Wij hebben een week geleden vloerverwarming laten aanleggen. Alles is door de installateur aan de cv-ketel gemonteerd.:strip_exif()/f/image/JQUuIJUb3ZNghnFvsU64g7rd.jpg?f=fotoalbum_large)
Het is tijd om het opstookprotocol in te stellen, maar hij schiet steeds in de foutcode E10. Er zitten verder nog geen kranen op de ketel aangesloten.
Uit de handleiding van de ketel haal ik dat er waarschijnlijk nog iets moet worden geplaatst ivm de doorstroom. Ketel is van 2022, overigens.
Ik heb op de verdeler ontlucht, op de automatische ontluchten ook. Pomp slaat aan en snel weer af.
:strip_exif()/f/image/HQo4xjbfwwIPsmbtSGh8uNNS.jpg?f=fotoalbum_large)
Van de blauwe afsluiter is me niet duidelijk of hij open is wanneer hij horizontaal of verticaal is, maar het laatste lijkt me de open stand (beiden geprobeerd, uiteraard).
Ik heb alle regelaars op de groepen open gezet. Er is gas toevoer (leiding wordt vanaf de ketel ook warm).
Gisteren het systeem (weer) op druk gezet (was 1,0 bar), nu weer 2,0.
Welke dingen moet ik hier nu nog checken?
:strip_exif()/f/image/JQUuIJUb3ZNghnFvsU64g7rd.jpg?f=fotoalbum_large)
Het is tijd om het opstookprotocol in te stellen, maar hij schiet steeds in de foutcode E10. Er zitten verder nog geen kranen op de ketel aangesloten.
Uit de handleiding van de ketel haal ik dat er waarschijnlijk nog iets moet worden geplaatst ivm de doorstroom. Ketel is van 2022, overigens.
Ik heb op de verdeler ontlucht, op de automatische ontluchten ook. Pomp slaat aan en snel weer af.
:strip_exif()/f/image/HQo4xjbfwwIPsmbtSGh8uNNS.jpg?f=fotoalbum_large)
Van de blauwe afsluiter is me niet duidelijk of hij open is wanneer hij horizontaal of verticaal is, maar het laatste lijkt me de open stand (beiden geprobeerd, uiteraard).
Ik heb alle regelaars op de groepen open gezet. Er is gas toevoer (leiding wordt vanaf de ketel ook warm).
Gisteren het systeem (weer) op druk gezet (was 1,0 bar), nu weer 2,0.
Welke dingen moet ik hier nu nog checken?
/f/image/RLD4HQzQ5ncyTUa98ReUO0vr.png?f=fotoalbum_large)