gewoon de beste hardware right now end ik wil geen amd gewoon intel i9 en ferarie van een nvidia videokaart in me rig
nee eigenlijk niet en enige waar ik niks om geef is presance mag eruit zien als een desktop kantoor PC
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
alles spelen op max met future proof idea?
Wat mag het systeem gaan kosten?
nee eig niks alleen 512 ssd die ik er mischien bij ga hangen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
heb een 1080 GTX TI mischien als 2de slot voor streamen fzo of voor vrienden maar niet belangrijk
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
gewoon minimaal 3gig ssd
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel nvidia
Ga je overklokken?
Nee slechte ervaring mee met AMD moederboorden
Wat verwacht je van ons?[i]
jullie expertise tot het meest veelzeidig, future froof en gewoon jullie expertise wanneer het komt tot self builds en hardware wil zelf beetje kijken wat er word voorgesteld en dan zelf keuze maken bij azerty om systyeem te laten maken met garantie van 2 jaar
nee eigenlijk niet en enige waar ik niks om geef is presance mag eruit zien als een desktop kantoor PC
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
alles spelen op max met future proof idea?
Wat mag het systeem gaan kosten?
nee eig niks alleen 512 ssd die ik er mischien bij ga hangen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
heb een 1080 GTX TI mischien als 2de slot voor streamen fzo of voor vrienden maar niet belangrijk
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
gewoon minimaal 3gig ssd
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel nvidia
Ga je overklokken?
Nee slechte ervaring mee met AMD moederboorden
Wat verwacht je van ons?[i]
jullie expertise tot het meest veelzeidig, future froof en gewoon jullie expertise wanneer het komt tot self builds en hardware wil zelf beetje kijken wat er word voorgesteld en dan zelf keuze maken bij azerty om systyeem te laten maken met garantie van 2 jaar
:fill(white):strip_exif()/f/image/EjkmbisZXazz6gbT0FcQFsUG.png?f=user_large)