Voor de echte fan-fan (ventilator-gek) (pic 100kb)

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 536 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Op maandag 03 september 2001 23:37 schreef CV_SmileY het volgende:

[..]

offtopic:
Hawk waarom zit je niet op icq?

mijn fan is ook te koop (zie pic een paar posts hoger) :)
mijn icq weigert op dit moment dienst, ik zal het ff proberen

Verwijderd

Spannuuuuund, ik ga nog maar een keer naar de wc denk ik (6e keer na het lezen van dit topic)

/offtoppic

icq doet het weer, kwas vergeten om alleen lezen uit te zetten na het overschrijven |:(

hey wat doet ie nou.....

• Dweil
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-03-2024

Dweil

Dual Xeon powered

Topicstarter
laat dat kleine aan die voeding maar weg, hij is 255×140×70, maar wat wil je van een 770W ? Ongeveer 2 maal een ATX voedingbehuizing naast elkaar dus. Ik denk niet dat deze voeding als vervanging voor een ATX voeding kan dienen, daar een ATX ook 3,3V levert.

Verwijderd

Op maandag 03 september 2001 23:43 schreef Dweil het volgende:
laat dat kleine aan die voeding maar weg, hij is 255×140×70, maar wat wil je van een 770W ? Ongeveer 2 maal een ATX behuizing naast elkaar dus. Ik denk niet dat deze voeding als vervanging voor een ATX voeding kan dienen, daar een ATX ook 3,3V levert.
die voeding zou idd ook wel leuk zijn voor mijn waterkoeling, vooral mijn peltier element zou daar lekker op lopen. maarja ik wil het niet overdrijven.

/me zou al heel erg blij zijn met de fan...

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:23

marco899

Know's what he wants.

Ach als laatste dan nog een stukje motivatie voor de voeding. Ik wil proberen dmv 9 peltiers een reservoir te koelen tot -40 graden. Omdat de pelts te licht zijn om rechtstreeks onder de cpu te proppen. Het zijn er 6x65 watt en 3x 80 watt, wat een totaal geeft van 630Watt. Daar lijkt jou voeding dus ideaal voor en kan ik weer een leuk verslag schrijven voor GOT.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Verwijderd

Op maandag 03 september 2001 23:49 schreef marco899 het volgende:
Ach als laatste dan nog een stukje motivatie voor de voeding. Ik wil proberen dmv 9 peltiers een reservoir te koelen tot -40 graden. Omdat de pelts te licht zijn om rechtstreeks onder de cpu te proppen. Het zijn er 6x65 watt en 3x 80 watt, wat een totaal geeft van 630Watt. Daar lijkt jou voeding dus ideaal voor en kan ik weer een leuk verslag schrijven voor GOT.
kijk zo iemand zou die voeding moeten krijgen, tegen de tijd dat ik zo ver ben gevordert is die voeding al lang weg.

• jwbagger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-05 13:59

jwbagger

,.-~'`'~-.,

hmmmm jammer dattie beetje groter is dan ik had begrepen...

moet ik toch een andere mod gaan bedenken om een plaats te creeren voor die voeding.... maar ik neem aan dat die fan genoeg slurpt dat mijn 200 watt voeding dat niet zal trekken.. zit nu al met 2 schijven,2 cd's, floppy, nodige extra's van led's/versieringen diestroom vreten, extra fannetjes... en die andere fanerbij trektieniet....

ook leuk voor mn server: kan ik eindelik een grote scsi-raid van lekker veelschijfjes bouwen :) lijkt me ook heel kewl :7 draai nu namelijk al eigen web/ftp servertje en zou leuk zijn als i kdaar wat meer op zoukunnen zetten... ook voor intern gebruik is dat wel lekker: dan heb ik mogelijkheid om al mn mp3's/divx centraal te sharen engeeft het niet als mijn client eens uitstaat of vastloopt (zoals zo vaak :( : veel te slechte koeling blijkbaar voor 100 mhz overclock... :'( )

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

Op maandag 03 september 2001 23:49 schreef marco899 het volgende:
wat stop je dan in dat reservoir... water is dan al lang niet meer bruikbaar..... :? en nemen andere stoffen de warmte wel zo lekker op...

nouja mensen iig ga ik nu ongeveer slapen :z ...ik wacht met spanning af en zie morgen wie de diehardest tweaker bleek te zijn! :)

Verwijderd

ojee ik hou het niet meer nog 6 minuten....

Verwijderd

hoe laat is het nu GOT-time?

• CV_SmileY
  • Laatst online: 16:35

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Op maandag 03 september 2001 23:59 schreef Hawk666 het volgende:
hoe laat is het nu GOT-time?
tering wat ben jij irritant boyd!!!
je bent 1 min te vroeg!!

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

got time staat boven je post...

(en ja: ik ben dus nog wakker.... veel te nieuwsgierig :) )

• Dweil

Dweil

Dual Xeon powered

Topicstarter
Oké, dat was em dus, het is 0:00, hierna wordt dus niet meer gekeken. Allereerst, ik vind dat jullie allemaal die fan verdienen en als ik er meer had, zou ik jullie allemaal zo'n ding toe willen sturen. Maar het is er maar één, en iemand zal toch de gelukkige moeten wezen. Ik ben in elk geval blij dat de onderdelen uit de server op deze maniet toch nog goed worden gebruikt, beter als dat ik ze op het stort zou moeten gooien. Wat betreft de voeding, op het allerlaatste moment bleek er bij diverse andere mensen toch nog intresse te zijn voor dit ding. Ik persoonlijk had gedacht dat niemand hem wilde hebben, aangezien hij er toch een beetje "angstaanjagend" uitziet, en je moet als tweaker goed ik je schoenen staan om hem überhaupt te durven aanzetten. Ik kan je zeggen dat zowel de fan als de voeding volledig functioneren, ik heb beide uitgeprobeerd. Ik ga nu in beraad, ik zal alles in acht nemen, en jullie zien in dit topic wel wie wint, ik zal hem/haar ook persoonlijk contacteren ivm afhandeling.

Truste !

• Dweil

Dweil

Dual Xeon powered

Topicstarter
Oh jullie dachten dat ik nu al wist wie hem zou krijgen ? LOL :)

Verwijderd

Op dinsdag 04 september 2001 00:01 schreef Dweil het volgende:
Oké, dat was em dus, het is 0:00, hierna wordt dus niet meer gekeken. Allereerst, ik vind dat jullie allemaal die fan verdienen en als ik er meer had, zou ik jullie allemaal zo'n ding toe willen sturen. Maar het is er maar één, en iemand zal toch de gelukkige moeten wezen. Ik ben in elk geval blij dat de onderdelen uit de server op deze maniet toch nog goed worden gebruikt, beter als dat ik ze op het stort zou moeten gooien. Wat betreft de voeding, op het allerlaatste moment bleek er bij diverse andere mensen toch nog intresse te zijn voor dit ding. Ik persoonlijk had gedacht dat niemand hem wilde hebben, aangezien hij er toch een beetje "angstaanjagend" uitziet, en je moet als tweaker goed ik je schoenen staan om hem überhaupt te durven aanzetten. Ik kan je zeggen dat zowel de fan als de voeding volledig functioneren, ik heb beide uitgeprobeerd. Ik ga nu in beraad, ik zal alles in acht nemen, en jullie zien in dit topic wel wie wint, ik zal hem/haar ook persoonlijk contacteren ivm afhandeling.

Truste !
Dan ga ik ook maar slapen....

/me gaat vast dromen over grote mega-fans die door zijn kamer vliegen :z

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

Op dinsdag 04 september 2001 00:01 schreef Dweil het volgende:
Ik persoonlijk had gedacht dat niemand hem wilde hebben, aangezien hij er toch een beetje "angstaanjagend" uitziet, en je moet als tweaker goed ik je schoenen staan om hem überhaupt te durven aanzetten.
dit telt kennelijk dus niet meer mee, nee dat weet ik:maar ik wil toch nog ff zeggen: wat dat betreft moet dat wel lukken hoor :) heb wel meer apparaatjes tot leven gebracht als ze dood waren, en die leeft zelfs nog :) beetje gekllooi voor wat draadjes zal't wel worden met die afgeknipte dingen maar datis heel goed te doen...stelt nix voor bij een monitor :( die zuigen,zoingewikkeld :( :(

(sorry, moestik ff kwijt :) )

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

en oja: welterusten evverieboddie: i'm gone for now! :Z :z

• Dweil

Dweil

Dual Xeon powered

Topicstarter
Laten we beginnen bij het gemakkelijkste. Uitslag Tennis memory:

HurrI - 2258
Ronald - 2039
Laurens - 1725

Helaas hebben jullie hiermee niets gewonnen, maar als HurrI zich meld, wil ik hem wel een kaartje "Groetjes uit Maastricht" sturen.

Dan, de voeding. Ik zal hem versturen met wat documentatiemateriaal, zoals hoeveel spanning er op de diverse aansluitingen zitten, dit maakt het iets gemakkelijker voor de winnaar. Ik denk dat iedereen het wel met mij eens zal zijn marco899 deze krachtpatser het meest verdient. Laat ons zeker nog wat horen hoe het af gaat lopen met je 9-peltier-waterkoeling. Uiteraard willen wij ook plaatjes zien.

Rest ons de fan. Ik heb lange tijd zitten twijfelen, maar uiteindelijk ben ik toch tot de beslissing gekomen dat scorpionv de winnaar is van de ventilator. Hij heeft de meeste moeite ervoor gedaan in mijn ogen, en ik denk dat hij het goed zal gebruiken voor zijn waterkoeling. Ook zijn bereidheid die 92mm finger guards op te sturen naar iemand anders hebben geholpen mij te overtuigen dat hij de goede spirit heeft om anderen te helpen, waar hij dat kan. Ten slotte zijn we hier toch een community, en een beetje teamgevoel is wel welkom. Laat ons weten wat er gebeurt met je waterkoeling, natuurlijk zouden ook plaatjes welkom zijn.

Quote van winnaar: "May the die-hardest tweaker win!"
Ik hoop dat dat bij deze dus gebeurt is.

Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd, en ik wil bij deze iedereen bedanken voor zijn inzet.

*scorpionv, je hebt geen email adres, geen MSN of ICQ, geen nix, dus als je je even wilt melden*

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:49

scorpionv

This space for rent

Op dinsdag 04 september 2001 09:17 schreef Dweil het volgende:
Laten we beginnen bij het gemakkelijkste. Uitslag Tennis memory:

HurrI - 2258
Ronald - 2039
Laurens - 1725

Helaas hebben jullie hiermee niets gewonnen, maar als HurrI zich meld, wil ik hem wel een kaartje "Groetjes uit Maastricht" sturen.

Dan, de voeding. Ik zal hem versturen met wat documentatiemateriaal, zoals hoeveel spanning er op de diverse aansluitingen zitten, dit maakt het iets gemakkelijker voor de winnaar. Ik denk dat iedereen het wel met mij eens zal zijn marco899 deze krachtpatser het meest verdient. Laat ons zeker nog wat horen hoe het af gaat lopen met je 9-peltier-waterkoeling. Uiteraard willen wij ook plaatjes zien.

Rest ons de fan. Ik heb lange tijd zitten twijfelen, maar uiteindelijk ben ik toch tot de beslissing gekomen dat scorpionv de winnaar is van de ventilator. Hij heeft de meeste moeite ervoor gedaan in mijn ogen, en ik denk dat hij het goed zal gebruiken voor zijn waterkoeling. Ook zijn bereidheid die 92mm finger guards op te sturen naar iemand anders hebben geholpen mij te overtuigen dat hij de goede spirit heeft om anderen te helpen, waar hij dat kan. Ten slotte zijn we hier toch een community, en een beetje teamgevoel is wel welkom. Laat ons weten wat er gebeurt met je waterkoeling, natuurlijk zouden ook plaatjes welkom zijn.

Quote van winnaar: "May the die-hardest tweaker win!"
Ik hoop dat dat bij deze dus gebeurt is.

Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd, en ik wil bij deze iedereen bedanken voor zijn inzet.

*scorpionv, je hebt geen email adres, geen MSN of ICQ, geen nix, dus als je je even wilt melden*
Hebben we niet een 'heel-erg-blij' smilie? Ik ben het dus wel, hardstikke mooi man! 8-) Ik ga zeker plaatjes maken van de fan + radiator opstelling, en de resultaten post ik er dan bij.

Mijn emailadres heb ik zeker vergeten te vermelden, hier komtie alsnog: scorpionv@e-mail.ru

Marco899, congratz met je voeding. Ik kijk idd uit naar plaatjes van je project, dat wordt erg cool(letterlijk) denk ik.

Dweil, alvast bedankt, en ik hoor wel van je.

Fun while it lasted: World Community Grid!

• marco899
  • Laatst online: 22:23

marco899

Know's what he wants.

Leuk dat ik heb gewonnen. Nu kan ik eindlijk aan mjn project beginnen, nu ik een sterke voeding heb. Zodra ik wat heb opgezet, zal ik het zeker tonen. Mocht ik er niet uitkomen, dan zal ik zo sportief zijn om de voeding weer op dezelfde manier weg te geven.

Thx.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Verwijderd

;(

• mr_niceguy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-04 07:59
Heeft iemand hier nog dat plaatje dat in het begin van dit topic werd geplatst?
want er is geen plaatje meer :'(

en ik wil hem heel graag zien

Verwijderd

Dit vind ik echt .....jammer
Was er niet nog iemand met zon beest?
Maarja.....iig er kan er maar 1tje winnen...gefeliciteerd

btw echt nergens nog in een hoekje een server liggen dweil?
:P

• Dweil

Dweil

Dual Xeon powered

Topicstarter
Nu je het zegt. Een volledig gestripte.. zelfs de voeding en de fan zijn eruit :)

Verwijderd

Ik zou haast een spreekwoordelijke moord doen voor zon ding...... :Y)

• mr_niceguy
  • Laatst online: 16-04 07:59
HALLOOOOOOO
heeft er niemand een plaatje of een site waar deze fan opstaat?

IK BEN NAMELIJK HEEL ERG NIEUWSGIERIG

Verwijderd

ik zie toch plaatjes op pagina 3 van deze thread...zoets is het ongeveer, alleen gaat het hier om dee 12 V variant

• Dweil

Dweil

Dual Xeon powered

Topicstarter
nou vooruit dan, omdat jij het bent. Ik moest hem uit de lokale internet cache vissen, want ik had em van de server af gewist.

Afbeeldingslocatie: http://dweil.mine.nu/fan.jpg

• Black_Adder
  • Laatst online: 31-08-2025
Als ik um zou krijgen zou ik um waarschijnlijk op me processor monteren >:)

• Dweil

Dweil

Dual Xeon powered

Topicstarter
Op dinsdag 04 september 2001 14:18 schreef Black_Adder het volgende:
Als ik um zou krijgen zou ik um waarschijnlijk op me processor monteren >:)
Ik wil niet haatdragend klinken, maar je krijgt em dus niet. OF je moet scorpionv eens lief aankijken. :)

Verwijderd

Echt geen correspondentie mogelijk?
:)
Heb er echt de pee in :P

Verwijderd

Op dinsdag 04 september 2001 14:11 schreef mr_niceguy het volgende:
HALLOOOOOOO
heeft er niemand een plaatje of een site waar deze fan opstaat?

IK BEN NAMELIJK HEEL ERG NIEUWSGIERIG
Ehhhh, Google.com -> search....

http://www.comairrotron.com/dcfans/PatriotDC.htm

• Dweil

Dweil

Dual Xeon powered

Topicstarter
Op dinsdag 04 september 2001 19:10 schreef Penaa het volgende:
Echt geen correspondentie mogelijk?
Heb er echt de pee in :P
Oke moet je je even voorstellen, jij hebt dat ding gewonnen. Krijg je opeens een mailtje:

"Hai Penaa, even om te zeggen dat je de fan toch niet krijgt omdat ik heb gecorrespondeerd."

Snap je het idee ?

Verwijderd

Sorry...............
Kan niet tegen mijn verlies. |:(
Was btw een beetje grappig bedoeld hoor

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:47

Chakotay

Lick here to continue

Gefeliciteerd scorpionv en marco889 :)

Ik kan lekker wel tegen mn verlies :P

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:49

scorpionv

This space for rent

* scorpionv schopt dit topic ff omhoog, en geeft ook een schop in de richting van marco899. Hup, betalen jij! Eerder wordt de boel niet verzonden. ;) :Y)

Fun while it lasted: World Community Grid!

Verwijderd

die 172mm fan is nog niks check deze maar eens:

http://www.comairrotron.com/dcfans/CaravelDC.htm

hebbie terug van een 10inch fan? met 550CFM!!

lolals je die monteerd aan de zijkant van je kast als outtake dan vliegt je kast de lucht in en dan kom je de kast het vasttschroeven! LOL

• Epsilon
  • Laatst online: 18:21

Epsilon

Op woensdag 19 september 2001 16:35 schreef TWINCAM1600 het volgende:
die 172mm fan is nog niks check deze maar eens:

http://www.comairrotron.com/dcfans/CaravelDC.htm

hebbie terug van een 10inch fan? met 550CFM!!

lolals je die monteerd aan de zijkant van je kast als outtake dan vliegt je kast de lucht in en dan kom je de kast het vasttschroeven! LOL
tjek dezelfde maat maar es van delta, dan schrik je pas

Verwijderd

:9~

Wat voor kracht heeftie op de schaal van Fujita??? F3??? F4??? Dat ding ziet er best wel LEUK uit...

• roedie
  • Laatst online: 24-10-2025
Op zondag 02 september 2001 19:13 schreef Wimmel24 het volgende:

[..]

Bij ons op het bedrijf wordt het ook gedumpt, maar soms ben ik er redelijk op tijd bij >:)
[afbeelding]
[afbeelding]

Server kasten zijn wat moeilijker, maar heb al wel een 5 jaar oude 21" Digital Diamondtron die nog helemaal perfect is geritseld.
Waar werk jij :), jij gaat een colleca tweakert krijgen en, maar je kunt wel wat missen ;)

• Wimmel
  • Laatst online: 17-05 18:27

Wimmel

Hello

Op woensdag 19 september 2001 21:17 schreef roedie het volgende:

[..]

Waar werk jij :), jij gaat een colleca tweakert krijgen en, maar je kunt wel wat missen ;)
Ik werk bij een baas :)
Ik heb het sommige mensen al gemeld, er gaan binnenkort nog ongeveer 20 oude servers uit. Ik heb zelfs hoop dat ik dan een paar complete kasten mee krijg. En natuurlijk is dat niet allemaal voor in de schuur.....Wordt vervolgd.

Btw, heb geen plaatje bij de hand maar hier staat de server in kwestie

Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs

Verwijderd

Als daar je leuter in komt............

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
kewl ding!

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

Verwijderd

Poes loopt langs de pc............ rrrrrzzzzzzzzzzzzz
Poes ziet de binnenkant van je case.
Poes zegt wellicht in die tussentijd nog 1x mmmaaaauuuuw !!!
Poes voelt zicht niet zo lekker meer.

En jij zit met een Unieke case die bloed sputtert ( ow en af en toe wat haren ) :)

Voordeel : Je hoeft je kat niet mer te kammen,eten geven, enz enz.

Toch een wijze les uitgehaald :?

Mischien DE ULTIEME KOELING ????

• Dweil

Dweil

Dual Xeon powered

Topicstarter
Betalingen zijn inmiddels alle twee binnen. Als het wat minder regent haast ik mij naar het postkantoor om de boel op de post te doen. Excuses voor onze twee winnaars, zij zitten al een tijdje ongeduldig te wachten op hun spullen, en staan te trappelen om aan de slag te gaan. Nog even geduld AUB, er wordt aan gewerkt.

Verwijderd

/me meldt zich ook maar weer eens.....
Wel leuke acties dit zo vind ik........

• Fire_Bird
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:53
wil je soms een windtunnel in je case maken ofzo?! met die 10inch fan?!
:7

Verwijderd

Die 10" ventilator moet 82 dollar kosten (x 3 = 240 piek).
Een 17" versie kost 60 dollar (180 piek).
Valt nog mee... ;)
Only USA

Wimmel: welke serverkasten bedoel je?
Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.net/5051.jpg
Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.net/5050.jpg
Doe mij maar een 19".
>:)

Ik heb wel eens een tv-programma gezien over een 'recycling-bedrijf' waar oude computers werden gesloopt. Dan zie je bloedmooie oerdegelijke kasten (ook 19") gestript worden, en in de crusher belanden.
snik!
:'(
Pagina: 1 2 Laatste