Goedemorgen allemaal,
Ik heb een vraag over mijn installatie sinds vorige week. Heb 400wp panelen nu met een iq7+ eronder. Daardoor top ik eigenlijk elke dag wel af en dan vaak van 10:00-15:00. Er is een iq7a met 366wp max, die zou perfect passen, maar ze weigeren dit net als een string oplossing. Wat is wijsheid?
De optie voor string omvormer of een iq7a is nooit gegeven inclusief uitleg waarom het 1 beter is dan de ander.
Huidige panelen(11 stuks): BELINUS 400WP M8 HJT ULTRA BLACK
GLAS-GLAS 400 Wp.
Omvormers: 11 x iq7 plus.
Een andere partij had dit op het dak willen leggen:
:fill(white):strip_exif()/f/image/8rfOVTx1RxcPo2Ng9UgLGJu7.png?f=user_large)
Wil je echt goed advies vul je deze post aan volgens Tips bij openen vragentopic zonnepanelen
Ik heb een vraag over mijn installatie sinds vorige week. Heb 400wp panelen nu met een iq7+ eronder. Daardoor top ik eigenlijk elke dag wel af en dan vaak van 10:00-15:00. Er is een iq7a met 366wp max, die zou perfect passen, maar ze weigeren dit net als een string oplossing. Wat is wijsheid?
De optie voor string omvormer of een iq7a is nooit gegeven inclusief uitleg waarom het 1 beter is dan de ander.
Huidige panelen(11 stuks): BELINUS 400WP M8 HJT ULTRA BLACK
GLAS-GLAS 400 Wp.
Omvormers: 11 x iq7 plus.
Een andere partij had dit op het dak willen leggen:
:fill(white):strip_exif()/f/image/8rfOVTx1RxcPo2Ng9UgLGJu7.png?f=user_large)
Wil je echt goed advies vul je deze post aan volgens Tips bij openen vragentopic zonnepanelen
[ Voor 7% gewijzigd door Septillion op 29-05-2023 11:55 ]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6K5Nq71h9dtfeidOmyiWxw2f.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/zEIjX9TSS3qKr0nySCXoVUOa.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xrqNpmisQDI1Iybu21IeFxfe.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/fcWg009QyErlBnMoVaxQqa0E.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/4OXve5rmZSzwOyyYcf1j5Rwt.png?f=fotoalbum_large)