Ik heb via
Het apparaat zag er als nieuw uit toen ik de doos open maakte. Het blijkt, na wat zoeken via de Dell site, dat deze monitor nog steeds staat geregistreerd op de vorige eigenaar in Duitsland. Er is nog 2 jaar garantie voor dit model.
Meerdere keren met
Nu twijfel ik, een 2de hands zou ik ook geen recht hebben op garantie (althans meestal niet) dit apparaat is echter maar 1 jaar oud. Met Transfer of ownership via de Dell site kan je de servicetag doorgeven waarna je de details ziet. Als je het formulier invult die nodig is om van eigenaar te veranderen dan wordt er o.a. gevraagd naar de voornaam, achternaam etc. dat heb ik dus niet en ook
Ik vind het wel wonderlijk dat het nog vast zit aan de vorige eigenaar terwijl
Heb overal al gezocht ook via de Dell forums, het blijkt dat je niet alle gegevens hoeft in te vullen in de hoop dat de aanvraag wordt gehonoreerd en ik dus nog 2 jaar garantie heb, alleen bij vele gaat dit mis.
Ik weet nu niet wat ik moet doen.
Members only:
een Dell UltraSharp U4021QW Curved Monitor gekocht (via een dealer daar :
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Members only:
)
Inloggen
Het apparaat zag er als nieuw uit toen ik de doos open maakte. Het blijkt, na wat zoeken via de Dell site, dat deze monitor nog steeds staat geregistreerd op de vorige eigenaar in Duitsland. Er is nog 2 jaar garantie voor dit model.
Meerdere keren met
Members only:
contact gehad maar die kunnen mij alleen aanbieden dat ik het apparaat terug stuur of 1 jaar omruilgarantie geef : geld terug, maar deze heb ik voor iets minder dan € 800 gekocht en voor die prijs zal ik hem dan niet meer kunnen aanschaffen (als ik eenmaal ben gewend aan dit formaat, ik kom van 24 inc)
Inloggen
Nu twijfel ik, een 2de hands zou ik ook geen recht hebben op garantie (althans meestal niet) dit apparaat is echter maar 1 jaar oud. Met Transfer of ownership via de Dell site kan je de servicetag doorgeven waarna je de details ziet. Als je het formulier invult die nodig is om van eigenaar te veranderen dan wordt er o.a. gevraagd naar de voornaam, achternaam etc. dat heb ik dus niet en ook
Members only:
kan mij geen informatie verschaffen.
Inloggen
Ik vind het wel wonderlijk dat het nog vast zit aan de vorige eigenaar terwijl
Members only:
de verkoper is (soort van 2de eigenaar)
Inloggen
Heb overal al gezocht ook via de Dell forums, het blijkt dat je niet alle gegevens hoeft in te vullen in de hoop dat de aanvraag wordt gehonoreerd en ik dus nog 2 jaar garantie heb, alleen bij vele gaat dit mis.
Ik weet nu niet wat ik moet doen.
[Voor 1% gewijzigd door Perkouw op 05-05-2023 12:29]