Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arnold84
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 01-06-2023
Mijn omvormer (SAJ Sununo Plus 1,5) start niet meer op. Gistermiddag kwam ik thuis en bleek de aardlekautomaat van de omvormer uitgeschakeld te zijn. Wat hoer de reden van is weet ik niet maar het lukt vervolgens niet meer om de omvormer te herstarten.

Op het moment dat dat ik de aardlekautomaat activeer en vervolgens de omvormer aanzet gebeurt er niets anders dat het power lampje (geel) om de 5 seconde 2x knippert. Verder gebeurt er dus niets. Om het het te verduidelijk heb ik er even een filmpje van gemaakt:

YouTube: 20 mei 2023

Weet iemand toevallig wat dit zou kunnen zijn, dat zou mij erg helpen!

Alvast dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proton_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:27

Proton_

Moderator Wonen & Mobiliteit 

Team Welles

Was de aardlekautomaat uitgeschakeld op aardlek of overbelasting?
Hopelijk kun je hem onder garantie inwisselen.

Het ik-wil-een-warmtepomp FAQ topic- '23 MG5, douchen met wtw en Auer Edel Eau, verwarming met Vaillant Arotherm Plus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arnold84
Wat de oorzaak was durf ik niet te zeggen. De aardlekautomaat in de keterkast was uitgeschakeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:09
Wat @Proton_ bedoelt is dat een aardlekautomaat vaak een indicator heeft waaraan je kunt zien waarop deze afgegaan is, het aardlek of het overbelastingsgedeelte. Maar daar heb je nu niet zoveel aan. Heb je al in de handleiding gekeken waar de knipperende led code voor staat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arnold84
Dank voor de snelle reacties btw!

Ik heb diverse handleidingen geraadpleegd, ook van andere types van het merk SAJ. Maar helaas staan deze symptomen niet beschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flassche
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 28-02 13:01
Arnold84 schreef op zondag 21 mei 2023 @ 21:50:
Dank voor de snelle reacties btw!

Ik heb diverse handleidingen geraadpleegd, ook van andere types van het merk SAJ. Maar helaas staan deze symptomen niet beschreven.
Hey, sorry voor de necro post!

Maar ik heb sinds vorige week hetzelfde probleem. Heb jij uiteindelijk duidelijkheid kunnen krijgen wat het is/en de oplossing gevonden? Ik hoor het graag! :)

[ Voor 26% gewijzigd door Flassche op 10-04-2024 09:25 ]

Pagina: 1