Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
deze pc zal voornamelijk gebruikt worden om te gamen in 1440p. Hoef niet perse in 4k te gamen omdat de monitor dit niet ondersteund.
De games die ik speel zijn voornamelijk rts games. Wissel het wel af met shooters als battlefield/cod en verhalende games zoals wulong en cyberpunk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 2500,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
heb nog niks maar ik neig naar de 7900xtx kaart
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
heb zelf een monitor, toetsenbord en muis. Voor de rest ben ik niet zo van de rgb perse.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
design van de Nzxt h7 elite bevalt me wel. Wel sta ik open voor andere suggesties.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
pc komt te staan op het bureau in de woonkamer. De pc zou ong 30cm breed mogen zijn.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop geholpen te worden met de componenten die gebruikt kunnen worden. Eventueel iemand die zou kunnen helpen tegen vergoeding om in elkaar te zetten. Durf dit niet echt aan maar wil het graag leren zodat in de toekomst ik hem zelf kan upgraden.
Edit: Voor nu de build hoe ik hem heb staan in de winkelwagen. Aankomende week wil ik het geheel gaan bestellen. Mocht er nog input zijn hoor ik het graag!
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
deze pc zal voornamelijk gebruikt worden om te gamen in 1440p. Hoef niet perse in 4k te gamen omdat de monitor dit niet ondersteund.
De games die ik speel zijn voornamelijk rts games. Wissel het wel af met shooters als battlefield/cod en verhalende games zoals wulong en cyberpunk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 2500,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
heb nog niks maar ik neig naar de 7900xtx kaart
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
heb zelf een monitor, toetsenbord en muis. Voor de rest ben ik niet zo van de rgb perse.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
design van de Nzxt h7 elite bevalt me wel. Wel sta ik open voor andere suggesties.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
pc komt te staan op het bureau in de woonkamer. De pc zou ong 30cm breed mogen zijn.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop geholpen te worden met de componenten die gebruikt kunnen worden. Eventueel iemand die zou kunnen helpen tegen vergoeding om in elkaar te zetten. Durf dit niet echt aan maar wil het graag leren zodat in de toekomst ik hem zelf kan upgraden.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 439,- | € 439,- |
| 1 | Moederborden | MSI MAG B650 TOMAHAWK WIFI | € 236,90 | € 236,90 |
| 1 | Videokaarten | XFX Speedster MERC 310 AMD Radeon RX 7900 XTX Black Edition | € 1.090,- | € 1.090,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify 2 Compact Black TG Dark Tint | € 139,90 | € 139,90 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 82,90 | € 82,90 |
| 2 | Ventilators | Noctua NF-A14 PWM chromax.black.swap, 140mm | € 24,80 | € 49,60 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3238F16GX2-FX5 | € 113,86 | € 113,86 |
| 1 | Voedingen | NZXT C850 Gold v2 | € 114,90 | € 114,90 |
| 1 | Solid state drives | WD Black SN770 2TB | € 107,99 | € 107,99 |
| Totaal | € 2.375,05 | |||
Edit: Voor nu de build hoe ik hem heb staan in de winkelwagen. Aankomende week wil ik het geheel gaan bestellen. Mocht er nog input zijn hoor ik het graag!
[ Voor 69% gewijzigd door xInfluxia op 29-05-2023 09:04 . Reden: Componenten aangepast ]