Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getest
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-05 12:49
Dit topic is bedoeld voor vragen en om ervaringen met Microsoft 365 Copilot te delen.
Microsoft gaat generatieve AI verwerken in Microsoft 365-kantoortoepassingen.

Pagina Microsoft - Ontketen uw productiviteit met AI en Microsoft 365 Copilot

Microsoft gaat door GPT4 aangedreven AI verwerken in zijn Microsoft 365-applicaties. De apps kunnen door de AI gegenereerde e-mails, documenten, presentaties, en meer produceren.

Copilot in Microsoft 365-apps is momenteel alleen beschikbaar voor klanten in een zeer beperkte preview. De komende maanden moet de preview breder uitgerold worden en komen meer details beschikbaar, waaronder informatie over prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getest
Om maar meteen een eigen inbreng te geven: ik ben erg benieuwd naar deze ontwikkeling. Ik gebruik ChatGPT al veelvuldig (betaald account) en een integratie over diverse toepassingen heen lijkt mij erg handig. Wat ik nu vooral mis is de mogelijkheid om (sets van) bestanden als input te geven.

Op dit moment zijn er nog maar weinig mensen met toegang tot Copilot, maar dat zal hopelijk de komende periode toenemen. Wat zijn jullie verwachtingen? Hebben jullie nu al ideeën waar jullie het voor zouden willen gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 21:54
Ben heel erg benieuwd naar de capaciteit en betrouwbaarheid van de dienst! Het zal ongetwijfeld tijd gaan schelen als Microsoft 365 Copilot begeleidt bij het schrijven van documentatie en dergelijke.

Ik ben wel heel erg nieuwsgierig waar de grens ligt tussen 'assisteren' en 'overnemen'. Als je de lijn helemaal doortrekt dan spreekt AI straks tegen AI.

Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Microsoft 365 Copilot will be generally available for enterprise customers on Nov. 1, 2023, along with Microsoft 365 Chat, a new AI assistant that will completely transform the way you work.
https://blogs.microsoft.c...ur-everyday-ai-companion/

Weet iemand wat MS onder 'enterprise customers' verstaat ?
Op X roept de één dat een E5 of E3 licentie voldoende is en dat je losse licenties af kan nemen *O* , de ander roept dat je een 'enterprise agreement' moet hebben én minimaal 300 licenties af moet nemen :/ -O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mjelnir
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:55
TheRookie schreef op donderdag 2 november 2023 @ 13:47:
[...]

Op X roept de één dat een E5 of E3 licentie voldoende is en dat je losse licenties af kan nemen *O* , de ander roept dat je een 'enterprise agreement' moet hebben én minimaal 300 licenties af moet nemen :/ -O-
Vanuit mijn contacten is het beide :P Je moet minimaal e3 hebben en gelijk 300 licenties aftikken. Voor kleine bedrijven en onderwijsinstellingen valt het daarom al snel af. Ik probeer los te krijgen of er een EDU variant van de licensing komt maar daar laten ze weinig over los helaas.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:25

Roozzz

Plus ultra

TheRookie schreef op donderdag 2 november 2023 @ 13:47:
[...]

Gisteren tijdens een demo op locatie gaf men aan 300 licenties. Wij zijn Enterprise, dus dat is verder niet benoemd oid

Ik was eigenlijk aangenaam verrast van de functionaliteit en integratie. Hopelijk zijn die licenties snel rond en kunnen we er eens echt mee gaan spelen.

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:22

loewie1984

music addict! pizza monster!!

Ik ben vooral benieuwd naar waar de grens ligt tussen de info die CoPilot van je organisatie weet, en de verschillende afdelingen.

Lijkt me niet tof als HR zegt: "Ok vergelijk alle salarissen van medewerkers en vertel me waar de hiaten zitten" en John van inkoop vraagt: "Verdien ik wel genoeg t.o.v. mijn andere collega's".

Misschien een vergezocht voorbeeld, maar hoe gaat CoPilot info scheiden, want uiteindelijk wordt het een grote BI bak met info over je eigen bedrijf, en hoe meer je het systeem voedt hoe meer het zal 'weten'

discogs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

loewie1984 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 14:21:
Ik ben vooral benieuwd naar waar de grens ligt tussen de info die CoPilot van je organisatie weet, en de verschillende afdelingen.

Lijkt me niet tof als HR zegt: "Ok vergelijk alle salarissen van medewerkers en vertel me waar de hiaten zitten" en John van inkoop vraagt: "Verdien ik wel genoeg t.o.v. mijn andere collega's".

Misschien een vergezocht voorbeeld, maar hoe gaat CoPilot info scheiden, want uiteindelijk wordt het een grote BI bak met info over je eigen bedrijf, en hoe meer je het systeem voedt hoe meer het zal 'weten'
Plat gezegd, alle interne informatie waar jij toegang tot hebt kan je benaderen met prompts en wordt meegenomen. Dus als jij toegang tot de salarisinfo hebt, zou je dit kunnen doen. John van inkoop waarschijnlijk niet (of hij kan dat nu ook al terugvinden).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mjelnir
Klopt dat noemen ze "grounding" Copilot geef je enkel info over de documenten waar je al rechten op had. Best een gaaf principe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BertBertjes
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 16:24
Hier is ook het bijbehorende Microsoft artikel die uitlegt hoe er wordt omgegaan met de data:
https://learn.microsoft.c...otect-organizational-data

En volgens mij willen ze eerst op de Enterprise markt focussen (dus vandaar de 300 minimum). Maar volgens mij betekend dat dus ook, dat je minimaal 300 CoPilot licenties aan moet schaffen. En als ik hoor de wat de prijs per gebruiker per maand zou zijn, ben ik benieuwd hoeveel Enterprises daadwerkelijk deze functionaliteit aan gaan schaffen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BertBertjes
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 16:24
Ook ben ik benieuwd naar de toekomst, gaat straks mijn Outlook middels CoPilot, jouw E-mail beantwoorden, die ook weer geschreven is door CoPilot?

Of zal het zo'n vaart niet lopen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Mjelnir schreef op donderdag 2 november 2023 @ 14:13:
[...]

Vanuit mijn contacten is het beide :P Je moet minimaal e3 hebben en gelijk 300 licenties aftikken. Voor kleine bedrijven en onderwijsinstellingen valt het daarom al snel af. Ik probeer los te krijgen of er een EDU variant van de licensing komt maar daar laten ze weinig over los helaas.
:'(
Hopelijk komt er idd een EDU (of in ons geval Non-profit) licentie met lagere staffels !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mjelnir
BertBertjes schreef op donderdag 2 november 2023 @ 14:35:
Ook ben ik benieuwd naar de toekomst, gaat straks mijn Outlook middels CoPilot, jouw E-mail beantwoorden, die ook weer geschreven is door CoPilot?

Of zal het zo'n vaart niet lopen ;-)
Ik vermoed dat het wel deze kant op gaat. Ik denk dat na de opstart fase copilot breder beschikbaar komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

BertBertjes schreef op donderdag 2 november 2023 @ 14:31:
Hier is ook het bijbehorende Microsoft artikel die uitlegt hoe er wordt omgegaan met de data:
https://learn.microsoft.c...otect-organizational-data

En volgens mij willen ze eerst op de Enterprise markt focussen (dus vandaar de 300 minimum). Maar volgens mij betekend dat dus ook, dat je minimaal 300 CoPilot licenties aan moet schaffen. En als ik hoor de wat de prijs per gebruiker per maand zou zijn, ben ik benieuwd hoeveel Enterprises daadwerkelijk deze functionaliteit aan gaan schaffen?
Het hangt een beetje van de business af denk ik. In verhouding tot diverse andere softwarelicenties is dit peanuts. Bij ons zijn de licentiekosten terugverdiend als je 10 minuten hiermee bespaart per maand... Dat lijkt niet ondenkbaar :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MennoE
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:16
Kan Copilot nou straks in mijn SharePoint zien welke adviezen ik allemaal heb geschreven (als jurist), waarna ik hem bijvoorbeeld kan vragen daarvan een overzicht te geven?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mjelnir
MennoE schreef op donderdag 2 november 2023 @ 15:58:
Kan Copilot nou straks in mijn SharePoint zien welke adviezen ik allemaal heb geschreven (als jurist), waarna ik hem bijvoorbeeld kan vragen daarvan een overzicht te geven?
Ja :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Getest
Vrij vers van de pers https://techcommunity.mic...ly-available/ba-p/3969331

Jammer van het volgende:
Copilot is currently supported in the following languages: English (US, GB, AU, CA, IN)​​, Spanish (ES, MX)​​, Japanese​​, French (FR, CA)​​, German​​, Portuguese (BR)​​, Italian​​, and Chinese Simplified​​. We plan to support the following languages (in alphabetical order) over the first half of 2024: Arabic​, Chinese Traditional​, Czech​, Danish​, Dutch​, Finnish​, Hebrew​, Hungarian, ​Korean​, Norwegian​, Polish​, Portuguese (PT)​, Russian​, Swedish​, Thai​, Turkish​, Ukrainian​.
Hopelijk komt Copilot ook voor Business Standard beschikbaar op dezelfde termijn als de ondersteuning voor Nederlands.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MennoE
Oh manman, dat gaat mijn werk zoveel makkelijker en leuker maken. Of ik over vijf jaar nog wel werk heb is dan een tweede 😬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getest
Copilot komt ook naar Business Standard en Business Premium voor $ 30 per gebruiker per maand: https://blogs.microsoft.c...soft-365-copilot-pricing/
Today at Microsoft Inspire, we’re excited to unveil the next steps in our journey: First, we’re significantly expanding Bing to reach new audiences with Bing Chat Enterprise, delivering AI-powered chat for work, and rolling out today in Preview – which means that more than 160 million people already have access. Second, to help commercial customers plan, we’re sharing that Microsoft 365 Copilot will be priced at $30 per user, per month for Microsoft 365 E3, E5, Business Standard and Business Premium customers, when broadly available; we’ll share more on timing in the coming months.
Er staat alleen niet dat het tegelijk met E3 en E5 klanten komt en zoals eerder gezegd is Copilot nog niet beschikbaar in het Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getest
MennoE schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 12:53:
[...]

Oh manman, dat gaat mijn werk zoveel makkelijker en leuker maken. Of ik over vijf jaar nog wel werk heb is dan een tweede 😬
Ja het gaat een grote impact hebben voor heel veel beroepen, ook voor beleidsmedewerkers die heel veel stukken moeten lezen en schrijven heeft Copilot de potentie om een grote impact te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:37

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

MennoE schreef op donderdag 2 november 2023 @ 15:58:
Je kunt je beter afvragen of jouw adviezen dan als leermateriaal voor Copilot gebruikt gaan worden en andere gebruikers op basis hiervan een advies kunnen laten genereren ;)

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Getest
Falcon schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 18:38:
[...]

Je kunt je beter afvragen of jouw adviezen dan als leermateriaal voor Copilot gebruikt gaan worden en andere gebruikers op basis hiervan een advies kunnen laten genereren ;)
Het idee van Copilot in Microsoft 365 is juist dat je een ‘eigen’ instance van ChatGPT hebt draaien, over allerlei Microsoft producten heen. Dus je kunt ‘jouw’ ChatGPT met jouw data trainen, maar dat gaat niet naar een centraal iets zoals dat het nu met ChatGPT wel doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:56
Ik ben benieuwd vanaf wanneer het beschikbaar wordt voor consumenten. Ondanks dat ik er sterk in geloof dat dit veel werk kan veranderen zullen grote bedrijven vaak toch niet zo snel upgraden. Ik zou zelf wel mijn privé laptop hiervoor gebruiken! Betaal nu zelf ook voor chatgpt omwille van efficiëntie en gebruik het toch redelijk veel. Een persoonlijke assistent die mijn planning kan doen, opvolgen van taken, emails schrijft, helpt bij het maken van presentaties..... ik heb geen problemen met een BYOD ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Getest
Zorg schreef op zondag 5 november 2023 @ 09:55:
Ik ben benieuwd vanaf wanneer het beschikbaar wordt voor consumenten. Ondanks dat ik er sterk in geloof dat dit veel werk kan veranderen zullen grote bedrijven vaak toch niet zo snel upgraden. Ik zou zelf wel mijn privé laptop hiervoor gebruiken! Betaal nu zelf ook voor chatgpt omwille van efficiëntie en gebruik het toch redelijk veel. Een persoonlijke assistent die mijn planning kan doen, opvolgen van taken, emails schrijft, helpt bij het maken van presentaties..... ik heb geen problemen met een BYOD ;)
Ik heb zelf een Microsoft 365 Business Standard abonnement afgesloten voor een kleine € 15 per maand. Ik denk dat je daarmee als consument het snelst tot Copilot kunt krijgen. Ik ben zelf consument maar heb een eigen domein dus gebruik nu ook Exchange voor mijn mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MennoE
CoPilot 365 is op 1 november uitgekomen, maar ik vind nergens een filmpje of informatie met ervaringen. Ik had wel verwacht dat mensen massaal zouden laten zien hoe het werkt en wat je ermee kan. Jullie enig idee waarom er zo weinig informatie over verschijnt?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:40
MennoE schreef op woensdag 8 november 2023 @ 21:27:
CoPilot 365 is op 1 november uitgekomen, maar ik vind nergens een filmpje of informatie met ervaringen. Ik had wel verwacht dat mensen massaal zouden laten zien hoe het werkt en wat je ermee kan. Jullie enig idee waarom er zo weinig informatie over verschijnt?
Het is vooral een microsoft hype, ik heb nog geen enkele klant gezien bij ons die vraagt om het aan te zetten / te configureren.

Wat ik van onze data security boys hoorde is dat er eigenlijk wel wat data security policy’s op mogen voordat je het aan slingert.

Data, Privacy, and Security for Microsoft 365 Copilot
https://learn.microsoft.c...cy?source=recommendations

[ Voor 11% gewijzigd door HKLM_ op 08-11-2023 21:43 ]

Cloud ☁️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mjelnir
Ik heb laatst een live demo gehad, Op dit moment is de versie die uit is nog erg beperkt qua mogelijkheden. Ook hebben veel bedrijven het nog niet draaien. Partners krijgen verder nog maar erg weinig licenties om mee te testen.

Een paar observatie:
- Grounding werkt nog niet
- Copilot enkel in het Engels
- De verschillende copilots werken nog niet echt goed samen over verschillende aps
- Externe documenten inladen in copilot is ook nog niet mogelijk

- Transcriben met copilot en meeting observaties werken op een paar vertaal foutjes echt al goed
- Een Powerpoint of Word document maken met Copilot is kinderspel.

Al met al lijkt het redelijk snel gereleased te zijn en komen de echte parels er nog aan. Het is net als met de early release van ChatGPT het werkt net niet helemaal zoals het hoort. Zodra dat echter op de rails is zie ik wel veel voordeel voor je dagelijkse workflow.

In de tussentijd kan je veel van de mogelijkheden die je nu met Copilot kan ook al uitvoeren met Bing Chat Enterprise.

[ Voor 14% gewijzigd door Mjelnir op 09-11-2023 08:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:37

TheVMaster

Moderator WOS
HKLM_ schreef op woensdag 8 november 2023 @ 21:42:
[...]

Het is vooral een microsoft hype, ik heb nog geen enkele klant gezien bij ons die vraagt om het aan te zetten / te configureren.

Wat ik van onze data security boys hoorde is dat er eigenlijk wel wat data security policy’s op mogen voordat je het aan slingert.

Data, Privacy, and Security for Microsoft 365 Copilot
https://learn.microsoft.c...cy?source=recommendations
Ik hoor toch al best wel veel klanten die er 'iets' mee willen gaan doen. Maar wat je zegt klopt wel, je moet wel zorgen dat je data governance goed op orde is :-) Maar goed, dat zou het natuurlijk ook zonder Copilot wel moeten zijn (al zul je vaak zien dat mensen toch vaak toegang hebben tot data waar ze eigenlijk geen toegang toe zouden moeten hebben).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Mjelnir schreef op donderdag 9 november 2023 @ 08:32:
Ik heb laatst een live demo gehad, Op dit moment is de versie die uit is nog erg beperkt qua mogelijkheden. Ook hebben veel bedrijven het nog niet draaien. Partners krijgen verder nog maar erg weinig licenties om mee te testen.

Een paar observatie:
- Grounding werkt nog niet
- Copilot enkel in het Engels
- De verschillende copilots werken nog niet echt goed samen over verschillende aps
- Externe documenten inladen in copilot is ook nog niet mogelijk

- Transcriben met copilot en meeting observaties werken op een paar vertaal foutjes echt al goed
- Een Powerpoint of Word document maken met Copilot is kinderspel.

Al met al lijkt het redelijk snel gereleased te zijn en komen de echte parels er nog aan. Het is net als met de early release van ChatGPT het werkt net niet helemaal zoals het hoort. Zodra dat echter op de rails is zie ik wel veel voordeel voor je dagelijkse workflow.

In de tussentijd kan je veel van de mogelijkheden die je nu met Copilot kan ook al uitvoeren met Bing Chat Enterprise.
Het transcriben van meetings (en het samenvatten van meetings) werkt inderdaad al erg goed. Ook het interacteren met de Copilot bot in Teams doet redelijk wat het moet doen. Al ben ik het wel met je eens dat nog niet alles (goed) werkt. Al snapt hij heel goed wat ik bedoel als ik vraag 'welk document heeft Piet eerder deze week met mij gedeeld' en geeft me dan keurig een linkje naar dat betreffende document. Of als je hem vraagt welke meetings je de komende weken allemaal met bepaalde personen hebt gepland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:56
Ik merkte vandaag dat copilot in edge op Windows 10 al beschikbaar is! Verder niks getest behalve wat extra uitleg gevraagd en werkte goed op de specifieke contact. Verder niks geprobeerd dan alleen een kleine extra uitleg over de site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
TheVMaster schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 13:03:
[...]

Het transcriben van meetings (en het samenvatten van meetings) werkt inderdaad al erg goed. Ook het interacteren met de Copilot bot in Teams doet redelijk wat het moet doen. Al ben ik het wel met je eens dat nog niet alles (goed) werkt. Al snapt hij heel goed wat ik bedoel als ik vraag 'welk document heeft Piet eerder deze week met mij gedeeld' en geeft me dan keurig een linkje naar dat betreffende document. Of als je hem vraagt welke meetings je de komende weken allemaal met bepaalde personen hebt gepland.
Heb jij copilot in Teams Phone System al eens geprobeerd?

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
HKLM_ schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 15:57:
[...]

Heb jij copilot in Teams Phone System al eens geprobeerd?
Teams Phone System? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
Je weet wel wat Teams Phone is toch :P
En dan copilot tijdens een telefoon gesprek.

YouTube: Microsoft 365 Copilot in Teams Phone

[ Voor 7% gewijzigd door HKLM_ op 10-11-2023 16:00 ]

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Geen idee :9

Maar dit is toch niet iets bijzonders? Als je al Copilot in Teams hebt zitten, dan werkt dat toch automatisch ok in 'Teams Phone'. Wat gewoon eh, Teams is..?

[ Voor 21% gewijzigd door TheVMaster op 10-11-2023 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
Tijd dat je een on-prem telefoon centrale gaat migreren dus :+

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
HKLM_ schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 16:02:
[...]

Tijd dat je een on-prem telefoon centrale gaat migreren dus :+
Eh, wij hebben al jaren geen on-prem telefooncentrale meer. Alles zit in Teams, al jaaaaaren. Als je mij op het vaste nummer belt, dan gaat Teams over. Maar goed, niemand gebruikt dat, iedereen belt gewoon native via Teams. :+

[ Voor 19% gewijzigd door TheVMaster op 10-11-2023 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
TheVMaster schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 16:00:
[...]

Geen idee :9

Maar dit is toch niet iets bijzonders? Als je al Copilot in Teams hebt zitten, dan werkt dat toch automatisch ok in 'Teams Phone'. Wat gewoon eh, Teams is..?
Naja ergens wel natuurlijk maar dat is binnen teams of teams 2 teams. Dit doet het ook als ik met mijn 085 nummer (bijvoorbeeld) naar een 023 nummer (bijvoorbeeld) bel via Direct Route wat ook nog eens via een trunk van KPN loopt bijvoorbeeld.

[ Voor 5% gewijzigd door HKLM_ op 10-11-2023 16:05 ]

Cloud ☁️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HKLM_
TheVMaster schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 16:02:
[...]

Eh, wij hebben al jaren geen on-prem telefooncentrale meer. Alles zit in Teams, al jaaaaaren. Als je mij op het vaste nummer belt, dan gaat Teams over. Maar goed, niemand gebruikt dat, iedereen belt gewoon native via Teams. :+
Ja zou wat zijn zeg, waar jij zit en dan nog een avaya ofzo :+ Ik bel zelf ook al een 5 jaar ofzo met SFB/Teams maar de on-prem phone system is er nog best veel hoor.

Cloud ☁️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Getest
Microsoft brengt dienst uit voor aanpassen Copilot in Microsoft 365:
https://tweakers.net/nieu...lot-in-microsoft-365.html

Announcing Microsoft Copilot Studio: Customize Copilot for Microsoft 365 and build your own standalone copilots:
https://www.microsoft.com...-own-standalone-copilots/

[ Voor 23% gewijzigd door Getest op 16-11-2023 07:05 ]

• Mjelnir
Nice! Ik zie wel mogelijkheden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iconlast
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-05 15:45
Ben wel benieuwd hoe copilot aangepast kan eisen op AVG/ wetten en dergelijken of dat het door een admin door bepaalde instellingen aangepast kan worden. Wel insteressant om uit te proberen in mijn 365 test omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skywalker27
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20:13
Heeft iemand hier al M365 chat (Copilot enterprise) beschikbaar? Hier nog wel wat frustratie omdat NL nog niet beschikbaar is laat nou net het vertalen het interessantst wezen.

[ Voor 46% gewijzigd door Skywalker27 op 20-12-2023 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
Skywalker27 schreef op woensdag 20 december 2023 @ 13:24:
Heeft iemand hier al M365 chat (Copilot enterprise) beschikbaar?
Ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mjelnir
Ook beschikbaar per 1 Januari voor EDU. Inmiddels al een paar live demo's gehad van partners en het ziet er wel dik uit moe ik zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skywalker27
Het summarizen van mail is echt super zolang het maar geen Nederlands is ggrrrrr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
Skywalker27 schreef op woensdag 20 december 2023 @ 13:26:
Het summarizen van mail is echt super zolang het maar geen Nederlands is ggrrrrr.
Nee precies, volgens mij is het (officieel) alleen voor Engelse input. Als ik in het Nederlands het e.e.a. vraag dan komt daar brakke tekst uit. ChatGPT is daar vooralsnog beter in voor mijn gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skywalker27
De M365 chat is wel in NL maar zodra het op interactie met office komt niet. ben eigenlijk opzoek naar een roadmap wanneer ze het e.a. gaan ondersteunen want als het zo blijft dan sterft het in een stille dood ben ik bang althans in europa.

[ Voor 22% gewijzigd door Skywalker27 op 20-12-2023 13:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mjelnir
Skywalker27 schreef op woensdag 20 december 2023 @ 13:30:
De M365 chat is wel in NL maar zodra het op interactie met office komt niet. ben eigenlijk opzoek naar een roadmap wanneer ze het e.a. gaan ondersteunen.
Mij is laatst verteld "ergens" Q1 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Heeft iemand hier al M365 chat (Copilot enterprise) beschikbaar? Hier nog wel wat frustratie omdat NL nog niet beschikbaar is laat nou net het vertalen het interessantst wezen.
Ja, al een tijdje :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Getest
Weer wat meer info over de geplande beschikbaarheid: https://tweakers.net/nieu...-20-dollar-per-maand.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mjelnir
een geen 300 minimum licentie afname meer! Dat vind ik eigenlijke de grootste klapper uit het artikel. Wij gaan aan een kleinschalige test beginnen iig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ad-
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-03 11:34

Ad-

Ja.

Het kan me niet schelen dat ik een lemming ben.... ik -- ga -- niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skywalker27
Mjelnir schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 08:32:
een geen 300 minimum licentie afname meer! Dat vind ik eigenlijke de grootste klapper uit het artikel. Wij gaan aan een kleinschalige test beginnen iig.
Dat is maar net hoe MS de regels zelf interpreteert want wij hebben nog maar 70 licenties actief maar zo hopen ze er bij ons honderduizenden te kunnen slijten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan S
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-06 06:44
Beste forumleden,

Sinds vier dagen heb ik drie licenties voor Copilot in gebruik genomen. Ik loop echter tegen enkele problemen aan, waarvan ik me afvraag of ze te wijten zijn aan de manier van implementeren:

Taalherkenning: Copilot lijkt enkel Engelstalige prompts te accepteren. Wanneer ik Nederlandse prompts gebruik, krijg ik geen reactie. Is er al een manier om Copilot ook Nederlands te laten herkennen?

Desktop Applicaties: Ik ben op zoek naar de invoegtoepassingen voor de desktopapplicaties van Copilot, maar deze lijken niet direct vindbaar. Heeft iemand hier ervaring mee of tips over waar ik deze kan vinden? Edit: In een office applicatie de licentie opnieuw inlezen verhelpt dit. Copilot werkt daarna nog niet want installatie zit niet in het Current channel en dat is nodig voor copilot

Gebruik in Microsoft Teams: Tijdens een meeting in Teams lukt het niet om Copilot te starten, aangezien er gemeld wordt dat de transcriptiefunctie niet actief zou zijn. Echter, deze functie is wel degelijk ingeschakeld in de Teams Admin-instellingen. Heeft iemand anders dit probleem ook ondervonden en hoe is dit opgelost?

Alle hulp of tips zijn welkom, aangezien deze punten mijn ervaring met Copilot momenteel belemmeren.

[ Voor 7% gewijzigd door Daan S op 23-01-2024 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan S
Copilot for office365 werkend gekregen en nu blijkt dat Nederlands niet ondersteund wordt.
Dat maakt dat copilot nutteloos is binnen ons bedrijf.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dAZHR2l4oqBQU_jAe7Ir0UxwS9I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7kJZwvKL8ur9GRFtEkP4CuuH.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mjelnir
Dit is breed uitgemeten op alle nieuwskanalen. NL ondersteuning komt ergens Q1. Voor nu dus in het Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Daan S schreef op maandag 22 januari 2024 @ 16:15:

Gebruik in Microsoft Teams: Tijdens een meeting in Teams lukt het niet om Copilot te starten, aangezien er gemeld wordt dat de transcriptiefunctie niet actief zou zijn. Echter, deze functie is wel degelijk ingeschakeld in de Teams Admin-instellingen. Heeft iemand anders dit probleem ook ondervonden en hoe is dit opgelost?
Tenzij je in de teams admin ingesteld hebt dat transcriptie standaard voor elke meeting aan staat zul je dit per meeting aan moeten zetten; kan tijdens de meeting, maar ook vooraf al via de meeting opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Mjelnir schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 11:42:
Dit is breed uitgemeten op alle nieuwskanalen. NL ondersteuning komt ergens Q1. Voor nu dus in het Engels.
Heb je hier een bron van? Ik heb wel begrepen dat NL gaat komen, maar heb nergens een termijn kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getest
Getest schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 11:48:
Vrij vers van de pers https://techcommunity.mic...ly-available/ba-p/3969331

Jammer van het volgende:
Copilot is currently supported in the following languages: English (US, GB, AU, CA, IN)​​, Spanish (ES, MX)​​, Japanese​​, French (FR, CA)​​, German​​, Portuguese (BR)​​, Italian​​, and Chinese Simplified​​. We plan to support the following languages (in alphabetical order) over the first half of 2024: Arabic​, Chinese Traditional​, Czech​, Danish​, Dutch​, Finnish​, Hebrew​, Hungarian, ​Korean​, Norwegian​, Polish​, Portuguese (PT)​, Russian​, Swedish​, Thai​, Turkish​, Ukrainian​.
Misschien dat er nu ergens een specifieker tijdspad te vinden is, zou mooi zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Wij zijn sinds september vorig jaar ook bezig met een Copilot PoC. Eerst via hun Early Access Program en sinds GA via een standaard licentie.

Op dit moment hebben een kleine 1000 collega's toegang en die zijn met name bezig zinvolle use cases op papier te zetten en feedback aan MS te geven over wat wel goed werkt en wat niet. Bij ons is het ook extra uitdagend omdat we een mix van verschillende platformen hebben (Win11, macOS, iOS en Android) waar Copilot functionaliteit in meer of mindere mate aanwezig is.

Onze Mac gebruikers wachten nog altijd op OneNote ondersteuning en Microsoft heeft enkel gezegd dat het komt maar niet wanneer. Hun roadmap laat wel wat dingen zien die geplanned zijn maar het lijkt verre van compleet op dit moment: https://www.microsoft.com...%20development%2CLaunched

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Getest
Blijkbaar is de beschikbaarheid stilletjes opgeschaald?
https://learn.microsoft.c...soft-365-copilot-overview
Beschikbaarheid
Copilot voor Microsoft 365 is beschikbaar als een uitbreidingsplan met een van de volgende licentievereisten:
Microsoft 365 E5
Microsoft 365 E3
Office 365 E3
Office 365 E5
Microsoft 365 A5 voor onderwijsmedewerkers
Microsoft 365 A3 voor faculteiten
Office 365 A5 voor faculteiten
Office 365 A3 voor faculteiten
Microsoft 365 Business Standard
Microsoft 365 Business Premium
U kunt de installatiehandleiding voor Microsoft Copilot voor Microsoft 365 in de Microsoft 365-beheercentrum gebruiken om de vereiste licenties toe te wijzen aan gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
Nu de prijs nog naar beneden en dan wordt het pas echt interessant. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:44
Ik ben ook een beetje aan het spelen met Copilot studio, ik heb hem wat van onze documentatie gevoed en dat werkt eigenlijk best cool! :)

In de testomgeving van Copilot studio werkt het naar wens, maar ik heb hem ook gepubliseerd naar Teams, maar het enige wat hij daar antwoord is:

Escalatie naar een live agent is momenteel niet geconfigureerd voor deze bot, maar dit is de plaats waar de bot informatie kan geven over hoe u op een andere manier contact met iemand kunt opnemen.
Kan ik u nog ergens anders mee helpen?

Zie ik nu iets over het hoofd of? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos020
  • Laatst online: 11-03 09:00
Hoi, ik probeer abonnement voor Co-pilot af te sluiten (met prive licentie Microsoft 365) via https://www.microsoft.com/en-us/store/b/copilotpro

Maar ik moet adres enkel in VS opgeven, hij accepteert mijn NL adres niet. Ik heb geen adres in VS.

Doe ik iet verkeerd? Is er een andere link voor Europa/NL?\

Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
jos020 schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 12:11:
Hoi, ik probeer abonnement voor Co-pilot af te sluiten (met prive licentie Microsoft 365) via https://www.microsoft.com/en-us/store/b/copilotpro

Maar ik moet adres enkel in VS opgeven, hij accepteert mijn NL adres niet. Ik heb geen adres in VS.

Doe ik iet verkeerd? Is er een andere link voor Europa/NL?\

Thnx!
En welke licentie heb je dan op dit moment? Is die licentie wel voldoende om Copilot er op te activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos020
prive abonnement lmaar heb ook een proefabonnement op bedrijf. Dit probleem treedt bij beide op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:50

pistole

Frutter

Dit misschien?

https://learn.microsoft.c...foundation-model-availabl
... there is no ETA on the availability of the GPT 4 for West Europe...
Ligt ook erg aan hoe je het wilt gaan inzetten, denk ik.

Ik frut, dus ik epibreer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
jos020 schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 13:37:
prive abonnement lmaar heb ook een proefabonnement op bedrijf. Dit probleem treedt bij beide op.
Microsoft 365 Copilot is nog niet beschikbaar voor consumenten. Dus dat gaat sowieso niet lukken.

Het volgende stukje tekst heb ik van deze pagina onderaan bij 'veelgestelde vragen':
Om in aanmerking te komen, moeten ondernemingsklanten een licentie hebben voor Microsoft 365 E3, Microsoft 365 E5, Office 365 E3 of Office 365 E5.

Zakelijke klanten moeten een licentie hebben voor Microsoft 365 Business Standard of Business Premium om in aanmerking te komen.

Klanten in het onderwijs moeten een licentie hebben voor Microsoft 365 A3 of Microsoft 365 A5 voor onderwijsmedewerkers en contact opnemen met de Microsoft-verkoopmedewerker om aan te kopen.
Als je nu een abonnement op proef hebt dan kan het ook nog eens zijn dat je Copilot daarop niet mag activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos020
Hoe wil je het gebruiken: Wetenschappelijke artikelen en pdf files doorzoeken met name

Maar ook documenten die niet in openbaar in mogen doorzoeken.

Hoe hebben de anderen het aan de praat gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getest
jos020 schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 16:22:
Hoe wil je het gebruiken: Wetenschappelijke artikelen en pdf files doorzoeken met name

Je hebt er een zakelijk MS 365 account voor nodig, zoals Business Standard of Business Premium. Dan kan je het afsluiten via deze pagina https://www.microsoft.com...copilot-for-microsoft-365 en moet je het via de business admin account aan je MS365 toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
jos020 schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 16:22:

Niet, want ik zit met hetzelfde probleem. En zeker geen zin om voor Business Standard te betalen + Copilot zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos020
Maar ook als ik het vanuit mijn zakelijke (proef)abonnement probeert te betalen dan moet ik een adres in VS opgeven.

Ik zie trouwens niet in wat het verschil is tussen proefabonnement en gewone abonnement. Ze hebben nu al mijn creditcard gegevens.

Is er iemand hier die je die ervaring heeft met zelf aan de praat krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getest
jos020 schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 17:55:
Maar ook als ik het vanuit mijn zakelijke (proef)abonnement probeert te betalen dan moet ik een adres in VS opgeven.

Ik zie trouwens niet in wat het verschil is tussen proefabonnement en gewone abonnement. Ze hebben nu al mijn creditcard gegevens.

Is er iemand hier die je die ervaring heeft met zelf aan de praat krijgen?
Heb je deze link al geprobeerd? https://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=2255787
Ik hoef dan alleen maar in te loggen met mijn MS account waar mijn MS 365 business account op is afgesloten en dan staat mijn NL adres al overgenomen, hoef alleen nog maar op ‘bestelling plaatsen’ te drukken.

Staat op deze pagina als je wat naar bedenker scrollt: https://www.microsoft.com...oft-365-business-products

[ Voor 13% gewijzigd door Getest op 10-03-2024 07:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos020
Thnx, link werkt!

Wel een flink bedrag. In tegenstelling tot VS versie $20 is dit omgerekend 34 euro per maand (zie hieronder), plus de kosten voor Enterprise licentie. En ik kan niet overzien of het goed werkt.

Weet iemand of co-pilot binnenkort beschikbaar zal zijn in voor privé Microsoft 365?

Item(s):
1
Subtotal:
EUR 337.20
Estimated taxes: See invoice for final billing details.
EUR 70.81
Total:
EUR 408.01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan S
Copilot ondersteund nog geen Nederlands en in Excel is het niet beschikbaar en in Outlook desktop is het niet beschikbaar. Doorzoeken/indexeren van Outlook is slecht (What is the oldest mail in my inbox? -> ...October 25th, 2023).
ik zou nog even wachten met de aanschaf
jos020 schreef op zondag 10 maart 2024 @ 22:20:
Thnx, link werkt!

Wel een flink bedrag. In tegenstelling tot VS versie $20 is dit omgerekend 34 euro per maand (zie hieronder), plus de kosten voor Enterprise licentie. En ik kan niet overzien of het goed werkt.

Weet iemand of co-pilot binnenkort beschikbaar zal zijn in voor privé Microsoft 365?

Item(s):
1
Subtotal:
EUR 337.20
Estimated taxes: See invoice for final billing details.
EUR 70.81
Total:
EUR 408.01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
Weinig activiteit hier, is er iemand nog bezig met Copilot? Het is hier echt wachten op de Nederlandse taal, ik heb de vraag uitstaan bij Microsoft, ben benieuwd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhRiXoS
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-06 14:40

PhRiXoS

Þh®Iר§ / Φριξος

Nederlandse taal kan elk moment beschikbaar worden. Dan pas kan ik er echt mee aan de slag

Wel al samenvatting laten maken van teamstranscripties en taken laten benoemen. Grappige is dat de vergadering in het Nederlands was. Je kan dan wel in het Engels opdracht geven aan copilot

Dₒ yₒᵤ ₙₑᵥₑᵣ qᵤₑₛₜᵢₒₙ ₜₕₑ ₙₐₜᵤᵣₑ ₒf yₒᵤᵣ ᵣₑₐₗᵢₜy?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Van het M365 Admin Center:
Experience Copilot support for more languages

We are adding support for an additional 17 languages, further expanding access to Copilot worldwide. We will start rolling out Arabic, Chinese Traditional, Czech, Danish, Dutch, Finnish, Hebrew, Hungarian, Korean, Norwegian, Polish, Portuguese (Portugal), Russian, Swedish, Thai, Turkish and Ukrainian over March and April. Copilot is already supported in the following languages: English (US, GB, AU, CA, IN), Spanish (ES, MX), Japanese, French (FR, CA), German, Portuguese (BR), Italian, and Chinese Simplified. Check the public roadmap and message center to track roll out status.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeromaNoiS
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:47
kazuka schreef op woensdag 17 april 2024 @ 08:54:
Van het M365 Admin Center:

[...]
Betekent dit dat het inmiddels volledig in het Nederlands beschikbaar is? Iemand? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PhRiXoS

PhRiXoS

Þh®Iר§ / Φριξος

ZeromaNoiS schreef op donderdag 25 april 2024 @ 11:37:
[...]

Betekent dit dat het inmiddels volledig in het Nederlands beschikbaar is? Iemand? :)
Nog niet. Ik verwacht dat het nog een paar weken duurt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danielson
Op de vraag of hij Nederlands kan: "I’m sorry I can’t respond in that language yet, but I’m working on it. Here’s the list of languages I support."

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Subbie
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 13-06 16:25
PhRiXoS schreef op donderdag 25 april 2024 @ 11:42:
[...]

Gisteren een partner seminar gekregen voor co-pilot en Nederlands komt aankomende maandag (29-04) beschikbaar in het nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeromaNoiS
Subbie schreef op donderdag 25 april 2024 @ 11:45:
[...]

Gisteren een partner seminar gekregen voor co-pilot en Nederlands komt aankomende maandag (29-04) beschikbaar in het nederlands.
Bedankt, ben benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Getest
Subbie schreef op donderdag 25 april 2024 @ 11:45:
[...]

Dat zou zeker mooi zijn, fingers crossed!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HKLM_
PhRiXoS schreef op donderdag 25 april 2024 @ 11:42:
[...]

Ik heb 29 april gehoord in de wandelgangen :)

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeromaNoiS
HKLM_ schreef op donderdag 25 april 2024 @ 12:14:
[...]

Ik heb 29 april gehoord in de wandelgangen :)
Dat is nr 2 die de 29e noemt, en ik zie dat kpn ook weer een webinar geeft 1 mei met het thema, hoe maak je je klant ai ready, toeval?

Ik gebruik op dit moment al bijna dagelijks chatgpt, en dat heeft wel echt een meerwaarde in m’n werk.
Analyse op data, e-mails netjes maken, vertalingen, samenvattingen, agenda opstellen adhv documenten.

Ben dus zeer benieuwd wat copilot met de 365 integratie me nog meer gaat brengen. Ik hoop veel.
Ik ben echt gefascineerd door AI, dus zou het echt leuk vinden als ik hier ook met klanten mee aan de slag kan in de vorm van implementaties/trainingen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
ZeromaNoiS schreef op donderdag 25 april 2024 @ 18:20:
[...]

Dat is nr 2 die de 29e noemt, en ik zie dat kpn ook weer een webinar geeft 1 mei met het thema, hoe maak je je klant ai ready, toeval?

Ik gebruik op dit moment al bijna dagelijks chatgpt, en dat heeft wel echt een meerwaarde in m’n werk.
Analyse op data, e-mails netjes maken, vertalingen, samenvattingen, agenda opstellen adhv documenten.

Ben dus zeer benieuwd wat copilot met de 365 integratie me nog meer gaat brengen. Ik hoop veel.
Ik ben echt gefascineerd door AI, dus zou het echt leuk vinden als ik hier ook met klanten mee aan de slag kan in de vorm van implementaties/trainingen. :)
Hou er wel rekening mee dat er een kans je het de 29ste (maandag dus) niet direct kan gebruiken om 08:30. Ik vermoed eigenlijk dat het savonds pas gaat werken als ze in seattle wakker zijn. (Het het daar de 29ste is)

Cloud ☁️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HKLM_
Ik zie op linkedin de eerste filmpjes dat het in het nederlands beschikbaar is.

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12:36
Iemand er meer info over, ik zie eerste blogpost met de aankondiging maar nog nergens vanuit MS een bericht of dat het ook echt al werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Mijn Copilot functie in Outlook blijft vooralsnog greyed out als ik de system language op NL zet. Ik weet ook niet of het een app update vereist of dat het volledig service side uitgerold wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getest
HKLM_ schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 10:39:
Ik zie op linkedin de eerste filmpjes dat het in het nederlands beschikbaar is.
Heb je daar een bron van?
Ik hoor vooral geruchten dat we vandaag (einde dag ivm tijdsverschil) bericht krijgen dat het in het Nederlands beschikbaar is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HKLM_
Getest schreef op maandag 29 april 2024 @ 13:20:
[...]

Heb je daar een bron van?
Ik hoor vooral geruchten dat we vandaag (einde dag ivm tijdsverschil) bericht krijgen dat het in het Nederlands beschikbaar is.
https://www.linkedin.com/...%3A7189899219413950464%29

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18:58
Hier is een andere bron vanuit Teams: https://www.linkedin.com/...-7189910748448399360-oiHW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18:58
Hier kom ik ook een eind

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VMOVvZ0i2w9Jr69iQ2f1-8gdv1g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dZiqIhlmOMbl40Fdl67v6CUT.png?f=fotoalbum_large

Maar veel verder dan dit kom ik nog niet, Word snapt nog niets van de vraag of er een samenvatting van een nederlands document gemaakt kan worden. Ook een nieuwe blanco document met een nieuwe vraag geeft nog de error dat de taal niet wordt ondersteund.

[ Voor 17% gewijzigd door Michel op 29-04-2024 14:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Hier nu ook bevestigd door Microsoft: https://techcommunity.mic...kish%2C%20and%20Ukrainian.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Laatst online: 11:09
Week geprobeerd te gebruiken maar weer verwijderd. Veel issues met Visual Studio 2022 die vastliep of complete files die "terug gedraaid" werden. Het kost veel moeite om er nuttige code uit te krijgen. Suggesties zijn fout of onvolledig.

Helaas, tot dusver alleen bruikbaar voor een programmeer taal die niet kent, en dan wil je het eigenlijk niet gebruiken omdat je eigenlijk niet goed weet of leert word je programmeerd. Hopelijk toekomstige versie's die betere code van een stagair kan schrijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PhRiXoS

PhRiXoS

Þh®Iר§ / Φριξος

Hier op mijn werk is de Nederlandse versie gearriveerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeromaNoiS
PhRiXoS schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 09:26:
Hier op mijn werk is de Nederlandse versie gearriveerd
Na alle berichten dat hij eindelijk Nederlands spreekt ook Copilot maar aangeschaft, maar helaas, mijn copilot spreekt nog geen Nederlands. :/

Nog even geduld dan maar.

[ Voor 4% gewijzigd door ZeromaNoiS op 30-04-2024 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhRiXoS

PhRiXoS

Þh®Iר§ / Φριξος

Waar gaan jullie het voor gebruiken?

Notulen maken van een teamsoverleg vind ik echt super. En ook de besproken acties en eventueel de verschillende standpunten uit een laten zetten.

Daarnaast gebruik ik ook best veel de mogelijkheid om je voor te bereiden op een bepaalde vergadering (Help me bij het voorbereiden op / )

Nu het in het Nederlands kan zal het nog meer info kunnen ophoesten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renecl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:36
PhRiXoS schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 16:25:
Waar gaan jullie het voor gebruiken?

Notulen maken van een teamsoverleg vind ik echt super. En ook de besproken acties en eventueel de verschillende standpunten uit een laten zetten.

Daarnaast gebruik ik ook best veel de mogelijkheid om je voor te bereiden op een bepaalde vergadering (Help me bij het voorbereiden op / )

Nu het in het Nederlands kan zal het nog meer info kunnen ophoesten
Notulen maken zorgt er bij mij voor dat ik de informatie tot me neem, nu doet CoPilot dat en hoef ik alleen de uitwerking ervan te lezen. (in de hoop dat het ding niets mist)

De ontvangers naar wie ik de notulen stuur, gooien het ook weer door CoPilot om het nog beknopter te krijgen.

Welke informatie is nu weggelaten? ;-)
Pagina: 1 2 Laatste