[Excel] Voorwaardelijke opmaak doortrekken

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrKees
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 23-05-2023
Hallo allemaal,

Ik heb een soortgelijk issue.

In rij 4 staan de weken.

in rij 6,7,10,11 en 14t/m17 staan de targets. deze zijn onderhevig aan wijzigingen zoals zichtbaar is in rij 7. rij 6 wijzigt ook.

In rij 21 t/m 30 komen de daadwerkelijk behaalde resultaten.

Nu wil ik dat rij 21 t/m 30 een kleurtje krijgen.
Zoals ik het nu heb ingesteld is dit zoals in het printscreen zictbaar is.

Deze opmaak wil ik kopieren naar alle weken in rij 21 t/m 24 en voor alle maanden in rij 27t/m 30.

Ik ben best wel handig met Excell. Kan een VBA opvoeren maar 1 zelf maken lukt me nog niet. Dat is best specifiek.

please help me out!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zo_0uZqhaoUZUojPlqVlR72tFCM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PNWLMBTPWDiVGDuHlt82oNtl.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bi5fnQ2eLkVLwVGbcl2rSiRRdoI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4VDKyIoIMQmZhCACj0hhWhDR.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:36

g0tanks

Moderator CSA
Welkom op Tweakers. :)

Ik heb je reactie in Excel voorwaardelijke opmaak met formule doortrekken afgesplitst, aangezien het een net wat ander probleem is. We hebben liever dat je een nieuw topic opent dan dat je een oud topic kaapt.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrKees
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 23-05-2023
dank je wel. Ben nieuw hier wist niet precies hoe het werkte. Nu hopen op reactie *fingeres crossed*
g0tanks schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 19:31:
[mbr]Welkom op Tweakers. :)

Ik heb je reactie in Excel voorwaardelijke opmaak met formule doortrekken afgesplitst, aangezien het een net wat ander probleem is. We hebben liever dat je een nieuw topic opent dan dat je een oud topic kaapt.[/mbr]