Philips TV niet te koppelen met afstandsbediening Chromecast

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1975Adelaar
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 19-08-2023
Hallo,

Ik probeer mijn Philips TV toe te voegen, zodat ik met de Google afstandsbediening de TV ook aan en uit kan zetten.

Nadat ik op toevoegen druk, komt de vraag "Van welk merk is je TV", waarna hij direct een melding geeft dat dit niet lukt. Ik kan dus geen merk selecteren, maar hij schiet direct naar "Opnieuw proberen". Maar ook opnieuw proberen lukt niet.

Easy link op de TV staat ingeschakeld.

Is dit probleem op te lossen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:28

br00ky

Moderator Harde Waren
Dit heeft niets met computerhardware te maken. Schopje naar TPM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:58

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Zit de Chromecast ook op de juiste HDMI-poort die EasyLink ondersteunt? Sommige tv`s ondersteunnen het niet op iedere poort.

In je eerdere topics las ik ook iets over een koppelstukje en zelfgemaakte kabels. Sluit de CC4K eens direct op de juiste HDMI poort aan en start eerst de tv vanaf koude start en da de Chromecast. Voor synchronisatie kan dat soms iets doen.. als beide apparaten elkaar eenmaal gevonden hebben, maakt het vaak niet meer uit welk apparaat als eerste aangezet wordt.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel80
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 05-03 17:27
* knip *
Andermans topic overnemen, is niet de bedoeling. Crossposten overigens ook niet. ;)
Verder in het eigen topic dat je ook gemaakt hebt: Chromecast met Google-TV kan niet toegevoegd worden aan TV.

[ Voor 86% gewijzigd door S1NN3D op 24-06-2023 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1975Adelaar
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 19-08-2023
Ik heb de Chromecast terug gezonden en een nieuwe gekregen. Deze maakt in ieder geval wel verbinding met mijn YAMAHA R-N803 D.

Maar als ik een bluetooth verbinding heb gemaakt tussen de Chromecast en Yamaha en dan YouTube afspeel op de Chromecast, dan hapert het geluid.

Ik heb een 5Ghz WiFi netwerk gemaakt, waarop de Chromecast en de Yamaha zitten. Ik had hiermee de intentie om de 2,4Ghz bluetooth verbinding niet te storen.

Dit leek heel even de oplossing, maar nee...

Verder ruim 700mbps wifi snelheid in de ruimte waar alles staat...

Zeg het maar, ik weet het niet meer 😀