i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Ik heb een kia niro PHEV die ik thuis oplaad. Hiervoor heb ik een extra groep laten maken in de meterkast om overbelasting te voorkomen. Stekkertje aan de buitenmuur voor, en dan kabel die bij de auto zat plus een verlengsnoer van 10m (wel een goeie die hiervoor bedoeld is. De auto is met een uur of 2,5 max volgeladen.
Ik heb voor onderweg een eneco pas, daarmee laad ik op mijn werk op. Ik kan elektrisch heen en terug rijden zolang ik hem dus vol kan laden. Om op werk te laden heb ik wel een andere kabel moeten aanschaffen.
Langere afstanden (55+km) ga ik niet tussendoor opladen, dat kost te veel tijd. Ik rijd dan elektrisch de snelweg op en eenmaal op snelheid zet ik de motor aan en rij ik met cc en twee aandrijflijnen.
Ik heb voor onderweg een eneco pas, daarmee laad ik op mijn werk op. Ik kan elektrisch heen en terug rijden zolang ik hem dus vol kan laden. Om op werk te laden heb ik wel een andere kabel moeten aanschaffen.
Langere afstanden (55+km) ga ik niet tussendoor opladen, dat kost te veel tijd. Ik rijd dan elektrisch de snelweg op en eenmaal op snelheid zet ik de motor aan en rij ik met cc en twee aandrijflijnen.
[ Voor 5% gewijzigd door Joosttweakers op 11-06-2023 12:28 ]