Chromecast met Google-TV kan niet toegevoegd worden aan TV

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel80
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 05-03 17:27
Mijn vraag
In januari installeerde ik mijn Chromecast met Google-TV. Hij had toen met toevoegen de Samsung-tv waar hij inzit meteen gevonden zonder dat hdmi-cec was aangezet. Ook de volume- en de invoerknoppen werden gelijk goed ingesteld. Vorige week besloot ik de CC terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Tot mijn verbazing kan de CC daarna niet meer toevoegen. Noch aan het begin van de installatie en ook niet daarna. Hij meldt dan: Er is iets misgegaan, probeer opnieuw. En dat werkt niet ! Inmiddels van alles geprobeerd, maar niks helpt, bijv. wel hdmi-cec aanzetten, tig keer terug naar fabrieksinstellingen, met wifi, met utp. Geen resultaat. Ook geprobeerd op een andere tv: geen resultaat. Op internet en bij google-hulp kan ik ook niks vinden. Weet iemand van jullie de oplossing, dat zou wel heel fijn zijn !

NB: ik ben nieuw op dit forum en heb mijn vraag ook al geplaatst bij iemand anders met hetzelfde probleem met zijn philips-tv. Is het erg dat ik nu voor mijn geval een nieuw topic heb gemaakt ?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Karel80
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 05-03 17:27
Het probleem bleek bekend te zijn bij Google. Het duurde echter vrij lang voordat er een update kwam om het op te lossen. Die is er sinds kort en werkt goed: het probleem is opgelost. Voor verdere aanpak en info: zie het Google-Forum. Groeten allemaal !