[custom-css] promotions class niet toegestaan in selectors

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:22

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Topicstarter
disclaimer: Ik hoop dat dit de goede plek op het forum is om dit te vragen, verplaats anders maar indien nodig.

Ik heb in mijn instellingen toegang tot de custom-css functionaliteit van tweakers (ooit verkregen via een abonnement, toen de karma-store nog geen ding was), waarbij ik de nodige custom css heb staan. Daarin heb ik ook een stukje staan, waar ik een aanpassing wil doen op de promotions class (welke gebruikt wordt op de frontpage).

Nou kwam ik er net achter dat dat kennelijk niet meer mag (voorheen werkte dit gewoon):
CSS: Het gebruik van class "promotions" is niet toegestaan in selectors
Mijn vraag: waarom mag dit niet?

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10

Beste antwoord (via Bubbles op 11-05-2023 12:30)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

We zagen dat veel mensen snippets aanboden waarbij onder andere dit blokje werd verborgen (naast ook banners e.d.). Aangezien snippets ook publiek aangeboden kunnen worden, en gebruikt door non-abonnees, is dit voor ons onwenselijk en hebben we de promotions-class op de lijst 'verboden selectors' gezet.

We snappen dat dat vervelend is voor abonnees, die daarmee nu ook in private snippets deze selectors niet kunnen gebruiken (en dit blokje wordt afaik ook niet verborgen met de 'verberg banners' optie), maar we hebben op dit moment technisch geen mogelijkheid om daar onderscheid in te maken.

Intentionally left blank

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:20

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Ik gok omdat anders ad-blocking via custom css te gemakkelijk wordt. Dat zou voor abo's echter geen probleem mogen zijn.

Laat ik het echter eens bij de devvers droppen:

Lieve adjes => Stoute bugs

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

We zagen dat veel mensen snippets aanboden waarbij onder andere dit blokje werd verborgen (naast ook banners e.d.). Aangezien snippets ook publiek aangeboden kunnen worden, en gebruikt door non-abonnees, is dit voor ons onwenselijk en hebben we de promotions-class op de lijst 'verboden selectors' gezet.

We snappen dat dat vervelend is voor abonnees, die daarmee nu ook in private snippets deze selectors niet kunnen gebruiken (en dit blokje wordt afaik ook niet verborgen met de 'verberg banners' optie), maar we hebben op dit moment technisch geen mogelijkheid om daar onderscheid in te maken.

Intentionally left blank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bubbles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:22

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Topicstarter
@crisp: Helder. Jammer dat er (op dit moment) geen onderscheid gemaakt kan worden voor abonnees hierin, maar het is wat het is.

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10