We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
Ja ik ben heel blij dat ze zichzelf herpakt hebben na de gameplay van vorig jaar, want daar maakte ik mij echt zorgen over.. Deze nieuwe gameplay is zoveel beter en mooier, hopelijk blijven ze het spel pushen.Vortigen schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 14:29:
[...]
Zo zo, dat ziet er lekker uit hoor! De grafische stijl is dikke prima wat mij betreft.
Ik heb nog nooit een Fable gespeeld dus voor mij word het allemaal nieuw.
Heb er zin in !
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik stoorde me vooral aan de monden. Het leek meer op mompelen dan echt praten.G_Dragon schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 14:47:
[...]
Ja ik ben heel blij dat ze zichzelf herpakt hebben na de gameplay van vorig jaar, want daar maakte ik mij echt zorgen over.. Deze nieuwe gameplay is zoveel beter en mooier, hopelijk blijven ze het spel pushen.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Ja klopt, dat was ook een van de kritiekpunten van mij. Helaas zijn de personages nog wel steeds heel lelijk, alsof ze het express doen.RobinNL schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 15:31:
[...]
Ik stoorde me vooral aan de monden. Het leek meer op mompelen dan echt praten.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Na het zien van de 30 minuten video en de vele npcs die echt uniek lijken ben ik over.G_Dragon schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 00:30:
[...]
Eerlijk? Vind het echt geen mooi spel, grafisch hebben ze nog een lange weg te gaan en helemaal als je kijkt naar de gezichten van hun personages. Het ziet er allemaal niet kloppend uit, wat echt heel jammer is want het leek me oprecht een heel tof spel
Wat vind jij ervan?
Ik ga het halen 100%, vooral toen die zwerver opeens in je bedrijf werkte dat is best wel indrukwekkend.
hopelijk is het snel 2027 zodat we ons kunnen onderdompelen in dit nieuwe avontuur.
Wel ziet de de combat er wat simpel uit, maar dat was fable 1,2,3 ook wel past misschien wel
Standard Edition is €69,99 (23 februari 2027 speelbaar)
Premium Edition is €99,99 (18 februari 2027 speelbaar)
Wat je krijgt wanneer je de game pre-order en wat je krijgt met de Premium Edition
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x