[custom-css] Veel meer CSS selectors geblokkeerd?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik zag dat een groot aantal CSS selectors nu geblokkeerd zijn. Ik heb even gezocht op het forum en ik zie dat er al geklaagd was over de promotions: [custom-css] promotions class niet toegestaan in selectors

Maar dat topic is in het archief gezet waardoor ik er niet op kan reageren.

Echter zie ik veel meer CSS Selectors die opeens geblokkeerd zijn. Ook dingen als reserveSpace, jobs, en relatedItProcontent. Deze hebben niets te maken met reclame. Is daar ook een reden voor?

Verder zou het inderdaad wel super zijn als er op termijn een functie komt waardoor je als abonnee wel volledige custom CSS kan gebruiken zonder blokkades. Momenteel ben ik geen abonnee om de druk een beetje op te voeren om de jaarlijkse betaling terug te brengen maar wanneer dat terug komt neem ik het gelijk weer. Maar daar loopt al een ander topic over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

reserveSpace is een class voor de topbanner positie. Voor jobs hebben we onlangs besloten dat dat ook valt onder externe commerciële uitingen (waar wij geld mee verdienen), en we schakelen die content dan ook samen met banners uit voor abonnees.

[ Voor 3% gewijzigd door crisp op 31-05-2023 10:14 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Ah ok, dat is die balk met al die icoontjes die naar de pricewatch linken?

En jobs en relatedItProcontent vallen hier ook onder dus? Ik weet niet meer waarom ik wat op de lijst heb staan maar het ging me alleen om een compleet schone weergave met alleen maar headlines :)

Maar als ik weer abonnee ben zou ik wel heel graag zien dat er voor abonnees een uitzondering wordt gemaakt O-) Misschien kan dat op de wishlist komen voor toekomstige functies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

GekkePrutser schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 10:36:
Ah ok, dat is die balk met al die icoontjes die naar de pricewatch linken?
Nee, dat is de .category-bar
En jobs en relatedItProcontent vallen hier ook onder dus? Ik weet niet meer waarom ik wat op de lijst heb staan maar het ging me alleen om een compleet schone weergave met alleen maar headlines :)
Op de frontpage staat volgens mij op dit moment geen job/it-related content meer.
Maar als ik weer abonnee ben zou ik wel heel graag zien dat er voor abonnees een uitzondering wordt gemaakt O-) Misschien kan dat op de wishlist komen voor toekomstige functies.
Als abonnee zie je die content dus ueberhaupt niet (als je banners uitschakeld) :)

Intentionally left blank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Okee duidelijk, bedankt! Mijn custom CSS is inderdaad 1 grote brei van oude code 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:30

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik liep hier recent ook tegenaan toen ik mijn css wilde bijwerken voor de nieuwe selector van de quickreply toolbar en mention popup. De selectors die geblokkeerd worden, waardoor ik dus geen aanpassingen kan maken aan m'n base css en snippets moet gaan maken, doen alleen wat met de achtergrondkleur.

Is het mogelijk om bepaalde eigenschappen te blokkeren voor deze selectoren ipv het in het algeheel onmogelijk te maken? Want voordat er een volledige dark mode is moeten sommige helaas alsnog wat aanpassingen doen zodat er geen witte vlakken verschijnen die je verblinden (en door de base tekst kleur onleesbaar worden).

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Hero of Time schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 18:47:
Ik liep hier recent ook tegenaan toen ik mijn css wilde bijwerken voor de nieuwe selector van de quickreply toolbar en mention popup. De selectors die geblokkeerd worden, waardoor ik dus geen aanpassingen kan maken aan m'n base css en snippets moet gaan maken, doen alleen wat met de achtergrondkleur.

Is het mogelijk om bepaalde eigenschappen te blokkeren voor deze selectoren ipv het in het algeheel onmogelijk te maken? Want voordat er een volledige dark mode is moeten sommige helaas alsnog wat aanpassingen doen zodat er geen witte vlakken verschijnen die je verblinden (en door de base tekst kleur onleesbaar worden).
Technisch zou het misschien kunnen, maar ik denk niet dat we ons die moeite gaan getroosten (zal ws ook niet triviaal zijn). Darkmode komt er aan, dus dat zal straks geen issue meer moeten zijn ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:30

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

crisp schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 18:55:
[...]

Technisch zou het misschien kunnen, maar ik denk niet dat we ons die moeite gaan getroosten (zal ws ook niet triviaal zijn). Darkmode komt er aan, dus dat zal straks geen issue meer moeten zijn ;)
Ik hoop dat er goede vorderingen zijn en het snel kan komen, want de FP vermeid ik nu vanwege de vele witte vlakken die ik nu heb en dus niet fatsoenlijk kan oplossen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Pagina: 1