✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
- G_Dragon
- Registratie: April 2007
- Laatst online: 01:08
/u/215060/crop60c87cf439ed8_cropped.png?f=community)
Hier ben ik benieuwd naar.. Ga ik zeker volgen!
Vorige delen ook erg mee vermaakt. Ben benieuwd wat deze Fable gaat brengen!
PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
Heb z'n zin in deze game, vooral deel 2 helemaal grijs gespeeld, misschien nog altijd mijn meest favoriete van alle
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Die eerste drie heb ik hoog zitten maar het stijtje van deze nieuwe vind ik niets.
Mag ik vragen wat je er niet goed aan vind, is ja tenslotte nog geen echte gameplay getoond. Gewoon nieuwsgierig hejori040 schreef op maandag 12 juni 2023 @ 17:01:
Die eerste drie heb ik hoog zitten maar het stijtje van deze nieuwe vind ik niets.
Dit oogt me te realistisch.Linksquest schreef op maandag 12 juni 2023 @ 17:44:
[...]
Mag ik vragen wat je er niet goed aan vind, is ja tenslotte nog geen echte gameplay getoond. Gewoon nieuwsgierig he
Kan ook gewoon die cinematic trailer zijn, ben erg benieuwd naar een officieele gameplay trailer
Kan idd nog alle kanten op.Linksquest schreef op maandag 12 juni 2023 @ 20:02:
Kan ook gewoon die cinematic trailer zijn, ben erg benieuwd naar een officieele gameplay trailer
Er is een nieuwe video, gaat om een alpha gameplay.
Of onduidelijker, want het is Fabel 2026 helaas.Linksquest schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 08:54:
Ik heb de trailers aan het begin topic toegevoegd, deze ontbraken nog, en tevens de titel even aangepast naar Fable (2025) voor het wat duidelijker te maken.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Aah hier is dus die meme van, dat gedrocht van een character.
thnx, ga hem updaten.Donstil schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 15:46:
[...]
Of onduidelijker, want het is Fabel 2026 helaas.
Ik heb heul vroeger alleen Fable 1 gespeeld. Benieuwd naar deze game.
Die kip wegtrappen, is dat een ding in Fable?
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
In Fable moet je dingen soms met een korreltje zout nemen, zoals dat met die kip 😝
@D. Ninjai deel je mening, vind hem ook best goed uitzien.
@D. Ninjai deel je mening, vind hem ook best goed uitzien.
Ja, prachtig spel. Jaartje uitstel, hopelijk komt er een knaller uit.
Ja, naast dat je elke kip die je tegenkomt weg kunt trappen, is d'r zelfs een 'minigame' waarbij je een kip kunt trappen en waarbij het landen in bepaalde vakken meer punten oplevert.Hulleman schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 15:15:
YouTube: Let's Play: Fable - The Lost Chapters| Chapter XXXIV: Chicken-Kickin...
Even topic inblazen:
Vanavond Fable gameplay !! ?
Wat verwachten jullie van de showcase? Stel Fable wat verwacht je en wat hoop
benieuwd of we fable gameplay gaan zien?
Hoop een beetje op een fable II als Fable IV, maar dan grote, meer features en CO op.
Ben bang dat de game een singleplayer only adventure wordt, kan je wel een character maken of speel je de vrouw van de trailers?
Hoe is coop eigenlijk in fable games?
Vraag mij ook af of de game wel fijn is in wat ze er van maken ik vond juist de art style van fable1-3 uniek en leuk gemaakt.
Dat hele realistische eruit laten zien hoeft niet zo voor de characters vind ik. Wel mag de omgeving er mooi en realistich uitziet.
We gaan het zien?
Vanavond Fable gameplay !! ?
Wat verwachten jullie van de showcase? Stel Fable wat verwacht je en wat hoop
benieuwd of we fable gameplay gaan zien?
Hoop een beetje op een fable II als Fable IV, maar dan grote, meer features en CO op.
Ben bang dat de game een singleplayer only adventure wordt, kan je wel een character maken of speel je de vrouw van de trailers?
Hoe is coop eigenlijk in fable games?
Vraag mij ook af of de game wel fijn is in wat ze er van maken ik vond juist de art style van fable1-3 uniek en leuk gemaakt.
Dat hele realistische eruit laten zien hoeft niet zo voor de characters vind ik. Wel mag de omgeving er mooi en realistich uitziet.
We gaan het zien?
Laten we het open. We zijn echt lang genoeg geteased. Het wordt tijd dat we niet alleen gameplay zien, maar ook een uitgebreide deep dive krijgen. Vind ik in ieder geval
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Is er al meer bekend?
Ik Ben echt benieuwd naar de game?
Gaan we eigen characters mogen .maken en kan je spelen als man of vrouw?
Zit er een kid naar adult transition in?
Hoeveel vrijheid heb je?
Kan je op mounts riden?
Hoe zijn de quests?
Zit er een online cop popin pop out optie in?
Hoe zijn de omgevingen?
Volgens mij zit dat alleen in fable 2 ?
Ik Ben echt benieuwd naar de game?
Gaan we eigen characters mogen .maken en kan je spelen als man of vrouw?
Zit er een kid naar adult transition in?
Hoeveel vrijheid heb je?
Kan je op mounts riden?
Hoe zijn de quests?
Zit er een online cop popin pop out optie in?
Hoe zijn de omgevingen?
Volgens mij zit dat alleen in fable 2 ?
Nee helaas geen nieuwe updates, had zelf ook gehoopt op wat nieuwe info, maar helaas.
Pagina: 1