Vind het zeer raar dat mijn mogelijkheid om thumbs up/down geblokkeerd is, ik reageer maar op 2-3 artikels per jaar en door 1 moderator die een andere mening heeft waarschijnlijk ben ik geblocked? Zeer rare site geworden Tweakers. Dikke minus.
Er is niet echt een mogelijkheid om thumbs up of down te geven op de frontpage. Bedoel je misschien het scoresysteem? Want die zou je niet moeten gebruiken als thumbs up systeem 
Misschien moet je even vragen in Het Moderatiestatus loket hoe het zit met je moderatierechten.
Misschien moet je even vragen in Het Moderatiestatus loket hoe het zit met je moderatierechten.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Als je het moderatiesysteem bedoeld: daar is 'thumbs up' niet de bedoeling. Dat is meningmoderatie, en niet de bedoeling. Lees vooral de Moderatie FAQ nog eens goed door.
Sowieso zit je met een gemiddelde reactiescore van -0,152 veel te laag. Je moderatierechten krijg je meestal pas bij 0.500 of hoger. Zie Wij willen een vriendelijker Tweakers
Sowieso zit je met een gemiddelde reactiescore van -0,152 veel te laag. Je moderatierechten krijg je meestal pas bij 0.500 of hoger. Zie Wij willen een vriendelijker Tweakers
Virussen? Scan ze hier!