Hoi allemaal, mijn ouders zouden een nieuwe computer nodig hebben. De desktop die ze nu hebben is 12 jaar oud en begint wat op het einde van zijn leven te geraken.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn ouders gebruiken de computer enkel om te browsen, mailtjes te sturen en office programma's te hanteren.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet te duur. Zie samenstelling hier onder +/- €400.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Opbouw nieuw systeem
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
16GB ram zodat ze even verder kunnen, CPU met interne GPU.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen te grote case. Iets waar ze nog jaren mee verder kunnen voor hun doeleinden.
Ga je overklokken?
Neen.
Wat verwacht je van ons?
Bijsturen van de huidige samenstelling indien er betere opties voorhanden zijn. Of bevestiging dat dit wel oke zal zijn.
Weet iemand de verhouding van de 4300G tov de 5600G in performantie voor bovengenoemde gebruik?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn ouders gebruiken de computer enkel om te browsen, mailtjes te sturen en office programma's te hanteren.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet te duur. Zie samenstelling hier onder +/- €400.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Opbouw nieuw systeem
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
16GB ram zodat ze even verder kunnen, CPU met interne GPU.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen te grote case. Iets waar ze nog jaren mee verder kunnen voor hun doeleinden.
Ga je overklokken?
Neen.
Wat verwacht je van ons?
Bijsturen van de huidige samenstelling indien er betere opties voorhanden zijn. Of bevestiging dat dit wel oke zal zijn.
Weet iemand de verhouding van de 4300G tov de 5600G in performantie voor bovengenoemde gebruik?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 3 4300G Boxed | € 84,- | € 84,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte A520M DS3H | € 73,- | € 73,- |
| 1 | Behuizingen | Aerocool Hive FRGB (incl. 1x 120mm FRGB fan) | € 44,99 | € 44,99 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3200C16D-16GIS | € 33,49 | € 33,49 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 11 600W | € 81,13 | € 81,13 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 500GB | € 39,99 | € 39,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 356,60 | ||