✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
[ Voor 194% gewijzigd door G_Dragon op 11-06-2023 19:51 ]
[ Voor 17% gewijzigd door Beakzz op 11-06-2023 19:48 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Starfield gaat voor mij ook veels te complex zijn, tijd slurpende game. Wat denk ik ook snel gaat vervelen en dat je meer in de menu's bezig bent dan daadwerkelijk aan het gamen. Lijkt wel een studie ansich om alles wat door te krijgen hoe alles werkt.
Had graag een paar epische verrassingen gezien van het niveau van The Last Of Us of Spiderman. Waar je mond echt van open valt en echte system sellers zijn. Starfield en Forza is ook meer niche wat maar een kleine fanbase heeft. Snap het gewoon niet met zoveel studio's, weer een gemiste kans.
[ Voor 12% gewijzigd door rutgergron op 11-06-2023 21:06 ]
Is dit nou gewoon een lang verhaal om te vertellen dat je een PS fanboy bent? Er zat echt genoeg goeds in deze show. Accepteer gewoon dat je smaak beperkt is en/of dat het niet je ding is en move on.rutgergron schreef op zondag 11 juni 2023 @ 21:03:
Wat een deceptie, had er veel meer van verwacht. Veel games die mij totaal niet aanspreken.
Starfield gaat voor mij ook veels te complex zijn, tijd slurpende game. Wat denk ik ook snel gaat vervelen en dat je meer in de menu's bezig bent dan daadwerkelijk aan het gamen. Lijkt wel een studie ansich om alles wat door te krijgen hoe alles werkt.
Had graag een paar epische verrassingen gezien van het niveau van The Last Of Us of Spiderman. Waar je mond echt van open valt en echte system sellers zijn. Starfield en Forza is ook meer niche wat maar een kleine fanbase heeft. Snap het gewoon niet met zoveel studio's, weer een gemiste kans.
Ben erg benieuwd naar deze game en idd CS@ zag er goed uit.
[ Voor 8% gewijzigd door Beakzz op 11-06-2023 21:18 ]
Beide shows (PS en deze) vond ik eigenlijk teleurstellend, jammer.
* Fable
* Star Wars Outlaw
* 33 Immortals
* Payday 3
* Avowed
* Hellblade 2
* Like a Dragon: Infinite Wealth
* Forza Motorsport
* Starfield
* Jusant
* Clockwork Revolution
Jammer dat er nog altijd niks van Gears 6 bekend is, daar wacht ik namelijk nog altijd op, verder een toffe show. Maar ben er alleen nog niet achter of Like a Dragon: Infinite Wealth nu deel 8 is of ook weer een losse game.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Als je Sony games wil zou ik een Sony Console kopen.rutgergron schreef op zondag 11 juni 2023 @ 21:03:
Wat een deceptie, had er veel meer van verwacht. Veel games die mij totaal niet aanspreken.
Nee, in het PS5 topic gaf hij laatst aan veel blijer te zijn met zijn Xbox. Gewoon niet al te snel tevreden denk ik.Beakzz schreef op zondag 11 juni 2023 @ 21:13:
[...]
Is dit nou gewoon een lang verhaal om te vertellen dat je een PS fanboy bent? Er zat echt genoeg goeds in deze show. Accepteer gewoon dat je smaak beperkt is en/of dat het niet je ding is en move on.
Ben erg benieuwd naar deze game en idd CS@ zag er goed uit.
[YouTube: Clockwork Revolution - Official Reveal Trailer]
- Fable Trailer
- South of Midnight Trailer
- Star Wars Outlaws Trailer
- 3 Immortals Trailer
- Payday 3 Trailer
- Persona 3 Reloaded Trailer
- Avowed Trailer
- Sea Of Thieves: The Legend Of Monkey Island Trailer
- Microsoft Flight Simulator 2024 Trailer
- Senua's Saga: Hellblade 2 Trailer
- Like a Dragon infinite Wealth Trailer
- Fallout 76 Trailer
- Kunitsu-Gam: Path of the Goddes Trailer
- Forza Motorsport Trailer
- The Elder Scrolls Online: Shadow Over Morrowwind Trailer
- Overwatch 2: Invasion Trailer
- Persona 5 Tactica Trailer
- Starfield Trailer
- Jusant Trailer
- Still Wakes The Deep Trailer
- Dungeons of Hinterberg Trailer
- Cyberpunk 2077: Phantom Liberty Trailer
- Cities: Skylines 2 Trailer
- Metaphor: Refantazio Trailer
- Towerborne Trailer
- Clockwork Revolution Trailer
Man je bent een beestG_Dragon schreef op zondag 11 juni 2023 @ 22:17:
Everything announced in Microsoft's Xbox Games Showcase and Starfield Direct 2023
- Fable Trailer
- South of Midnight Trailer
- Star Wars Outlaws Trailer
- 3 Immortals Trailer
- Payday 3 Trailer
- Persona 3 Reloaded Trailer
- Avowed Trailer
- Sea Of Thieves: The Legend Of Monkey Island Trailer
- Microsoft Flight Simulator 2024 Trailer
- Senua's Saga: Hellblade 2 Trailer
- Like a Dragon infinite Wealth Trailer
- Fallout 76 Trailer
- Kunitsu-Gam: Path of the Goddes Trailer
- Forza Motorsport Trailer
- The Elder Scrolls Online: Shadow Over Morrowwind Trailer
- Overwatch 2: Invasion Trailer
- Persona 5 Tactica Trailer
- Starfield Trailer
- Jusant Trailer
- Still Wakes The Deep Trailer
- Dungeons of Hinterberg Trailer
- Cyberpunk 2077: Phantom Liberty Trailer
- Cities: Skylines 2 Trailer
- Metaphor: Refantazio Trailer
- Towerborne Trailer
- Clockwork Revolution Trailer
Jusant is al een Demo van op Steam. Net even gespeeld, erg toffe artstyle en verrassend leuke gameplay voor een 'climbing puzzle game'.
Die gaat op de wishlist.
Fable zag er ook goed uit maar ik heb het idee dat die pas in 2025 uit gaat komen.
Qua third party games viel alleen de Star Wars game mij op, begrijp dat het een open wereld game is, ben benieuwd naar gameplay beelden.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Nee ze zeiden “in game beelden” alleen dat wordt altijd onterecht vertaald naar Gameplay vreemd genoeg.Daan0s schreef op zondag 11 juni 2023 @ 21:22:
Microsoft zei toch na alle kritiek op de PlayStation show dat zij wel enorm veel gameplay hadden om te laten zien? Volgens mij was bijna alles ook gewoon een filmpje. Alleen Starfield dan meer gameplay.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik heb voor het topic informatie moeten zoeken en kwam het meerdere malen tegen, dus ik ben benieuwd of we vanavond ook echt meer gaan zienChaoss schreef op maandag 12 juni 2023 @ 07:27:
Is het bevestigd dat Ubisoft vandaag meer van SW Outlaws laat zien?
Ja Ubisoft heeft dat zelf gezegd, o.a. in de stream van Microsoft; Gameplay reveal in de Ubisoft forward event.Chaoss schreef op maandag 12 juni 2023 @ 07:27:
Is het bevestigd dat Ubisoft vandaag meer van SW Outlaws laat zien?
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Ik ga ze volgen, als je wilt mag je mij toevoegen als mede beheerder, help je graag met deze games.G_Dragon schreef op maandag 12 juni 2023 @ 01:16:
Ik heb alvast even snel de topic's gemaakt voor:Zal morgen wel even goed kijken wat er nog bij kan
Hulp is altijd welkom, je bent toegevoegd aan alle topic'sLinksquest schreef op maandag 12 juni 2023 @ 08:41:
[...]
Ik ga ze volgen, als je wilt mag je mij toevoegen als mede beheerder, help je graag met deze games.
EDIT: Wil je ook meehelpen bij het Cities: Skylines 2 topic?
Inmiddels ook de topic's online staan voor
[ Voor 36% gewijzigd door G_Dragon op 12-06-2023 09:44 ]
[ Voor 99% gewijzigd door G_Dragon op 12-06-2023 11:40 ]
Yes, doe maar voor beideG_Dragon schreef op maandag 12 juni 2023 @ 08:42:
[...]
Hulp is altijd welkom, je bent toegevoegd aan alle topic's![]()
EDIT: Wil je ook meehelpen bij het Cities: Skylines 2 topic?
Inmiddels ook de topic's online staan voor
Heb je aan beiden toegevoegd
Reddit helemaal offline? Lol, wist ik niet eens.Martinspire schreef op maandag 12 juni 2023 @ 17:21:
Wel weer typisch. Heeft Ubisoft eindelijk wat goede games te tonen, is het halve internet aan het bakkeleien over Reddit en dergelijke. Die nu ook nog eens helemaal down is.
Maar goed, hier de link naar de livestream, die over iets meer dan 1 uur begint
Linksquest schreef op maandag 12 juni 2023 @ 17:42:
[...]
Reddit helemaal offline? Lol, wist ik niet eens.
Maar goed, hier de link naar de livestream, die over iets meer dan 1 uur begint
[YouTube: Ubisoft Forward: Official Livestream - June 2021 | #UbiForward]
Iedereen heel veel plezier bij de Ubisoft Direct!
[ Voor 72% gewijzigd door G_Dragon op 12-06-2023 19:00 ]
Wat een mooie gameplay!
Wat zijn de kleuren desaturated, in de films zijn de kleuren wat hoger contrast. Maar ziet er verder wel erg goed uit en een spel die ik zou willen spelen!Chaoss schreef op maandag 12 juni 2023 @ 19:12:
Ok gameplay ziet er beter uit dan de trailer maar ik ben nog niet overtuigd
7 December 2023
Dat word Woensdag het topic updaten
[ Voor 7% gewijzigd door G_Dragon op 12-06-2023 19:16 ]
PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
Ik heb de trailer die net geplaatst is even gekeken, maar laat deze voor nu ook even aan mij voorbij gaan. Ben helaas weer op het werkChaoss schreef op maandag 12 juni 2023 @ 19:12:
Ok gameplay ziet er beter uit dan de trailer maar ik ben nog niet overtuigd

Edit, oh shit het wordt nog erger.....
[ Voor 28% gewijzigd door Chaoss op 12-06-2023 19:28 ]
Leuke PS+ game, meer nietG_Dragon schreef op maandag 12 juni 2023 @ 19:28:
Die Prince Of Persia sla ik over , niks voor mij..
Geef ons gewoon trailers en gameplay!
Holy sh*t zeg, doe mij dan maar een Sony show met trailer na trailerMartinspire schreef op maandag 12 juni 2023 @ 19:28:
Nou ze gaan er anders met deze nog even overheen qua cringe
PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
At seaG_Dragon schreef op maandag 12 juni 2023 @ 19:34:
Concert...
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Stream kwaliteit is ook nog eens slecht en mijn hemel wat een cringe…
[ Voor 50% gewijzigd door Xecuter NL op 12-06-2023 19:37 ]
De…presentator…heeft…het wel….verkocht…mais oui? Non?Chaoss schreef op maandag 12 juni 2023 @ 19:40:
The crew ziet er wel vet uit maar is dan weer "not actual gameplay", jammer
Ik lig dubbel.
Hij sprak mij op de Gamefest zelf al niet aan, zeker een liefhebber van de vorige games, maar deze spreekt mij voor nu niet aan. Mocht hij een keer op Playstation Plus Premium of Game Pass Ultimate komen, dan wil ik hem wel een keer proberen.G_Dragon schreef op maandag 12 juni 2023 @ 19:28:
Die Prince Of Persia sla ik over , niks voor mij..
Pain du stok?Xecuter NL schreef op maandag 12 juni 2023 @ 19:43:
[...]
De…presentator…heeft…het wel….verkocht…mais oui? Non?
Ik lig dubbel.
Bedoel je met de vorige games de 3D games?Linksquest schreef op maandag 12 juni 2023 @ 19:44:
[...]
Hij sprak mij op de Gamefest zelf al niet aan, zeker een liefhebber van de vorige games, maar deze spreekt mij voor nu niet aan. Mocht hij een keer op Playstation Plus Premium of Game Pass Ultimate komen, dan wil ik hem wel een keer proberen.
——-
The Crew Motorfest, the Forza edition.
[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-06-2023 19:47 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Als de game in hetzelfde tempo draait als deze man praat dan is 10 fps de max frameratejuiced01 schreef op maandag 12 juni 2023 @ 19:45:
Man man man wat een presentatie...
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Lijkt me trouwens wel eng om van hoogte zo op iemand te springen
[ Voor 49% gewijzigd door Martinspire op 12-06-2023 19:49 ]
Misschien toch maar een keer nog eens een VR bril proberen om te kijken of ik niet weer motion sickness krijg.

Kan nog steeds leuk zijn. Zag er niet verkeerd uit en met een pc emulator of zo is dat ook nog normaal te spelenG_Dragon schreef op maandag 12 juni 2023 @ 19:51:
Daar gaat een van mijn wensen.. een Assassin's Creed spel die in China afspeelt, word opeens een mobile gamedit doet wel pijn
Alleen jammer dat ze de gameplay faken. CGI gebruiken en doen alsof het gameplay is is wel echt laag.Chaoss schreef op maandag 12 juni 2023 @ 19:48:
AC VR is wel vet
ja die 3D games, Sand of Time, The Warrior Within, Two Thrones, die shellshade en Forgotten Sandsuchiha tijntje schreef op maandag 12 juni 2023 @ 19:45:
[...]
Bedoel je met de vorige games de 3D games?
[ Voor 5% gewijzigd door Chaoss op 12-06-2023 20:12 ]
Dan sta je toch voor lul als CEO?juiced01 schreef op maandag 12 juni 2023 @ 20:05:
Star Wars outlook
Oprecht vraagje.Linksquest schreef op maandag 12 juni 2023 @ 19:59:
[...]
ja die 3D games, Sand of Time, The Warrior Within, Two Thrones, die shellshade en Forgotten Sands
Serieus? Dam, jammer dat ik dat gemist hebjuiced01 schreef op maandag 12 juni 2023 @ 20:05:
Star Wars outlook
Autocorrect kon daar echt niets van makenChaoss schreef op maandag 12 juni 2023 @ 20:05:
Zag er goed uit die Mirage gameplay, weinig vernieuwendaar welmeenntyposche ac vibe
Vind jij die 2D games nog leuk? Ik vind het vaak eigenlijk nog top. Denk bv aan ORI.uchiha tijntje schreef op maandag 12 juni 2023 @ 20:09:
[...]
Oprecht vraagje.In welke leeftijdscategorie val je en in welke console generatie ben je ingestapt. Ik hoor steeds meer mensen geen gevoel meer hebben met 2D games en vraag me af of het mede komt omdat ze niet zijn opgegroeid met 2D games, maar zijn ingestapt in de PSX / PS2 / Xbox generatie.
Ik ben opgegroeid met de NES, en zeker vind ik 2D games nog altijd erg tof, speel ook nog redelijk wat Retro, zie mijn reviews maar eens. Heb ook Metroid Dredd gespeeld, is ook een 2D game.uchiha tijntje schreef op maandag 12 juni 2023 @ 20:09:
[...]
Oprecht vraagje.In welke leeftijdscategorie val je en in welke console generatie ben je ingestapt. Ik hoor steeds meer mensen geen gevoel meer hebben met 2D games en vraag me af of het mede komt omdat ze niet zijn opgegroeid met 2D games, maar zijn ingestapt in de PSX / PS2 / Xbox generatie.
Midden oosten 😉?uchiha tijntje schreef op maandag 12 juni 2023 @ 20:09:
[...]
Autocorrect kon daar echt niets van maken
Oké dan ligt het niet aan je leeftijd en met welke console je bent opgegroeidLinksquest schreef op maandag 12 juni 2023 @ 20:10:
[...]
Ik ben opgegroeid met de NES, en zeker vind ik 2D games nog altijd erg tof, speel ook nog redelijk wat Retro, zie mijn reviews maar eens. Heb ook Metroid Dredd gespeeld, is ook een 2D game.
[ Voor 12% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-06-2023 20:12 ]
Er stond, ik ben een enorme Assassin's creed fanuchiha tijntje schreef op maandag 12 juni 2023 @ 20:09:
[...]
Autocorrect kon daar echt niets van maken

Ik ben er 38 en game all arround, heb alleen weinig tot niks met sport. Maar voor de rest vind ik veel tof.uchiha tijntje schreef op maandag 12 juni 2023 @ 20:11:
[...]
Oké dan ligt het niet aan je leeftijd en met welke console je bent opgegroeid
- Avatar Frontiers of Pandora Trailer
- XDefiant Trailer
- Prince of Persia The lost Crown Trailer
- The Division Resurgence Trailer
- The Crew Motorfest Trailer
- Assassin's Creed Nexus VR Trailer
- Assassin's Creed Mirage Story trailer en gameplay Story Trailer | Gameplay Trailer
- Star Wars: Outlaws Trailer
Leek alsof Yves er wel om kon lachen toen hij het een seconde later doorhad.juiced01 schreef op maandag 12 juni 2023 @ 20:05:
Star Wars outlook