Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter

OnePlus Pad

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0UoM8PgTaX1U715PXw42U523Z9o=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JT87IiZrOBK4lr9nnfSAwMCL.png?f=fotoalbum_large

Inleiding

Er was nog geen topic voor deze tablet, en er lijkt uberhaubt weinig aandacht voor te zijn. Op de Frontpage zijn alleen de eerdere geruchten verschenen, en nieuws over de officiële aankondiging, noch de prijs/release, kon ik vinden. Toch denk ik dat deze tablet wel een eigen topic verdient, gezien de specs en het prijspunt. Vooral het 144Hz-scherm met 7:5-verhouding, dat het makkelijker maakt om in portrait-mode te werken, vind ik persoonlijk interessant. Verder levert OnePlus high-endspecs voor een relatief bescheiden prijs wat (ook volgens reviewers) doet denken aan het "oude" OnePlus. Het wordt interessant om deze te vergelijken met de Pixel-tablet, zodra die uit is.

Specificaties

Belangrijkste functies
7:5 144 Hz-scherm
Gegevens delen naar 5G (alleen met OnePlus-telefoons)
Standby-levensduur van 1 maand
67W SUPERVOOC opladen

Afmetingen
Hoogte: 258,03 mm
Breedte: 189,41 mm
Dikte: 6,54 mm
Gewicht: 552 g

Scherm
Maat: 11,61" (diagonaal gemeten van hoek tot hoek)
Type: LCD
Scherm-tot-bodyverhouding: 88.14%
Resolutie: 2800 x 2000 pixels
Vernieuwingsfrequentie: 30/60/90/120/144 Hz
Touch-samplingsfrequentie: 120 Hz/144 Hz
PPI: 296
Contrast: 1400:1
Helderheid: 500 nits (normaal)
Delta E: <2

Prestatie
8GB LPDDR5
128 GB UFS 3.1
CPU: MediaTek Dimensity 9000
GPU: ARM G710 MC10

Opladen
Batterij: 9510 mAh/36,99 Wh (normaal)
67W SUPERVOOC

Besturingssysteem
OxygenOS 13.1 (op basis van Android 13.1)

Camera achter
Megapixels: 13
Video: 720p 30 fps, 1080p 30 fps, 4K 30 fps
Ondersteuning voor videozoomen: Ja
Ondersteuning van EIS-stabilisatie: Ja

Frontcamera
Megapixels: 8
Video: 720p 30 fps, 1080p 30 fps
Ondersteuning voor videozoomen: Nee
Ondersteuning van EIS-stabilisatie: Ja

Connectiviteit
Wi-Fi 6 (802.11ax), Wi-Fi 5 (802.11ac), 802.11a/b/g/n/
WLAN 2.4G/WLAN 5.1G/WLAN 5.8G
Bluetooth V5.3, BLE, ondersteunt TWS-apparaten

Audio
SBC, AAC, aptx, aptX HD, LDAC

Poorten
USB Type-C
Geen 3,5mm

Ontgrendelingsmethode
Gezichtsontgrendeling
Geen fingerprint sensor

Sensors
Geomagnetische sensor
Lichtsensor
Versnellingssensor
Zwaartekrachtsensor
Gyroscoop
Kleurtemperatuursensor
Hall-sensor

In de doos
OnePlus Pad
Type-C-kabel
Snelstartgids
Veiligheidsinformatie en garantiekaart

Reviews

The Verge
Engadget
Pocket-lint
TechAdvisor
Android Police
XDA Developers
Hardware Info

Prijzen

Vooralsnog staat de OnePlus Pad niet in de Pricewatch. Update 02-mei-23: nu staat hij er wel in: uitvoering: OnePlus Pad Groen
Bij OnePlus zelf is de Pad te koop voor 499 euro. Leveringen starten 8 mei.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-5uUSpZxFQfAhatBzxO4zHI3-MI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/51wwuGyFwvS9LgRIEqtMNbT4.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Hij staat nu ook in de Pricewatch :)

uitvoering: OnePlus Pad Groen

Bij een pre-order tot 18 mei krijg je nu gratis de hoes erbij. Dat overweeg ik nog te doen.

[ Voor 24% gewijzigd door RoD op 02-05-2023 12:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Too5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-04 23:10
Ik overweeg ook om deze tablet te kopen, maar er is echt bijzonder weinig (niets) over te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Too5 schreef op zondag 14 mei 2023 @ 17:12:
Ik overweeg ook om deze tablet te kopen, maar er is echt bijzonder weinig (niets) over te vinden.
Er zijn wel behoorlijk wat reviews te vinden (zie ook topicstart), maar veel interesse lijkt er niet te zijn.

Ik wachtte nog even tot de aankondiging van de Pixel Tablet, maar aangezien die tegenvalt, staat de Pad bij mij op nummer 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Als het goed is komt de Pad de 19e binnen, zat ook te wachten op de release van de Pixel en die viel idd tegen.
Na een hele tijd hopen dat er een premium kleine Android tablet uit zou komen toch maar gezwicht voor de groter=beter movement. De aspect ratio van de OnePlus zou moeten helpen bij de overgang van de Huawei MediaPad 8,4" :⁠-⁠)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Too5
RoD schreef op zondag 14 mei 2023 @ 17:30:
[...]

Er zijn wel behoorlijk wat reviews te vinden (zie ook topicstart), maar veel interesse lijkt er niet te zijn.
Naar mijn idee beschrijven ze allemaal wel min of meer hetzelfde; de specs en benchmarks die je overal kan vinden.
Ik snap dat er nog geen gebruikersreviews door 'gewone' consumenten als ik er niet zijn voordat ie uitkomt. Ik ga eens op YouTube naar vergelijkingsfilmpjes zoeken. Dat geeft voor een gebruiker als ik een beter beeld.

Edit: besteld. Is het niks, mag die weer terug.

[ Voor 4% gewijzigd door Too5 op 14-05-2023 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Het enige dat mij nog een beetje tegenhoudt om hem te bestellen is de schermverhouding bij video's. Ik heb filmpjes van de Pad gekeken en er zijn behoorlijke zwarte balken, logischerwijs. Ik ben er nog niet over uit of ik dit echt bezwaarlijk vind.

[ Voor 4% gewijzigd door RoD op 14-05-2023 18:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
RoD schreef op zondag 14 mei 2023 @ 18:48:
Het enige dat mij nog een beetje tegenhoudt om hem te bestellen is de schermverhouding bij video's. Ik heb filmpjes van de Pad gekeken en er zijn behoorlijke zwarte balken, logischerwijs. Ik ben er nog niet over uit of ik dit echt bezwaarlijk vind.
De schermverhouding is voor mij in ieder geval wel een reden om deze tablet over te slaan. Daarnaast heb ik ook geen OnePlus telefoon, en nog een apparaat die een eigen oplader nodig heeft hoef ik niet. En de MediaTek processor maakt dat de kans op custom roms ook klein is (dus na het einde van de officiele support is het ook echt voorbij).

Ik hoop wel dat de OnePlus Pad succesvol genoeg wordt om een vervolg te krijgen. Wat meer concurrentie op de Android tablet markt zou fijn zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Ik heb hem toch maar besteld. Nog wat Youtube-video's gekeken, en ik vind de zwarte balken toch meevallen. Ben benieuwd hoe het in het echt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurvreter63
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 00:29
Ik heb de OnePlus pad binnen.
Echter ik kan het internet middels blauwe tand niet delen vanaf mijn OnePlus 10 pro telefoon.

Iemand enig idee?

Hikvision gebruiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-05 22:18
vuurvreter63 schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 12:06:
Ik heb de OnePlus pad binnen.
Echter ik kan het internet middels blauwe tand niet delen vanaf mijn OnePlus 10 pro telefoon.

Iemand enig idee?
Internet delen gaat ook niet via Bluetooth, want Bluetooth is niet echt bedoeld voor data-overdracht.

Als je internet vanaf je smartphone wilt delen met je tablet, dan zal je een wifi hotspot van je telefoon moeten maken en dan via je tablet verbinding maken met die wifi hotspot.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Hahn schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 12:10:
[...]

Internet delen gaat ook niet via Bluetooth, want Bluetooth is niet echt bedoeld voor data-overdracht.

Als je internet vanaf je smartphone wilt delen met je tablet, dan zal je een wifi hotspot van je telefoon moeten maken en dan via je tablet verbinding maken met die wifi hotspot.
Ik denk dat hier op wordt gedoeld:
Unfortunately, some of the most exciting aspects of the OnePlus Pad aren't ready yet: the connectivity and sharing features with OnePlus phones. OnePlus designed the Pad to work seamlessly with its phones in much the same way the iPad does with the iPhone. Bottom line, it's not ready. We mean that literally: We couldn't test it because the feature isn't available. These to-come features only work on OnePlus phones running OxygenOS 13.1, which hasn't been pushed to our OnePlus 11 5G as of this writing.
https://www.pcmag.com/reviews/oneplus-pad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurvreter63
Hahn schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 12:10:
[...]

Ja dat is wel mogelijk, er is zelfs een knop "internet delen" onder de blauwe tand.
Het probleem is echter, dat ik die knop/schakelaar niet kan aan zetten.

Is het nu veelbelovende misleidende reclame over de mogelijkheden?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yYdAzvWeIw9QTOt4De_OMCKHFGY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QFtaLfvNrxixjIrAMclXnYWr.jpg?f=fotoalbum_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IHl2QFQPG3A0SdK27PXtTuMVhyY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/M0DKaFnTHTGfeedWifulmXh3.jpg?f=fotoalbum_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/goCn7UZslBWdpPyleNOHbj-9eCk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/J5YgFrHgi4pfbe41vOCeRfOg.jpg?f=fotoalbum_large

En volgens de specs, voldoen we aan alle voorwaarden

[ Voor 28% gewijzigd door vuurvreter63 op 18-05-2023 14:09 ]

Hikvision gebruiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
vuurvreter63 schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 13:55:
[...]

Ja dat is wel mogelijk, er is zelfs een knop "internet delen" onder de blauwe tand.

Is het nu veelbelovende misleidende reclame over de mogelijkheden?[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]

Ook het draaien op OxygenOS 13.1?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vuurvreter63
Ja ook het draaien van OxygenOS 13.1 op beide apparaten.

Hikvision gebruiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Ik heb hem nu ook binnen. Fijn ding. Handzaam, dun en strak vormgegeven. Ik moet zeggen dat ik die formfactor ook wel prettig vindt. Websites en dergelijke lezen prettig op deze manier.

De zwarte balken bij Netflix ed zijn even wennen, maar wel te doen. De zoom-functie om video's toch fullscreen te kijken werkt ook wel goed. Ja, je mist wat beeld, maar het is niet storend. Geluid is ook top.

Al met al tot nu toe best tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurvreter63
Kan jij hem wel verbinden met je (OnePlus) telefoon?

Ik ben er ook erg content mee.

Hikvision gebruiker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
vuurvreter63 schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 19:46:
Kan jij hem wel verbinden met je (OnePlus) telefoon?

Ik ben er ook erg content mee.
Ik heb geen OnePlus telefoon, dus ik kan het niet voor je testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Too5
Onepad gisteravond pas ontvangen, maar de hoes zat er niet bij. Staat nog op 'wordt bezorgd'. Hebben jullie 'm wel ontvangen?
Ben er erg blij mee. Stukken sneller dan m'n samsung en het net iets grotere scherm bevalt ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Too5 schreef op zondag 21 mei 2023 @ 10:41:
Onepad gisteravond pas ontvangen, maar de hoes zat er niet bij. Staat nog op 'wordt bezorgd'. Hebben jullie 'm wel ontvangen?
Ben er erg blij mee. Stukken sneller dan m'n samsung en het net iets grotere scherm bevalt ook goed.
Ja, hier zat ie er gewoon bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vuurvreter63
Ik had de Pad bij voorinschrijving besteld, en volgens de mail, zou ik een gratis oplader krijgen.
Maar die heb ik ook niet gehad, wel de styles.

Vooralsnog ben ik met de helpdesk van Oneplus bezig, om de functie "5G Cellular Data Sharing" werkzaam te krijgen.

De volgende stappen, heb ik geprobeerd, zonder resultaat

"I would advise you to contact your network carrier first to see if the issue is from their end.
In case the issue is not from their end, I would advise you to do the following steps: "

1. Swipe up.
2. Scroll to and select Settings.
3. Select Wi-Fi & network.
4. Select SIM & network.
5. Select Preferred network type.
6. Select your preferred option.

Or to reset all network settings by going into Settings--> System Settings--> Reset phone--> Reset Network Settings"

Wordt vervolgd.

[ Voor 6% gewijzigd door vuurvreter63 op 21-05-2023 12:04 ]

Hikvision gebruiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deamz0r
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-04 06:48
Ik heb bij Coolblue besteld en op de website stond dat je een hoes erbij zou krijgen. Pad is geleverd maar echter geen hoes. Coolblue wil nu de hoes niet leveren, wel een schamele 15 euro tegoed. Zijn er meer mensen die besteld hebben bij Coolblue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
deamz0r schreef op zondag 21 mei 2023 @ 14:54:
Ik heb bij Coolblue besteld en op de website stond dat je een hoes erbij zou krijgen. Pad is geleverd maar echter geen hoes. Coolblue wil nu de hoes niet leveren, wel een schamele 15 euro tegoed. Zijn er meer mensen die besteld hebben bij Coolblue?
Ja. En ik heb de hoes gewoon gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deamz0r
RoD schreef op zondag 21 mei 2023 @ 14:56:
[...]

Ja. En ik heb de hoes gewoon gekregen.
Dat maakt het helemaal bizar. Ik ben dit ook helemaal niet gewend van Coolblue. Misschien toch even informeren bij de rechtsbijstand of anders retour sturen dan kan ik iig nog een gratis adapter bij OnePlus claimen. Maar het zou Coolblue sieren als ze dit gewoon oplossen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vuurvreter63
Wat versta je onder "gratis adapter"?

Hikvision gebruiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deamz0r
vuurvreter63 schreef op zondag 21 mei 2023 @ 15:51:
Wat versta je onder "gratis adapter"?
Als je nu op de site van OnePlus besteld krijg je een gratis charger. Dat is dan allicht beter dan 15 euro Coolblue tegoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurvreter63
Oke, die zou ik ook krijgen, niet gehad dus 🙈

Hikvision gebruiker

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• deamz0r
Update: Coolblue heeft het alsnog netjes geregeld en als het goed is krijg ik de hoes volgende week.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McSteve
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:43
vuurvreter63 schreef op zondag 21 mei 2023 @ 16:58:
Oke, die zou ik ook krijgen, niet gehad dus 🙈
Ik heb de adapter al wel binnen, als goed is krijg je een korting/vouchercode waarmee je deze gratis kan bestellen (via OnePlus app kon ik die code genereren). Moest alleen wel de verzendkosten voor de adapter betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vuurvreter63
McSteve schreef op zondag 21 mei 2023 @ 19:44:
[...]

Ik heb de adapter al wel binnen, als goed is krijg je een korting/vouchercode waarmee je deze gratis kan bestellen (via OnePlus app kon ik die code genereren). Moest alleen wel de verzendkosten voor de adapter betalen.
Aha, daar zat hij dus verstopt :*)
Ik gebruik die app bijna nooit, tis dat je het hier benoemde, anders had ik hem nooit gehad.
Bedankt _/-\o_ heb hem besteld d:)b

Hikvision gebruiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step-han
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:17
Heb m besteld bij Coolblue, had m vrijdag binnen maar vandaag pas opgehaald bij PostNL-punt. Hoes zat erbij.

Met de Google USB-C lader (uitvoering: Google Google USB-C Snellader 30W + USB-C Kabel Wit (Pixel)) laad hij de tablet met 15 watt (bij een batterijpercentage van 60% nu).

Edit;
Had nog 2 OnePlus chargers liggen, een oudere waarop staat WarpCharger30 (USB-A), daarmee laad hij 30 watt, en een nieuwere waarop staat WarpCharger65 (USB-C), daarmee laad hij 24 watt.

[ Voor 20% gewijzigd door Step-han op 22-05-2023 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wagenveld
  • Niet online
Nou Bol heeft netjes de case geannuleerd en staat nu opeens voor 12,50 op de website :?
Vreemd, maar als ze nu 59eur korting geven vind ik het prima.

Pad zelf bevalt goed, mooi formaat in beide oriëntaties. Klopt het dat Netflix niet hoger gaat dan HD? Geen Dolby Visions en 4K.
65W lader van de (Realme) telefoon werkt ook trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Too5
wagenveld schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 16:09:
Nou Bol heeft netjes de case geannuleerd en staat nu opeens voor 12,50 op de website :?
Bij mij ook. Maar direct een nieuwe voor 12,50 besteld (moest nu ook 3,- verzendkosten betalen) en er nog maar een keer een mailtje aan gewaagd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter

Pad zelf bevalt goed, mooi formaat in beide oriëntaties. Klopt het dat Netflix niet hoger gaat dan HD? Geen Dolby Visions en 4K.
65W lader van de (Realme) telefoon werkt ook trouwens.
Hier ook slechts HD bij Netflix. Het werkt nu overigens helemaal niet meer, als ik een video aanklik blijft ie hangen op "laden". Hebben andere apparaten geen last van, dus het lijkt aan de Pad te liggen. Toch wel erg matig dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wagenveld
  • Niet online
Vreemd van Netflix, geen problemen hier. Wel net de folio case voor 12,50 geleverd gekregen, maar inmiddels ook niet meer op voorraad bij bol.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vuurvreter63
Ook bij mij blijft Netflix hangen met foutcode 5.10.
Net als de Ziggo Go app, trouwens.

[ Voor 25% gewijzigd door vuurvreter63 op 26-05-2023 16:47 ]

Hikvision gebruiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Too5
Gisteren een mail ontvangen met inderdaad een cadeaubon voor 60 om 'm te bestellen. Ik had er dus al een voor die 12,50 besteld, dus een meevaller.

Overigens hier geen klachten bij Netflix.

[ Voor 5% gewijzigd door Too5 op 03-06-2023 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Too5
Nu een poosje ermee aan het werk en ik vind 'm eigenlijk top. Werkt smooth, geen haperingen bij mij, prachtig scherm (vergeleken met de ipad van m'n man), internet verbinding stabiel, ook achter in de tuin. Geluid prima en batterij gaat lang mee. Voor een huis tuinn en keuken gebruiker als ik helemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Ik ben net met je eens. Ik vind alleen de helderheid tegenvallen. Buitenshuis vind ik hem niet echt lekker te gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vuurvreter63
vuurvreter63 schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 13:55:
[...]

Is het nu veelbelovende misleidende reclame over de mogelijkheden?[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]

I.v.m bovenstaande, heb ik uitvoerig contact gehad met OnePlus.
Met als resultaat, onderstaande mededeling.
Persoonlijk, was deze functie voor mij de reden om de OnePlus Pad aan te schaffen, dus ik voel mij bekocht, door de reclame die OnePlus over deze functie heeft gemaakt. Ik heb dit ook duidelijk laten weten, en dit is als klacht weggezet bij de daarvoor betreffende afdeling. Ik heb niet de illusie dat het gaat helpen, maar toch.

Reactie OnePlus (vertaald)
Ik heb bericht ontvangen van de hogere afdeling en zij hebben het volgende verklaard: "We hebben het moeilijke besluit genomen om de lancering van de functie 'Cellular Data Sharing' van de OnePlus Pad in Europa uit te stellen, omdat de functionele ervaring en de bijbehorende prestatie-indicatoren niet kunnen voldoen aan de vereisten voor gebruikerservaring. Terwijl we de prestaties van de functie blijven volgen en de lancering ervan in de toekomst evalueren, willen we consumenten geruststellen dat alle andere functies van de OnePlus Pad gewoon blijven werken.

Hikvision gebruiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aziraphale
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:12
Ik heb hem ook gekocht als deal inclusief hoes via Proshop. Gisteren heb ik hem binnengekregen en, hoewel even wennen na jaren iPad, ik vind het een mooi en vlot apparaat met een prima scherm.

Enige vraag die ik heb is of jullie ook een screenprotector gebruiken en, zo ja, welke?

3120WP Solax, 4825WP SolarEdge, Nibe S2125-8 met een VVMS320, 7680Wh Zendure Hyper 2000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-05 17:28

zAo

GPLv2 Fanboy

Zijn de netflix resolutie problemen nu opgelost?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
zAo schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 21:01:
Zijn de netflix resolutie problemen nu opgelost?
Het werkt hier nu prima, wel alleen op full HD. Maar dat is goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Aangezien de prijs langzaam ietsje zakt; hoe happy is iedereen met zijn OPP? Nog gekke dingen tegengekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Ik tik dit vanaf mijn Pad en ik ben best happy. Hij doet het gewoon goed en ik zie geen rare dingen :)

Het brede scherm ben ik wel blij mee. "gewone" tablets hebben nu ik de Pad gewend ben gevoelsmatig veel te brede schermen maar dat hangt natuurlijk ook van je gebruik af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-04 23:59
Helemaal happy voor zover ik happy kan zijn met een tablet. Ik heb hem nu een paar weken en merk dat ik toch het vaakst mijn telefoon of laptop pak.

Tablet is een beetje niche. Savonds iets terugkijken/ videos als je buiten op het terras zit of rustig iets lezen.

Er zijn helaas wel veel apps die gewoon niet lekker werken op een tablet, al is het alleen maar vanwege het feit dat er geen landscape mogelijk is.
- Reddit
- Weeronline
- OneDrive
- OnePlus Store ...

Dus happy ja, prachtig apparaat. Performance is ook uitstekend en battery life zeker!

Maar gebruik ik hem ook echt vaak???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
StraightOn.NL schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 15:17:
Helemaal happy voor zover ik happy kan zijn met een tablet. Ik heb hem nu een paar weken en merk dat ik toch het vaakst mijn telefoon of laptop pak.

Tablet is een beetje niche. Savonds iets terugkijken/ videos als je buiten op het terras zit of rustig iets lezen.

Er zijn helaas wel veel apps die gewoon niet lekker werken op een tablet, al is het alleen maar vanwege het feit dat er geen landscape mogelijk is.
- Reddit
- Weeronline
- OneDrive
- OnePlus Store ...

Dus happy ja, prachtig apparaat. Performance is ook uitstekend en battery life zeker!

Maar gebruik ik hem ook echt vaak???
Ik moet zeggen dat ik hem bijna altijd portrait gebruik, zeker bij dingen zoals Reddit. Werkt wmb toch het lekkerst. Alleen video en dergelijke doe ik in landscape.

• Too5
Ook imo de beste tablet die ik voor mezelf had kunnen kiezen. Zeker als ik het nu vergelijk met de ipad van mijn man, is het een hele stap vooruit (ik had eerder een samsung).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

De Open Bèta is aangekondigd op basis van Android 14, maar helaas India-only: https://community.oneplus.com/thread/1438733918642634755

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Ziet er niet uit alsof er verder nog spannende veranderingen in zitten. Ik heb nog wel even geduld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kahobro
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 04-05 09:54
Heeft iemand de tablet al eens aangesloten op HDMI?
Ik ben wat aan het zoeken geweest f ik via de USB-C poort de tablet aan kan sluiten op HDMI.
Dat zou moeten met Android kan ik vinden.
Wat me niet duidelijk is of ik een willekeurige USB-C naar HDMI adapter kan kopen (die in de specs allemaal hebben staan dat ze werken met bv. Apple of windows) of dat het een speciale moet zijn.

Is er iemand die dit weet?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kahobro
Om het te proberen heb ik een adapter gekocht van usb-c naar hdmi gekocht.
Helaas werkt het niet.
Bij de OnePlus 9pro werkt het direkt. Heel vreemd. Het zou mooi zijn als ik dat ook op de tablet voor elkaar krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-04 14:36
kahobro schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 19:45:
Om het te proberen heb ik een adapter gekocht van usb-c naar hdmi gekocht.
Helaas werkt het niet.
Bij de OnePlus 9pro werkt het direkt. Heel vreemd. Het zou mooi zijn als ik dat ook op de tablet voor elkaar krijg.
Heeft de pad wel dp over usb-c? Hier wordt aangegeven van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kahobro
Baardmeester schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 14:18:
[...]

Heeft de pad wel dp over usb-c? Hier wordt aangegeven van niet.
Het lijkt er niet op.
Wat ik heb kunnen vinden is er op android een overgang waarbij dp-alt bij de nieuwere modellen niet meer ondersteund wordt.
Wat er dan wel ondersteund wordt heb ik niet kunnen vinden.
Met de USB-C hdmi adapter heb ik uiteindelijk afgelopen 2 weken m'n telefoon op de hotel tv aangesloten ipv m'n tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurvreter63
Ik krijg de laatste tijd de melding, dat mijn Oneplus 10 Pro verbonden is met de Onepad, zelfde melding omgekeerd zie ik ook op de Onepad.

Maar ik heb geen flauw idee, wat ik daar mee kan (kon het ook niet vinden).

Is er iemand die het wel weet?

Hikvision gebruiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-05 22:18
vuurvreter63 schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 17:19:
Ik krijg de laatste tijd de melding, dat mijn Oneplus 10 Pro verbonden is met de Onepad, zelfde melding omgekeerd zie ik ook op de Onepad.

Maar ik heb geen flauw idee, wat ik daar mee kan (kon het ook niet vinden).

Is er iemand die het wel weet?
Ik kom tegen dat je van de 4G/5G van je telefoon gebruik zou kunnen maken. Wat thuis met wifi niet heel veel toegevoegde waarde heeft. Maar er zal vast meer gedeeld kunnen worden.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurvreter63
Hahn schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 17:22:
[...]

Ik kom tegen dat je van de 4G/5G van je telefoon gebruik zou kunnen maken. Wat thuis met wifi niet heel veel toegevoegde waarde heeft. Maar er zal vast meer gedeeld kunnen worden.
Nee dat werkt niet, 4G/5G delen, daar keek ik als eerste naar.

Hikvision gebruiker

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Ik wil morgen een OnePlus Pad kopen, maar vraag me af hoe 'happy' iedereen na een tijdje is met zijn Pad. Iemand die daar iets over kan zeggen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StraightOn.NL
RoD schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 17:03:
Ziet er niet uit alsof er verder nog spannende veranderingen in zitten. Ik heb nog wel even geduld :)
Zie mijn eerdere reactie, daar sta ik nog steeds achter

https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/76350032

Te weinig apps die ook in landscape werken, maar dat heeft niks met de OnePlus te maken maar met Android tabs in het algemeen.

De Tab zelf is snel en degelijk. Geen software issue. Goede koop als je een tab zoekt in in deze pricerange.
De non type cover ben ik wat minder over te spreken. Tab zit alleen magnetisch vast en gaat soms moeilijk open, en dan ben ik bang dat hij er uit valt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
zAo schreef op donderdag 23 november 2023 @ 16:14:
Ik wil morgen een OnePlus Pad kopen, maar vraag me af hoe 'happy' iedereen na een tijdje is met zijn Pad. Iemand die daar iets over kan zeggen?
Ik ben er heel erg blij mee. Hij werkt nog altijd goed, snel en de schermverhouding is prettig voor lezen in landscape modus.

Het enige dat ik tegen vindt vallen is het kijken van Netflix buiten als het zonnig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Too5
Nog steeds heel blij mee. Veel mooier scherm dan de ipad van m'n man, batterij gaat lang mee en is bijzonder snel weer opgeladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

OnePlus heeft OxygenOS 14 (stable) aangekondigd (India-only tot nu toe, rest volgt later): https://community.oneplus.com/thread/1484169439266996231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Hier inmiddels de Android 14 update ontvangen en het is geen verbetering. Alles is langzamer geworden. Wat een slechte update is dit zeg. Meer mensen met dezelfde ervaring?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WaterpoloMike
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 06-05 11:53
RoD schreef op dinsdag 26 december 2023 @ 11:18:
Hier inmiddels de Android 14 update ontvangen en het is geen verbetering. Alles is langzamer geworden. Wat een slechte update is dit zeg. Meer mensen met dezelfde ervaring?
Hier geen problemen bemerkt, alles snel als eerst!

• StraightOn.NL
Zowel op mijn OP10T en als Pad Android 14 ontvangen. Ik merk ook nog niet echt dat het langzamer is ofzo.
Ik kreeg wel de melding dat het na de update nog 1-3 uur kon duren voordat alles geupdate was. Er was inderdaad ook nog een waslijst van 45 apps ofzo die geupdate moesten worden. Dat duurde wel even, en dan werkt alles niet zo lekker, nu gaat het wel prima.

Enige wat ik echt merk is dat de belichting van fotos op mijn OP10T opeens erg ruk is...tegenlicht enorm flets en in andere gevallen oververzadigd. Maar dat is voor een ander topic :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Too5
Ik zit nog steeds op de beveiligingspatch van oktober. Apparaat zegt dat ie up to date is.
Kan iemand me laten weten hoe ik handmatig kan updaten? De community helpt me niet verder helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aziraphale
Kortste klap is via Oxygen Updater. Die bood hem bij mij al wel aan.

3120WP Solax, 4825WP SolarEdge, Nibe S2125-8 met een VVMS320, 7680Wh Zendure Hyper 2000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Too5
Yes, dank je! Die ziet 'm wel. Grote update van 2,34gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

OnePlus heeft OxygenOS 14.0.0.300 aangekondigd: https://community.oneplus.com/thread/1516919733155266564

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Ik heb hem inmiddels binnengekregen. Draait hier prima, maar zitten dan ook weinig interessante wijzigingen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nder
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 26-04-2024
Ik heb problemen met het bestellen van de Pad met een gratis item via oneplus.com
Ik krijg de melding niet opvorraad. Iemand dit ook al eens gehad ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16:59
Hoe bevalt de Pad bij jullie? Met name de accuduur en evt. battery drain in standby.
Twijfelen hier tussen deze en de Samsung S9 FE...

OP al gewend, heb zelf een OP10Pro dus de opladers zijn al in huis.

[ Voor 15% gewijzigd door vuurtjih op 28-02-2024 16:17 ]

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
De accuduur is goed en met name op gebied van accu drain presteert hij heel goed. Volgens mij adverteert OnePlus er ook mee dat ie nauwelijks accu drain heeft, en dat maakt hij wmb ook waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterpoloMike
RoD schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 16:44:
De accuduur is goed en met name op gebied van accu drain presteert hij heel goed. Volgens mij adverteert OnePlus er ook mee dat ie nauwelijks accu drain heeft, en dat maakt hij wmb ook waar.
Ook mijn ervaring. Heel tevreden over de tablet, accuduur en accudrain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zill
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-03 16:30
Ik heb de Oneplus Pad sinds kerst '23 en de overall performance is erg fijn. Ik merk alleen op dat er verder weinig verder ontwikkeld wordt. Er is tot op de dag van vandaag weinig nieuws over het apparaat. De keyboard Folio werkt ook echt heel fijn en daar is verder afgezien het ontbreken van backlight weinig op te merken. De Stylo werkt ook erg goed. Ik heb een ipad pro met een apple pencil en het is erg vergelijkbaar qua performance echter kan je niet heel veel met de stylo in vergelijking met de ipad. Je kan geen inputfields invullen dmv. Handschrift oid. Een gemiste kans.

Ik vind het erg jammer dat er verder weinig updates zijn. De tablet heeft erg veel potential maar het wordt simpelweg niet benut. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

zill schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 22:44:
Ik heb de Oneplus Pad sinds kerst '23 en de overall performance is erg fijn. Ik merk alleen op dat er verder weinig verder ontwikkeld wordt. Er is tot op de dag van vandaag weinig nieuws over het apparaat. De keyboard Folio werkt ook echt heel fijn en daar is verder afgezien het ontbreken van backlight weinig op te merken. De Stylo werkt ook erg goed. Ik heb een ipad pro met een apple pencil en het is erg vergelijkbaar qua performance echter kan je niet heel veel met de stylo in vergelijking met de ipad. Je kan geen inputfields invullen dmv. Handschrift oid. Een gemiste kans.

Ik vind het erg jammer dat er verder weinig updates zijn. De tablet heeft erg veel potential maar het wordt simpelweg niet benut. :(
Hoezo? Volgens mij komen er elke maand of elke twee maanden gewoon updates hoor... https://community.oneplus.com/circle/1298284207281274884

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Too5
vuurtjih schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 16:17:
Hoe bevalt de Pad bij jullie? Met name de accuduur en evt. battery drain in standby.
Twijfelen hier tussen deze en de Samsung S9 FE...
Ik kom zelf van de samsung 7 en vind het een enorme upgrade. Er is nauwelijks batterydrain (al heb ik dan internet 's nachts wel uit staan). Accu gebruik gaat bij mij alleen snel als ik in teams/zoom vergadering zit. Opladen gaat met snellader ook echt heel snel.
Ben er nog steeds heel erg blij mee. Partner heeft ipad en de one+ is beduidend beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qoon3x
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
Ik ben ook van plan deze tablet aan te schaffen en wil hem delen met de kids die dan een eigen account krijgen. Dit is bij android het grote voordeel ten opzichte van een Ipad. Maar nu zag ik berichten uit 2023 dat meerdere gebruikers aanmaken op de tablet niet werkt.

Kan iemand aangeven of dit nog steeds het geval is?

https://www.reddit.com/r/..._tab_have_multiple_users/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Ik heb het net even geprobeerd omdat ik toch nog mijn dochter een eigen account moest geven, en het werkt gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

OnePlus heeft OxygenOS 14.0.0.500 aangekondigd: https://community.oneplus.com/thread/1560530178914910217

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groverp08
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:02

Groverp08

Vergeet niet te genieten!

Qoon3x schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 14:18:
Ik ben ook van plan deze tablet aan te schaffen en wil hem delen met de kids die dan een eigen account krijgen. Dit is bij android het grote voordeel ten opzichte van een Ipad. Maar nu zag ik berichten uit 2023 dat meerdere gebruikers aanmaken op de tablet niet werkt.

Kan iemand aangeven of dit nog steeds het geval is?

https://www.reddit.com/r/..._tab_have_multiple_users/
Ik gebruik al een tijd 2 accounts op de Oneplus Pad, voor mijn vrouw en mij.
Werkt het, Ja en Nee.
Ja, beiden hebben we ons eigen account, top scheiden zoals je mag verwachten. Heel fijn!
Nee, het wisselen van gebruiker kan alleen als je de inlogt met de dan ingelogde gebruiker. Dus ik moet eerst in het account van mijn vrouw inloggen om gebruiker te kunnen wisselen (en andersom). In mijn beeld is het raar dat ik dus ook haar inlog moet weten om bij mijn account te komen.

Misschien doe ik iets verkeerd, maar na lang zoeken heb ik de oplossing niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:09

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Groverp08 schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 09:52:
Misschien doe ik iets verkeerd, maar na lang zoeken heb ik de oplossing niet gevonden.
Op mijn Lenovo tablet kan ik op het homescreen van gebruiker wisselen, dat kan dus niet op de OnePlus Pad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

rens-br schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 10:10:
[...]

Op mijn Lenovo tablet kan ik op het homescreen van gebruiker wisselen, dat kan dus niet op de OnePlus Pad?
Wellicht dat jij daarvoor een snelkoppeling/widget voor hebt aangemaakt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:09

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Anonymoussaurus schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 10:31:
Wellicht dat jij daarvoor een snelkoppeling/widget voor hebt aangemaakt?
Nee, dat gebeurde standaard toen ik twee accounts had aangemaakt. Dit lijkt ook het standaard gedrag te zijn op Android, maar je moet dat wel aanzetten:
Add or switch users on the lock screen
You can quickly add or switch to another user from the lock screen of your Pixel Tablet. To turn on this setting,

1. Open your device's Settings app.
2. Tap System and then Multiple users.
If you can't find this setting, try searching your Settings app for users.
3. Turn on Add users from lock screen.
From the lock screen, you can tap the profile icon Signed in as at the top right to add or switch users.
Bestaat deze optie op de OnePlus pad ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Zojuist .500 toegevoegd aan Oxygen Updater. Als 't goed is heb je een notificatie ontvangen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groverp08
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:02

Groverp08

Vergeet niet te genieten!

rens-br schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 10:34:
[...]

Nee, dat gebeurde standaard toen ik twee accounts had aangemaakt. Dit lijkt ook het standaard gedrag te zijn op Android, maar je moet dat wel aanzetten:

[...]

Bestaat deze optie op de OnePlus pad ook?
Nope, ik heb wederom de setting opgezocht en kan geen instelling vinden.
Aanvullend had ik deze al eerder gevonden : https://www.reddit.com/r/...ockscreen_on_oneplus_pad/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

OnePlus heeft OxygenOS 13.2.0.421 aangekondigd: https://community.oneplus.com/thread/1568969517852262403

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

OnePlus heeft OxygenOS 14.0.0.600 aangekondigd: https://community.oneplus.com/thread/1576220166449004548

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aziraphale
Bijzonder, want ik draai die al via Oxygen Updater.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Hij is hier iig via een gewone OTA update binnengekomen vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
RoD schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 21:34:
Hij is hier iig via een gewone OTA update binnengekomen vandaag.
Hier ook gewoon OTA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Aziraphale schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 20:14:
[...]

Bijzonder, want ik draai die al via Oxygen Updater.
OnePlus kondigt doorgaans updates inconsistent aan. Soms rollen ze eerst een update uit om vervolgens de update pas formeel aan te kondigen, en soms andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07:28

thommich

Belg

Welke hoes kunnen jullie aanbevelen met ingebouwd toetsenbord dat afneembaar is?
Ik vond de officiële van oneplus maar is wel vrij prijzig aan 150euro...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WaterpoloMike
thommich schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 22:21:
Welke hoes kunnen jullie aanbevelen met ingebouwd toetsenbord dat afneembaar is?
Ik vond de officiële van oneplus maar is wel vrij prijzig aan 150euro...
Als je de tablet nog niet besteld hebt, op de site van OnePlus kun je de OnePlus Pad nu kopen met korting, een gratis Magnetic Keyboard en met kortingscode E202405 gaat er nog eens €30 af waardoor je geen €575 kwijt bent maar €399.
https://www.oneplus.com/n...092096&utm_country=322182

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defcon
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 13-06-2024
Ik mis een beetje de verdere opvolging qua software. Heb soms een beetje het gevoel alsof hij nog niet af is...
Een paar jaar geleden timmerde OnePlus flink aan de weg, maar heb het idee dat het wat stiller is? :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Ja, ik verwacht eigenlijk niets nieuws meer. Beveilingspatches, en daarmee zal het wel ophouden. Ik kan niet zeggen dat er sinds de release iets noemenswaardig is uitgekomen, maar aan de andere kant mis ik ook niets, en voelen Android upgrades de laatste jaren uberhaubt aan als marginale verbeteringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurvreter63
Wat ik eigenlijk mis, en waarvoor ik hem eigenlijk had gekocht, is dat de pad gebruik zou maken van het internet van de telefoon zonder een hotspot instellingen.

Hikvision gebruiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Too5
Maar wat missen jullie dan en wat verwacht je meer van de tablet dan wat je nu al doet? (los van wat vuurvreter benoemt)
Voor mij doet ie wat ie moet doen, is snel, uptodate en de batterij gaat lang mee. Ik kan met gemak meerdere programma's naast elkaar openen, heb geen vastlopers, etc.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:39
De Oneplus Pad is bij mij altijd een beetje onder de radar gebleven. Ik was in eerste instantie aan het kijken naar de Samsung Tab S9FE, omdat ik al decennia Samsung telefoons heb gehad, en er bij Samsung een actie loopt met een gratis keyboard cover. Maar na veel heen en weer praten met de helpdesk van Samsung die ondanks dat op de website en in de voorwaarden het aanbod duidelijk is, op een op een gegeven moment erg onvriendelijke toon blijven beweren dat het aanbod van gratis keyboard niet geldt voor mij, heb ik besloten uit het Samsung ecosysteem te stappen en verder te gaan kijken.
Via de onderwijsportal voor in totaal €378,40 de Pad, gewone cover, keyboard cover en Oneplus Stylo besteld. Mooie prijs vind ik zelf, een stuk goedkoper dan de Samsung midrange tablet (die is 404 euro, inclusief de altijd bijgeleverde pen, maar dus zonder cover).
De Oneplus-telefoon die mijn Samsung gaat vervangen komt ook binnenkort. :)
Pagina: 1 2 Laatste