Mijn vraag
Mijn vriendin en ik wonen al een tijdje in een mooi nieuwbouwhuis (huur) en de tuin is helemaal kaal, zit geen enkele tegel (nog) in.
Door omstandigheden hebben we de tuin nog niet kunnen doen maar proberen het wel onkruid vrij te houden van tijd tot tijd, echter de laatste tijd hebben we het laten verlopen en is er best wat bij gekomen.
We doen op dit moment eruit trekken maar soms gaat de wortel niet in geheel mee of het zit ZO ontzettend vast in de grond dat je het onkruid er helemaal niet uit krijgt.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
We doen veel met hand eruit trekken.
Delen weg scheppen en dan de stukken onkruid eruit halen uit de losse grond
Grond los maken en dan proberen er uit te halen
Mijn vraag is eigenlijk:
Is er een tool, een speciale hark ofzo die dit werk iets makkelijker maakt ?
Wij zijn niet vuil van werk maar als het iets makkelijker kan zou dat wel fijn zijn.
We hebben helaas even niet de financiele middelen om het in een keer allemaal te laten doen dus tot die tijd proberen we het bij te houden dat het niet uit de kluiten (
) groeit.
Op dit moment ligt het er zoals hieronder bij.
Mijn vriendin en ik wonen al een tijdje in een mooi nieuwbouwhuis (huur) en de tuin is helemaal kaal, zit geen enkele tegel (nog) in.
Door omstandigheden hebben we de tuin nog niet kunnen doen maar proberen het wel onkruid vrij te houden van tijd tot tijd, echter de laatste tijd hebben we het laten verlopen en is er best wat bij gekomen.
We doen op dit moment eruit trekken maar soms gaat de wortel niet in geheel mee of het zit ZO ontzettend vast in de grond dat je het onkruid er helemaal niet uit krijgt.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
We doen veel met hand eruit trekken.
Delen weg scheppen en dan de stukken onkruid eruit halen uit de losse grond
Grond los maken en dan proberen er uit te halen
Mijn vraag is eigenlijk:
Is er een tool, een speciale hark ofzo die dit werk iets makkelijker maakt ?
Wij zijn niet vuil van werk maar als het iets makkelijker kan zou dat wel fijn zijn.
We hebben helaas even niet de financiele middelen om het in een keer allemaal te laten doen dus tot die tijd proberen we het bij te houden dat het niet uit de kluiten (
Op dit moment ligt het er zoals hieronder bij.
:strip_exif()/f/image/lSWshet3ocLdvIZRbaiUPXyI.jpg?f=fotoalbum_large)
Als dat jasje van jouw beschadigd is en je wilt er wat aan doen....