Heel lang geleden dat ik een fight game gespeeld heb (kwam er ook nooit in vanwege de moeilijke controls)
Toch nieuwsgierig geworden weer voor deze game mede vanwege die toegevoegde modern controls, dat gaat idd een stukje beter maar de eigenwijze in mij wil het dan toch proberen op classic omdat je op die modern setting toch wat mist
Ook in de battlehub nog niemand gezien die de modern controls gebruikt dus dan denk ik toch van komop probeer het en ik krijg wederom die super arts gewoonweg niet voor elkaar, ik ben letterlijk niet snel genoeg met mijn vingers om 2x snel achter elkaar dat kwart circeltje voor elkaar te krijgen
Nou was ik toch niet van plan om echt ranked online te gaan spelen maar een paar casual potjes is wel leuk.
Zit nog te twijfelen om eens zo'n fightstick aan te schaffen maar dat zal weer zo wennen zijn dat ik waarschijnlijk alweer klaar ben met de game en weer wat anders ga spelen en dan kan ik die aankoop ook weer niet echt rechtvaardigen.
Ik kloot nog wel een beetje aan maar de game is wel echt vet dat wou ik toch even gezegd hebben, ik vind die battlehub mooi gedaan om alle characters van iedereen te bekijken en vooral te spectaten en te zien wat er allemaal mogelijk is aan combo's en weet ik het allemaal wat ik van anderen zie aan moves