Sinds 2012 1880 WP op Z.
Vraag
Alle reacties
waarom zou je die lichtblauwe (min) snoer heen en weer leggen? Vrolijk rechtstreeks leggen (van F naar O) werkt beter - want je hebt minder snoer.
Inductie krijg je niet heel snel bij een spoel van 1 winding.
Als je toch zeker wilt zijn tegen de mogelijke inductie, leg ze dan volgens jouw plan
Inductie krijg je niet heel snel bij een spoel van 1 winding.
Als je toch zeker wilt zijn tegen de mogelijke inductie, leg ze dan volgens jouw plan
[ Voor 18% gewijzigd door 99ruud99 op 25-04-2023 21:20 ]
@Moppersmurf51 tekening goed
Aanwijzing van @99ruud99 gaat tegen alle richtlijnen in. De reden is bliksem, dan doet die ene lus wel veel
Aanwijzing van @99ruud99 gaat tegen alle richtlijnen in. De reden is bliksem, dan doet die ene lus wel veel
[ Voor 3% gewijzigd door Ronald op 25-04-2023 21:21 ]
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
werkt het dan niet beter om 2 lussen ervan te maken?
Dan verklein je de lus ook aanzienlijk, en 7 panelen is ruim voldoende voor een string
Dan verklein je de lus ook aanzienlijk, en 7 panelen is ruim voldoende voor een string
Ik wil ze denk ik in 1 string leggen. Ik heb nog 3 panelen op mijn schuur liggen die ik als 2e string wil aansluiten op de omvormer. Dit zitten nu op een eigen omvormer. Maar daar ben ik nog niet uit.
Sinds 2012 1880 WP op Z.
Ik heb laatst een zelfde soort vraag gesteld maar helaas nog geen reactie op gekregen
15 panelen in 1 string, inductielus
Ik weet niet of je met zo'n stoort legplan uit de moeten kunt?
Het zou de lange - kabel kunnen besparen
15 panelen in 1 string, inductielus
Ik weet niet of je met zo'n stoort legplan uit de moeten kunt?
Het zou de lange - kabel kunnen besparen
Pagina: 1
:fill(white):strip_exif()/f/image/o5vDKi9eg69aV2UjQwUiuQpn.png?f=user_large)