Twijfel tussen deurbel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marinusx
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 09-05 10:41
Hey!

Dit is mijn eerste post hier en zit tussen 2 deurbellen te twijfelen omdat ik binnenkort uit huis ga:

- eufy video doorbell dual 2 pro (met basestation) (189euro)
- Google Doorbell Wired (165euro)

Ik ben momenteel in bezit van een google hub en een best die zouden functioneren als bel.

Wat adviseren jullie?
Batterijduur is geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AUijtdehaag
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Ben erg tevreden met de reolink
[Reolink Video Doorbell PoE / WiFi] Ervaringen & Discussie

Edit: wifi versie en de bestaande 2 bel draadjes dienen als voeding van 12 V (12V beltrafo kopen of via de meegeleverde plug adapter)

[ Voor 37% gewijzigd door AUijtdehaag op 17-05-2023 11:20 ]

PVOutput Github - Div ESP TK: MHI - Clack - Ecodan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:23

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Waarom twijfel je tussen die twee? Heb je de voor- en nadelen tegen elkaar gewogen? De een kan met batterijen werken en de andere heeft altijd stroom nodig, de een heeft een heel ecosysteem erachter hangen en de ander niet. Iets meer informatie over hoe en wat is dus wel zo handig ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjtienuh
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:37
Voordeel van de Eufy is dat je gegevens lokaal worden opgeslagen en tumbnails kortstondig in de cloud.
Google deurbel slaat alles op in de Cloud.

waarom kies je voor de dual bel bij Eufy en niet een vergelijkbaar model als google die al heeft? Deze heeft namelijk aan de onderkant nog een camera voor pakketjes ed welke worden neergezet.
Je kan dan eventueel nog voor de Eufy Video doorbell 2 battery incl. homebase gaan welke qua prijs weer onder de Google valt.