer de AI die ik voorbij heb zien komen is tenenkrommend. Daarnaast zag ik ook een mêlee takedown op een stormtrooper 🤡
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Toevallig net de preview van hun gezien.Als er in de game straks veel van die saaie stealth stukken zitten dan zou ik dat wel meh! vinden.Chaoss schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 22:49:
Meeste previews bevatten eigen beeld. Bij Gamekings gaven ze ook aan dat het een opname was van hun eigen speel sessie
Ik heb alle drie de video's bekeken en het ziet er goed uit. 60 minuten ruwe gameplay geeft inderdaad een beter beeld van de game dan de geëdite verslagen.RagingPenguin schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 13:00:
[YouTube: STAR WARS OUTLAWS Gameplay Walkthrough Part 1 [4K 60FPS PC] - No Commentary]
[YouTube: STAR WARS OUTLAWS Gameplay Walkthrough Part 2 [4K 60FPS PC] - No Commentary]
[YouTube: STAR WARS OUTLAWS Gameplay Walkthrough Part 3 [4K 60FPS PC] - No Commentary]
Grafisch is het een dikke voldoende voor mij. Geen meesterwerk maar dat hoeft ook niet.
Dialogen en geluid klinken goed en de gameplay spreekt mij aan.
En de Star Wars vibe hebben ze goed te pakken!
Ik vind het ook tof dat je dit keer geen force powers hebt maar een 'gewoon' mens bent.
Een dief-achtige protagonist die simpelweg probeert geld te verdienen maar eigenlijk een hart van goud heeft. Leuk
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
Ben wel benieuwd wat voor framerate opties er klaar liggen.Voor de console versie kan ik nog niets vinden.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, ik hoop dat ze dezelfde opties doen zoals Avatar: Frontiers Of Pandora had.
Ja daar zijn gamers blij met die 40fps optie.G_Dragon schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 08:11:
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, ik hoop dat ze dezelfde opties doen zoals Avatar: Frontiers Of Pandora had.
Hoop dat Ubisoft voor release nog met wat info komt.Volgens mij waren die previews allemaal op PC gedaan.
Echt ik dacht gisteren dat die info er al was.
Die 40fps optie is bijna een half jaar later pas toegevoegd, want bij release had je maar twee keuzes maar ik hoop dat ze bij Star Wars: Outlaws wel alle 3 de opties zullen toevoegen. Al heb ik Avatar: Frontiers Of Pandora vanaf het begin op 60fps gespeeld, want als die keus er is dan is die snel gemaaktjori040 schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 08:39:
[...]
Ja daar zijn gamers blij met die 40fps optie.
Hoop dat Ubisoft voor release nog met wat info komt.Volgens mij waren die previews allemaal op PC gedaan.
Echt ik dacht gisteren dat die info er al was.
Zelf heb ik die ook in 60fps gespeeld.G_Dragon schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 08:45:
[...]
Die 40fps optie is bijna een half jaar later pas toegevoegd, want bij release had je maar twee keuzes maar ik hoop dat ze bij Star Wars: Outlaws wel alle 3 de opties zullen toevoegen. Al heb ik Avatar: Frontiers Of Pandora vanaf het begin op 60fps gespeeld, want als die keus er is dan is die snel gemaakt
Op de Xbox pagina staat optimized for xbox en niet 60fps.Het zou natuurlijk kunnen dat Ubisoft daar nu nog hard mee bezig is.
Daar ga ik wel vanuitjori040 schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 09:10:
[...]
Zelf heb ik die ook in 60fps gespeeld.
Op de Xbox pagina staat optimized for xbox en niet 60fps.Het zou natuurlijk kunnen dat Ubisoft daar nu nog hard mee bezig is.
Ze kunnen straks natuurlijk ook zeggen dat ze het filmisch effect[30fps] willen behouden.Ik sta nergens meer van te kijken.
RagingPenguin schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 21:41:
Melee takedowns op stormtroopers is denk ik ook een kwestie waar de wens voor "standaard video game stealth" voorrang heeft genomen op pure logica (die eigenlijk ook al niet heel sterk is in Star Wars).
Kunnen jullie mij als StarWars leek uitleggen wat daar mis mee is?kwdtje schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 20:23:
Daarnaast zag ik ook een mêlee takedown op een stormtrooper 🤡
Ik heb deze specifieke melee take down niet gezien omdat ik bewust niet alle gameplay wil zien. Maar een melee takedown op een stormtrooper kan eigenlijk alleen door een mes tussen hun armoured plates te steken of door hun nek te breken.
Heeft niet perse iets met star wars te maken, probeer maar eens met je vlakke hand iemand te vloeren die een helm op heeftDonstil schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 05:09:
[...]
[...]
Kunnen jullie mij als StarWars leek uitleggen wat daar mis mee is?
Mm ik zal het binnenkort eens proberen dan.kwdtje schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 13:09:
[...]
Heeft niet perse iets met star wars te maken, probeer maar eens met je vlakke hand iemand te vloeren die een helm op heeft
Ik heb wel eens van die stormtroopers zien lopen, dat is allemaal plastic. Zie geen problemen eigenlijkChaoss schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 10:11:
Ik heb deze specifieke melee take down niet gezien omdat ik bewust niet alle gameplay wil zien. Maar een melee takedown op een stormtrooper kan eigenlijk alleen door een mes tussen hun armoured plates te steken of door hun nek te breken.
We hebben het over een spel, gebasseerd op een verhaal over ruimte ridders met lichtzwaarden en bijzondere krachten. Maar hier trekken we de lijn, want iemand vloeren met een klap terwijl deze een helm op heeft is onrealistisch.kwdtje schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 13:09:
[...]
Heeft niet perse iets met star wars te maken, probeer maar eens met je vlakke hand iemand te vloeren die een helm op heeft
Kort en krachtig. Diegene dot willen spelen. Speel het gewoon. Diegene die niet wulpen speel het gewoon niet.zi simpel als iets
Leuk overzicht van de planeten. Hier ga ik mij mee vermaken denk ik..... paar dagen vroeger spelen en dan b06 beta. Tussen de twee betas terug star wars en na de beta tot release van b06 ook star wars.... de laatste planeet tatooie of zoiets hadden we nog niet gezien. Dacht dat er vijf planeten waren. Zal het wel weer mislezen hebben....
[ Voor 13% gewijzigd door Wolverine9000 op 16-08-2024 17:38 ]
Toch ben ik nog wel benieuwd hoeveel content de game heeft. Mijn gevoel zegt dat het vergelijkbaar is met de laatste Jedi Knight en dat je dus na een uurtje of 40 wel alles gezien hebt. Ik hoop dat er meer in zit, maar we gaan het zien. Dat is ook meteen de reden dat ik niet de gold versie heb gehaald met eerder toegang, want dan speel ik liever in het weekend dan doordeweeks.
25 tot 30 uur main quest alleen. Tot 60 uur voor alles. Juist opgezocht...Martinspire schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 18:09:
Toch ben ik nog wel benieuwd hoeveel content de game heeft. Mijn gevoel zegt dat het vergelijkbaar is met de laatste Jedi Knight en dat je dus na een uurtje of 40 wel alles gezien hebt. Ik hoop dat er meer in zit, maar we gaan het zien. Dat is ook meteen de reden dat ik niet de gold versie heb gehaald met eerder toegang, want dan speel ik liever in het weekend dan doordeweeks.
Perfect, dan zal ik denk ik wel boven de 100 uur gaan uitkomen, raak vast en zeker wel weer afgeleid door de omgeving en hopelijk ook fotomodusWolverine9000 schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 18:15:
[...]
25 tot 30 uur main quest alleen. Tot 60 uur voor alles. Juist opgezocht...
Ik doe ook altijd alles van quest. Als je ergens komt en je ziet iets. Dan wil je toch op onderzoek gaan. Ale ik toch. En kan je ook vanaf de 27ste beginnen.G_Dragon schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 18:29:
[...]
Perfect, dan zal ik denk ik wel boven de 100 uur gaan uitkomen, raak vast en zeker wel weer afgeleid door de omgeving en hopelijk ook fotomodus
Yes! Wil voor die tijd nog even Ghost of Tsushima uitspelen en dan lekker de focus op Outlaws, waarvoor ik twee maanden de tijd heb tot Dragon Ball Sparking! Zero uitkomtWolverine9000 schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 18:31:
[...]
Ik doe ook altijd alles van quest. Als je ergens komt en je ziet iets. Dan wil je toch op onderzoek gaan. Ale ik toch. En kan je ook vanaf de 27ste beginnen.
Ik heb tijd tot bo6 uitkomt. Dus nog wel effe.... en zijn inderdaad vijf planeten. Ook opgezocht...G_Dragon schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 18:33:
[...]
Yes! Wil voor die tijd nog even Ghost of Tsushima uitspelen en dan lekker de focus op Outlaws, waarvoor ik twee maanden de tijd heb tot Dragon Ball Sparking! Zero uitkomt.
Oh ik probeer zo weinig mogelijk te leren kennen van dit spel, of zelfs te zien. Ik heb die trailer hierboven ook expres niet gekeken want er moet wel iets van een verrassingelement zijn heWolverine9000 schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 18:36:
[...]
Ik heb tijd tot bo6 uitkomt. Dus nog wel effe.... en zijn inderdaad vijf planeten. Ook opgezocht...
Mss volgende week al de reviews. Ik vermoed van wel....
Ik kan niet echt iets over een review embargo vinden, ben iig wel benieuwd naar de reviews.
[ Voor 3% gewijzigd door Chaoss op 16-08-2024 19:03 ]
Ik kijk nu ook niks meer heb wel genoeg gezien, wellicht nog een korte review van ign ofzo.G_Dragon schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 18:37:
[...]
Oh ik probeer zo weinig mogelijk te leren kennen van dit spel, of zelfs te zien. Ik heb die trailer hierboven ook expres niet gekeken want er moet wel iets van een verrassingelement zijn he
Maar ga niet elke filmpje / detail enzo opzoeken/ kijken, ik zelf ga wel beginnen op de dag dat die uit komt.
Normal speel ik voornamelijk alleen in het weekend, maar goed mijn vakantie begint toevallig dan
Hahahah ja dit dus. Het is alleen realistisch als het in de fantasie pastSacreBleu schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 19:19:
[...]
We hebben het over een spel, gebasseerd op een verhaal over ruimte ridders met lichtzwaarden en bijzondere krachten. Maar hier trekken we de lijn, want iemand vloeren met een klap terwijl deze een helm op heeft is onrealistisch.
Klinkt pittig, een RX 6800 XT en dan maar 60 fps halen 
Ben benieuwd. Momenteel ben ik Jedi Survivor aan het afronden, ik zit alvast in de Star Wars sfeer
Ben benieuwd. Momenteel ben ik Jedi Survivor aan het afronden, ik zit alvast in de Star Wars sfeer
Niet gek toch? Elke fantasy wereld heeft zo zijn eigen set aan 'regels', net zoas een D&D spel.Donstil schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 02:12:
[...]
Hahahah ja dit dus. Het is alleen realistisch als het in de fantasie past
Als je in een Harry potter film ineens een lightsaber voorbij ziet komen dan haak je ook af
Mooi: lijkt erop dat je het maximale uit tophardware kunt halen en met een 5 jr oude low end kaart ook nog kunt spelen
Ik kijk er naar uit!
Steam profiel UPlay JirnsumNL
Dankjewel voor het posten
Dan zal ik met wat tweaken in de settings wel een acceptabele fps moeten kunnen krijgen op 1440p. Ik zit over de recommended specs behalve met de videokaart (ik heb een 6700XT 12Gb).
Ik weet allen even niet meer of het ook FSR e.d. ondersteunt. Dat geeft altijd een leuke boost in de framerates.
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
Nou ja misschien speelt Harry Potter zich wel af op een planeet die nog niet ontdekt is in het Star Wars universumChaoss schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 11:02:
[...]
Niet gek toch? Elke fantasy wereld heeft zo zijn eigen set aan 'regels', net zoas een D&D spel.
Als je in een Harry potter film ineens een lightsaber voorbij ziet komen dan haak je ook af
Wat ik hier mis en wel staat in de afbeelding in de post op de frontpage; deze specs gelden alleen met de 'upscaler' op 'Quality'.Vortigen schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 13:12:
[...]
Dankjewel voor het posten![]()
Dan zal ik met wat tweaken in de settings wel een acceptabele fps moeten kunnen krijgen op 1440p. Ik zit over de recommended specs behalve met de videokaart (ik heb een 6700XT 12Gb).
Ik weet allen even niet meer of het ook FSR e.d. ondersteunt. Dat geeft altijd een leuke boost in de framerates.
Oftewel, het zou zomaar kunnen zijn dat de resultaten in deze tabel al met FSR aan.
Dat las ik nadat ik mijn reactie had gegeven ook ineens op de FP. En zo begrijp ik het ook; dat de resultaten al met upscaling zijn.SacreBleu schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 19:55:
[...]
Wat ik hier mis en wel staat in de afbeelding in de post op de frontpage; deze specs gelden alleen met de 'upscaler' op 'Quality'.
Oftewel, het zou zomaar kunnen zijn dat de resultaten in deze tabel al met FSR aan.
Dat ben ik niet gewend
Mensen met de gold editie kunnen de 25ste aug downloaden. Standaard editie de 28ste.. wel geen idee hoeveel gb het zou kunnen zijn...
Vind dit echt zo triest. Als je genoeg geld hebt mag je gewoon eerder aan de slag. Lekker eerlijk. Kut acties zijn dat.Wolverine9000 schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 08:14:
Mensen met de gold editie kunnen de 25ste aug downloaden. Standaard editie de 28ste.. wel geen idee hoeveel gb het zou kunnen zijn...
Daar kies je zelf voor of dit mogelijk is of niet. Niets slecht mee bedoeld hoor....James Pond schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 10:19:
[...]
Vind dit echt zo triest. Als je genoeg geld hebt mag je gewoon eerder aan de slag. Lekker eerlijk. Kut acties zijn dat.
Is daar triest aan je kiest er zelf voor, ook zat mensen die ook genoeg geld hebben en het niet doen.James Pond schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 10:19:
[...]
Vind dit echt zo triest. Als je genoeg geld hebt mag je gewoon eerder aan de slag. Lekker eerlijk. Kut acties zijn dat.
Die ook gewoon standaard versie kopen, omdat ze de dlc niet interessant genoeg vinden om direct te hebben.
De officiële release is nog steeds de 30ste, dus eigenlijk krijgen de gene die meer betaald hebben nog een soort beta / release candidate(Die op day 1 vast nog wel een patch krijgt).
[ Voor 16% gewijzigd door Carlos0_0 op 18-08-2024 10:32 ]
Dan ligt het voor de hand dat het review embargo de 24ste vervalt.Wolverine9000 schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 08:14:
Waarschijnlijk rond deze datumChaoss schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 10:34:
[...]
Dan ligt het voor de hand dat het review embargo de 24ste vervalt.
Net nog even gekeken wat de huidige prijzen in NL zijn, maar dat zijn wel echt weer van die Ubisoft prijzen (€80 voor de standaard, €120 voor de Gold en €140 voor de Ultimate). Net zoals The Crew en Avatar ook hadden, beetje €80 voor de standaard editie 
Dan ben ik blij met €58 via Brazilië waar de prijzen nog zijn zoals ze hadden moeten blijven, als ik hem daar niet rond die prijs had kunnen kopen dan had ik wel op een sale gewacht

Dan ben ik blij met €58 via Brazilië waar de prijzen nog zijn zoals ze hadden moeten blijven, als ik hem daar niet rond die prijs had kunnen kopen dan had ik wel op een sale gewacht
[ Voor 24% gewijzigd door G_Dragon op 18-08-2024 11:21 ]
Hij is 68 euro als je hem op disk koopt bij bv Coolblue of Bol.com.G_Dragon schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 11:14:
Net nog even gekeken wat de huidige prijzen in NL zijn, maar dat zijn wel echt weer van die Ubisoft prijzen (€80 voor de standaard, €120 voor de Gold en €140 voor de Ultimate). Net zoals The Crew en Avatar ook hadden, beetje €80 voor de standaard editie
waarom dat goedkoper is dan een digitale versie is mij dan ook weer een raadsel
Ja klopt, alleen koop ik spellen digitaal omdat mijn bonus vader ze ook gaat spelen en dan splitten we de kosten. Maar dan is €80 voor de standaard editie ons beiden nog steeds te hoog en gekRagingPenguin schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 11:28:
[...]
Hij is 68 euro als je hem op disk koopt bij bv Coolblue of Bol.com.
waarom dat goedkoper is dan een digitale versie is mij dan ook weer een raadsel
Dan kan je net zo goed een key kopen via https://www.cdkeys.com/st...ion-pc-ubisoft-connect-eu is nog goedkoper ook.G_Dragon schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 11:14:
Die werkt niet op Xbox?XWB schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 11:37:
[...]
Dan kan je net zo goed een key kopen via https://www.cdkeys.com/st...ion-pc-ubisoft-connect-eu is nog goedkoper ook.
Nee had alleen de systeemeisen gepost
Bij een aantal releases met dergelijke early launches was het reviewembargo vaak pas na het lanceren van early launches maar wel voor de normale release. Ik weet effe niet meer hoe het bij ubisoft titels zat, maar ik meen dat zij dit ook hebben gedaan.Chaoss schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 10:34:
[...]
Dan ligt het voor de hand dat het review embargo de 24ste vervalt.
Weet er soms iemand de download size voor ps5.... zal wel enorm zijn met zo een grote game. Mss valt het nog mee
Om eerlijk te zijn, ik heb me daar mijn hele leven al aan geërgerd, ongeacht de film of het genre. Het is gewoon zo dom dat ik niet snap dat het ooit als normaal is geaccepteerd.SacreBleu schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 19:19:
[...]
We hebben het over een spel, gebasseerd op een verhaal over ruimte ridders met lichtzwaarden en bijzondere krachten. Maar hier trekken we de lijn, want iemand vloeren met een klap terwijl deze een helm op heeft is onrealistisch.
Ninety percent of everything is crap.
Nee dat weten sommige einde van deze volgende week(Zondag), die speciale editie hebben gekocht. Die kunnen vanaf de 25ste al downloaden.Wolverine9000 schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 15:55:
Weet er soms iemand de download size voor ps5.... zal wel enorm zijn met zo een grote game. Mss valt het nog mee
Misschien mocht er een review eerder online komt, maar tot nu toe is die er nog niet.
[ Voor 11% gewijzigd door Carlos0_0 op 18-08-2024 18:05 ]
Geen idee hoeveel hij voor consoles is maar op Windows ben je 65GB verder.Wolverine9000 schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 15:55:
Valt nog mee vind ik....G_Dragon schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 19:26:
[...]
Geen idee hoeveel hij voor consoles is maar op Windows ben je 65GB verder.
Nee, de officiële release is wanneer de game uitkomt. Trap nou niet in die onzin johCarlos0_0 schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 10:29:
[...]
Is daar triest aan je kiest er zelf voor, ook zat mensen die ook genoeg geld hebben en het niet doen.
Die ook gewoon standaard versie kopen, omdat ze de dlc niet interessant genoeg vinden om direct te hebben.
De officiële release is nog steeds de 30ste, dus eigenlijk krijgen de gene die meer betaald hebben nog een soort beta / release candidate(Die op day 1 vast nog wel een patch krijgt).
Als de console versie natuurlijk dezelfde grote heeft
Meestal wel of net iets meer.... we zullen het deze week wel weten...G_Dragon schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 08:41:
[...]
Als de console versie natuurlijk dezelfde grote heeft
Is 65GB niet een beetje weinig voor spel dit?
7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5
Compressie goed gedaan veronderstel ik. Dying light 2 was ook redelijk weinig op ps5.... zo veel te beter toch...Marcievg schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 11:18:
Is 65GB niet een beetje weinig voor spel dit?
Hopelijk is het dan ook door de compressie. Je ziet het alleen zo weinig bij games. De trailersafen in ieder geval een heel mooi spel zien.Wolverine9000 schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 11:22:
[...]
Compressie goed gedaan veronderstel ik. Dying light 2 was ook redelijk weinig op ps5.... zo veel te beter toch...
7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5
Star Wars Outlaws trophy lijst is bekend:
En het volgende bericht komt net voorbij op Reddit:
spoiler:
Name | Description |
Outlaws | Unlock all Star Wars Outlaws trophies |
It wasn't me | Bribe an Imperial Officer to clear Wanted Level 5 |
They live up to the name | Clear Wanted status by completing a death trooper confrontation event |
Shoot first | Defeat 6 enemies simultaneously using Adrenaline Rush |
No match for a good blaster | Fully upgrade a blaster module configuration |
Got you something | Collect all Nix treasures |
Galactic gourmet | Sample all galactic street food |
Good listener | Listen to the longest sob story in the galaxy |
Experience outranks everything | Complete all Expert quests |
Adventure and excitement | Discover all planet areas |
Give me the good stuff | Buy an item from a merchant's VIP stock |
Hidden Trophy | Continue playing to unlock this trophy. |
Honest work | Complete 40 contracts |
Cut-throat politics | Reach maximum reputation with the Pyke Syndicate |
Cloak and dagger | Reach maximum reputation with Crimson Dawn |
What you see is what you get | Reach maximum reputation with the Hutt Cartel |
The Queen's word is law | Reach maximum reputation with the Ashiga Clan |
Think I had a choice? | Reach the lowest possible reputation with a faction |
Hidden Trophy | Continue playing to unlock this trophy. |
Stay on target | Complete your first Intel chain |
Easy pickings | Pickpocket a customer in a cantina on each planet |
Against all odds | Win your first fixed fathier race |
No such thing as luck | Cheat and win a Sabacc game against Lando |
There is no try | Get a high score in an arcade game |
Right back at you | Defeat 20 enemies using items fetched by Nix |
How rude! | Blind 30 enemies with Nix attacks |
Punching up | Defeat each syndicate's capital ship without taking hull damage |
Might want to buckle up | Fly into space in a fully upgraded Trailblazer |
I'll bet you have | Defeat 20 enemies distracted by Fast-Talk |
The heavier they fall | Defeat a Raider to clear Wanted status |
Sometimes I amaze even myself | Defeat an enemy ship after doing a loop maneuver |
Never tell me the odds | Defeat an enemy ship without dealing the finishing blow with lasers or missiles |
Into darkness | Destroy 10 enemy ships inside the Kijimi nebula |
Like a bantha | Perform a perfect landing with the speeder |
Galaxy drift | Perform a 30 second powerslide drift |
Don't get cocky | Defeat 5 enemies with Adrenaline Rush on the speeder simultaneously |
Into the main frame | Slice 10 advanced terminals |
Slice like you | Slice 20 terminals |
Now you see me, now you don't | Disable an alarm using a security terminal while the alarm is active |
Get rhythm | Pick 20 locks with the data spike |
Made it somehow | Acquire a blaster, a starship, and a speeder |
Tip the scales | Complete all main quests on Toshara |
One job at a time | Complete all main quests on Kijimi |
Making friends | Escape from Jabba's palace |
Rare friends | Complete all main quests on Tatooine |
Spiked | Liberate the original Super Viper Droid |
Best of the best | Complete all main quests on Akiva |
The Director | Learn Sliro's secret |
Eye on the score | Complete all main quests in Canto Bight |
Calling in some favors | Destroy the Revelatora |
50gb update for Xbox now Europe(Norway). For all of us who simply couldn’t wait and preordered 🥳
Grote trophy list....G_Dragon schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 14:45:
Star Wars Outlaws trophy lijst is bekend:
spoiler:
Name Description Outlaws Unlock all Star Wars Outlaws trophies It wasn't me Bribe an Imperial Officer to clear Wanted Level 5 They live up to the name Clear Wanted status by completing a death trooper confrontation event Shoot first Defeat 6 enemies simultaneously using Adrenaline Rush No match for a good blaster Fully upgrade a blaster module configuration Got you something Collect all Nix treasures Galactic gourmet Sample all galactic street food Good listener Listen to the longest sob story in the galaxy Experience outranks everything Complete all Expert quests Adventure and excitement Discover all planet areas Give me the good stuff Buy an item from a merchant's VIP stock Hidden Trophy Continue playing to unlock this trophy. Honest work Complete 40 contracts Cut-throat politics Reach maximum reputation with the Pyke Syndicate Cloak and dagger Reach maximum reputation with Crimson Dawn What you see is what you get Reach maximum reputation with the Hutt Cartel The Queen's word is law Reach maximum reputation with the Ashiga Clan Think I had a choice? Reach the lowest possible reputation with a faction Hidden Trophy Continue playing to unlock this trophy. Stay on target Complete your first Intel chain Easy pickings Pickpocket a customer in a cantina on each planet Against all odds Win your first fixed fathier race No such thing as luck Cheat and win a Sabacc game against Lando There is no try Get a high score in an arcade game Right back at you Defeat 20 enemies using items fetched by Nix How rude! Blind 30 enemies with Nix attacks Punching up Defeat each syndicate's capital ship without taking hull damage Might want to buckle up Fly into space in a fully upgraded Trailblazer I'll bet you have Defeat 20 enemies distracted by Fast-Talk The heavier they fall Defeat a Raider to clear Wanted status Sometimes I amaze even myself Defeat an enemy ship after doing a loop maneuver Never tell me the odds Defeat an enemy ship without dealing the finishing blow with lasers or missiles Into darkness Destroy 10 enemy ships inside the Kijimi nebula Like a bantha Perform a perfect landing with the speeder Galaxy drift Perform a 30 second powerslide drift Don't get cocky Defeat 5 enemies with Adrenaline Rush on the speeder simultaneously Into the main frame Slice 10 advanced terminals Slice like you Slice 20 terminals Now you see me, now you don't Disable an alarm using a security terminal while the alarm is active Get rhythm Pick 20 locks with the data spike Made it somehow Acquire a blaster, a starship, and a speeder Tip the scales Complete all main quests on Toshara One job at a time Complete all main quests on Kijimi Making friends Escape from Jabba's palace Rare friends Complete all main quests on Tatooine Spiked Liberate the original Super Viper Droid Best of the best Complete all main quests on Akiva The Director Learn Sliro's secret Eye on the score Complete all main quests in Canto Bight Calling in some favors Destroy the Revelatora
[...]
Op ps5 nog niets hoor. Pas de 25ste...