Future proof, 3/4k wil liefst midi tower die eruit ziet als kantoor computer maar high tower door huidigige video kaarten snap ik
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, 144hz scherm dus minimaal 144fps steady in games runnen en future proof zijn
Wat mag het systeem gaan kosten?
3/4k
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
heb een msi 1080 GTI rtx die ik evt kan meenemen maar dan voor streamen ofzo erbij erin? maar vind het prima om die in de kast te hebben voor later of trouble shooting
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
wil straks als ik verhuis 3 schermen hebben een grote curved 4k en 2 erboven voor persoonlijke dingen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nvidia/intel geen amd of andere dingen met kinderfouten
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Inzicht in huidige hardware om een future proof pc te bouwen met een groot budget en dan kijken wat ik ga doen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, 144hz scherm dus minimaal 144fps steady in games runnen en future proof zijn
Wat mag het systeem gaan kosten?
3/4k
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
heb een msi 1080 GTI rtx die ik evt kan meenemen maar dan voor streamen ofzo erbij erin? maar vind het prima om die in de kast te hebben voor later of trouble shooting
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
wil straks als ik verhuis 3 schermen hebben een grote curved 4k en 2 erboven voor persoonlijke dingen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nvidia/intel geen amd of andere dingen met kinderfouten
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Inzicht in huidige hardware om een future proof pc te bouwen met een groot budget en dan kijken wat ik ga doen