Alternatief voor een Quooker

Pagina: 1
Acties:
  • 8.210 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• farsi
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 19-06 15:53
Hallo,

Voor onze nieuwe keuken zijn wij opzoek naar een 3in1 kraan alleen de Quooker vindt ik persoonlijk te duur.
Weet iemand hier een goede andere type 3in1 kraan of is een kleine boiler ook een idee.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homer-Simpson
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 06:52
Zoek eens rond in het grote keuken topic. Algehele consensus is dat Quooker de beste kwaliteit levert en de laagste onderhoudskosten heeft. Alle bekende concurrenten worden in dat topic als minder beschouwd. Maar wellicht past 1 van die concurrenten wel goed bij je.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:32
Of in dit topic: Ervaringen met kokendwaterkranen...?

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben279
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 29-06 02:20
Eerste hit op Google bij het zoeken naar "Quooker alternatief" is https://howat.nl.
Vaak is goedkoop duurkoop, maar misschien is het ook wel prima. Ik heb geen kokendwaterkraan, maar misschien valt het mee, geen ervaring mee.

Er is nog een topic op Tweakers voor ook -> Ervaringen met kokendwaterkranen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirMemeAlot
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:06
Even googelen moet deze vraag kunnen beantwoorden of de zoek functie op Tweakers geeft je ook al veel info, er is hier ergens ook een ervaring met kokendwaterkranen topic voor.

Verder my 2 cents is dat Quooker aardig duur is, maar het spul werkt wel en als er wat mee is komen ze je helpen. Daar waar ik bij andere wel vaak lees dat na 2 jaar het spul begint te lekken of defect is.

Good luck met je zoektocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• farsi
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 19-06 15:53
Top voor de reactie, Had al op de forum gezocht maar kon het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:07
En los van de prijs; wat vind je nog meer belangrijk? Ik heb nu 10 jaar een Quooker en ben er juist erg blij mee. Ja het kost wat maar dan heb je ook kwaliteit. Na een jaar of 6 deed hij het niet meer goed door kalk in het reservoir. Even contact opgenomen met Quooker en het reservoir kunnen omwisselen voor iets van € 350,- en kan hopelijk weer jaren vooruit. Dus check ook vooral wat de reparatiemogelijkheden zijn bij een ander merk kraan. Goedkoop in de aanschaf kan op een later moment negatief uitpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthijsBoog
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 29-06 13:42
Hier nu ook al jaren een Quooker, eens in de zoveel tijd even openmaken en alle kalk eruithalen, dan werkt het prima. Ook eens een ander verwarmingselement gekocht voor rond de 120 euro vanwege de grote hoeveelheid kalk op de vorige. Werkt nu weer helemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-06 16:21

Standeman

Prutser 1e klasse

@farsi Hier op GoT verwachten we wel dat er enig onderzoek wordt gedaan voordat je een topic opent. Even google opstarten voor alternatieven is wel het minste.

Wegens gebrek aan informatie en inzet sluit ik dit topic.

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.