Situatie:
Vrijstaand huis in 1962. Renovatie laatste jaren met
- Spouwmuurisolatie
- Vloerisolatie
- Dakisolatie
- HR++ ramen
- WTW geinstalleerd
- 10kwp zonnepanelen
- Vloerverwarming op gehele onderverdieping en badkamer. Slaapkamers hebben momenteel airco. (Geen radiatoren meer).
Momenteel is het gasverbruik 1200m3 per jaar (vorige eigenaren 2300m3)
Is het mogelijk om direct op een full-electric over te gaan? Vorig jaar een offerte laten maken die wilden een hybride plaatsen omdat ze nog geen goede ervaring hadden met full electric, en daarbij moest dan ook een nieuwe ketel a 3000 euro.
En daarnaast zie ik overal Bi-blocs of Mono-blocs, aanvankelijk dacht ik dat monoblocs minder efficient waren of is dat momenteel veranderd?
Vrijstaand huis in 1962. Renovatie laatste jaren met
- Spouwmuurisolatie
- Vloerisolatie
- Dakisolatie
- HR++ ramen
- WTW geinstalleerd
- 10kwp zonnepanelen
- Vloerverwarming op gehele onderverdieping en badkamer. Slaapkamers hebben momenteel airco. (Geen radiatoren meer).
Momenteel is het gasverbruik 1200m3 per jaar (vorige eigenaren 2300m3)
Is het mogelijk om direct op een full-electric over te gaan? Vorig jaar een offerte laten maken die wilden een hybride plaatsen omdat ze nog geen goede ervaring hadden met full electric, en daarbij moest dan ook een nieuwe ketel a 3000 euro.
En daarnaast zie ik overal Bi-blocs of Mono-blocs, aanvankelijk dacht ik dat monoblocs minder efficient waren of is dat momenteel veranderd?
Amber 95 Warmtepomp; Solax x3 5040Wp Z, Hoymiles 5520Wp O-W, Hoymiles 5040Wp O-W
:strip_exif()/f/image/2qFgzcoWAqyzSpAjFNUAC7sL.jpg?f=fotoalbum_medium)