Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LentilGod
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 10-03 20:45
Mijn vraag
Is het iemand ooit gelukt om de ABN Amro app te laten werken op GrapheneOS?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Pixel 7 met GrapheneOS

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Rabobank app werkt prima, geen resources gevonden on google

(Sorry mijn Nederlands is niet goed)

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• geenwindows
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
hier een Pixel 6a met GrapheneOS met een werkende ABN Amro app, werkt prima. geïnstalleerd van uit de aurora store, geen Google Play service zut geïnstalleerd...

Fan van: Unraid, ProxMox, Pi-hole, PlexMediaServer, OPNsense. Meer een gluurder dan een reaguurder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LentilGod
@8088 thank you for the resource.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LentilGod
@geenwindows installed on main profile or additional profiles?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• geenwindows
  • Niet online
gewoon 't standaard profiel

Fan van: Unraid, ProxMox, Pi-hole, PlexMediaServer, OPNsense. Meer een gluurder dan een reaguurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LentilGod
@geenwindows bedankt voor het antwoorden.

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:54

Tazzios

..

Op mijn Pixel7a met standaard ROM opent de playstore met het login scherm als ik de ABN Amro app probeer te starten.

Ik heb geen google account ingesteld en was dat ook niet van plan.
Meer mensen hier last van of tips met wat er aan de hand is?

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:00
Tazzios schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 10:06:
Op mijn Pixel7a met standaard ROM opent de playstore met het login scherm als ik de ABN Amro app probeer te starten.

Ik heb geen google account ingesteld en was dat ook niet van plan.
Meer mensen hier last van of tips met wat er aan de hand is?
Ik heb hetzelfde probleem. Ik vraag me of waarom het nu opeens mis gaat aangezien er geen recente update van de app was.

• Tazzios

Tazzios

..

cache gegevens en app verwijderen en dan opnieuw installeren met aurora store bied helaas ook geen soelaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triteron
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-05 22:35
Bij mij werkt de app sinds een paar dagen ook niet meer. Ik heb wel een Google account gekoppeld en de app uit de Play Store gehaald. Heeft iemand al een oplossing gevonden?

[ Voor 28% gewijzigd door Triteron op 25-08-2023 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenwindows
  • Niet online
ABN amro app heeft met de laatste versie problemen, blijkbaar moet je nu google play meuk actief hebben en ingelogd zijn op je google account: https://discuss.grapheneo...ing-anymore-on-grapheneos

iets wat ik dus niet ga doen, probeer nu de vorige versie app te vinden gezien die wel naar behoren functioneerde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzios

Tazzios

..

Voor het probleem heb ik even en specifiek topic aangemaakt ABN Amro app start playstore op

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tweak_dude
geenwindows schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 12:51:
ABN amro app heeft met de laatste versie problemen, blijkbaar moet je nu google play meuk actief hebben en ingelogd zijn op je google account: https://discuss.grapheneo...ing-anymore-on-grapheneos

iets wat ik dus niet ga doen, probeer nu de vorige versie app te vinden gezien die wel naar behoren functioneerde...
Nu de oude versie van de app niet meer werkt heb die thread nog eens doorgelezen en nog een poging gewaagd. Eerder werkte dit voor mij niet maar nu wel! _/-\o_

Stappen die ik heb gedaan:
  1. Native Code Debugging aangezet (in Settings app -> Security)
  2. Exploit Protection Compatibility mode aangezet (in de settings die per app gezet kunnen worden)
  3. App bijgewerkt met Aurora store naar versie 12.42 (10260126).
  4. In de app Ingelogd
Zoals in de discussie bij GrapheneOS vermeld is Exploit Protection Compatibility mode waarschijnlijk niet nodig. Nadat de app bleek te werken heb ik het weer uitgezet en dit lijkt niets uit te maken.

[ Voor 30% gewijzigd door tweak_dude op 02-10-2023 16:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• geenwindows
  • Niet online
dacht dat de versie van augustus problemen gaf/ en inderdaad de vorige versie werkt niet meer dus maar de gok gewaagt. kan bevestigen dat de versie van 7 september werkt. met "Native Code Debugging" aan, deze had ik al aan staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzios

Tazzios

..

12.42 weer probleemloos kunnen installeren (via de aurora store).

Hopelijk blijft het bij een eenmalige versie. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MovingEarth
  • Niet online
Ja 12.42 werkt prima zonder play services.
Native Code Debugging en Exploit proteection compatibility mode staan beide uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LentilGod
Latest update screwed everything, so I'm happy this post is still giving me ways to fix it. Thanks guys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_dude
Intussen is versie 12.43 (10260137) uit. Deze heb ik net geïnstalleerd en deze werkt ook zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triteron
Werkt de ABN AMRO app v12.74 nog bij jullie op GrapheneOS? Bij mij lijkt hij sinds vandaag te crashen bij het opstarten voordat de app zelf opent.

[ Voor 43% gewijzigd door Triteron op 01-01-2025 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_dude
Triteron schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 16:08:
Werkt de ABN AMRO app v12.74 nog bij jullie op GrapheneOS? Bij mij lijkt hij te crashen bij het opstarten voordat de app zelf opent.
Ja, sinds versie 12.42 hebben alle updates bij mij onder GrapheneOS gewerkt, inclusief versie 12.74.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triteron
Na het resetten van de app (data + cache) heb ik mijn telefoon opnieuw gekoppeld en werkt alles weer.

Hoe regelen jullie de backups van dit soort zaken op GrapheneOS? Ik kwam er namelijk achter dat mijn oude telefoon met Android 10 voor sommige dingen niet meer ondersteunt wordt. Lijkt me vervelend als ik nu mijn telefoon verlies en nergens meer in kom. Zoals OTP en sign-on apps.

[ Voor 3% gewijzigd door Triteron op 01-01-2025 17:00 ]

Pagina: 1